Lifcare sky is the limit, test ongoing 10NOK in Aug.22

Slettet bruker
LIFE 06.06.2022 kl 17:44 18354

https://simplywall.st/stocks/no/healthcare/ob-life/lifecare-shares/news/insider-buying-the-lifecare-as-oblife-chief-executive-office


Insider Buying: The Lifecare AS (OB:LIFE) Chief Executive Officer Just Bought 9.2% More Shares
BySimply Wall StPublishedJune 05, 2022

Even if it's not a huge purchase, we think it was good to see that Joacim Holter, the Chief Executive Officer of Lifecare AS (OB:LIFE) recently shelled out kr75k to buy stock, at kr3.01 per share. Although the purchase is not a big one, increasing their shareholding by only 9.2%, it can be interpreted as a good sign

Bull.
Test end of June.
Redigert 02.08.2022 kl 08:04 Du må logge inn for å svare
Pappesken
27.10.2022 kl 11:26 3170

Sykt at det ble sluppet aksjer til under 5,- ja.
Hvordan er det, har tyskerne gått i dvale for vinteren allerede? Har «husa» misset det helt?

Nei, man skal være bra idiot om man tar ett eneste ord du skriver seriøst 😊
Gullhaugen
27.10.2022 kl 11:27 3170

Vil tro at nedslaget snart er over nå. Det gikk nok en del stoploss i dag. Nå er selskapet fullfinansiert og veien videre 😊
Redigert 27.10.2022 kl 11:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.10.2022 kl 12:08 3078

Fra dagens melding fra LC, der de kommenterer den raske innhentingen av ca 50 millioner: "This is a strong investor signal in the upcoming product development which will be a game-changer for people with diabetes, says Holter. To ensure fair treatment of our existing shareholders the Board has decided to facilitate a repair capital increase as soon as possible"
Gullhaugen
27.10.2022 kl 12:34 3030

Hallo det var 99.74M aksjer før emisjonen hvor 54 prosent er på insider hender. Nå er det kun 18 mill nye aksjer , de blir heller ikke å få tak i på en stund så i dag er en fin dag å laste så lenge noen dumper penger :) De som var med på denne emien har vel planer om å tjene godt fremover.
Redigert 27.10.2022 kl 12:36 Du må logge inn for å svare
bj111
27.10.2022 kl 15:46 2874

Ja det er et poeng at omsetningen ødelegger noe i forhold til å bedømme begrepet tro på selskapet og rettet emisjon lar seg som regel gjennomføre. Får se om det blir noe av rep emi. Rep emi er jeg ikke noen stor tilhenger av i små selskaper som dette, da det som oftest kun er egnet til å hemme kursens utvikling og etablere et nytt "norm" kursleie rundt emi kurs. Hadde vært interessant hva kursen hadde vært i dag om det ikke lå en klam rep emi rundt den.
mentira
27.10.2022 kl 17:34 2754

MENTIRA NEWS

Dere har vel alle gått og ventet på denne dagen. Mentira spådde emisjon, Mentira spådde kurs på 2,5. Som alltid oppfyller jeg. Ingen over, ingen ved siden.
Jeg solgte meg ut av Life på 4,5. Jeg fortalte at jeg skulle kjøpe igjen på 2,50. Og DET HAR JEG GJORT. Er tilbake i Life toget som nå dundrer av gårde opp mot 4,50 rundt januar tider.

Og hva skal jeg si til mine motparter Gullhaugen pluss pluss.

Nå synes jeg du skal publisere bunn lista fra 51 og nedover. Disse personene har solgt og solgt og solgt Life aksjer og top 50 har plukket jfr dine oppstillinger. BUNN 51 lista er flinke folk som har solgt, idag tenker jeg mange er tilbake på Mentira nivåer 2,50

Mer er det ikke å si. Hvorfor gjøre det vanskelig når det er så enkelt.

Mentira porteføljen ser dermed slik ut akkurat nå

Short sas på 0,70 øre (20% i pluss)
Long xxl på 4,35 (3 % i pluss)
Middels long life 2,50 (1% i pluss)
Asa long 7,2 ( 8 % i minus)

