8 dager siden lastet dr Andreas opp, gjennombrudd

Slettet bruker
LIFE 21.04.2022 kl 00:15 5886

Alle laster internt i selskapet som er bull, innen kort tid kommer gjennombruddet

Issuance of new shares to primary insider - in accordance with share purchase agreement prev. announced
20.4.2022 20:10 · Oslo Børs
Bergen, Norway 20 April 2022
Islay Venture GmbH ("Islay), a company closely related to Lifecare's Chief

Scientific Officer and primary insider Prof. Dr. Dr. med Andreas Pfützner, will

subscribe 1.756.876 new shares in Lifecare AS, as part of the previously agreed

consideration from Lifecare AS to acquire Lifecare Laboratories GmbH (formely

named Pfützner Science and Health GmbH). The acquisition and considerations were

previously announced in Newsweb 27 August 2021.

Lifecare AS will issue shares in Lifecare AS equivalent to a value of EUR

300.000 EUR converted into NOK 2.856.840,- at an exchange rate of NOK 9,5228.

The amount will convert into 1.756.876 Lifecare AS new shares at a calculated

VWAP-based share price of NOK 1,626091. The share price is based on VWAP 5

consecutive trading days prior to the share purchase agreement's notarised

signature date: 27 January 2022.

Islay currently holds 843.623 shares in Lifecare AS. After the issuance of new

shares, Islay will hold a total of 2.600.499 shares in Lifecare AS.

The new shares will be issued based on board authorization granted by the

Extraordinary General Meeting of Lifecare 10 September 2021 as registered in the

company register 8 November 2021. The share issue is expected to be completed by

30 April 2022.
Redigert 29.04.2022 kl 09:43 Du må logge inn for å svare
kaunis
21.04.2022 kl 08:54 5683

Overskriften din henviser til en vekslingskurs Nok / Euro , ??????????
flingaas
21.04.2022 kl 09:02 5648

Skivebom...
Slettet bruker
21.04.2022 kl 10:09 5541

beklager men de laster opp før dagens møte kl 13 mega bra.

5-6-10kr innen fredag?
flingaas
21.04.2022 kl 10:12 5526

Det kan skje den beste.

Markedet ser positivt ut i påvente av webcast kl. 13. Jeg stiller spørsmål til at årsrapporten ikke ble publisert før åpning i dag tidlig, men vi får bare vente og se. Aksjen har allerede gått over 100 % siste måned, så jeg tror ikke vi nødvendigvis får noen stor oppgang i dag.
Slettet bruker
21.04.2022 kl 10:23 5472

En teknologi som er klar etter mange år med utvikling, er mega bull.
Et avansert system.
Klar til å teste på menneske innen juni
dr dr kjøper 1,7mill aksje før dagens møte Bull.
Kan gå mange tusen russiske % hvis testen blir godkjent.

Redigert 21.04.2022 kl 10:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.04.2022 kl 10:25 5461

Bare vent når salget av denne løsningen kommer å ca 450-800 millioner diabetes pasienter kjøper systemet, da kommer vi å sitte på en gull gruve.

Redigert 21.04.2022 kl 10:25 Du må logge inn for å svare
Rakkern
21.04.2022 kl 17:33 5057

Mange som har brent seg på denne opp gjennom årene. Kursen har gått opp nesten 100 prosent siden en viss person begynte å vekke alle døde lifecare tråder til live og med ubegrunnet hausing. Jeg setter pris på hausing så lenge den er saklig. Håper Lifecare lykkes men her er det lang vei til produkt.. Man må kjenne sin besøkstid.
Vangen
21.04.2022 kl 17:44 5026

Sterkt at den kom tilbake i dag etter at den raste fra 4 til under 3,50 på noen skarve minutter da presentasjonen ble unnagjort. At den til slutt endte opp nesten 15% for dagen, gir grunn til håp før ukens siste børsdag. Dere som er inne på TA; Hvor skal kursen?
marked1
21.04.2022 kl 17:54 4996

Tenker at markedet tolker dagens melding om at innsider laster opp med aksjer i selskapet, som meget positivt. Når aksjen nå har begynt en stigende trend må man ikke stå utenfor. Super Profits spådom om stigning med tusenvis av prosenter blir selvfølgelig useriøst, men at denne kan gå mye fremover har jeg ståltro på, også ref dagens presentasjon.

