KURSMÅL LIFE 100% OPPGANG

mentira
LIFE 24.04.2022 kl 19:45 3763

Det er lenge siden mentira har skrevet her, men etter å ha sett inn i krystall kula finner jeg ingen andre selskaper på oslo børs dom står foran samme oppgang. Analytikere kaller de seg, men som dere vet, jeg er BEST.

Her kommer en 6 måneders plan på hva som kommer til å skje.

1. I begynnelsen av mai vil det bli godkjent en fullmakt om å utstede 30 millioner nye aksjer på generalforsamlingen. Den fullmakten må være på plass når den skal brukes. Kursen vil stige opp mot 4,80-5 kr frem til denne datoen
2. I august måned vil selskapet komme med en melding om at den første testen på mennesker har hatt suksess og kursen vil nærme seg 6,5-7 kr
3. Rett etter at meldingen om testen er vellykket vil det komme melding om at fullmakten fra generalforsamlingen skal brukes. Selskapet trenger likviditet nå foran den veksten som kommer. ca 15 millioner aksjer av fullmakten på 30 millioner aksjer vil bli benyttet og emisjonskursen vil bli satt med rabatt i forhold til børskursen på det tidspunktet f. eks 5 kr. Da får selskapet inn 75 millioner kroner.
4. Selskapet kommer med ny ,melding om at emisjonen var betydelig overtegnet og ble lukket på kort tid. Kursen eksploderer videre til ca 10 kr. Når emisjonsaksjene blir omsettelige vil det bli et naturlig fall pga profittaking ned til 8,5 kr før den igjen stiger i november/desember på forventninger om testresultater på test 2.
5. Daytraderne kommer inn i aksjen og forsterker hele scenarioet.

HAPPY HUNTING LIFERE. Dette blir drit kult

Ingen over, ingen ved siden av MENTIRA
Redigert 21.07.2022 kl 07:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.04.2022 kl 11:44 3496

Jeg tror også på dette, men kursen vil være en del høyre, men vi får se.
1. Mai 6kr
2. Juni 10kr
3. 20-30kr
4...
Betonghue
27.04.2022 kl 14:06 3344

Jøss! Så du GJØKEN i krystallkula også ? En smule beherskelse vil hjelpe .....
mentira
24.06.2022 kl 11:17 3052

Mentira henter frem sin fantastiske analyse fra april måned.

Det er for godt til å være sant denne analysen. Den eneste feilen jeg ser er er at tidsrommet jeg har skissert er forskjøvet med maksimum 6 uker. men pytt pytt.

Til uka ser vi gamle høyder på Lifecare kursen

Happy hunting lifere
Dubois
30.06.2022 kl 14:02 2711

Gullhaugen skrev Innlegget er slettet
Lifecare har alltid oppdateringer i begynnelsen av en ny mnd om måneden som har gått, så det er nok sannsynlig.
12Fire
01.07.2022 kl 07:01 2417

Min hypotese er at fravær av kunngjøring av negativ test, er test i samsvar med målsetninger. Resultatet tror jeg ikke de kan formidle før de ferdigstiller alle 15 av 15, og har en tolkning av resultatet. En test-gone-wrong blir på sin side et informasjon som gjør at hele prosjektet faller. En rapportering av 1 av 15 eller 3 av 15, vil bare være støy. Her må det rapporteres på 15 av 15. Et waiting-game..

Så vil jeg studere oppdateringen som ventelig kommer nå i starten av juli for å se om den er optimistisk, men den store saken i juli tror jeg vil være at Lifecare har akseptert en invitasjon til å sitte i "Industrial advisory Board at MARSS Conferance". Tidspunktet og settingen er riktig for å gjøre seg fager for investor og samarbeidspartnere. Internt vil mye av risiko være avklart på dette tidspunktet. Dette kan bli en stor grei. Motsatt, ikke veldig bra om de avlyser hele sekvensen.

https://lifecare.no/news/lifecare-nominated-to-the-industrial-advisory-board-at-marss-conference/
https://marss-conference.org/committees/industrial-advisory-board/

Som de formulerer det selv: "Lifecare is honored by the invitation from the MARSS Steering Committee and looks forward to interacting with the conference participants to bridge the communication and support the joint development efforts between the industry, academia and other stakeholders". En mulig kobling er et mellom University of Oldenburg, og det arbeidet som har skjedd i Lifecare knyttet til"Lifecare has also entered into an agreement with the University of Oldenburg (Germany) ensuring access to customized Scanning Electron Microscopes (SEM) suitable for processing and production of the MEMS and nanobiosensor components of Sencell for use in the upcoming clinical trials.". University of Oldenburg er en av sponsorene på eventet.

