Tampenbrenner snart går toget 6Mai med ny tech.i verdensklasse.

Slettet bruker
LIFE 22.04.2022 kl 08:42 10531

Alt går ette planen, Godkjenning kommer.

Vi skal ha et marked fra 2023 på salg fram til 2031 da er v i alle land.

Ledelsen laster opp millioner av aksjer

Penger sikret selskapet denne uken gjennom en intern emisjon, der de 5 største eierne garanterte for emisjonen ingen små sparer fikk være med som er kanon lovende.

Da går alt på skinner og jeg forventer at store aktører laster i tiden som kommer, jeg sitter. Denne kan se 100kr per aksje innen 2023.






Redigert 29.04.2022 kl 07:15 Du må logge inn for å svare
Vangen
22.04.2022 kl 08:57 5963

Supert med enda en Life-tråd! Det var på høy tid og akkurat det forumet trengte. Men om du ønsker deg flere nysgjerrige lesere, vil det være lurt å bruke noen 🚀🚀🚀 og noen 💰💰💰 i tittelen. Da får du virkelig 🔥🔥🔥 på kursen. Stå på!
Slettet bruker
22.04.2022 kl 09:00 5954

Vangen godt du sitter her :)
rufus01
22.04.2022 kl 09:19 5942

Nå er vi der vi var for en par år siden. Hva er det som feiler denne gjengen i LC? Galskap satt i system, med Super profit på toppen som den galeste av de alle. Tragedien vil gjenta seg...
Slettet bruker
22.04.2022 kl 09:30 5900

Rufus 01 - Jeg tror du blir lurt, kursen går opp basert på gjennombrudd. Interesse har du, det er fint.

- Jeg tipper du laster på 10kr når du ser testen starter på 15 stk.
Gullhaugen
22.04.2022 kl 09:34 5880

Nå et det null motstand til 5.05 og videre til 5.85. Hold.
Slettet bruker
22.04.2022 kl 10:01 5824

Jeg kjøpte litt til i dag:) den går fort til 6-10kr vent å se.
Slettet bruker
22.04.2022 kl 11:17 5747

Nesten ingen som selger ikke rart det:)
FunHouseComp
22.04.2022 kl 11:28 5722

Dette minner mye om rosgun på repeat. Super profit starter gjerne 10 tråder samtidig. Gutta har puttet inn mye penger må vite, og det må lages god stemning før de hopper av. Gullhaugen følger på.
Redigert 22.04.2022 kl 11:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.04.2022 kl 11:46 5692

Sorry ikke meningen å ødelegge festen men aksjen har toppet nå
Slettet bruker
22.04.2022 kl 12:11 5645

Snart nyheter om test på kandidater 15 er satt inn for å teste systemet.

Alle tester i lab er ferdig, prototypen er ferdig. Masse produksjonen kommer i løpet av Q1 2023.

kaunis
22.04.2022 kl 12:38 5580

Litt rart at noen vet at en aksje er på topp, det er nok det en skriver når en har bommet fælt og oppdager at den virkelige oppturen ikke enda er begynt , og en har solgt for mye eller alle aksjene. Da vil en jo gjerne inn og å forkynne at noe er det over, og prøve få aksjekursen ned så fort som mulig "raven 12"?.
Pappesken
22.04.2022 kl 12:46 5574

Psykiatri finnes i alle forum ser jeg. Men life trådene her inne er nok overrepresentert.
Life viddy
22.04.2022 kl 12:49 5584

Morsomt att for nøyaktig 1 år siden så fant han bunnen også :) Men da skulle den opp til 7 kr i juni.hehe
FunHouseComp
22.04.2022 kl 13:08 5544

De gutta der plukker seg en aksje som går. Den ene dagen er det kursmål på 6000 i Plt. Den neste dagen 7 kroner i Life. De har holdt på lenge med ulike profiler. Putter inn store beløp og kjører på med forumspam.
Redigert 22.04.2022 kl 13:10 Du må logge inn for å svare
Vangen
22.04.2022 kl 13:53 5493

Er dette virkelig store gutter med mye mellom hendene? Eller er det tenåringer som har satset konfirmasjonspengene? Ut i fra det trådstarter skriver og holder på med, heller jeg mest mot det siste.
FunHouseComp
22.04.2022 kl 14:39 5444

Det er mulig du har rett. Kan virke som de bruker konfirmasjonspengene sine på å sitte å ronke på Internett.
Slettet bruker
22.04.2022 kl 14:53 5418

Flotte kurser 6000kr PLT.

