NAS - Rektangel formasjon ned til kr 5,15?

Frodon
NAS 15.06.2022 kl 09:37 98161

Aksjen beveger seg i en rektangelformasjon mellom støtte på 9.32 kroner og motstand på 13.49 kroner. Etablert brudd på et av disse nivåene vil signalisere videre retning. Et etablert brudd ned igjennom kr 9,32 utløser et sterkt salgssignal ned til kr 5,15. Dagens kurs er kr 9,22. Det er noe støtte på kr 9 og kr 6,25. MACD har utløst salg og det har alle de glid snitt gjort også. Kursen ligger 11,07% under 20 dagers, 16,87% under 50 dagers, 17,51% under 100 dagers og 13,95% under 200 dagers glidende gjennomsnitt. Aksjen begynner å bli oversolgt, men vi må se en stigning i RSI før det kan brukes som et salgssignal. Hvis aksjen begynner å stige igjen, er det viktig å etablere seg over kr 9,30 og helst kr 10. Et etablert brudd over kr 13,49 vil utløse et sterkt kjøps signal på oppsiden

Hvorfor blir alle disse salgs signalene utløst nå? NAS ligger an til milliard tap i Q2 2022 på drivstoff og valuta. I tillegg har selskapet inngått avtaler om kjøp av nye fly de ikke har penger til. Det er fly kaos på fly plassene i Europa, salget har flatet ut og begynt å synke...midt i beste sesongen. Og CEO Karlsen er bekymret for høstvinter sesongen pga lite salg. Dette ser ikke bra ut nei

Edit:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/y6E1nx/ny-bok-norwegian-reddet-fra-konkurs-to-ganger-av-staten
Redigert 31.10.2022 kl 06:59 Du må logge inn for å svare
Frodon
25.07.2022 kl 18:42 3967

Hehe, det er gøy at NAS aksjonærer ikke vet at Q1 til Ryanair var for april, mai og juni ;)

"Sola
I dag kl 07:56
Hva mener du? Første kvartals tallene til NAS kom i mai"

Vanvittig bra at Ryanair har hedget 80%, de har tidligere ligget på 50-60%. De har kanskje skjønt at det måtte til, for å vite hva de måtte selge fly billettene sine for å gå med overskudd? Høy risiko sport av blant annet NAS å ikke hedge i hele tatt. Spesielt nå som vinteren nærmer seg og Russland rasler med sablene.

"Ticket pricing for bookings for the July-September quarter, typically Ryanair's most profitable period of the year, are tracking higher than 2019 levels by a low double-digit percentage, O'Leary said. But forward bookings are 7-8% behind the same time in 2019"

https://www.reuters.com/business/aerospace-defense/ryanair-posts-174-mln-profit-april-june-quarter-2022-07-25/
Redigert 25.07.2022 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
Sola
26.07.2022 kl 00:36 3874



Ryanair-kursen steg med 1 prosent mandag, etter at det irske flyselskapet la frem overraskende sterke tall for andre kvartal. Bunnlinjen på 170 millioner euro var ned fra 243 millioner euro for tre år siden, men 13 millioner euro bedre enn ventet. Ledelsen spår dessuten at lønnsomheten vil være tilbake til nivået før coronapandemien senere i dette regnskapsåret eller i det neste. Toppsjef Michael O’Leary tilføyde imidlertid at høyere oljepriser, en verre geopolitisk situasjon eller en ny coronabølge kan forhindre den ventede innhentingen.
coccoman
26.07.2022 kl 07:45 3820

Fuel er en parameterne/utgiftene som påviker resultatene. Ensidig fokus på enkeltutgift medfører feil konklusjon slik som du med flere har gjort i juni og juli, siden kursen var 8,10. Det kalles skivebom ;O).

Billig drivstoff medfører at Ryanair har et konkurransefortrinn på de strekningene de har ruter. Få Ryanairfly å se her nord, dessverre. Oljeprisen har falt fra USD 123 til 106 dollar fatet siden 8 juni ;O). Samme utvikling ser vi nok i fuel-prisene. Andre viktige parametere for inntektssiden er billettpriser, dekningsgrad og regularitet. Marginene til nas er mangedoblet siste tiden. Flyprisene vil være høyere resten av sommeren og i høst og vinter enn tidligere samtidig som markedsandelen for nas innenlands er økende. Juli, starten på Q3 er formidabel for nas!