En kommentar til tidslinjen som nå skyves til september for pågående test i Lifecare, så er den nå sammenfallende med MS2 i Forgetdiabetes. Her gikk man fra MS2 til MS3 30. mars og har da et 6 mnd prosjekt løpende.


Hvor vi er nå, tenker jeg ingen informasjon er gode nyheter. Gode nyheter tar tid. Negative kommer omgående.






mentira
21.07.2022 kl 08:07 1912

Denne begivenheten som 12Fire nevner her, pågår akkurat nå. Fra 18-22 juli i Toronto. Det er garantert kommet nyheter på den begivenheten som fanger nye investorer sin oppmerksomhet.
Bra skrevet 12Fire og godt man ser fremover i tid,

Idag blir Life dagens vinner på børsen
Slettet bruker
21.07.2022 kl 09:09 1789

Dagens vinner enig.
Gullhaugen
21.07.2022 kl 09:13 1769

OM et big pharma vil jafse billige akjer I Life så må de gjøre det nå. Når resultatene slippes så kommer man ikke inn under 10 -15 kr.
Slettet bruker
21.07.2022 kl 09:29 1724

10 til 15kr ja.

MARSS is the flagship event for cross-disciplinary R&D communities to discuss current activities in all areas related to manipulation and automation (including measurement and characterization) at micro & nano scales, and in all kinds of small-scale robots and their applications. The 5th annual MARSS is sponsored by the University of Toronto, the University of Oldenburg and the IEEE subdivisions IEEE Robotics & Automation Society and IEEE Nanotechnology Council Advancing Nanotech for Humanity. The IEEE is the world largest technical professional organization for the advancement of technology carrying the slogan “Advancing Technology for Humanity”.



The nomination of Lifecare to join the IAB of the MARSS conference is an appreciation of Lifecare’s interdisciplinary research and development within the fields of nanosensing, electronics, chemistry, and robotics employed by the company in the course of the Sencell sensor development. The already achieved miniaturization of Lifecare’s Sencell sensor for glucose detection is based on a 3DNanoprinting process, which allows to produce strain sensor elements at the size of a few tens of a nanometer (1 nanometer = 1 millionth of a millimeter) at the newly established Lifecare Nanobiosensors MEMS & Sensor Research Laboratory in Reutlingen (Germany). Lifecare Nanobiosensors holds a global license for the 3DNanoprinting technology making it possible to produce and market the complete overall Sencell device for continuous glucose monitoring at the size of a grain of rice.
Tobias
21.07.2022 kl 10:37 1602

Når kan man forvente nyheter her?
Slettet bruker
21.07.2022 kl 10:43 1587

Innen kort tid kommer oppdatering.
mentira
21.07.2022 kl 11:26 1524

Tobias:
Konferansen er ferdig i Toronto i morgen. Det er 6 timers tidsforskjell. Jeg antar selskapet kommer med en børsmelding fredag morgen på hvilke nyheter som konferansen innebar for Lifecare.

Det betyr at det kan være lurt å posisjonere seg i dag eller i morgen hvis man ønsker positiv avkastning.

Og mens jeg prater om tidsforskjell, jeg la merke til en voldsom økning i handelsvolumet på lifecare igår etter 14.30.

Kanskje dette skyldes at konferanse deltakerne nettopp hadde våknet og begynte å handle aksjer?

Blir spennende å se om dette gjentar seg i dag mellom 14.30-16.30
Redigert 21.07.2022 kl 11:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.07.2022 kl 11:33 1508

6kr kan komme raskt nå
Gullhaugen
21.07.2022 kl 11:39 1489

NOEN har ligget i sivet og plukket aksjer i noen dager nå. I går gikk alt som kom. Er det noen som sitter på info om hvordan testene går? Det er altid noen som vet noe. Melder Life om strålende resultater sålangt så er det 5- 10 gangen.
Redigert 21.07.2022 kl 11:41 Du må logge inn for å svare
Tobias
21.07.2022 kl 12:38 1415

Der kom 5 tallet.
mentira
21.07.2022 kl 12:41 1404

noen kaller meg spåmannen
Jeg tror noen konferansedeltakere hadde en riktig god grunn til å sette vekkeklokka tidlig på ring i Toronto idag.

Vi får se...
Gullhaugen
21.07.2022 kl 12:55 1362

ER det big pharma som tar jafs av Life?? Noen vet tydeligvis noe.
Tobias
21.07.2022 kl 12:58 1346

Ryker 5 tallet nå, da ser man fort 5,50 i dag.
Slettet bruker
21.07.2022 kl 13:37 1265

Kommer snart nå, kan fort se 5 til 10kr