Hvem kom med den kursen?Fun and only.
FunHouseComp
22.04.2022 kl 15:00 5446

Tørk deg i ræva før du tenker på på et tall gutten min. Jeg tror mange har fått nok av dere.
Redigert 22.04.2022 kl 15:11 Du må logge inn for å svare
rufus01
22.04.2022 kl 15:12 5646

Lurt blir jeg ikke, kommer ikke til å sette en krone i dette selskapet. Men når det lages mange tråder pr dag, så måtte jeg inn å se om det hadde skjedd noe. Og det har det ikke. Mange kommer til og bli lurt her atter en gang, ikke si dere ikke ble advart.
Dubois
22.04.2022 kl 15:28 5633

De som blir lurt er de som hører på dine ubetydligheter.
Vangen
22.04.2022 kl 15:36 5611

Samme mønsteret som i går. Ligger rundt 3,90-4.00 frem til US åpner. Da gikk den - som i går - boms i bakken. I går snudde den og gikk opp igjen til 3,995. Er sådan veldig grei intratrade om en kjøper på 3,60-70 og får solgt oppunder 4. Men fredag, så spørs om den får samme bounce som i går. Avventer.
Føre var
22.04.2022 kl 15:40 5593

Plutselig går den en krone eller to, elller ikke:)
Vangen
22.04.2022 kl 15:41 5596

Kloke ord 💰😉👍
FunHouseComp
22.04.2022 kl 16:09 5549

Du et sikkert ute nå. Tåler ikke betydelige tap.
Redigert 22.04.2022 kl 19:57 Du må logge inn for å svare
Vangen
22.04.2022 kl 16:32 5509

Svarer meg selv for en gangs skyld. Som i går kom det kjøpere på banen da den var nede på 3,63 og at den endte på dagens Vwap 3,86 var gjerne ingen overraskelse. Var derfor dumt å avvente, slik jeg selv gjorde. Vi får se til mandan hvor dette skal. Og til trådstarter; slapp nå godt av i helgen. Du må jo være helt utslitt etter alle innleggene og trådene du har opprettet i det siste. God helg 🚀💰🔥😎
FunHouseComp
22.04.2022 kl 17:36 5422

For uinnvide investorer bør man være 100% forsiktig med profiler som super profit.
Redigert 22.04.2022 kl 19:11 Du må logge inn for å svare
Myra2
22.04.2022 kl 20:55 5267

Har god tro att Lifecare kan gå godt frammover ja.
Kaloix
22.04.2022 kl 21:48 5235

Hva med å begynne å fokusere på hva Lifecare presenterer og hva dette faktisk kan bety uten å henge deg opp i hva andre skriver? Jeg har vært inne i dette selskapet i snart 2 år og er her utelukkende for diabetes delen da jeg er rammet av insulin avhengig diabetes selv. Lykkes Lifecare med dette, og det ser fantastisk lovende ut, så vil det være en revolusjon uten like som slike som meg har ventet på i en evighet. Fokuser på det i stedet, det er hva forumet er for.
For øvrig, det er haussere og baissere på samtlige tråder her inne. Lifecare trådene har våknet til live igjen. Se på hvordan kursen har utviklet seg de siste par ukene og se på hvilke muligheter dette faktisk kan være for den kroniske sykdommen diabetes som koster ekstreme summer på verdensbasis hvert år.

