COOL LNG - Fernleys høyner kursmål og sier kjøp (200,- )
Rateutviklingen siste tid vil føre til en strøm av nye kursmål fra megler husene .
Redigert 29.03.2023 kl 12:46
Du må logge inn for å svare
Quendi
20.09.2022 kl 12:22
3830
Cool är fortsatt väldigt billig att köpa. Den här aktien kommer jag sitta lång tid med, invänta utdelningar och se kursen stadigt förbättra sig.
Enda vi behöver veta är att break even per fartyg är $50k/dag. Senaste kontraktet som vi vet om ligger på $140k/dag intäkter. Det är alltså en ren vinst på $90 000 per dag!
Resultatet för första halvåret 2022 var minst sagt postiivt och företaget gick med $41 000 000 i vinst. Då hade kontrakten bara ett genomsnitt på $59k/dag. Nu handlas kontrakt efter kontrakt efter kontrakt på LÅNGT mycket högre rates, som sagt senaste på $140k/dag. Tänk er vad vinsten kommer bli framöver.
Ni kan själva se resultaten här:
https://consent.yahoo.com/v2/collectConsent?sessionId=3_cc-session_5b60f2bc-334e-42e0-bc57-26abedda20a7
Goda synergi-effekter är att största ägare är Golar LNG och Eastern Pacific Shipping. Dels för att Cool kommer kunna ha extremt goda bankkontakter när det är dags att utöka verksamheten (köp av nya fartyg/uppköp av andra sällskap). Samt att EPS erbjuder billiga hamnplatser när Cool behöver detta.
Utnyttjandegraden var 95% på flottan under första halvår. Inga av fartygen behöver service förrän tidigast andra halvåret 2023.
Enda vi behöver veta är att break even per fartyg är $50k/dag. Senaste kontraktet som vi vet om ligger på $140k/dag intäkter. Det är alltså en ren vinst på $90 000 per dag!
Resultatet för första halvåret 2022 var minst sagt postiivt och företaget gick med $41 000 000 i vinst. Då hade kontrakten bara ett genomsnitt på $59k/dag. Nu handlas kontrakt efter kontrakt efter kontrakt på LÅNGT mycket högre rates, som sagt senaste på $140k/dag. Tänk er vad vinsten kommer bli framöver.
Ni kan själva se resultaten här:
https://consent.yahoo.com/v2/collectConsent?sessionId=3_cc-session_5b60f2bc-334e-42e0-bc57-26abedda20a7
Goda synergi-effekter är att största ägare är Golar LNG och Eastern Pacific Shipping. Dels för att Cool kommer kunna ha extremt goda bankkontakter när det är dags att utöka verksamheten (köp av nya fartyg/uppköp av andra sällskap). Samt att EPS erbjuder billiga hamnplatser när Cool behöver detta.
Utnyttjandegraden var 95% på flottan under första halvår. Inga av fartygen behöver service förrän tidigast andra halvåret 2023.
Redigert 20.09.2022 kl 12:49
Du må logge inn for å svare
Spennende å se hvor mange aksjer de klarer å hoste opp for salg på 130 kr,
Kingen
20.09.2022 kl 13:59
3824
Er det reelle salg på 130 kr, eller det for å holde kursen nede av taktiske hensyn for man er redd kursen skal løpe løpsk?
Hei Svensken, blir spennende når Finne e åpner for handel igjen.
https://e24.no/boers-og-finans/i/0Q4BVB/tyskland-vil-ta-over-kriserammede-uniper
https://e24.no/boers-og-finans/i/0Q4BVB/tyskland-vil-ta-over-kriserammede-uniper
Redigert 20.09.2022 kl 17:36
Du må logge inn for å svare
Quendi
20.09.2022 kl 23:40
3786
https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-09-19/vessel-shortage-makes-soaring-shipping-costs-a-new-energy-threat?leadSource=uverify%20wall
"LNG freight rates are at elevated levels for this time of year and threaten to surpass last year’s winter peak"
Artikeln nämner också att utbudet av lediga LNG-carriers är nära noll. Vilket vi som köpt Cool redan vet. Så redan i september börjar vi få liknande spot rates ($200k/dag) som i högsäsongen = förra vintern. Cool har lediga fartyg från oktober månad och kommer kanske vara enda lediga fartyg på hela marknaden, worldwide.
