PRYME- Will make it to the top be the winner in the end.

Manon1
PRYME 15.05.2022 kl 14:57 734

Av alle plasts selskaper på Oslo børs, kommer Pryme til å bli vinneren. Eiere og grundere sitter på mesteparten av aksjene og de tok også mesteparten av emisjonen. Snakk om å ha ståltro på egen teknologi og utvikling. Jeg tror Nordeas kursmål på 80 kr er innenfor rekkevidde før jul i år, kommer det konkrete nyheter om bygging fabrikk i Amsterdam, evt kjente medinvestorer som feks Shell, ja da kan Pryme gå høyere enn 80 kr.
Niel
15.05.2022 kl 15:48 704

Jeg er veldig positivt anlagt til PRYME da jeg deltok på siste emisjon. Jeg mener PRYME sitt konsept er "enkelt og greit" og vi må bare ta tiden til gode. Jeg har lest alt jeg finner om PRYME og lest vitenskapelige artikler om teknologien. At Shell er på banen så tidlig er bare et kjempepluss og jeg er helt sikker på at de jobber med flere avtaler vi ikke kjenner til. Jeg er også enig i kursmål, men om dette skal oppnås før jul så MÅ alle triggerne fremover oppnås med suksess. Pilotprosjekt som er første fabrikken må gå knirkefritt ellers vil det bli utsettelser og kursmålet må vente på seg til 2023. For min del har jeg medregnet at vi vil møte utfordringer på veien og det gjør meg ingenting å sitte tålmodig i denne aksjen i mange år.

Mener Pareto snakket om kursmål på rundt 160 ved ferdigstilt fabrikk nr. 2 med full produksjon.