PNOR er grissebillig får rebound -ævl fri debat -tak :-)

Kvike11
PNOR 29.05.2022 kl 12:23 159591

Alt for meget meget ævl om alt muligt andet, derfor ny debat :-)
denne debat drejer sig om PNOR og ikke måske korrupte tidligere medarbejder
PNOR fortsætter at være grissebillig
heldigvis er der flere der kan se at kursen skal betydeligt op.
See the price rebound like a boomerang.to 2-5 nkr
Håber alle forstår at tidligere debat var kørt helt af sporet, nu skal vi se fremad, alle ønsker kursen langt højere,
gerne mod kurs 5,
indtjeningen og fremtidsudsigterne peger mod en lys , stor fremtid
solid1
27.06.2022 kl 23:25 3596


Registrerer at du er dømmende selv om du ikke kveit? noe som helst.

Styreleder er mistenkt, og så vidt jeg vet ikke siktet.

Artikkelen kom i flere medier i dag fordi AEW (African Energy Week) slapp nyheten i dag.

Makrobaronen
27.06.2022 kl 23:19 3620

Siste rest av feriepengene ryker på open i morgen, hvis 1.12 brytes! Veldig fin uke vi som Pnor aksjonærer har hatt, det kan vi se tilbake på! Måtte det vare en stund til, går meldingene rett vei kan denne fly💪🏼
polion
27.06.2022 kl 22:50 3672

Jaggu meg vel, ser man det. Artikkelen fungerer som en form for hvitmaling av både selskap og styreleder.

Men det var flere nick som tidligere savnet FKL sine vurderinger her på forumet. Skulle likt å vite om han nå muligens vurderer å kjøpe seg opp igjen, eller om han er like negativ? Dog slett ikke umulig at det har dukket opp nye ukjente (ukjente for oss menige) faktorer som tilsier at risikoen nå er større enn noen sinne? Kven kveit, ikkje kveit eg?
Greenoil
27.06.2022 kl 22:40 3704

Joda men har ikke vært noe særlig positiv omtale i norske medier i allefall! Godt å se att de har trua på det kontinentet de opererer på da 😊👍 Så håper jeg også at diskusjonene her dreier seg mere om selskapet og ikke personer og hvilket land de kommer fra. God kveld videre!
Fluefiskeren
27.06.2022 kl 22:26 3759

Ja, men det virker som det begynner å sige inn der også. Som jeg stadig har sagt så vil dette gli langsomt over. Sikrere for hver dag som går. Veldig bra oppgang siste uken. Fra 0,89 til 1,08. Over 20 % det.
Greenoil
27.06.2022 kl 22:20 3772

Ser ut som han har en høy anseelse der nede, da betyr det ikke så mye hva forumet her mener. Burde være en trigger i seg selv.
E Desperados
27.06.2022 kl 21:59 3788

Er ikke dette den korrupte styreformannen fra kjeltringselskapet Petronor som er invitert til å snakke? Nei, ser man det. Ingenting som tyder på at Petronor er uglesett i Afrika. Faktisk heller tvert imot. Det er bare enkelte nordmenn her på forumet og i Facebook-gruppa som tror at dette kommer til å ødelegge for selskapet. Blir nok full reisning på freddan ja ;)
polion
27.06.2022 kl 21:18 3842

Følte at danskene i noen innlegg ble satt i en uheldig bås, så mitt innlegg var selvsagt 100% ironisk ment. Har personlig et generelt godt forhold til alle dansker (enten du tror det eller ikke)..
nkamok
27.06.2022 kl 20:48 3922

Polion det er faktisk ikke noget, som jeg har tænkt over, og jeg betragter ikke mig selv som meget anderledes end jer fra Norge - Nu har du og et par andre så trigget min nysgerrighed - google er her din ven !
Mindst korrupte land : Danmark nr. 1 - norge nr. 7
Fredeligste land : Danmark nr. 5 - Norge nr. 20
Lykkeligste : Danmark nr. 2 - Norge nr. 8.
Jeg stopper bare her, idet jeg har mange dejlige norske bekendskaber. Jeg forstår ikke din og et par af de andres trang til at udstille dansker på den uhøflige og nedladende måde, det klæder jer ikke :-(
solid1
27.06.2022 kl 20:46 3886


👍
Man må da uansett se at den har reist seg ganske solid de siste uker.
Mulig vi må vente til freddan, men da kan det jo gå rett i taket.🥂😊

Aksjen ja 😯, det er fort å misforstå ord, enten de er dansk eller norsk. 😊
Bsingh
27.06.2022 kl 20:32 3841

Nei, ikke et så interessant spørsmål polion, ettersom at PNOR er temaet her, og ikke Dansk kultur.Vi får slutte å putte folk i båser, det er vi for voksne til. Om alle skal la seg pirke på nesa, så blir det ikke noe god stemning. I dag er jeg enig med smaa, og tenker at pnor aksjonærene heller bør stå litt mer sammen. Enten man er fra Gambia, Danmark, Norge eller Island. Som voksne folk må vi også ta innover oss og godta at folk har forskjellige meninger.
polion
27.06.2022 kl 20:18 3868