"LNG freight rates are at elevated levels for this time of year and threaten to surpass last year’s winter peak"
Artikeln nämner också att utbudet av lediga LNG-carriers är nära noll. Vilket vi som köpt Cool redan vet. Så redan i september börjar vi få liknande spot rates ($200k/dag) som i högsäsongen = förra vintern. Cool har lediga fartyg från oktober månad och kommer kanske vara enda lediga fartyg på hela marknaden, worldwide.
Thesistulling
21.09.2022 kl 04:17
3739
Pluss 60% av flåten ledig på spot fra nyttår.
Eller var det 40%?
Uansett.
Looking good.......
😁
Eller var det 40%?
Uansett.
Looking good.......
😁
Redigert 21.09.2022 kl 04:29
Du må logge inn for å svare
Det er trist at Cool mest sannsynlig får 200 k på sine spott skip, dvs 2,3 mill Nkr om dagen på 1 skip, da tror jeg Oslo investor miljø vil selge den litt ned.
Som sinna Thor i DN skriver
Han har vært med på å skape åtte flytende pengemaskiner
og hver krone går direkte til aksjonærene. Cool!
Som sinna Thor i DN skriver
Han har vært med på å skape åtte flytende pengemaskiner
og hver krone går direkte til aksjonærene. Cool!
Redigert 21.09.2022 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
Gull i pungen
21.09.2022 kl 09:44
3598
Hold dere fast, folkens! Fra DNB Markets 🚀
Shipping freight rate update
LNG: TFDE rates were reported at USD160.6k/day, up 17% on USD137.5k/day compared to last quote.
Shipping freight rate update
LNG: TFDE rates were reported at USD160.6k/day, up 17% on USD137.5k/day compared to last quote.
Quendi
21.09.2022 kl 10:02
3570
Ja - att köpa de företagen som ger ägarna pengar är de rätta företagen att köpa.
Kanske tycker folk att Cool ser dyr ut? 130kr, jämfört med till exempel PGS på 6,70kr? Tittar man på antal aktier som finns så kanske man förstår.
Totalt antal aktier:
- Cool 40 000 010
- PGS 680 299 714
EDIT: rammern, kan vara dags att ändra i trådstarten. Högsta kursmål på 150kr är passerat för längesedan. Alla kursmål är uppjusterade. Bara företagets NAV, alltså faktiska värde, anses vara 175kr fram mot 2023.
Kanske tycker folk att Cool ser dyr ut? 130kr, jämfört med till exempel PGS på 6,70kr? Tittar man på antal aktier som finns så kanske man förstår.
Totalt antal aktier:
- Cool 40 000 010
- PGS 680 299 714
EDIT: rammern, kan vara dags att ändra i trådstarten. Högsta kursmål på 150kr är passerat för längesedan. Alla kursmål är uppjusterade. Bara företagets NAV, alltså faktiska värde, anses vara 175kr fram mot 2023.
Redigert 21.09.2022 kl 10:04
Du må logge inn for å svare
Utømmelig på 130, rare greier
Raten må nok opp i minst 500 k før Norske i vestover får opp øynene
Raten må nok opp i minst 500 k før Norske i vestover får opp øynene
Redigert 21.09.2022 kl 10:20
Du må logge inn for å svare
Thesistulling
21.09.2022 kl 11:03
3533
Tror rett og slett noen er på kjøper'n jeg.
Hadde man hatt nok midler frem til nyheter om kontrakt, hva hadde man selv gjort i dagens marked?
Hadde man hatt nok midler frem til nyheter om kontrakt, hva hadde man selv gjort i dagens marked?
fattigstakkar
21.09.2022 kl 11:32
3529
Her er Paretos siste begrunnelse for oppgradering:
COOL to start running
COOL is now fully up and running and capitalizing on a red-hot TC-market for
LNGCs. We expect further newsflow ahead, with NAV moving past NOK 160
by YE’23. A US IPO is on the cards, which will help grow the fleet and enhance
the quality. The LNGC market will continue to benefit from high natural gas
prices – and owners with modern tonnage availability will benefit the most.
Trading below NAV and peers – which is unlikely to continue when more
contracts are secured – we reiterate BUY and raise our TP to 165 (125)
Messy first half report – focus on contracts
As expected, COOL’s H1 report was a little messy, with ‘predecessor’ and
‘successor’ accounts as vessels were gradually delivered to the company through
the spring. With 1x 1Y TC at USD 140,000/day secured we see potential for more
this winter – and raise our estimates significantly. A US IPO is likely to happen
once markets permit, with broader equity markets most likely much more an issue
than the underlying LNGC situation.