Første mål kan være tosifret kurs, dvs over 10 kroner. Øker volumet og kjøpsinteressen i aksjen, kombinert med flere kursdrivende nyheter, ser jeg ikke bort i fra en ny dobling på sikt, dvs opp mot 20 kroner.
Redigert 21.04.2022 kl 17:57 Du må logge inn for å svare
Rakkern
21.04.2022 kl 18:07 4963

Godt mulig det. Den som våger vinner.. jeg tror nok uansett det vil være en del emisjoner før den tid, kun spekulasjon fra min del. Men de gjentok vel det på en av slidene. Føler ikke presentasjonen var god nok. Innside handelen var vel en del av avtalen med ny samarbeidspartner?

Det skal sies at de begynner å få ting på stell. Har vært en salig kaos de siste årene med strategier etc. Nå er de veldig aksjonærvennlige med tanke på informasjon etc.
Dubois
21.04.2022 kl 19:06 4876

Saueflokken frykter emisjoner som pesten:) jo høyere aksjekurs jo lavere utvanning.
Dubois
21.04.2022 kl 19:07 4872

Om så aksjemengden dobles fra dagens 100 mill til 200 mill, er potensialet så stort at det ikke utgjør noen merkbar forskjell.
Charlotta
21.04.2022 kl 19:53 4809

Det har vært svært mye opp og ned med LifeCare, jeg ble mildt sagt forvirret av alle spådommer om eventyrlig gevinst og eventyr gir jo ikke så mye tilbake vil jeg tro, hadde egentlig gitt den opp og sett på denne aksjen som en lærdom at jeg ikke skal tro på personer som er skråsikre på fremtidig utvikling.. men ønsket jo ikke å selge med tap selv om det er aldri så mye eller lite det er snakk om så at den nå går så mye opp er jo gledelig for en småaksjonær.
Dubois
21.04.2022 kl 20:06 4779

Man bør heller ta lærdom av hvordan markedet undervurderer aksjer basert på utålmodighet. Life falt under 2 kr på et veldig lavt volum, det er i seg selv et stort kjøpssignal. Inntrykket av et selskap blir for mange styrt av aksjekursen, har aksjekursen blitt dumpet er selskapet et "drittselskap". Men i praksis er dumpingen kun et resultat av utålmodighet. Det er ihvertfall jackpot å kjøpe en billig aksje som kun er billig grunnet folks utålmodighet.
Redigert 21.04.2022 kl 20:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.04.2022 kl 20:35 4713

Etter mage år med utvikling så er vi da kommet at vi skal teste i 2022 på folk.
Enorm milestone dette.

Teknologien er klar etter mange år, er nok snart over 10 til 30kr. Mega fremtid i denne juvelen. Penger på bok.

Ledelsen laster millioner av aksjer, pga status.
12Fire
22.04.2022 kl 05:40 4560

Det er avgjørende å ha Pfûtzner med på laget, så dette er bra. Han har bundet seg for tid og penger i selskapet. Så får man spekulere i hva det betyr at han leverer inn hele livsverket sitt for å få ut aksjer i Lifecare..Hvis du jobber en mannsalder med diabetes, også leverer du inn alt du eier for å få ut aksjer i Lifecare..At ikke andre fikk opsjonsdryss blir en variabel om ganske tight kontroll.

Ingen omtale av Forgetdiabetes..https://forgetdiabetes.eu/ ? Etter timeline skal man gjennom to milepæler før høsten er omme, i et profilert samarbeid med tunge aktører. Både Lifecare og Pfùtzner er omtalt som partnere, så det er egentlig en svær greie. Heller ingen omtale av mulig andre satsingsområdet for den-anerkjente-teknologien ?

Innen utgangen av høsten vil vi i Lifecare gå fra testgruppen 1 til 2.

I et vinn-eller-forsvinn scenarie vil selskapet får teknologisk avklaring med resultatet fra testgruppe 1. Selskapet vil ikke har funding til å gå fra 25 i en testgruppen til 125 uten svært gode resultater. Høyst sannsynlig, har de selv kontroll og økonomi til å rulle ut testgruppe 1 mens de må partne opp for å kjøre testgruppe 2 og 3.

Gitt at man får et godt utfall fra testgruppe 1, må selskapet få inn kapital og kompetanse til å drifte og forvalte i forhold til det som blir nye ambisjoner. Det er mye gitt at de vil trenge 10-talls millioner på et tidspunkt til sikring og forvaltning. Så er spørsmålet om de henter penger i markedet eller får inn en strategisk partner. Selv om det skulle være et vindu for selskapets produkter i markedet, tror jeg ikke dette blir et langt solo-løp. Er det unikt, kjøpes butikken opp.

