Begynner Atlantic Sapphire å bli billig?

Homlesnurr
ASA 20.05.2022 kl 12:18 1546

Det ser ut til at de nærmer seg å ha stabil produksjon nå og har fått god biologisk utvikling på de nye batchene sine. De har lært av sine feil og for meg virker det mulig å få positiv cash flow fra phase 1 fra neste år, ihvertfall om de klarer å opprettholde den prispremiumen de har hatt til nå på 12 dollar/kg. Samtidig er det mye usikkerhet i forhold til emisjon, og jeg vil være litt skeptisk til man har fått en avklaring på det punktet.
Brusselgeren
20.05.2022 kl 12:39 1530

Billig frem til fisken brenner og anlegget dør.

<><

sisterx
20.05.2022 kl 12:57 1499

https://shortnordic.com/most_shorted_companies_all.php?country=norway

Shorten er I ferd med å bli dekket inn. Det må være et positivt tegn, tenker jeg? Shortlisten er den sist oppdaterte. Det kommer en ny i dag kl 15:30 - venter spent, og håper ikke at short-andelen har økt igjen
Homlesnurr
21.05.2022 kl 20:39 1299

Jeg tror aksjen kan nærme seg null om de får nye store problemer, men nå har de jo klart å styre anlegget i Miami uten store problemer en stund, og jeg synes det ser ut som de har lært av sine feil. Er hovedsakelig utvidelsen til phase 2 jeg er bekymret for og det at de skal hente penger til den i en tid hvor de har veldig lav tillit. Om de får utsatt den eller får store deler av finansieringen fra banken går jeg inn.
milk
21.05.2022 kl 22:11 1221

Fisk vil aldri ha livets rett på land....