For øvrig, siden folk henger seg opp i det. Nei, jeg har ikke kjøpt aksjer her for at jeg har diabetes selv. Det er kjøp for å tjene penger som driver meg. Jeg vet en ting eller to om diabetes og hva det koster samfunnet. Lykkes Lifecare med dette kommer kursen til å eksplodere, mcap nå er gi bort pris. Det er også meget sannsynlig at selskapet kjøpes opp hvis testene fremover bekrefter det jeg tror. Jeg har tid, kan sitte i flere år fremover. Dette selskapet har ligget i dvale pga den idiotiske covid testene, dette er heldigvis et tilbakelagt stadiet og la oss håpe at de aksjonærene aldri kommer tilbake.
Redigert 22.04.2022 kl 22:05 Du må logge inn for å svare
FunHouseComp
22.04.2022 kl 22:49 5200

Der er gledelig at folk som kjenner selskapet har hentet seg inn de siste ukene, men figurer som super profit og gullhaugen får du billig av meg. Det må du være enig i?
Redigert 22.04.2022 kl 23:00 Du må logge inn for å svare
Kaloix
22.04.2022 kl 22:55 5195

Jeg fokuserer på selskapet og hva som kommer derfra. Jeg har lest nok av haussere og baissere i årevis, hva jeg kjøper og selger er ikke basert på hva som skrives her. Det er en selvfølge i aksjeverden. Jeg er glad for at selskapet våkner til live igjen, det fortjener de. Lifecare har jobbet jevnt og trutt hele tiden, adm. dir har fått et overdrevent fokus. Det er forskere og organisasjonen bak som skaper det som nå ser ut til å materialisere seg i Lifecare. Fokus bør kun ligge der, hvis man bruker tiden på og irritere seg over hva folk skriver på et forum som dette bør man heller ha penger i bank eller i fond der andre tar seg av investeringene.
Pappesken
22.04.2022 kl 23:29 5141

Burde ikke sånne profiler utestenges? Veldig forstyrrende element. Det er jo åpenbart litt noe feil med de?
Kaloix
22.04.2022 kl 23:44 5130

hmmmm, hvilke profiler tenker du på? Det fins nok av de som kun skriver ned selskap, vil du stenge ute de? Eller vil du stenge ute de som har kjøpt aksjer og er positive? Hvilke kriterier skal et forum som dette baseres på? Det sier seg selv at de som kjøper rene aksjer må lese om selskapet, hva som skjer i samfunnet, omtaler, forskning, betydelige investorer, hva insidere gjør, store aksjonærer etc for hvordan man selv skal investere. Hva som skrives her er i stor grad irrelevant, men jeg hører heller på de som har kjøpt aksjer og er positive enn de som ikke har kjøpt aksjer/ har tapt på et selskap og er følelsesmessig forbannet på alt som har med et selskap og gjøre. Svært få klarer å forholde seg veldig positive til et selskap de har tapt penger etter å ha solgt seg ut, da er alt dritt og de ønsker selskapet til pieces.
Baseres beslutninger på følelser går det nesten alltid galt. Jeg har knapt vært her inne etter DD tullet, hva som skjer nå er essensielt. Det som skjer nå er hva selskapet er skapt for, det Lifecare har jobbet for, deres kjerneområde. Hvis dette ikke skaper interesse så er det ingen poeng å skrive her. Negative tilbakemeldinger basert på følelser har null verdi.

Vell, nok for min del. Jeg trenger ikke dette forumet for å være ærlig. Sitter selv høyt oppe på aksjonærlisten og ingenting er kjøpt basert på dette forumet her.
Redigert 22.04.2022 kl 23:49 Du må logge inn for å svare
FunHouseComp
23.04.2022 kl 00:16 5089

Super profit og gullhaugen er ute nå med store tap i dag. Det er 5- 6 og 7 - beror på hauseformen. Den en dagen er det 100 kroner i life, den neste dagen 6000 i plt. Gutta kjører på. Det vites.


Redigert 23.04.2022 kl 01:04 Du må logge inn for å svare
Kaloix
23.04.2022 kl 04:34 5016

Hvem faen bryr seg? Gjør du virkelig? Du har vel andre investeringer du bryr deg mer om? Du finner intet svar her, er du smart eller en tosk som lever her inne og tror du overlever det lange bildet med å bable her? Har du behov for å skrive ned Lifecare her inne på dette idiotiske forumet :) Det er sikkert 15-20 mnd siden sist jeg skrev her, kursen er helt upåvirket.
Vit en ting, det er ingen konspi teori, dette er et av få selskap som virkelig kan tjene penger for deg. Jeg avslører ikke mer, jeg vet sikkert mer enn de fleste her, jeg vet faktisk mer enn jeg skriver her.
Slettet bruker
23.04.2022 kl 12:15 4788

Technology

What we do

About

Contact usInvestors

Media

Sencell

The Sencell sensor technology provides real-time and accurate glucose readings straight to a smart device. By reading the osmotic pressure, Sencell is able to measure the glucose levels in the blood. Sencell is developing according to our targets and we plan additional pre-clinical trials in 2022.