Spot and TC-rates rising rapidly, COOL taking advantage
With surging global natural gas prices, the LNGC market has strengthened this
year – in spite of effectively lower distances on the tonne-mile driving USGoM
cargoes. As Europe scrambles to secure LNG cargoes to replace Russian pipeline
gas – average distances are falling as most of these spot cargoes come from the
US. While this temporary hurt the spot LNGC market this spring and summer, the
timecharter market has been equally boosted as no LNG cargo importer can risk
being without tonnage this winter. 3Y TFDE-deals have now been done at USD
120,000/day – which implies ~USD 40m of EBITDA on vessels that quite recently
were valued below USD 150m. We believe 3Y deals make sense now, with decent
fleet growth in 2023/24 – which could dent market rates if natural gas prices fall.
NAV towards NOK 160 – we raise our TP to NOK 165
COOL is now looking to fix the ‘remaining fleet on energy crisis-era rates’. With
one reportedly done, another vessel is available around YE. Assuming a minimum
of 3Y TCE-rates means ~USD 120k/day – and we thus raise our average assumed
rate to ~91,500/day (71,000) next year, leaving 2024 unchanged until we see
longer term deals. This results in EPS of USD 2.8 (1.3), with +/- 10k/day in the spot
market +/- USD 0.2 on EPS. With YE’22 NAV up to NOK 133 (current NAV of NOK
129), we see another ~NOK 30 of build through 2023. Further upside could be
seen if the ‘Ofer-vessels’ are acquired through a US IPO process, which is not
unlikely later this autumn. We raise our TP to NOK 165 (125); YE’23 NAV
COOL to start running
COOL is now fully up and running and capitalizing on a red-hot TC-market for
LNGCs. We expect further newsflow ahead, with NAV moving past NOK 160
by YE’23. A US IPO is on the cards, which will help grow the fleet and enhance
the quality. The LNGC market will continue to benefit from high natural gas
prices – and owners with modern tonnage availability will benefit the most.
Trading below NAV and peers – which is unlikely to continue when more
contracts are secured – we reiterate BUY and raise our TP to 165 (125)
Messy first half report – focus on contracts
As expected, COOL’s H1 report was a little messy, with ‘predecessor’ and
‘successor’ accounts as vessels were gradually delivered to the company through
the spring. With 1x 1Y TC at USD 140,000/day secured we see potential for more
this winter – and raise our estimates significantly. A US IPO is likely to happen
once markets permit, with broader equity markets most likely much more an issue
than the underlying LNGC situation.
Spot and TC-rates rising rapidly, COOL taking advantage
With surging global natural gas prices, the LNGC market has strengthened this
year – in spite of effectively lower distances on the tonne-mile driving USGoM
cargoes. As Europe scrambles to secure LNG cargoes to replace Russian pipeline
gas – average distances are falling as most of these spot cargoes come from the
US. While this temporary hurt the spot LNGC market this spring and summer, the
timecharter market has been equally boosted as no LNG cargo importer can risk
being without tonnage this winter. 3Y TFDE-deals have now been done at USD
120,000/day – which implies ~USD 40m of EBITDA on vessels that quite recently
were valued below USD 150m. We believe 3Y deals make sense now, with decent
fleet growth in 2023/24 – which could dent market rates if natural gas prices fall.
NAV towards NOK 160 – we raise our TP to NOK 165
COOL is now looking to fix the ‘remaining fleet on energy crisis-era rates’. With
one reportedly done, another vessel is available around YE. Assuming a minimum
of 3Y TCE-rates means ~USD 120k/day – and we thus raise our average assumed
rate to ~91,500/day (71,000) next year, leaving 2024 unchanged until we see
longer term deals. This results in EPS of USD 2.8 (1.3), with +/- 10k/day in the spot
market +/- USD 0.2 on EPS. With YE’22 NAV up to NOK 133 (current NAV of NOK
129), we see another ~NOK 30 of build through 2023. Further upside could be
seen if the ‘Ofer-vessels’ are acquired through a US IPO process, which is not
unlikely later this autumn. We raise our TP to NOK 165 (125); YE’23 NAV
Redigert 21.09.2022 kl 11:32
Du må logge inn for å svare
Quendi
21.09.2022 kl 12:01
3485
Ja, och sett till att marknaden navigerar på det framtida värdet så är en kurs redan nu på 165-175 rimlig. Är ganska säker på att vi kommer få se kurs upp mot 200NOK, Cool kommer chockera marknaden med sina presenterade vinster när Q3 & Q4 presenteras tidigt i '23.
rammern
21.09.2022 kl 13:05
3430
Vi får også ta med at COOL nå stiger på 5 ganger så stort volum som for kort tid siden .
