Prises til 450mill mens verdien er 2milliarder les.

Slettet bruker
LIFE 02.06.2022 kl 20:44 1836

Da skall alle tester vere godkjent, før siste test på folk.❤️❤️❤️
Juni kommer siste fase.


Barriere for diabetikere gratulerer, nå vil 2023 komme med nytt bedre utstyr.

https://finansavisen.no/nyheter/helse/2022/06/02/7876484/vellykket-test-for-lifecare
Redigert 02.06.2022 kl 21:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.06.2022 kl 21:08 1793

Lifecare prises til 450 mill, men har aksjer verdt 2 milliarder; Salgseksplosjon for Bård Eker; Knallstart på børs etter Amazon-deal; Hegnar om Frp-Jensen – Morgenkaffen med Finansavisen – Norske Podcaster

https://norske-podcaster.com/podcast/morgenkaffen-med-finansavisen/lifecare-prises-til-450-mill-men-har-aksjer-verdt-
Dubois
02.06.2022 kl 21:43 1695

Nei, DD er konkurs for lengst
bj111
02.06.2022 kl 22:28 1601

DD? Ser ikke det nevnt her og alle vet vel at det er konkurs.

Skal du være negativ så kan du vel heller spørre om det åpenbare. Kommer det en emisjon nå?
Dubois
02.06.2022 kl 23:17 1473

Hva tror du «har aksjer for 2mrd» refererer til? Negativitet er din jobb.
bj111
02.06.2022 kl 23:47 1393

Han mener verdien er 2 milliarder, skriver ikke at de har aksjer for 2 milliarder. Nå er jeg ganske så uenig i at en MCAP på 2 milliarder er en fornuftig MCAP på Life men det er en annen sak. Kanskje kommer de dit en dag :-) At DD var verd 2 milliarder hadde jeg faktisk glemt. DD var en tragedie for selskapet og blottla elendig ledelse men selskapet er historie og et begynner å bli lenge siden.

Emisjon kommer.
Dubois
02.06.2022 kl 23:52 1380

Så hva mener du da at lifecare er verdt? Noen hundre millioner representerer ingenting av potensialet, det priser så godt som selskapet til 0% sannsynlighet for suksess. Og hva er greia med å avslutte hver setning med emisjon, eneste grunnen til at vekstselskaper er på børs er pga emisjoner.
Kaloix
03.06.2022 kl 00:16 1339

Hva er Lifecare verdt idag, mcap er på 387 mill kroner. Det er ca 100 mill aksjer i selskapet. Det er pr nå....så får de som vil tolke det som de vil. Dagens melding er en rød tråd av bekreftelse når det gjelder Sencell teknologien.....denne utviklingen har gått på skinner hele veien så vidt jeg vet. Her er poenget, DD og testene er alle seriøse aksjonærer ferdig med for lenge siden. De som fortsatt henger seg opp i dette har neppe aksjer lenger i dette selskapet. Følg tråden, det er sencell og det er diabetes, dette er hva Lifecare dreier seg om og ikke noe annet. De som er inne i biotek og fortsatt overraskes av at det kommer emisjoner i biotek selskap? Jeg vet ikke hvor de eventuelt har funnet penger for å investere i biotek, for dette kan ikke være folk som vet mye om biotek.....det kreves altså penger for å fullføre forskning. Er det virkelig overraskende at biotek selskap som knapt tjener penger trenger emisjoner for å fullføre? Det er resultatene som er viktige.
NEL kjører fortsatt med emisjoner, de fleste som har vært involvert der har tjent mye penger, meg selv inkludert. Uten emisjoner hadde ikke Nel eksistert, uten emisjoner hadde ikke biotek selskaper eksistert. De er helt avhengig av investorer for å fullføre.
Lifecare har en solid rød tråd gjennom hele sencell forskningen, dagens melding bare bekrefter hvor vi er på vei. De som ikke ser dette, vel, de har vel andre selskap de investerer tiden sin i? Hva med å støtte opp om Lifecare istedet? De er på vei mot en milepæl når det gjelder behandling av diabetes, det er plass til flere aktører innen dette gigant markedet. Dette selskapet kommer mest sannsynlig til å kjøpes opp, det er flere BP selskap som følger med, selskapets egen uttalelse, det skal ikke mye mer til nå før dette eksploderer fullstendig. Vi som har sittet inne en stund fortjener å få betalt som det holder, det må ikke kjøpes opp for en gi bort pris. Prisen idag er forøvrig penger på gaten slik jeg ser det. Har kjøpt mer idag.
AksjeKong1
03.06.2022 kl 00:29 1313