I tillegg til forbedrede driftsmarginer har vi Boeingavtalen og herlige 20-30 millioner shortaksjer, ja kanskje flere? Nas er supertradebar nå når minst en halv million aksjer dekkes inn hver dag. Det er bare å laste opp billigaksjer tidlig på dagen og cashe inn tusenlapper etter rykkene som inndekning senere på dagen skaper. Fantastisk. Melking av nas-kua vil fungere til Q2 - resultatet er lagt fram. Ved dupper, kjøp enda flere for aksjen skal langt opp til shortene er dekket. Husk å være lastet til ripa når inndekningen for alvor starter i august.

Ha en gøy traidedag i dag igjen, longere!.
Hau, hau
Redigert 26.07.2022 kl 07:54 Du må logge inn for å svare
Frodon
26.07.2022 kl 09:13 3828

Merkelig at den eneste som treffer på NAS år ut og år inn, alltid er den som bommer....ifølge NAS aksjonærene ;) Det er jo oppskriften til å tape penger på børs det
coccoman
26.07.2022 kl 09:28 3862

Nas - aksjen har jo snudd opp, men ikke du. Du gnager fortsatt på samme spikre som du har gjort i flere år, derfor blir det feil for deg. Selv i går da jeg kjøpte for 90,9K advarte du. Jeg solgte for 93,5K. Har kjøpt igjen dag for 92,9K. Og ja, posten ligger til salgs et par-tre tusen kroner opp. Nas er morsom nå, sporten er å kjøpe nærmest bunnene og selge nærmest toppene. Går greit selv om jeg bare kan trade 3 - 4 timer daglig.
Hau, hau.
Redigert 26.07.2022 kl 09:32 Du må logge inn for å svare
Stokk Dum
26.07.2022 kl 09:31 3878

easyjet med trading statement for 22Q3 og gir oss innblikk i sin fuel-hedging"
easyJet is currently c.83% hedged for fuel in Q4 of FY22 at c.$705 per metric tonne, c. 60% hedged for fuel in H1 of FY23 at c. $784 per metric tonne and c. 33% hedged for fuel in H2 of FY23 at c. $879 per metric tonne. The spot price on 22 July 2022 was around $1,090.

mvh
coccoman
26.07.2022 kl 09:39 3965

Sikkert interessant i en easyjet - tråd? Men dessverre ingen som helst relevans for utviklingen av nas-kursen i dag eller i morgen, resten av uka eller i august. Eller hva mener du?
Hau, hau
Stokk Dum
26.07.2022 kl 09:44 3943

På generell basis burde det være uhyre interessant for alle som investerer i NAS, det er min mening om den saken.
Se forøvrig åpningsinnlegget til TS som skriver:
NAS ligger an til milliard tap i Q2 2022 på drivstoff og valuta.

mvh
Redigert 26.07.2022 kl 09:53 Du må logge inn for å svare
Frodon
26.07.2022 kl 10:04 3939

Åja, så nå driver du med backtrading? Jeg diskuterer fremtidige NAS, mens du snakker om daglig trading? Da skjønner jeg. Hva med alle de tradene du har tapt på? Kursen har jo gått masse ned siden du begynte å kjøpe NAS aksjer. Har du realisert de tapene?
coccoman
26.07.2022 kl 13:59 3850

Noe daytrading, ja, og jammen har orden til 9,18 gått inn tidligere i dag ser jeg. Du nevner stadig gamle aksjekurser i nas og årevis med fall, senest kl 19:13 i dag litt lenger opp i tråden, så backtradingen er det jo stort sett du som bedriver ;O). Snu deg rundt og SJEKK DE TALLA !!!!!! https://newsweb.oslobors.no/message/567484

Kurvene viser langt mindre effekt av SAS - streiken enn man kunne tro når største flyselskap kansellerte hundrevis av fly.
Videre finner vi høyeste passasjerer innenlands fra BGO og TRD de fire siste åra! Og det mens SAS-pilotene streiket. Hvem fraktet de fleste ? ;O)))))))))).

Gøy med denne flotte beleilige kursduppen når Avinor kom med kanontall !
Og Stokken, jeg tror ikke fuelfokuset ditt bærer frukter framover. Jeg gambler på at Q2 vil vise super forbedring og kanontall, og løfte kursen fra dagens nivå! Men lykke til med baissingen.
Hau, hau
Redigert 26.07.2022 kl 14:05 Du må logge inn for å svare
Frodon
26.07.2022 kl 14:05 3851

Så du tror backtrading er å historikken til NAS?