To be continued
Kaloix
27.10.2022 kl 23:51 2558

Du traff blink her mentira, det kom en emisjon som nå gjør at kurs ligger på kr 2,50,-. Jeg må jo bare smile av det du skrev angående kurs på kr 2,50,-. Så kjøper du deg inn igjen som skrevet. La oss alle håpe at Life lykkes, det er svært viktig for alle som har diabetes. Ingenting er endret her, en emisjon er gjennomført og det tror jeg de fleste viste kom til å skje på et eller annet tidspunkt. Nå kan vi se fremover. Jeg tror forøvrig at kjøpstidspunktet til mentira er helt perfekt. Mange fikk nå kjøpt mye aksjer på rundt 2,50. De fleste vil nok sitte med aksjene til kurs er betydelig høyere. Så må jeg si at jeg hadde ikke solgt aksjene jeg har på kr 2, 5, 10 eller 12 etc, jeg sitter til en konklusjon kommer og den kommer trolig i løpet av 2023 eller 2024....
De som faktisk selger aksjene sine idag på kr 2,50, hva skal man si til dem? De bør heller satse på aksjefond eller ha pengene på sparekonto. Det er en total feil tolkning og selge aksjene sine på dette nivået, da burde man ikke vært i aksjemarkedet i det hele tatt. Finansiering er nå på plass fremover og meldingen som kom er solid. Jeg selv kjøpte mer aksjer idag, kommer det rep emi så kjøper jeg det jeg får. For ingenting i dette caset er endret utenom at selskapet nå står meget solid økonomisk. Det var heller ikke noe problem å få fylt på med beløpet som trengs, det gikk kjapt.
La det gå noen dager eller et par uker, det kommer nye meldinger fra selskapet. Det er nå lagt en grunnmur på kr 2,50,-.
Kaloix
28.10.2022 kl 00:14 2525

En ting til, Lifecare har ingen rik Mohn onkel som går inn og redder BergenBio. Lifecare må tiltrekke seg kapital med utgangspunkt at de har noe å tilby, noe som gjør at investorer tenker at her er det penger å tjene i fremtiden. En Mohn kan holde selskap som BgBio flytende i x antall år og dette selskapet er verdt 3,5 ganger Lifecare pr idag. De største investorene gikk inn med penger til Life, men på en ganske annen måte. Veien BgBio er finansiert på og Lifecare er ganske forskjellig. For min del er Life på vei mot noe som ser ut til å bli gigantisk. BgBio, kanskje de også er på vei, jeg vet ikke helt, men jeg hadde ikke lagt pengene mine i dette selskapet. Det er forskjell på subsidier og ren kapitalistisk investering. For jeg tror ikke de to største investorene i Life hadde gått inn med kr 10 milll hver hvis dette så helt håpløst ut. Mohn beskytter investeringen sin i mye mer grad enn Life investorene gjør. En forskjell er nok at Mohn har midler til å beskytte selskapet BgBio i mye større grad.
auxe
28.10.2022 kl 02:57 2480

And life goes on, tipper det kommer nyheter snart som bekrefter att lifecare er on the track, og vi får rep aksjer på 2,5 på billigsalg.
Zolly
28.10.2022 kl 08:53 2335

Er vel ikke noe poeng med rep emi når du kan handle aksjen for samme kurs eller til og med til enda lavere kurs..

Glem rep emi
Gullhaugen
28.10.2022 kl 09:09 2311

Teknisk så er det litt skummelt nå, det kan se ut som om 2.1 gapet skal tettes . Nå kjøpepresset dabber så kan den falle nedom.
Redigert 28.10.2022 kl 09:14 Du må logge inn for å svare
Zolly
28.10.2022 kl 09:18 2285

Hvilket gap til kr 2,1 snakker du om?

https://invst.ly/zcn2p
Gullhaugen
28.10.2022 kl 09:25 2266

Den var der 12 mai . 2,1582
Dubois
28.10.2022 kl 11:32 2169

Det er bare å avblåse rep emi nå, har vært nok omsetning rundt 2,5kr til å avblåse.
kaunis
28.10.2022 kl 11:57 2137

Hva en Emikurs skulle falle på , var det ingen gitt å forutsi men ren gjetning er en gammel sport og mange har truffet rett, opp gjennom tidene. Jeg trodde den ville ligge på eller nær 3,0kr, så jeg ble noe skuffet over den lave prisingen. Men "aldri så galt at det ikke godt for noe" slår aldri feil, jeg får kuttet gj, snittet og det er behagelig lavt i forhold til potensialet. De som solgte kan være noen som ville vekte seg ned før de mottar Emiaksjer?. Men panikken er en god pådriver for å selge og kansje var det noen som håpet på panikk og solgte nede på 2,40, men om så så var det mislykket. Må bare si takk og atter takk for de billige aksjene jeg har fått kjøpt, dette selskapet er så laaaaaaaaaaaangt fremme i sin utvikling at ventetiden blir relativ kort til salget av det ferdige produktene starter.
surplus
03.11.2022 kl 11:22 1455

Da ble reperasjomsemisjonen avlyst. De som vurderer kjøp bør derfor kjøpe nå. Er temmelig fersk som aksjonær i selskapet, men ser et stort potensiale i aksjen.