Føler at våre danske venner kanskje blir stigmatisert noe. Muligens at vi også kan tillegge at dansker generelt er mye mer uærlige og voldelige enn folk flest? Jeg vet ikke, men allikevel et meget relevant og interessant spørsmål, eller?
smaa
27.06.2022 kl 19:54 3935

De danskene jeg kjenner er koselige og gode mennesker.🇳🇴 og🇩🇰 Sammen skal vi seire i PetroNor.
oivindl
27.06.2022 kl 19:42 3967

"dansker går amok dersom en ikke er konstant positiv og hausser,"
-Peter Sellers

I likhet med 90% av de som skriver her inne.
Var ikke klar over at alle disse var dansker.
Redigert 27.06.2022 kl 19:43 Du må logge inn for å svare
Peter Sellers
27.06.2022 kl 19:39 3963

@Juiceit up, akkurat det samme på Qec trådene hvor dansker går amok dersom en ikke er konstant positiv og hausser, og forøvrig i IOX også, jeg mener det er fint med litt balanse :))
smaa
27.06.2022 kl 19:19 4008

Nå må vi slutte å «slåss», noen har rett i det ene noen i det andre. La oss glede oss over engasjementet og kursen som endelig er på rett vei. Rart når man kunne få 1,124 tidlig i dag at noen sluttselger til 1,084 - vil ikke alle tjene penger eller er det noen som slik lurer fra oss aksjer? Ellers takk for mye god info fra de fleste av dere, og håper koronaen har sluppet taket Fluefiskeren og at du kan feire med BLÅ dager fremover. Ikke skyt mer på hverandre, PetroNor verdenen skal være god. 👍🏦❤️🚀
polion
27.06.2022 kl 17:32 4153

Ser at FKL etterlyses. Jeg er visst en av de ytterst få som ikke savner vedkommende. Følte han vikarierte i meste laget hva gjaldt argumentasjon, og han kunne ikke få gjentatt mange nok ganger hvor stor sjanse det var for at PNOR ville miste Kongo-lisensene. Risikoen for denne fatale PNOR-katastrofen var visstnok faktisk så stor at han ikke kunne fronte selskapet lenger (iflg. ham selv). Hadde vi/markedet vært like negativ, hadde vi definitivt ikke sett en kurs på kr. 1,1240 (som vi opplevde i dag).

PS. Ellers så har jeg også konstatert en grad av hårsårhet her på forumet, samtidig som selvinnsikten kanskje ikke er helt tilstedeværende.
nkamok
27.06.2022 kl 16:15 4274

Helt ærligt - hvad er det I har gang i ?
JUICE det var godt nok ikke en særlig pæn omtale om danskere - men der må da være noget godt I os, siden SÅ mange nordmænd ønsker at holde ferie i DK ! Jeg kunne faktisk godt tænke mig at FF eller andre ville finde et indlæg fra mig frem, hvor jeg sviner ham til eller skriver, at han lyver - det kan han nemlig ikke, for det findes ikke. Jeg har generelt respekt for skribenter her, men det det er sgu under lavmålet. FF har været sur på mig, fordi jeg før har skrevet, at, at jeg tror, at PEN aktionærer(er jeg også selv) ønsker lav pnor kurs, så de kan få så mange aktier som muligt, hvilket jo vil udvande pnor mere. Er der noget galt i dette ?? Det er trods alt Pnor ticker her, og så har man vel liv til at være tro mod Pnor . En skribent skrev i går, at der er forskel på dansk og norsk og, at noget bliver misforstået - djisus det må jeg nok sige der er 🙄
Fluefiskeren
27.06.2022 kl 15:23 4386

Det kan vel hende at du også hadde reagert hvis du hadde blitt utsatt for løgner, tilbakevist dem med utdrag og likevel istedenfor en unnskyldning utsatt for nye angrep. Enig med Juice når det gjelder dansker på forumet dessverre. Selv er jeg ferdig med dette nå. Både hofa og nkamok er nå blokkert hos meg. Men det rare er at de ikke vil blokkere meg tydeligvis.
JUICEitUP
27.06.2022 kl 14:46 4458

Skjønner ikke at du gidder FF. Har sagt det før og sier det gjerne igjen - de fleste aktørene på PNOR trådene er en del av en menighet. Når budskapet ikke faller i smak skal vedkommende som er så freidig å fremme slike ekskluderes fra menigheten med alle midler. Først FKL og nå deg.

Og det på tross av at du er en av de mest etterrettelige skribentene på hele HO. Du hausser ikke, baisser ikke og kommer stort sett alltid med gode argumenter for hvorfor du mener det du gjør og agerer som du gjør.