@Only on NAS tråder på HO
coccoman
26.07.2022 kl 14:16 3847

Interessant dupp i dag, kanske legge inn enda kjøpsordre, nå under 9,15 .... Omsetning så langt 2 mill aksjer, ikke all verden. Om en time får vi nye tall fra det elendig grovmaskede shorteregisteret vårt. Kunne vært et bedre verktøy med mer finmaskede data og lavere grense en 0,5%. De fleste shortene (eks. i Nordnet ) samt total antall short er jo usynlig slik der er nå.

--- 27.07 ---
Ser at Voleon ikke dekke inn shortaksjer på mandag. Omsatt 3 mill i går og aksjen falt tilbake igjen. Da ble det i overkant mange nas-aksjer på meg med kjøp på 9,29, 9,18 og 9,14 og 9,09. Håper på bedre kursutvikling i dag enn i går, kanskje shortinndekning igjen? Men jeg er forberedt på å plukke noen 8-kronersakjser igjen jeg om det er noen som vil gi vekk billig-nas;O)))

Ubegrunnede spådommer har ingen verdi, de er kun skremmeskudd for nettløker. Fundametalt sett kom der ingen nyheter som tilsier kursdupp. Trafikktallene fra Avinor bekrefter effekten av SAS-streiken og høye tall for de som opererte i uke 28 og 29 ;O) Men slik ser ikke markedet på nas .... enda, men bare vent!

Hau, hau
Redigert 27.07.2022 kl 07:54 Du må logge inn for å svare
Frodon
26.07.2022 kl 19:13 3795

NAS falt idag også, akkurat som forventet
coccoman
27.07.2022 kl 08:08 3668

Artig salgssnabel på 9,062 ;O)))) Er det du som har bestilt den? En slik gave til shortinndekning forsvinner nok fort før handelen starter...?
Jeg legger inn kjøpsordre på 8,99 men håper den ikke går inn, jeg har nok nas-aksjer nå.

-----------> kl 10:26
Jepp, fikk solgt til 9,25 ... neste salgordre på 9,39. Legger inn kjøpsordre hvis den nærmer seg 9,10 igjen.
Et par tusenlapper her og der er jo gøy mens man venter på den store shortinndekningen ;O). Lykke til nas-gamblere!

Sisterx under: Takk for info. De lave salgene helt ned til 9,04 burde vært merket "AU, AU" ;O)

Hau, hau
Redigert 27.07.2022 kl 10:36 Du må logge inn for å svare
sisterx
27.07.2022 kl 09:01 3649

De lave salgene var merket med "AU" ikke "OB"

Dette var en observasjon. Betyr det bare at det er ordre som er lagt inn før åpning når det får "AU"?
Redigert 27.07.2022 kl 09:06 Du må logge inn for å svare
Frodon
27.07.2022 kl 09:18 3669

NAS synker videre idag

9,1160
−0,0040
−0,04%
sisterx
27.07.2022 kl 09:21 3687

Det er allerede feil. NAS er i pluss. Du får oppdatere tallene dine
Frodon
27.07.2022 kl 12:21 3601

"Oslo (Infront TDN Direkt): Wizz Air fikk en ebitda på -154 millioner euro i regnskapsmessig første kvartal 2023, mot -18 millioner euro samme periode året før.

Det fremgår av en melding fra selskapet onsdag.

Omsetningen var 809 millioner euro, mot 199 millioner euro samme periode året før.

"Nå er vi gjennom den største delen av sommeropptrappingen og forventer å operere rundt 30 prosent høyere ASK gjennom sommeren sammenlignet med pre-pandemiske nivåer", skriver selskapet.

Wizz Air venter fortsatt moment fra måned til måned i netto totale priser og kabinfaktor gjennom sommeren, mens selskaper jobber for å maksimere RASK - gitt de høye innsatskostnadene, og venter at RASK i andre kvartal vil forbedre seg med 10 prosent sammenlignet med regnskapsmessig 2020.

