Emisjonsaksjer

Jakal
GEG 30.05.2022 kl 09:09 685

Emisjonsaksjene fra rep.emien har tydeligvis enda ikke kommet inn på min Nordnet-konto. Jeg stusser over det, kostnadene er forlengst belastet min bank konto.
Ellers fikk jeg ikke med meg web-casten i forrige uke, skjønner at det var slappe greier. Men ble det antydet noen fremdriftsplaner? GEG ligger nå i limbo, langsiktige kontrakter inngås ikke før dette er avklart. Leverandørgjeld skal betjenes og kursen trenger noen triggere - personlig håper jeg derfor intensjonsavtalen gjennomføres da forhandlingskortene til GEG svekkes hvis dette trekker i langdrag. I en ideell verden kunne GEG sikkert fremforhandle en høyere pris, der er vi ikke i dag. Håper jeg tar feil.
Redigert 30.05.2022 kl 09:20 Du må logge inn for å svare
Odi.1
30.05.2022 kl 10:50 611

Ja, slappe greier dette her.
Rep emi aksjene kom her som avtalt i bestillingen, så det må være en feil ett sted du må nesten ta opp med Banken din. Greit å ha dem på plass om det dundere ned til 2 kr igjen, opp er du jo garantert på ett bud om det skulle plutselig komme her i følge denne LOI.
Det som bekymrer er jo at det ikke skjer noe med Eagle-Voyager og , eller salget av denne Petrel båten som ligger nede i Gdansk.
En er tydelig lagt bak lyset her, denne promoterte dem så voldsom innen vind servise ??, men tydeligvis det var det, der også.
Kan nå se ut som Fulmar fungerer som det skal nå, det er det eneste positive her pr dd.
Men enda ikke noe svar på hvorfor denne 1 års kontrakten ble kansellert, heller ikke noe om kompensasjon, om dette i det hele tatt var aktuelt?

Mulig det var dumt, det vet en ikke enda, men solgte tilsvarende jeg fikk inn som rep aksjer, da safer en hver fall noe av dette, og ikke går på en ny Polarcus smell.
Det står jo om 2kr-8/12kr eller på Dunken.

Redigert 30.05.2022 kl 10:55 Du må logge inn for å svare
Jakal
30.05.2022 kl 13:48 514

Oppfølging: Rep emi-aksjer kom inn på min Nordnet-konto først i dag, så det samme gjelder nok en del andre aksjonærer.