Sencell incorporates a 3D printed nano-sensor and is implanted under a person’s skin. Sencell continuously measures the osmotic pressure in the inner sensor chamber which is directly correlated to a person’s glucose levels. Sencell lasts a minimum of six months and measures a person’s glucose levels in real time. The data are transferred wirelessly to a smart device (smart phone or smart watch), allowing the user to control their glucose levels.

The Sencell glucose monitoring system includes an osmotic pressure sensor (sensor core), transmitter (sensor electronics) and a mobile medical application (reader) to continuously measure glucose in the interstitial fluid.

Inject and forget

No regular pricking or unpractical transmitters. The Sencell sensor is injected under the skin on the wrist and operates independently.

Convenient and simple in use

Sencell requires very little operating energy to transfer real time glucose data wirelessly from the sensor to your smart device. The sensor is self-sustained with energy and reads glucose data continuously.

Maintain control

The wireless, real time data transfer, with alarm functions, help to maintain glucose levels within threshold, and continuously warn of high and low glucose levels.

Attributes

Sencell is developed to be the size of a grain of rice, allowing the device to be integrated in a needle sensor.

Small size
The Sencell sensor has been developed to a point that allows the sensing element to be put into a hypodermic needle. This represents proof of the concept and pave the way for studies in humans with an injected device. The Sencell dimensions are targeted to be 2*3*6 mm3. This world-leading technology is injected under the skin by a pre-filled (or “pre-loaded”) syringe-like device.

Wireless data transfer
Access glucose data on a smart device. No unpractical transmitters is needed.

Long life-cycle
The Sencell sensor provides additional comfort with its minimum 6 months long life span.

No surgery
There is no need for surgery when applying the sensor. It can be injected almost without pain.

Benefits

Today people with diabetes are dependent on painful and time-consuming glucose measurement procedures based on old technology. Sencell is a revolutionary device for people with diabetes, providing functions far beyond what present day products and technology do.

Approximately 463 million adults (20-79 years) were living with diabetes in 2019, a number which is predicted to rise to 700 million by 2045 (International Diabetes Federation).

Annually about 5 million people die due to poorly managed glucose levels. Uncontrolled diabetes can lead to serious health complications such as heart disease, stroke, blindness, amputation, nephropathy and cardiac failure to name a few.

Diabetes is a big risk factor and people with diabetes are more likely to have more severe symptoms and complications when infected with any virus. Diabetes has been considered among the most severe risk factors for a severe course of Covid-19. Research even indicates that one in five Covid-19 patients with diabetes dies within 28 days of hospital admission (Nursingtimes.net). To lower the risk during other infections, controlling blood sugar levels is highly critical.

Receive monthly updates by signing up for our newsletter.

Return to top 

Contact

post@lifecare.no

About

Privacy

Contact


Slettet bruker
23.04.2022 kl 12:20 4917

Må bare laste opp alle som har tro, jeg tror dette er min pensjon.

Go helg Fun.

Ja jeg tror denne kan gå mye.
X-43 scramjet
23.04.2022 kl 13:19 4846

Det virker lovende den sensoren med måling av glukose nivå til de med diabetes. Må kjøre masse tester på mennesker for å se om dette faktisk er et bra produkt. Er positivt at Life prøver å forandre verdenen til en bedre en. Prøver en liten investering her
FunHouseComp
23.04.2022 kl 15:10 4760

Tutt, tutt. Toget går. Så mye tull inne på dette forumet.
FunHouseComp
23.04.2022 kl 18:10 4667

Det er fint lite som skiller super profit fra denne rosgun. Det vites.