Hva er alternativene?

Slettet bruker
NANOV 08.07.2022 kl 22:14 10001

Hva er de realistiske alternativene for Nordic Nanovector nå?

Sakset fra et annet fora (skrevet av highlander):

NANOV har nå steget fra en bunn på 1,311 kort tid etter den siste nyheten til en HOD fredag på 1,849 - blir dette toppen i denne omgang…? Blir det med dette jalla-rallyet eller har aksjen mer i vente…?

(...)

DNB Markets skrev at de ikke lenger ville gi en anbefaling på aksjen etter den meldingen som kom den 21. juni - og de vil nok i hvert fall ikke gjenoppta dekningen etter den siste meldingen.

ABG Sundal Colliers vurdering etter den siste nyheten er heller ikke noe å rope hurra for:

“Selv om det er en mulighet for at Nordic Nanovector klarer å sikre finansiering til utvikling av de prekliniske programmene, mener ABG Sundal Collier det nå er mer sannsynlig at de må selge sine prekliniske eiendeler og legge ned driften. Forutsatt at selskapet klare å likvidere disse eiendelene for 70 millioner kroner, vil selskapet ifølge ABG ha en avsluttende kontantposisjon tilsvarende 0,7-0,9 kroner pr aksje ved første kvartal 2023.”

Husk at det er nettopp disse to meglerhusene som fikk Nordic Nanovector på børs rundt 30ish, og siden har tjent penger i bøttevis på alle emisjonene de siste årene, den høyeste på 114 kroner rett før det berømte innsidesalget og den laveste så langt på 14 kroner. Meglerhusene har dermed bidratt til å tilrettelegge for at aksjonærene har fått rasert store verdier, men slipper unna med å vise til at “enhver aksjeinvestering er forbundet med risiko” og hundreogørten andre forbehold og “ansvarsfraskrivelser”.

Så dermed gjenstår det å se hva som kommer 31. august. Om noe av dette skulle være verdt å satse videre på kommer det trolig en gedigen utvanning, gjerne aksjespleis (omvendt splitt) og en stor rettet emisjon til dumpingkurs. Da kommer nok både ABG Sundal Collier og DNB Markets på banen igjen. Tviler sterkt på at Folketrygdfondet tegner seg i så fall, trolig blir man henvist til “hjørnestensinvestorer” som for eksempel Øystein Stray Spetalen & co, som vanligvis pælmer ut hele beholdningen så snart de kan selge aksjene med gevinst. Jo større rabatt man må gi, jo mer gliser “Spettet” på vei til banken.

Ut fra ovennevnte kan det kort fortalt synes som om selskapets nåværende aksjonærer står overfor et av følgende to sannsynlige utfall:

Intet nytt eller negativt nytt = game over, eller 0,7-0,9 kroner per aksje (ABG’s vurdering)?

Positivt nytt, i den forstand at noe av det selskapet besitter er verdt å forske videre på = omvendt splitt og utvanning i form av dumpingemisjon?

Så kan man spørre seg om aksjekursen uansett utfall, realistisk sett blir høyere eller lavere enn nåværende kurs?
Redigert 09.07.2022 kl 16:47 Du må logge inn for å svare
999astrix
09.07.2022 kl 03:11 7080

Hvem er disse Helthcap som kjøper aksjer og er 2 største aksjonær nå med ca 6 % av selskapet., er de nettopp kommet inn eller har de vært lenger nede på listen og snitter ned ?
Slettet bruker
09.07.2022 kl 16:45 6731

Healthcap er ikke nye. De har vært med siden før børsnoteringen av selskapet.

De tjente i likhet med gründerne en formue på Algeta.

Dessverre blir det ikke reprise i Nordic Nanovector. 😢
Redigert 09.07.2022 kl 16:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.07.2022 kl 17:09 6693

"TheObserver" skriver dette på samme fora som svar på innlegget innledningsvis:

"Så når analytikerne setter kursmål 140 tar de feil, men når de samme analytikerne setter kursmål 70 øre har de rett?

Det finnes mye god statistikk på å følge analytikeres anbefalinger. Skal ikke ta fra noen «gleden» ved å agere på de, men da skulle ikke jeg ha solgt NANO på 95 kroner i 2017 :blush: Men det var jeg glad for at jeg gjorde.

På samme måte som jeg gidder å høre på en analytiker som like troverdig mener at 70 øre er fair value."