Regnskapsåret for Wizz Air varer fra 1. april til 31. mars"
Stokk Dum
27.07.2022 kl 12:51 3599

Wizz Air har en fuel hedge coverage på 46% for (resten av) FY23 og 20% for FY24.
https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/investor-relations/results-calendar

mvh
sisterx
27.07.2022 kl 12:57 3602

Tillater forumet to nick-names eller flere for en og samme person? I så fall så gjetter jeg på at Frodon og Stokk Dum er en og samme person
Stokk Dum
27.07.2022 kl 13:11 3582

sisterx, du er langt utpå jordet med det gjettet der, men ja, jeg tror det er lov og relativt vanlig at enkelte skribenter har flere nick. Jeg har kun ett, og da ser jeg bort fra det jeg hadde på det gamle FA-forumet for mange år siden som jeg ikke bruker lenger.

mvh
Redigert 27.07.2022 kl 17:16 Du må logge inn for å svare
sisterx
27.07.2022 kl 13:15 3599

Ok. :-)
Frodon
27.07.2022 kl 18:32 3501

Jeg tar det som et kompliment at de tror vi er samme person ;) Du er jo blant de få på NAS trådene som ser ut til å fokusere på de viktige tingene ;);)
coccoman
28.07.2022 kl 11:01 3323

... og da tenker du kanskje ikke på aksjekursen, men velger å fokusere på de få faktorene der nas kommer dårligere ut enn konkurrentene?

Enighet og avtaler med Boeing, piloter, crue, bakkemannskaper, flyteknikere, finansielle institusjoner og obligasjoneiere, billettpriser, fyllingsgrad, punktlighet og fallende fuelpriser i kvartalet og 20 - 30, kanskje 40 millioner av shorteaksjer er ikke interessant? Neida, kun manglende hedging av fuel? Og nå lurer du på hvorfor aksjekursen stiger når du sier den skal ned. Fantastisk, helt fantastisk ;O).

Ikke rart jeg tror du jobber aktivt med å lure småløkene her på forumet for et meglerhus med shortinteresser i nas. Ja, ja, lykke til med den jobben, jeg laster på duppene fram til halvårsresutatet, og for litt siden gikk jammen en salgsordre til 9,38. Kjøper igjen hvis den beveger seg ned mot 9,20
Hau, hau
Redigert 28.07.2022 kl 11:12 Du må logge inn for å svare
sisterx
28.07.2022 kl 11:48 3290

Norwegian og Norse inngår samarbeid
Norwegian og Norse inngår et samarbeid som gjør at kunder kan bestille videreforbindelser i rutenettet til flyselskapene i Europa og USA i samme transaksjon.

– For kundene er dette en god nyhet fordi det knytter våre flyreiser i Europa sammen med Norse sine destinasjoner til og fra USA. Plattformen finner gode videreforbindelser og sikrer reiseruten. Samtidig er målet å få flere kunder som flyr langdistanse inn vårt rutenett, sier konsernsjef Geir Karlsen i Norwegian i en pressemelding.

Plattformen som binder selskapene sammen, driftes av det islandske selskapet DoHop. Deres integrasjonsteknologi søker fram og knytter sammen reiser fra flere flyselskaper og setter sammen den mest tidseffektive og konkurransedyktige reiseruten, opplyser Norwegian.

For Norwegian betyr det at flyginger i Norge, Norden og Europa knyttes til destinasjoner i USA, og motsatt at destinasjoner i USA knyttes til Norwegians rutenettverk i Europa. (NTB)
Frodon
28.07.2022 kl 12:20 3265

NAS er ned idag, zzz

9,1800
−0,0580
−0,63%
coccoman
28.07.2022 kl 13:14 3257

Ja, samarbeidet det vil i alle fall ikke føre til færre kunder for nas, snarere flere solgte billetter framover i tid ;O).
Og jammen gikk kjøpsordren til 9,2 inn, takker - lagt ut til salgs til 9,45. Fisker flere billignas om noen dumper enda billigere!
Hau, hau
Redigert 28.07.2022 kl 13:37 Du må logge inn for å svare
Frodon
28.07.2022 kl 17:22 3188

Det ser ikke ut som markedet tok denne nyheten godt i mot, aksjen gikk rett ned
coccoman
28.07.2022 kl 18:40 3148

Når markedet reagerer negativt på en god nyhet kalles det for en god kjøpsanledning ;O). For menigmann er det jo vanskelig å beregne hva en slik samarbeidsavtale er verdt, 1, 10, 100, 1000 eller enda flere solgte seter per mnd framover? Sommeren har vist at når man først reiser er det jo greiest med sammenhengene billettavtale over alle delstrekningene i tilfelle forsinkelser, kanselleringer mm.