Lollen
21.09.2022 kl 13:25
3449
kjøpte 2000 Cool i dag, noen som vet forventet utbytte pr aksje pr år med dagens inntjening/gasspriser
nostalgen
21.09.2022 kl 13:35
3432
Mon tro om det ikke hadde vært smart og filosofere rundt dette før du kjøpte aksjer for en kvart mil?
Nå er det ingen som sitter helt på fasiten om hvilke rater Cool greier og oppnå fremover, men at det ser lovende ut er det vel ikke tvil om.
Nå er det ingen som sitter helt på fasiten om hvilke rater Cool greier og oppnå fremover, men at det ser lovende ut er det vel ikke tvil om.
Quendi
21.09.2022 kl 13:39
3438
Clarksons skrev 6/9 att "The company could be able to pay out ~$4 per share for an ~30% yield"
Cool själva har sagt att man har som ambition att maximera utdelningar till aktieägarna.
För övrigt är senaste kursmålen från 9/9 och var följande:
Arctic Securities 175NOK
ABG Sundal Collier 195NOK
Cool själva har sagt att man har som ambition att maximera utdelningar till aktieägarna.
För övrigt är senaste kursmålen från 9/9 och var följande:
Arctic Securities 175NOK
ABG Sundal Collier 195NOK
Redigert 21.09.2022 kl 13:43
Du må logge inn for å svare
Thesistulling
22.09.2022 kl 09:36
3165
Står oppi utkikken med nattkikkert, ser noen store isflak laaaangt unna, de små er ikke noe å bry seg med, har ishud.
Ser jaggu meg ut som om det blir finvær😁
Jeg liker ikke tallet 7, og nå føyer 130 seg snart til listen.
😆
Ser jaggu meg ut som om det blir finvær😁
Jeg liker ikke tallet 7, og nå føyer 130 seg snart til listen.
😆
Redigert 22.09.2022 kl 09:58
Du må logge inn for å svare
Gull i pungen
22.09.2022 kl 10:47
3189
Fra DNB Markets
Shipping freight rate update
LNG: TFDE rates were reported at USD168.6k/day, up 5% on USD160.6k/day compared to last quote.
Shipping freight rate update
LNG: TFDE rates were reported at USD168.6k/day, up 5% on USD160.6k/day compared to last quote.
Quendi
22.09.2022 kl 11:08
3202
Den där kommer ligga perfekt upp mot $200k/dag när Cool får ledigt fartyg i början av oktober.
Det finns så otroligt mycket annat jag vill köpa på börsen just nu som är billigt. Men kommer inte sälja något mer här.
Cool-resan har bara börjat och hellre att sitta i en aktie som jag med 99,9999% säkerhet VET kommer ge både 50-70% avkastning till + stora utdelningar, än att chansa på det i övrigt otroligt ostabila marknaden. Tror inte botten i makro är satt än och att det fortsatt framåt kommer finnas fina möjligheter till billiga köp av andra aktier.
70% av mitt innehav ligger här och det kommer det fortsatt göra framöver.
Det finns så otroligt mycket annat jag vill köpa på börsen just nu som är billigt. Men kommer inte sälja något mer här.
Cool-resan har bara börjat och hellre att sitta i en aktie som jag med 99,9999% säkerhet VET kommer ge både 50-70% avkastning till + stora utdelningar, än att chansa på det i övrigt otroligt ostabila marknaden. Tror inte botten i makro är satt än och att det fortsatt framåt kommer finnas fina möjligheter till billiga köp av andra aktier.
70% av mitt innehav ligger här och det kommer det fortsatt göra framöver.
Redigert 22.09.2022 kl 11:09
Du må logge inn for å svare
Jaja Svensken, da selger jeg Fortum Corporation, det ble kjappe 40% gevinst på 3 uker.