*******************************

"highlander" svarer:

"Meglerhus tar ofte feil i sine analyser. Det at vi skulle få en global pandemi og at Paradigme-studiet skulle ta en så negativ vending kunne heller ikke de forutse.

Imidlertid har meglerhusene veldig mye de skal ha sagt i forbindelse med corporate-oppdrag, herunder fastsettelse av måten emisjoner skal gjennomføres på og intervallet for tegningskursen.

Så hvordan DNB Markets og ABG Sundal Collier tenker nå er faktisk avgjørende for tegningskursen i den neste emisjonen, om det finnes grunnlag for nok en emisjon, enten du liker det eller ikke.

Meglerhusene har nå - gjennom det siste de har sagt - posisjonert seg for et restruktureringsforslag, som i praksis blir et nytt corporate-oppdrag fra Nordic Nanovector. De har ingen anbefaling på det eventuelle tidspunktet for en emisjon og er dermed “nøytrale”, men vil kunne gjenoppta analysedekningen anslagsvis en måned etter gjennomført emisjon (før dette har de som kjent en stille-periode). Det trengs i så fall en ekstraordinær generalforsamling, da nåværende emisjonsfullmakt som kjent ikke vil innbringe mer enn til få ukers drift gitt nåværende aksjekurs."
Slettet bruker
09.07.2022 kl 17:52 6648

Og dette mener jeg selv:

Dessverre er det ikke så mange alternativer, og jeg tror at det er det skrikende kapitalbehovet som blir avgjørende.

Enten blir det spikeren i kista eller en emisjon, som det vil bli store problemer med å få fulltegnet i nærheten av børskurs.

Ledelsens tynnslitte tillit og skuffende forskningsresultater, pluss at størstedelen av aksjonærmassen ikke har så mye mer å bidra med, vil nok medføre nok en gedigen utvanning - smulene vi har igjen blir til enda mindre smuler, og det altså for det tilfelle at det er noe positivt å melde slik at det er grunnlag for å drive videre. Ellers blir det 0 eller i beste fall 70 øre igjen?

For egen del sitter jeg med aksjene inntil videre. Vil avvente hva som blir meldt i slutten av august. Det er overhode ikke fristende å kjøpe flere aksjer her. Da er det bedre å spare på de pengene man har igjen til en eventuell emisjon, for det blir i så fall garantert kjemperabatt i forhold til børskurs.

En ting som er 100 % sikkert er at jeg selger aksjene i år. Med høy inngangsverdi blir det hyggelig å få tilbake cirka 36 prosent av tapet fra Staten i form av penger tilbake på skatten.
Redigert 09.07.2022 kl 18:06 Du må logge inn for å svare
Kagge
09.07.2022 kl 21:32 6441

Alternativet mitt er dessverre å anse alt som tapt..

Dvs, jeg sitter med restverdien utover høsten, for å se om det kan komme noen positive utslag, en god restrukturering kan kanskje løfte kursen noe?

Så kommer uansett et salg før 31.12 for å hente ut likviditet på skatten. Den er større enn verdien nå 🙈🙈

Hva Nano bør gjøre?

De bør selge seg inn i partnerskap på resterende spennende studiene! Om ikke FDA kan komme med en joker? Så er partner eneste mulige finansiering slik jeg ser det.. Emi blir vanskelig, med mindre det kommer ekstraordinære nyheter fra andre hold..

Spørsmål, En partner i en partneravtale vil vel ikke kunne nytte fremførbart underskudd, vil en DD evt fusfon inn i et BP med store skattemessige overskudd, som kan nette denne verdien, være mer interessant for alle parter?
Redigert 09.07.2022 kl 21:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.07.2022 kl 01:27 6276

Sv. Kagge

NANOV er heldige om de får en partner på noe av det de besitter. Det å få en partner som dekker ALT av en eventuell gjenværende studie er usannsynlig. Så vil NANOV uansett trenge en emisjon for å komme videre.

Det du nevner om evt. nyttiggjøring av fremførbart underskudd er interessant. Dette kan jeg for lite om. Anyone?
Kagge
10.07.2022 kl 09:40 6056

Jeg kan for lite om hvilke gjenværende prosjektet/forskning/studier utenom Betalutin av interesse Nano besitter?

Hvor mye av den ekstreme cash burn er puttet inn i sideprosjektene de siste årene? Er det skap verdier i sideprosjekter som har gått under radaren? Kan vi håpe det finnes noe interesse her? Osv..