Her er det bare å laste opp på duppene, selge på toppene og melke nas-kua fram mot halvårsresultatet. Fulle fly til bedre priser og marginer kombinert med store shorter er motstridene interesser som vil skape bølger i aksjekursen framover. La det svinge!!!! Kan vi håpe på en skikkelig kursdupp siste handledagen i juli, før ferien er over og inndekning starter for fullt i august?
Hau, hau
Redigert 28.07.2022 kl 21:00 Du må logge inn for å svare
Frodon
28.07.2022 kl 22:17 3101

Hvilken dupp? Aksjen har utløst salgssignal på alle parameterne. MACD har begynt å vende nedover, RSI har falt under 50 og begynt å synke....Alle de viktige glid snitt ligger i salg nå. Kursen ligger 0,07% under 20 dagers, 4,60% under 50 dagers, 11,49% under 100 dagers og 14,31% under 200 dagers glidende gjennomsnitt
coccoman
29.07.2022 kl 07:37 3014

Siste dupp for min del fra salg på 9,38. Teknisk sett har nok tung shorting og over tid utløst salgssignaler. Aksjen er oversolgt og millioner av aksjer er shortet. Det er skapt kunstig lav kurs: les "dupp"! Fundamentalt derimot så har det vært flusst med positive nyheter som vil påvirke både drifta, Q2- og Q3-resultatet postivt. Aksjen har vendt opp fra 8 tallet, og vil snart utløse de tekniske kjøpssignaler du etterlyser. Da vil vi som har lastet 8- og 9-kroneraksjer høste som fortjent. TA-gutta kommer da løpende etter.

Selskapet har lagt bak seg Dreamliner-saken, max-flyforbud, Corona og er nå restrukturert økonomisk. Ja, akkurat nå er NAS det best posisjonert flyselskapet for vekst i norge. Marginene er plutselig blitt mangedoblet! Det vil shortene merke sterkt i august ;O))) Selv stokker jeg om i portefølgen for å kunne kjøpe enda flere billig-nas før oppgangen virkelig starter. Alle som følger bransjen skjønner at den kommer, og shortene har smått begynt å dekke seg inn ;O))

--Siden du er opptatt av TA, sjekk denne fantastiske prediksjonen av Hammers i slutten av april, forumets skarperste TA-linjal !
https://finansavisen.no/forum/thread/149495/view/0/0?page=3
Da formasjonen nærmet seg fullent midt av juni (kurs under 30 kr) var på tide å laste tungt. Aksjen omsetter nå til 43 ;O)) At han nå har stengt tråden forringer ikke blinken han satte da kursen var 50!!! ;O).

Hau, hau

Redigert 29.07.2022 kl 08:15 Du må logge inn for å svare
Frodon
29.07.2022 kl 08:40 2963

Hvor mye vil NAS aksjen falle på resesjonen?

«Vi er inne i en av de mest ekstreme lønnsprisspiralene i historien. For å få ned lønnsveksten til et bærekraftig nivå, vil man være nødt til å få ned antall ledige stillinger, men å få til det uten at arbeidsledigheten øker så mye at vi setter et stort resesjonsstempel på økonomien, det mener jeg er nesten utenkelig, sa Andreassen»

https://www.dn.no/makrookonomi/amerikansk-bnp-falt-for-andre-kvartal-pa-rad/2-1-1268114
Slettet bruker
29.07.2022 kl 10:09 2930

Mye skitt snakk, et helt år og shorten har så langt 50 øre gevinst på et år, mye energi brukt uten å tjene noe som helst.
John Fredriksen ler hele vegen til banken,
Redigert 29.07.2022 kl 10:09 Du må logge inn for å svare
coccoman
29.07.2022 kl 10:51 2915

Når årlig inflasjon er på 9% bør det ikke kommer som en overaskelse med høyere lønnsvekst. Klart at årets 3-4% lønnsvekst ikke holder framover. Når dynamisk prisede flybilletter nå og framover selges 30% opp fra coronatiden kan du regne på marginene selv. Det er faktisk ikke bare utgiftssiden som øker, vettu ;O))

Omsatt 3 mill så lagt i dag, kanskje litt svett short-inndekning på gang? Hæ. Regner ikke med at du kommer til å melde positive tekniske kjøpssignaler i NAS, kun negative. Men følg med!!!! De kommer og da skal TA-gutta laste opp .... Nå gikk det ut en salgsordre for meg, legger kjøpordrene 10 øre opp til 5,3 .... stadig høyere topper og bunner er musikken som gjelder. Gøy å snappe billigaksjer fra shortene ;O). Lykke til.
Hau, hau
Redigert 29.07.2022 kl 10:57 Du må logge inn for å svare
Lighter
29.07.2022 kl 11:07 2897

Å bruke teknisk analyse av NAS finner jeg liten verdi i. Å bruke data fra et nylig rekonstruert og rekapitalisert selskap som akkurat har vært gjennom en pandemi, har en for stor feilmargin.
Ikke en gang Q2 har vært upåvirket av all elendigheten rundt oss.

