RECSI - og SA2ri sitt møte med ledelsen.

Slettet bruker
RECSI 07.07.2022 kl 09:24 2035

JEG ER IMPONERT!!

... Her har du/dere greid å få svar på en rekke relevante spørsmål som oppstod i etterkant av Q1 presentasjonen – og da spesielt det som ble sagt av May med hensyn til behovet for eventuell ny kapital i forbindelse med gjenåpning av ML. La meg kort nevne følgende relatert til vedlagt link:

• Som aksjonær så er det betryggende å vite at en eventuell fremtidig emisjon ikke vil bli gjort på kroner 18,- - slik noen har antydet.

• Det er også interessant at det ble uttrykt enighet om at dagens obligasjonslån med rente på 11,5% med enkelthet kan refinansieres til en mye hyggeligere rente. La oss håpe at styret her tar grep.

• Dernest er det betryggende at ledelsen avviser spekulasjonene om at RECSI risikerer å bli et underbruk av Hanwha. .... Nb: Det bør nevnes at man på Q1 var krystallklar på at alle eventuelle avtaler med Hanwah skal skje på konkurransemessige vilkår.

• Når det gjelder spekulasjonene relatert til SilaN, G14 (og eventuelt OneD), så synes jeg May omtaler fremstøtene til disse aktørene på en distansert, men forretningsmessig korrekt måte. Mitt inntrykk etter Q1-presentasjonen (og her) er at ledelsen i REC Silicone ikke har til hensikt å gi ved dørene, men å selge seg til høyest mulig pris på vilkår som ivaretar kravet om forskuddsbetaling. ... Veldig bra!

• Ledelsen gir en forklaring på hvorfor Butte i liten grad ble omtalt på Q1, men når det gjelder Yulin så er man like vage, dessverre. ... Sett i lys av kaoset rundt Yulin - så trengs det en redegjørelse på hva man vil gjøre med eierskapet i fabrikken.


https://finansavisen.no/forum/post/4587235

Redigert 07.07.2022 kl 09:27 Du må logge inn for å svare
drapper12
07.07.2022 kl 09:30 1961

du er så trist at det ikke burde være mulig. hatet du har ovenfor uchi sjokkerer meg. SAD OLD MAN!!! Takk til sa2ri og uchi men kan du slutte med egne tråder hver gang du føler for det som om faren din eier dette forumet?
Slettet bruker
07.07.2022 kl 09:57 1838

Denne tråden er opprettet for å trekke fram det jeg anser som vesentlig med hensyn til de som har tatt initiativ til å få til en samtale med fungerende CEO.

Å sitte å kommentere på tråder, hvor man er mer opptatt av å fremheve seg selv – eller drive med usaklig omtale av hverandre, anser jeg som bortkastet tid. Lukka tråder er jeg prinsipielt imot.

Kritisk tenkning er noe jeg verdsetter. Stråmannsargumenter og selvhøytidelig babbel i novelle form, gjør meg motløs. Ber om at de som eventuelt kommenterer på denne tråden, prøver å ivareta en minimumsstandard relatert til saklighet. ... På forhånd takk.
Slettet bruker
07.07.2022 kl 09:57 1835

Signerer denne. Dette blir patetisk. Om du skulle hatt noen poenger SolEnergi, så forsvinner de veldig i denne fremtoningen din.
Trist å se.
omac
07.07.2022 kl 10:42 1519

Ingenting nytt om short her, jeg avslutter denne tråden
Kloppin
07.07.2022 kl 12:52 1247

Hihi, jeg ler så godt av dine tørre kommentarer, Omac :D
Slettet bruker
07.07.2022 kl 14:31 992

Som det fremgår av startinnlegget så er denne tråden relatert til følgende link (se under): Det som måtte eksistere av tendensiøse fremstillinger og annet tull og tøys på andre tråder, prøver jeg etter beste evne å ignorere.

Jeg har bedt Administrator om å fjerne kommentaren din da den åpenbart er lagt ut for å sabotere tråden. Tar til etterretning at så ikke er skjedd - men det sier vel kanskje litt om hva som er en av flere utfordringer ved dette forumet.

https://finansavisen.no/forum/post/4587235