Kyoto - Blir selskapet kjøpt opp?

Hvis teknologien fungerer og verden fortsatt trenger lagring av strøm produksjon, kan noen kjøpe opp dette selskapet og få det til å fungere?

Markedsverdi kr 140 mill, det burde strøm produsenter ha råd til nå som de tjener ekstremt mye.

Aker Horizons, legg inn bud, loool

Saga Pure, er dette noe for dere?

Bøhn, Bøhn, Bøhn. Det er fascinerende hvordan en utenforstående kan ha så stor tro på dette. Han vet vel ikke mer enn oss andre? I mellomtiden har ikke de ansatte brukt så mye som et øre på aksjer.

Intensjonsavtale signert. Nå er det bare å feste sikkerhetsbeltene til raketten tar av.

69 millioner igjen i kassa. Et spørsmål om tid før emisjon nå.
Frodon
25.08.2022 kl 09:32 476

Bare jeg som reagerer på tidsbruk for å montere en heatcube?

Det var vell cash beholdningen 30.6.2022? ;) Det hadde egentlig vært fint om de kunne kjørt denne emisjonen snart, dratt plasteret av såret, slik at kursen kanskje kunne begynt oppgangen etter at kassen var fylt opp? Tenker du å fylle opp med aksjer via emisjonen?

For så vidt sant.
Nei, føler den utsettes hele tiden. Regner med de snakker om den i Danmark som vel egentlig burde ha vært oppe allerede?
Om de skal bruke ett år per Heatcube, blir det nok dårlig business.
Frodon
25.08.2022 kl 10:09 449

Av det jeg har lest tidligere, har de vell bare en kontrakt....men samme kontrakt ble lansert 2 ganger. Kan det ha tatt ca 6-8 mnd å sette sammen test heatcube, også ca 1 år til før den er ferdig i full skala?

Kan tenkes. Null informasjon å få, så blir bare gjetting.

Liker også at FA fortsatt tror Kjølner er sjef.
https://finansavisen.no/nyheter/energi/2022/08/25/7918714/tapte-mer-venter-sterk-vekst?internal_source=sistenytt
Frodon
25.08.2022 kl 10:29 433

Det er slik jeg liker på børsen, at vi må gjette på infoen selskapet melder ;)

FA ja, de prøver jo så godt de kan. Jeg har fortsatt ikke skjønt hvorfor folk betaler for å lese ut datert info der

Det ser ut som om virkeligheten omsider er i ferd med å innhente Kyoto-aksjonærene.
Støttekjløp fra en type som Bøhn har naturligvis ingen langsiktig effekt.

Hva skjer med prøveprosjektet i Danmark? Hvor lang tid skal det ta å flytte en container med salt fra Oslo til Danmark? Det virker mest som den sank på vei over.

Og det kan ikke være lenge til den etterlengtede emisjonen nå. Her skal det vannes ut til den store gullmedaljen før vi vet ordet av det.

Hva er egentlig en idé verdt i disse tider? Kryper nok under 100 m ganske snart med mindre det plutselig blir fred i verden og de presterer å lykkes med piloten. Med andre ord lite sannsynlig.

Lite aktivitet. Hvor ble det av de verste hausserne?

For hver dag som går, kan du være sikker på at markedsverdien til Kyoto går ned. I disse vanskelige tider kan det være fint å ha aksjer i et selskap som gir deg denne tryggheten.