Risiko nå er etter mitt skjønn ikke oppstart av testgruppe 1, men om det blir oppstart av testgruppe 2. Spennende.



mentira
22.04.2022 kl 06:27 4506

Dette var et bra innlegg. Jeg tenkte litt det samme, hvorfor skal Pfutzner selge sitt livsverk? Trenger han penger? Eller ser han at formuen hans stiger mer ved å ha mange aksjer i Lifecare?
På webcasten i går kom det frem ar det ikke var bindingstid på hans aksjer. Da skal jeg følge med i mai om han beholder de eller selger de. Allerede nå har han jo nærmere 5 millioner i gevinst når aksjene blir tilgjengelig for han.
12Fire
22.04.2022 kl 07:02 4460

Slik jeg vurderer den delen med "livsverket" solgt til Life, har Life jobbet iherdig med å sikre kontroll og eierskap til ALT knyttet til sitt produkt og scope av IPR siden sommeren 2021. Så går det en tidslinje tilbake til høsten 2020 hvor DD ikke fikk fornyet finansiering knyttet til Cov-19 utrulling og ferdigstillelse. Argumentet var da at DD ikke hadde mer enn en bruksrett til teknologien, og Life satt på IPR. Labratoriet han bytter inn i aksjer, satt på noen patenter / teknologi av betydning for LIfe.

Det kan nevnes at persongalleriet DD / LIfe gikk litt hver sin retning i den perioden. Men, vår mann holdt på posisjon i Life. Uten å ha noen forutsetninger for å mente stort om det, vil jeg tro den med høyest kompetanse på det medisinske, tekniske, har knyttet seg tettere til Life.

Aksjene er vil være verdiløse i et salg i markedet. Han er primærinsider og eneste med teknisk kompetanse på det nivået. Når han har hatt en lang posisjon, må han sitte. Selger han en aksje, vil det være børsmelding og selskapet med aksjekurs er ferdig. Han tar en stor personlig risiko her, enorm.

Har jeg det rett, har han en deloppgjørspakke som går fremover i tid. Med det, at transaksjonsverdien ikke var på EUR 300 000. Med det, at han har bundet seg for fremtiden og den fremtidige utviklingen av selskapet - det er slik jeg husker det, men jeg har ikke kontrollert det på nytt nå.
Slettet bruker
22.04.2022 kl 07:09 4446

Test gruppe 1: 15 personer 3mnd.
Testgruppe 2: 50 personer 3mnd
Testgruppe 3: 150 personer 3mnd
Testgruppe 4: 250 personer 3mnd
Q1 2023 Godtkjent.
Q1 2023 SALG.
2031 salg
2023 til 2031 Topp globalt markedetsalg vekst uten sidestykke.

Nå vil store selskap laste opp, så blir et bra år kan se 30kr min.

Hvis gruppe1 er Ok så får vi et løft, kan gå mot 100kr.
Redigert 22.04.2022 kl 07:13 Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
22.04.2022 kl 08:23 4335

Det ser ut som om denne får et rykk mot 5 før helgen.
Slettet bruker
22.04.2022 kl 10:42 4196

Kan fort skje det:)
Slettet bruker
22.04.2022 kl 11:06 4150

Bergen, Norway 22 April 2022

The Annual General Meeting ("AGM") of Lifecare AS will be held on 6 May 2022 at
10:00 CET. Notice of the AGM is enclosed to this announcement.

The meeting will be conducted as a combined physical and digital meeting.
Shareholders who wish to participate and vote at the General Meeting must be
registered with a user profile in the meeting portal Orgbrain (www.orgbrain.no).
It will be possible to attend the meeting in person or digitally through
Orgbrain. Further information about participation and registration appears from
the notice.

To save the environment and reduce costs incurred sending the notification by
post to the shareholders, please see attached a manual (in Norwegian) on how to
receive notices and information electronically instead of by post.

This is Lifecare
Lifecare is a Bergen-based technology company developing a miniaturized
implantable long-term sensor for correct and continuous monitoring of blood
sugar in people with diabetes. The company's patented technology also has the
potential for use in various biomarkers. Lifecare AS is listed on Euronext
Growth Oslo (LIFE).
Slettet bruker
23.04.2022 kl 18:36 3957

Gullhaugen det kommer nyheter 06.05 test start på 15 folk.

Kommer å få tidenes gullhaug😇 gleder meg til neste uke.