Safety er god - hva med kombinasjonen med Roche sin medisin - var ikke den super? Er den ikke fortsatt det?

Skal det EMI penger på bordet er det slike konkrete oppdelinger av restverdien jeg ønsker.. og kanskje slike oppdelinger kan selges ut, eller lokke en partner?

Får vi det 31.aug? Eller noen her som kan forsøke seg innen det?
Redigert 10.07.2022 kl 09:44 Du må logge inn for å svare
peaf
10.07.2022 kl 10:46 5964

Nano får inga nye investorer av betydelse eller partner om de ikke presenterer en produkt eller behandling. Med en plan som inngir truverdighet, og som kan lykkes med en kommersalisering. Kan ikke se i deres siste presentasjon at de har noe sådant, men man vet aldri vad de kan påstå. At spekulere i andre løsninger gir knappest noen mening om de ikke har noet med forventninger at selge. Det fremførbare underskuddet blir ikke godtatt av skatteetaten om det fremgår at underskuddet er hovedmotivet til oppkjøp. Så i stort sett bør det vare ett norskt farmaselskap som overtar produkterne og gjør ett mindre forsøk at realisere dem. Og har ett par milliarder over år i overskudd som kan benytte seg av det. Det er vel inget selskap som har det vad eg kjenner til.
Så kan noen fortsatt komme med gamle resultater og uttalerser som de prøver tolke, men studien er lagt død. Og det er ikke uten grunn, det er det siste et selskap gjør men de hadde inga andre alternativer. Og borde vart gjort tidligare.
007 James Bond
10.07.2022 kl 11:35 5890

En kommende partner med store overskudd, ville ved oppkjøp av nanov kunne nyttiggjøre seg hele overskuddet umiddelbart etter oppkjøp.
peaf
10.07.2022 kl 11:50 5854

Ja en partner som er Norsk og skatter i Norge. Men ikke helt sikkert.

Skattefordelene ved en slik underskuddsposisjon gjør at det kan bli attraktivt å kjøpe selskaper med underskuddsposisjoner. Det finnes imidlertid skatteregler som gjør at skatteposisjonen kan falle bort i visse tilfeller hvor aksjene i underskuddsselskapet skifter eier. Ligningsmyndighetene kan da nekte fradrag for underskudd med hjemmel i den ulovfestede omgåelsesregelen. I tillegg finnes det en regel for slike skatteposisjoner i skatteloven § 14–90. Den går ut på at fremførbart underskudd og visse andre skatteposisjoner kan falle bort ved aksjesalg eller annen transaksjon hvis det er sannsynlig at utnyttelsen av skatteposisjonen er det «overveiende motiv» for transaksjonen. Den sistnevnte bestemmelsen fikk virkning fra 6. oktober 2004. Bestemmelsen avløste da en annen bestemmelse som bare gjaldt skatteposisjoner som ble overført ved fusjon eller fisjon.

SaraSt
10.07.2022 kl 12:08 5848

Studien er lagt død, men ikke medisinen. Hvor stor er sannsynligheten for at den kan ville testes ut i et kombinasjonsregime? Kan det være dette selskapet skal snakke med FDA om? Kan de ha noen mening om dette?

Hvordan vil et slikt eventuelt kombinasjonsregime komme i stand, komme i gang?
Noen som ser noe i denne retningen?
Redigert 10.07.2022 kl 12:10 Du må logge inn for å svare
Kajtek
10.07.2022 kl 15:09 5717

Skullerud har sikkert en plan. I alle fall jeg oppfatter han som dyktig. Han har lagt trykk på «vi kommer ikke til å gå konkurs». Det var noen som snakket litt nedlatende om det at Skullerud var på gråten. Jeg ser ikke på det som noe negativ, det viser bare at han virkelig bryr seg. Jeg sitter på mine aksjer. Håper ikke at Nanov blir kjøpt på dette nivå. Da har jeg stor tap. Det er forskjell på kr. 17 pr. Aksje og 2-3 kr. Har sluttet å se så mye på porteføljen min. Venter til slutten av august. Da er de fleste skal ha Q2 og halvt års regnskap. Håper på det beste. Det er dårlige tider nå. Inflasjon, rente økninger, krigen i Ukraina. Børsen vil komme opp igjen, kanskje ikke dette året og kanskje ikke så bra som det var før, men den kommer opp.
Kagge
10.07.2022 kl 16:57 5629

Alternativet med å stå alene har vert pri 1 for Nano til styreleder nå, og det har også blitt spekulert i noen CEO avganger skyldes uenighet i den strategien..