Er sikkert mer oppside der, hadd planer om å selge på 15, men må ta gevinst når den er her, litt for uoversiktelig og gevinsten er for god til å ikke ta.
Så lenge no brain favoritt aksjen min Cool fortsatt kaver i søla, så banker jeg inn litt mer aksjer her med gevinst fra Fortum.
Hva tenker du?
Er sikkert mer oppside der, hadd planer om å selge på 15, men må ta gevinst når den er her, litt for uoversiktelig og gevinsten er for god til å ikke ta.
Så lenge no brain favoritt aksjen min Cool fortsatt kaver i søla, så banker jeg inn litt mer aksjer her med gevinst fra Fortum.
Hva tenker du?
Redigert 22.09.2022 kl 12:03
Du må logge inn for å svare
Quendi
22.09.2022 kl 12:46
3104
Hey, Ole Norman! Låter som en fin idé. Fortum har fortsatt svår ekonomisk situation utan Uniper och är som du säger svår att få en bra överblick på. Det är ingen aktie jag vill äga över tid, har också sålt.
SaveLend är en aktie jag gick in i på 8,3 och är väldigt resistent mot börsklimatet nu samt har riktigt god tillväxt, förväntat plusresultat i Q4. I övrigt vågar jag inte köpa så mycket och kommer vänta. Men tittar framförallt på SATS, Nvidia, Filo Mining, Investor.
SaveLend är en aktie jag gick in i på 8,3 och är väldigt resistent mot börsklimatet nu samt har riktigt god tillväxt, förväntat plusresultat i Q4. I övrigt vågar jag inte köpa så mycket och kommer vänta. Men tittar framförallt på SATS, Nvidia, Filo Mining, Investor.
nostalgen
22.09.2022 kl 15:04
3062
Til dere som er superoptimistiske til Cool og gassfrakt generelt, har dere ingen bekymringer over mange skip under bygging eller mener dere at skraping/ økt eterspørsel tar unna disse?
Quendi
22.09.2022 kl 15:07
3060
Rekommenderar dig att läsa bland annat Cools presentationer så kan du läsa om marknadsläget vad gäller utbudet på fartyg. Steamers kommer förmodligen förbjudas framöver och då faller ett stort antal tillgängliga fartyg bort, samtidigt som den absoluta majoriteten av de planerade nybyggda fartyg som kommer i drift 2022-2023 och till och med in på 2024 redan är uppbokade på arbete.
I tillägg till det väntas LNG-marknaden stiga kraftigt närmaste åren. Finns bra info att läsa om du letar :-)
I tillägg till det väntas LNG-marknaden stiga kraftigt närmaste åren. Finns bra info att läsa om du letar :-)
rammern
23.09.2022 kl 05:54
2867
Alt er lest , kun en post i Storebrand ellers er fokus kun rettet mot LNG selskapene på O.B
Trader mest i COOL og ALNG ut fra at algoritmehandel morrer meg mest og synlige utslag lett lar seg se ,)
Rammern kjøpte seg også motorsag tidlig for fyring i vedovnen ; )
Trader mest i COOL og ALNG ut fra at algoritmehandel morrer meg mest og synlige utslag lett lar seg se ,)
Rammern kjøpte seg også motorsag tidlig for fyring i vedovnen ; )
Redigert 23.09.2022 kl 06:39
Du må logge inn for å svare
Er ikke lenge siden dumme Norske politikere vurderte å forby ved fyring vet du, parafin tankene ble vi jo tvunget til å fjerne.
Så nå sitter mange igjen kun med varmepumpe og panel ovner.
Vel, vi fryser vel ikke ihjel i vinter her i Norge, slik de kommer til å gjøre nedover i Europa
Så nå sitter mange igjen kun med varmepumpe og panel ovner.
Vel, vi fryser vel ikke ihjel i vinter her i Norge, slik de kommer til å gjøre nedover i Europa
Redigert 23.09.2022 kl 08:35
Du må logge inn for å svare
Gull i pungen
23.09.2022 kl 09:10
2729
Fra DNB Markets
Shipping freight rate update
LNG: TFDE rates were reported at USD172.3k/day, up 2% on USD168.6k/day compared to last quote.