Dansker skal du vokte deg vel for å frembringe vrede hos. Har egen erfaring med dansker i business over mange år og har også snakket med mange som har tilsvarende erfaring og det er ingen tvil om at danskene nok er de mest kyniske i hele Europa så lenge det er snakk om penger. Ingen midler skys. Kan man "lure noen" slik at man selv får en gevinst er vist alt lov. Det finnes hederlige unntak, også her inne, men det er bare å se på tonen på norske vs. danske innlegg så skjønner alle hva jeg mener. Det er synd for så lenge det ikke er snakk om penger er dansker stort sett et veldig hyggelig folk.

Her er det drømmerier og fullstendig uinteressante innlegg om "kurs straks på 1,80" og "10 kroner innen 6-12 måneder". Hvilken verdi har dette. Det er jo kun innlegg for å bygge opp under drømmene til menigheten. Slike ubegrunnede innlegg er grunnen til at jeg er inne på PNOR tråder bare av og til.
E Desperados
27.06.2022 kl 14:45 4456

Vi får hvertfall prøve å holde nivået her litt over den barnehagen som utspilte seg på Facebook-gruppa igår kveld/i dag tidlig.

Liten oppgang idag, men mest gledelig er at volumet fortsatt holder seg høyt :)
hofa
27.06.2022 kl 14:28 4506

Synd at så mange gik ut av skolen uten at kunne lese. Det er sikkert henvendt til NKamok, Groven64 og jeg, du kan skrive lige hvad der passer dig, men tåler ikke kritik. FKL var fremragende, der var/er ingen der kan måle sig, men derfor behøver han jo ikke smække med døren.
Fluefiskeren
27.06.2022 kl 13:56 4560

Jeg vil ikke ta dette opp igjen. Jeg vet hva jeg har skrevet og hva disse danskene påstår at jeg har skrevet, men uærlighet reagerer jeg på. Særlig når det brukes i forsøk på å sverte andre.

Og hva gjelder FkL så forstår jeg at han ble skeptisk av arrestasjonen og det som ble skrevet i prospektet. Det må det da være lov til. Han var ikke alene om det. Det er jo bare å se på kursutviklingen. Ingen kan selskapet som han. Håper han fortsatt er inne og begynner å skrive igjen. Nå er vi faktisk over det kursen var da saken ble meldt. Dog var oljeprisen den gang atskillig lavere. Kunne faktisk tidligere i dag solgt meg ut med et bitteliten gevinst, men ser ingen grunn til å gjøre det.
Redigert 27.06.2022 kl 14:03 Du må logge inn for å svare
oivindl
27.06.2022 kl 13:40 4607

"Må si jeg savner FkL, men folk oppførte seg som drittunger mot han også etterhvert.."

Hm, hvem tenker du på da? Det var all mulig grunn til å være kritisk til FKLs uttalelser da Økokrim slo til.
Redigert 27.06.2022 kl 13:44 Du må logge inn for å svare
oivindl
27.06.2022 kl 13:35 4594

"Ingen har baller til å støtte meg mot folk som vil meg vondt..."

Kanskje ikke så lurt å nedvurdere alle som ikke kommenterte denne.
I mine øyne var den såpass klar at jeg hadde full tiltro til at du fikset den selv.
Men trenger du hjelp, er det bare å skrike ut.
Kvike11
27.06.2022 kl 12:16 2041

Ingen tvivl om kursen er på vej op, der er store købere på købssiden og ganske få der sælger,
Nyheder er på vej i denne uge, der venter en strøm af nyheder, så kurs 1,80 er ikke umulig i denne uge.
Blygen
27.06.2022 kl 11:12 2156

Bryter etterhvert opp gjennom viktige nivåer...bare å sitte stille
nkamok
27.06.2022 kl 08:51 2495

Stop nu FF - der har absolut ikke været nogen personangreb mod dig ! Man kan jo ikke forvente, at der kun er “rygklappere” på et debatforum. Nogle gange er man enig og andre gange uenig - that’s it. Jeg mene stadigvæk, at du er lidt nærtagende og bliver skarp, når nogen siger dig imod - det er IKKE et personangreb i min verden, men blot en konstatering af, at vi har hver vores tilgang til debatten - jeg har tilmed rost dig tidligere for din store viden inden for oliefelter 😉
Slettet bruker
26.06.2022 kl 22:32 2886

Kjør på. Da skal vi krangle om de samme aksjene fremover for jeg skal ha en mill aksjer i første omgang.
Redigert 26.06.2022 kl 23:15 Du må logge inn for å svare
Makrobaronen
26.06.2022 kl 22:26 2840

Bruker kommenede uke til å posisjonere meg. Denne aksjen er tung å løfte, da noe selger mye og det er mange aksjer i selskapet. Det må må man ha i bakhodet som aksjonær. Men ingen kan si noe på at denne er underpriset. Tror ikke en sjel hsdde kommentert at denne aksjen var dyr før nærmere 3-4kr. Tror denne får et skikkelig løft, hvis kalkulatoren til de større gutta brgynner å gå! Underpriset underpriset underpriset er greia her så hiver meg på mens den enda er på sommersalg!
Redigert 26.06.2022 kl 22:27 Du må logge inn for å svare