Det er ikke tvil, at om man hadde lykkes ville det å krysse mållinjen i ensom majestet maksimert verdien. Risikabelt, og med fasit i hånd ikke det beste..

Men - nå tror jeg personlig at det tvinger seg frem en slik løsning, forutsett at det er interesse for resterende studier da.. og det bør det være?

Får markedet troa på en slik plan?
Redigert 10.07.2022 kl 16:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.07.2022 kl 17:42 5598

Nytt innlegg hentet fra annet fora:

"Jeg har aksjer her selv med sekssifret tap, men prøver å være realistisk gitt de siste nyhetene.

Paradigme-studiet, som var en forutsetning for å få Betalutin godkjent som selvstendig behandling, er som kjent innstilt. Det som er mest skuffende er at effekten på de siste pasientene var mye dårligere enn på de første pasientene i studiet og dårligere enn forventet.

Hvorvidt dette skyldes at doseringen ble endret underveis, eller at covid eller covid-vaksine har påvirket Betalutins virkning/effekt, eller om det skyldes noe annet, vet vi ikke. Og det får vi sannsynligvis heller aldri vite, da det ville kostet hundrevis av millioner å finne ut av.

Ut fra opprinnelige forutsetninger, er konklusjonen dessverre at Betalutin har feilet som selvstendig behandling.

I mellomtiden har konkurrentene kommet lengre med sin forskning, og Betalutin er en dyr behandling. Ettersom de slet med å rekruttere pasienter som kunne få behandlingen gratis, hvor lett ville det da blitt å selge behandlinger for syvsifrede beløp i fremtiden om dette hadde blitt godkjent?

Hvorvidt det er verdier i de andre produktene/studiene til Nordic Nanovector vites heller ikke, men det er ikke så sannsynlig. Ledelsen valgte tidligere å nedprioritere forskningen på disse og satse for fullt på Paradigme. Nå fremstår de øvrige produktene/studiene dessverre mer som halmstrå."
bravi
10.07.2022 kl 19:40 5459

Tror det beste alternativet for aksjonærene i Nano er å avvikle hele greia snarest mulig, da kan gjenværende cashbeholdning deles ut til aksjonærene. Det er bedre og få lite + skattefradrag enn ingenting + skattefradrag. Emisjon i dette selskapet er helt klart som å bære havre til en død hest.
Se på Radforsk selskaper som Nano, Trvx og Pcib, felles for disse er at de er administrasjons styrte, ansatte og ledelsen har frie hender til å stikke fingrene i kassa uten at de behøver å levere noe som helst. Lever godt på emisjoner hausset av Einarsson i de podcastene og av ekspertskribentene på TI. Mange småaksjonærer som har blitt lurt her ja.
Redigert 10.07.2022 kl 19:43 Du må logge inn for å svare
Storebetong
10.07.2022 kl 20:21 5391

Jeg har tradet denne aksjen for en tid tilbake og startet med å kjøpe på kr 83 før den gikk opp til all time high. Solgte meg sist ut med et lite tap på kr 15, men har tjent godt på aksjen fordi jeg har hatt flaks og sittet ute ved stygge fall. Jeg kjøpte meg inn med noen småpenger for et par uker siden på 2,65 som et lodd. Etter min oppfatning er det over 90% sannsynlighet for at dette går i null. Oppsiden er at " amerikanske myndigheter" godkjenner belatulin, noe jeg har lite tro på. Føler med dere som har tapt mye her, men sånn er det bare å investere i selskaper med høy risiko/aldri har tjent penger. Jeg har aldri vurdert aksjen særlig fundamentalt og forstått hva selskapet driver med. Jeg har naturligvis tapt mye på annet jeg ikke har greie på i aksjemarkedet. Mitt råd er for det første må dere tåle å tape penger i aksjemarkedet, bruk kun overskuddslikviditet og ikke bli for grådige. Forsøke å gjøre analyser selv og høre bare på analytikere i parentes i egen analyse. Blir det for vanskelig så kjøp indeksfond eller ha penga i banken inntill det er store stygge svarte overskrifter i pressen rundt børsene. Lykke til hilsen en gammel børsmegler. Ps jeg heter Frank Svindahl.
Kagge
10.07.2022 kl 23:21 5154

‘’Det er bedre og få lite + skattefradrag enn ingenting + skattefradrag...’’