Trist for deg at du sitter på sidelinjen, og er bitter for at du ikke er inne i denne når den rykker nordover. Du har mulighet enda å komme deg inn på billigsalg, lykke til med dine investeringer hvor enn det måtte være, jeg sitter behagelig med min post 💰👌😎
Kaloix
03.06.2022 kl 01:06 1272

Flere sitter nå og plukker opp aksjer til en svært gunstig pris. Jeg har gjort det samme, har plukket jevnt og trutt over to år og aldri tatt øynene fra ballen. De som har solgt seg ut med tap ønsker at dette skal gå nord og ned. De unner ingen andre å tjene penger når de selv har tapt, ikke alle er nødvendigvis slik, men ganske mange. Misunnelse og glede over andres tap er en motivasjonsfaktor for noen.
Jeg kan bare si, børsen åpner igjen kl 09.00., prisen her er grisebillig slik jeg ser det. De fleste har fortsatt ikke fått øynene opp for dette selskapet som nå har absolutt alle ressurser mot diabetes målet, det har de i realitet hatt hele veien. De som er smarte kjøper seg inn igjen og blir med på det som nå ser mer og mer klart ut. DD neggene som aldri har komt seg videre sitter og håper at dette går i dass slik at de kan triumfere og si 'hva var det vi sa'? Jeg vet akkurat hvordan en del folk tenker. De samme folkene sitter og regner over hvor mye de har gått 'glipp av' når kursen stiger. For de kan ikke kjøpe seg inn igjen nå når kursen er 'så dyr'...de går glipp av alt og kan ikke få skrevet nok dritt om selskapet på forum som dette. Et eller noen få selskap kan nærmest definere hele livet til en del investorer, dette er folk som aldri burde kjøpt aksjer i utgangspunktet. De tror de vet best og skal slå markedet, istedet ender de opp som bitre ex investorer som ønsker at alle andre skal tape også.
Redigert 03.06.2022 kl 01:06 Du må logge inn for å svare
speculator
03.06.2022 kl 07:34 1073

Skjønner ikke hvorfor det gnåles om emisjon. Det er innlysende at den vil komme og det er naturlig i et vekstselskap som driver innen biotek. Men er man så dum at man vil vente til denne er fullført? Denne kan komme når som helst, men mest sannsynlig mot slutten av 2022, etter flere svar på tester. Man vil da få emisjon på kurser langt over det vi nå ser. Så vil man vente med å handle aksjer til etter en emisjon på eks 10.kr, så er det fritt frem for det, men det er meningsløst. De fleste er vel i aksjemarkedet for å tjene penger. NEL er som nevnt et godt eksempel, lever på emisjoner, som man vet vil komme. Selskapet gikk fra 2.kr til nesten 40.kr på kort tid, mens man kjørte hyppige emisjoner. NEL prises til over 20.mrd, og brenner cash så holder. Så dette gnålet med emisjoner hos Lifecare, at det liksom skal være negativt, er bare tull. Regner med de fleste med litt i topplokket forstår det. Lifecare skal på lik linje med NEL prises til fremtidig inntjening. Når testene begynner å gi svar, og flere investorer ser dette, da vil man se helt andre kurser. Selv så skal jeg selvfølgelig delta i emisjon, uavhengig om det er 10, 15 eller 20.kr