Go helg
Slettet bruker
24.04.2022 kl 19:42 3665

Ledelsen laster , rett før test er jo mega bra.

Innen 30.06 så ser vi fort 10kr min.

Slettet bruker
25.04.2022 kl 07:16 3444

https://forgetdiabetes.eu/partner/pfutzner-science-health-institute-gmbh-pshi/

https://www.pfuetzner-mainz.com/en/home/

Andreas Pfützner
PI

Prof. Andreas Pfützner, MD, PhD, is CEO of Pfützner Science & Health Institute, Mainz, Germany, and Professor for Internal Medicine and Laboratory Medicine at the University for Digital Technologies in Medicine and Dentistry in Wiltz, Luxembourg and Honorary Professor for Clinical Research and Product Development at the Technical University of Bingen, Germany.

He is one of the world leading expert in medical product development (drugs and devices). Prof. Pfützner graduated in Medicine and Chemistry at the Universities of Mainz and Frankfurt, Germany.

In past positions, he was CEO of IKFE – Institute of Clinical Research and Development, Mainz, Germany (2000-2013), and held several Medical Director/Advisor positions in the pharmaceutical industry (MiniMed, Lilly, and Fournier, 1992-2000). Prof. Pfützner worked as assistant doctor at the University Hospitals in Mainz and Frankfurt (Endocrinology/ Diabetes/AIDS, 1986-1992).

He has published more than 800 full papers, abstracts and book articles and has performed more than 400 clinical studies as investigator in diabetes, cardiovascular disease, diabetes technology, genetics, and drug/device development.




Slettet bruker
26.04.2022 kl 21:58 3225

Kommer det nyhet 06.Mai
Slettet bruker
27.04.2022 kl 12:26 3097

Styre ønsker mye aksjer 06Mai, for å vokse.

Kan ikke si mer en att dette går veien.
Slettet bruker
29.05.2022 kl 21:54 2612

Må ikke glemme inside handelen av dr.dr.

Kan tyde på suksess denne testen på griser.

Info.

Fra griser til mennesker
Lifecare utvikler en ny type kontinuerlig blodsukkermåler (CGM) basert på nanoteknologi og osmotisk trykk, for behandling av diabetes.

Diabetes er en alvorlig sykdom som skyldes mangel på hormonet insulin. Kroppen er avhengig av insulin for å regulere mengden av sukker i blodet, det såkalte glukosenivået.

De som rammes må derfor måle blodsukkeret hyppig for å vurdere hvor mye insulin de må tilføre kroppen, enten med sprøyte eller insulinpumpe.

Dagens blodsukkermålere består av en tynn nålsensor som stikkes inn i underhudsfettet. Sensoren er tilkoblet en sender på utsiden av kroppen som sender måleverdiene til en avleser, for eksempel en mobiltelefon.
Redigert 29.05.2022 kl 22:00 Du må logge inn for å svare
reddevil
29.05.2022 kl 22:45 2511

Det er en vei å gå fra griser til mennesker. TTT og det vil nok komme flere emisjoner før man nærmer seg et ferdig produkt. Mot kommersialisering vil prisen også få større betydning. En av dagens markedsledere, som er beskrevet her, har en månedspris pr bruker på omkring NOK 1000,-
Det som er særlig spennende er at Lifecare også tar mål av seg til å kunne levere sensorer som kan måle andre verdier (alkohol? mm.).
Lykkes selskapet med videre utvikling (og god kommunikasjon til aksjonærene) blir dette bra.
bj111
29.05.2022 kl 23:04 2460

Voldsomt mange Life tråder som har kommet opp. Skulle nesten tro det har skjedd noe. Etablering av et opsjons program, jaja ser ikke noen grunn til eufori over det.
Blir spennende å se om denne ivrige haussingen løfter kursen. Det er i så tilfellet flott for kan tyde på at de mange corona investorer som kom på børs i 2020 er tilbake i markedet og det var en artig samling som ga underlige utslag i mange selskaper.
Gullhaugen
01.06.2022 kl 10:49 2012

Det er faktisk ikke så mye tilgjengelig aksjer om noen med stor lommebok vil ta et jafs av fremtiden i Life nå.
Slettet bruker
01.06.2022 kl 17:32 1905

Inside handelen i dag. CEO.
Slettet bruker
20.07.2022 kl 10:10 1442

Selskapets plan følger vi etter en mnd test, så fortsetter lifecare mega positive.

God indikasjon ellers hadde vi avsluttet.

Mega rally ventes