Shipping freight rate update
LNG: TFDE rates were reported at USD172.3k/day, up 2% on USD168.6k/day compared to last quote.
rammern
23.09.2022 kl 09:26
2697
Nok ved og cash er det man skal ha ,) + et kaldt hode
Redigert 23.09.2022 kl 09:27
Du må logge inn for å svare
Thesistulling
23.09.2022 kl 11:01
2638
rammern skrev Nok ved og cash er det man skal ha ,) + et kaldt hode
Har en nabo som selger ved, kløver med øks......skummelt sterk fyr....enkel fyr.
Han spurte om å få leie et lite jorde på2-3 mål, dyrke poteter......skulle få 12 kubikkmeter ved i året for det, får da holde med 10 sa jeg🙄
Iår kom han først med 4,5 kubikk, skulle komme med mere senere.
Fikk jo dårlig samvittighet, så jeg ba han gi seg, og heller selge veden sin, og ga han et par tusen.
Må holde på han som nabo, har gravemaskin og traktor med utstyr og kløyv😁
Jeg har skog og er lat......
Han spurte om å få leie et lite jorde på2-3 mål, dyrke poteter......skulle få 12 kubikkmeter ved i året for det, får da holde med 10 sa jeg🙄
Iår kom han først med 4,5 kubikk, skulle komme med mere senere.
Fikk jo dårlig samvittighet, så jeg ba han gi seg, og heller selge veden sin, og ga han et par tusen.
Må holde på han som nabo, har gravemaskin og traktor med utstyr og kløyv😁
Jeg har skog og er lat......
Like billig nå denne her, som da raten lå på 50k
Quendi
23.09.2022 kl 11:50
2584
Ligger minus i år, en ganska god del. Men inte mer än index i Sverige tack och lov. Vet många som ligger över minus 50% i år.
Cool är min safe haven och jag har passat på att fylla på mer idag. Hela sparkapitalet från månadslönen går nu in i Cool, på en väldigt bra nivå också.
Cool är min safe haven och jag har passat på att fylla på mer idag. Hela sparkapitalet från månadslönen går nu in i Cool, på en väldigt bra nivå också.
Redigert 23.09.2022 kl 12:38
Du må logge inn for å svare
Har ca 50% på porteføljen så langt i år, de pengene akter jeg ikke miste, derfor har jeg store deler av børs pengene plassert i Cool.
Finner ikke bedre investering, det blir andre boller når den noteres i Usa, da kan ikke rotte reiret på Oslo børs harselere i den gra de gjør i dag.
200 k rater og aksje stuper, Cool eneste med ledig tonnasje:-)
er bare å le av, dette nedsalg aksje nivået skal vi le mye av utover vinteren
Finner ikke bedre investering, det blir andre boller når den noteres i Usa, da kan ikke rotte reiret på Oslo børs harselere i den gra de gjør i dag.
200 k rater og aksje stuper, Cool eneste med ledig tonnasje:-)
er bare å le av, dette nedsalg aksje nivået skal vi le mye av utover vinteren
Redigert 23.09.2022 kl 12:32
Du må logge inn for å svare
I følge selskapet selv, i H2 2022, er vel ca 3 måneder å gjøre det på da.
Jeg tipper Cool først skal låse inn de 2 skipene, blir vel noe rundt 200 k rater det da, er litt mer sexy å gå på Usa børsen med slike sluttninger i bagasjen.
Så tipper jeg de starter med dividender fra q4- Amerikasnek investorer elsker dividende case
Jeg tipper Cool først skal låse inn de 2 skipene, blir vel noe rundt 200 k rater det da, er litt mer sexy å gå på Usa børsen med slike sluttninger i bagasjen.
Så tipper jeg de starter med dividender fra q4- Amerikasnek investorer elsker dividende case
Hellboy
23.09.2022 kl 12:40
2587
Hysj da, Long.
Jeg får mer penger å handle for på mandag, så tar gjerne et ytterligere svalestup frem til det :D
Jaja, skravling på dette forumet påvirker jo ikke kursen uansett. Men det er egentlig en herlig dag når det kommer ekstra likviditet inn til å gå på salg.
Jeg får mer penger å handle for på mandag, så tar gjerne et ytterligere svalestup frem til det :D
Jaja, skravling på dette forumet påvirker jo ikke kursen uansett. Men det er egentlig en herlig dag når det kommer ekstra likviditet inn til å gå på salg.