Samtlige skip ute av opplag!

Seien2
HAVILA 09.06.2022 kl 20:13 6556

I følge listen til Westshore Shipbrokers er der ikke noen skip som tilhører Havila i opplag. Det er nærliggende å tro at enten er de solgt eller så settes de i operativ stand.
VIP001
22.06.2022 kl 01:50 1011

HAVI må ha 50 mill. i overskudd hvert kvartal etter avtale med kreditorer. De har sagt at de ikke kommer i brudd med denne avtalen de neste 12. mnd. Nå har de også solgt flere båter og Jupiter skal ha nesten 2 millioner hver dag i opptil 4 uker. Bare den båten alene vil nesten sørge for å unngå brudd i henhold til låneavtalen. I tillegg er resten av flåten i arbeid. Så jeg tenker at dette vil gå mer enn greit.

Hvis du ser Facebook gruppen «aksjonæren» så er det en analyse på HAVI hvor en mener Havila kan gå over kurs 100. Så får en vurdere selv hvilken inngang en ønsker og om en har lyst å bli med på ferden oppover.

Og så må en også vurdere om en har tro på selskapet selvsagt. Hvis du ikke har det så er det mye annet å investere i. For meg så er HAVI en «no brainer» og jeg ser frem til en fin tid i HAVI i årene som kommer.
Redigert 22.06.2022 kl 01:53 Du må logge inn for å svare
Viggen
20.12.2022 kl 10:57 485

Noen som har noen tanker om dagens melding om gjeldshåndteringen av HAVI07? I fjor var det relativt mye kontraksnyheter rundt disse tider. Er det noen som vet om det er noen som snart skal fornyes?