Det er fortsatt mange risikofaktorer som truer, men da gjelder det å være best mulig rigget til å håndtere dem.
I så måte er NAS i en særklasse. Dette tror jeg alle er enig om, selv om noen sliter med å erkjenne det.

Q3 kommer til å bli fantastisk, delvis grunnet streiken.
Vinteren er jeg spent på men det hjelper at de kan ta ut kapasitet og samtidig ta ut kostnadene gjennom avtaler med fagforeningene og power by the hour på flyene. Et stort konkurranse fortrinn !

Det har gått sakte oppover den siste måneden men tror vi vil se et annet tempo i ukene fremover 👍






Stokk Dum
29.07.2022 kl 13:10 2835

Du mener at NAS er i en særklasse godt rigget til å håndtere risikofaktorer som truer.
Har du da tatt inn over deg at utgifter til fuel var den høyeste enkeltkostnaden i Q1 (tett etterfulgt av personell) sammen med den informasjonen som er godt dokumentert på denne tråd om at Norwegian ikke har hedget sine utgifter til fuel?

Ha gjerne fokus på alt det positive som skjer med Norwegian og flybransjen generelt.
Kanskje Norwegian til og med skal ansette sine egne cheerleadere, da har de noen gode kandidater her på forumet.

mvh
Stokk Dum, som også tilfeldigvis er en cheerleader når anledningen er riktig.
coccoman
29.07.2022 kl 13:48 2815

Jepp, helt korrekt! Restrukturerte NAS er i særklasse godt rigget og kommer til å ta markesandeler fra SAS. Nas er nå rigget for vekst og kommer til å takle risikofaktorene bedre enn sine konkurenter. Det er like før aksjen smeller over 10 kr. Det er bare å finne fram leggvarmerne og duskene dine ;O) God helg.
Hau, hau.
Redigert 29.07.2022 kl 13:50 Du må logge inn for å svare
Lighter
29.07.2022 kl 15:15 2785

Jeg skrev at det er noen som sliter med å erkjenne det, så da kom du med du også.
Ingen tvil om at fuel prisen biter. Den ligger nå ca 10 øre pr. ASK over normalen. Det vil igjen si at det koster kr 100,- til kr 150,- ekstra pr. passasjer pr. tur.
Det kan være det er mulig å ta ut dette i billettprisene, eller hva ?
Alle vet at NAS ikke er hedget og alle vet også at hovedkonkurrentene heller ikke er det.
coccoman
01.08.2022 kl 08:05 2258

Jepp, i særklasse rigget!!! Her er "beviset" Lighter har informert oss om:

Lighter I går kl 22:22
Det har tikket inn en ny pris til Norwegian. Tildelt av The Airline Strategi Awards. Denne gangen for Innovation & Transformation.
Godt jobbet igjen 🎊
https://www.flightglobal.com/airline-strategy-awards-2022/winners

Fellesferien er over, vi skriver august, hvor lenge kan nas-aksjen 'gis bort' til under 10 kroner????
Redigert 01.08.2022 kl 08:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.08.2022 kl 09:57 2164

Mye vås er skrevet, det shortes og det snakkes.
Resultatet så langt er at Nas er ned 20 øre siste år.

Shortere tjener ikke penger, JF ler hele vegen til banken

Superbaisser som slavisk følger meglerhus når han vurderer aksjer.

NAS: DNB MARKETS HØYNER KURSMÅL TIL 13 FRA 12, GJENTAR KJØP
1.8.2022 09:42 • TDN Finans •
Kopier link
Oslo (Infront TDN Direkt): DNB Markets høyner kursmålet på Norwegian Air Shuttle til 13 kroner pr aksje, fra 12 kroner, og gjentar en kjøpsanbefaling.
Meglerhuset er positiv til aksjen i forkant av trafikktallene 4. august, og venter sterke tall drevet av en bedring i etterspørselen etter pandemien, fortsatt sterke sommerbookinger og pilotstreiken i SAS.

TDN Direkt finans@tdn.no Infront TDN Direkt, +47 21 95 60 70
Redigert 01.08.2022 kl 10:05 Du må logge inn for å svare