Uke 24

Stonks_
RECSI 13.06.2022 kl 07:23 76892

Da var vi kommet til uke 24, siden ingen andre har laget en tråd så få vell jeg ta meg av jobben hehe

Vi stengte på 20.67 forgje uke, ser vi Rec bryte 21 eller blir det ned igjen for å begynne på en ny ørkenvandring. Hvem vet, det vil ihvertfall vises idag. Men tror de fleste av oss håper på brudd over 21

Lykke til, og så får vi håpe på brudd over 21, teknisk så ser det bra ut
Rule
20.06.2022 kl 00:25 1973

bare med Moses Lake og Butte "risikerer" de vel og tjene (ebit) omegn 4-5 milliarder NOK. Vi må have en kontrakt og nogle konkrete tal. Med spotprisen kan de tjene mere end deres markedsværdi :-)
Med en ikke for høj P/E multipel så er x10 yderst realistisk uden yderligere ekspansion. Markedet tøver måske lidt ifht pris på sigt. Men demand bliver jo tungt langvarigt. Det kommer til at tage ind til 2050 at nå en rimelig andel re-newables i verdens energimix så priserne forbliver da fornuftige. Særligt da folk skal sikre sig volumen nu i et marked med underkapacitet og sådan vil det vare en pæn tid. Hau hau.
Slettet bruker
20.06.2022 kl 07:53 1581

... Har tenkt det samme selv.

Det har kommet mange nyheter rundt selskapet denne våren, uten at det har hatt positiv effekt på kursen. ... På ett eller annet tidspunkt så tror jeg dette kommer til å endre seg radikalt. Virker som om markedet er i ventemodus med hensyn til hva som er det nye styrets overordnede strategi med hensyn til ML, Butte og Yulin.