Hva er problemet

Kusen er lavere enn da pandemien banket på døra.
- Er det Spetalen og robot handel?
- Er Saga egentlig bare forvaltning av pengebingen til ovennevnte?
- Markedsuro/renter/inflasjon?
- For mange og for gunstige opsjoner hos Saga gjengen?
- Er folk helt nedsausa i olje relaterte aksjer?
- De fleste ordinære aksjonærer har høyere inngangsverdi enn dagens kurs og en del har solgt seg ut med tap. Mistet tillit?
- Eller er jeg rett og slett bare utålmodig:)

Jeg husker godt euforien for en tid tilbake og handlet på 4 + uten å blunke, men når jeg tenker meg om så vår det jo hyggeligere da jeg kjøpte på 1,17.

Redigert 24.05.2022 kl 14:24 Du må logge inn for å svare
selar
24.05.2022 kl 16:49 2396

Er få som selger så det er nok ikke lenge før den får seg et løft.

Saga er en trading aksje. Jeg solgt masse på 4 og 5 tallet også kjøpt tilbake på 2 tallet. Men solgte nå 80% av de pga sommeren blir nok ganske sidelengs. Heimdal er utsatt og ikke så mange triggere i «døtrene». Har heller BCS direkte alene. Går nok inn igjen i sommeren en gang når kursen er enda lavere enn idag.
Taycon
24.05.2022 kl 17:34 2335

Satser på at Spetalens våpendragere handler og sørger for å øke verdiene i selskapet. Regner med at de klarer å finne noe interessant i dagens marked. Da går nok ikke kursen sidelengs.
Redigert 24.05.2022 kl 17:38 Du må logge inn for å svare
zxcvbnm
25.05.2022 kl 12:56 2076

Kjøper aksjer i dag ,2.5 kr minus er en fin inngang. Setter kursmål 2.75kr 4-6 ukers sikt. Kjøper mer ved fall under 2.3 kr. I saga kommer det kursdrivende nyheter snart i kjent Spetalen pump og dump stil.

Saga har vel ca 1.4 kr pr aksje i kontanter.

Redigert 25.05.2022 kl 13:11 Du må logge inn for å svare
nopetter
30.05.2022 kl 07:16 1772

Det finnes andre sektorer å satse på enn denne hele oljesektoren brenner for øyeblikket pga vanvittige priser. Ratene har boomet og det investeres noe vanvittig over hele verden i olje gass næringen. Heimdall sa at pga markedet er svært turbulent så ser ikke de noen grunn til å gå på børsen inneværende år. BCS sin fabrikk er utsatt i minst 3 mnd og ingen vet med sikkerhet når denne vil bli påbegynt. Det er minst 15 mnd til de er igang

Det er jo gi bort pris om dagen, selv om den sikkert skal under 2kr også. Kjøper gjevnt og trutt på disse nivåene :))