Sant nok det, men det lille er så lite at jeg tror de fleste som sitter igjen nå (husk at også de store fortsatt sitter med aksjene sine) gir dagens restverdi som sjanse for å få noe på rett kjøl..
Slettet bruker
10.07.2022 kl 23:38 5666

Af samme grund, vi burde se volumen tørre ud. Ingen burde være dumme nok til at købe nu, men omvendt er det også dumt at sælge, når der stort set ikke er mere at tabe…
Merlin
11.07.2022 kl 01:19 5560

TyrionIV fra TI - et utdrag

- er hvor bra Betalutin er designet ift kombinasjonsbehandlinger og at det, selv om den ikke er like god i monoterapi, allikevel er mulighet for at Betalutin kan bli en viktig brikke i NHL-markedet da den, slik det ser ut, kan kombineres med alt som er i markedet pdd. (muligens med unntak av Car-t). Dette avhenger jo nå selvfølgelig av at noen med nok cash ser en mulighet for dette og ønsker kjøpe/innlisensiere/partnere betalutin. Det er selvfølgelig vanskelig å vite hvorvidt det er realistisk, men jeg ser ihv at det kan begrunnes for at det er riktig å ta sjansen og det vil ihv være i pasientenes interesse at dette tas videre.
Du skriver som at Betalutin ikke virker – det gjør den! Rimelig bra faktisk - selv om den ikke nådde opp til forhåpningnen før studien, så fikk 1/3 av pasientene altså redusert tumorstr med mer enn 50 % etter èn dose og med minimale bivirkninger innen dette segmentet. (Hvor mange som fikk redusert tumorene med 0-50% vet vi ikke, men det er grunn til å anta at det er en god del i den gruppen også, imo)
Paradigme feilet i den forstand at det med med dagens konkurranse i segmentet og de relativt svakere resultatene ift efficacy (målt mot lymrit) man fikk der nå ikke anses økonomisk å ta dette videre i en monosetting da pasientgrunnlaget dette vil være aktuelt for er for lite nå. Det er selvfølgelig skuffende. Det betyr ikke at Betalutin som produkt ikke virker - men det betyr at det bør fokuseres på kombinasjonsbehandlinger.
Merlin
11.07.2022 kl 01:25 5555

FDA kan komme til å gi Archer-1 muligheter. NanoV har en god standing hos FDA, ikke minst pga Betalutins lave bivirkninger og betydelige effekt fra tidligere. Det er en viss sjanse for at Archer-1 gis adgang til et 2linje fase 3 studie.
Vi får se hvordan FDA tolker de siste Paradigmeresultatene.
Som Kolstad sier, synd om ikke pasientene får tilgang til denne RIT-behandlingen!
Regner med at FDA ser det samme. Sjansen er liten, men muligens til stede.

Dersom FDA gir en åpning her, har plutselig NanoV en fremtid, til beste for pasientene.
Slettet bruker
11.07.2022 kl 02:16 5513

Sv. Merlin

Jeg håper det kan bli et eller annet igjen til slutt, men det må understrekes at det er et håp og lite sannsynlig. For meg fremstår det som at du ønsker å hausse halmstrå?

Hva med effekt vs. kostnader for Betalutin? Man vet ikke sikkert hvorfor effekten ble dårligere. Skyldes det valg av mindre optimal dosering? Skyldes det at covid/covid-vaksine har påvirket effekten negativt? Dette vet vi ikke, heller ikke FDA. Men det bør vel tas hensyn til i vurderingen?

Siterer fra samme fora som forrige gang, nytt innlegg i natt:

"(...) for noen år siden (i 2015-2016?) ble det gjort en justering i forhold til dosering. En periode i fase 1 kjørte de med 2 forskjellige doseringer. Etterpå valgte de å droppe den ene og kjøre videre med den andre. I første del av datagrunnlaget var pasienter med begge doseringer medtalt, og i denne tidlige fasen var effekten tydeligvis bedre. Kan det være at selskapet valgte en mindre optimal dosering?

Hva angår prisingen, mener jeg å huske at noen (DNB Markets?) hadde lagt inn et syvsifret beløp per behandling i en eller flere av sine tidligere analyser. For øvrig; ut fra cash burn fremstår produksjon av Betalutin som dyrt. Poenget mitt var dog at nesten ingen ville ha produktet gratis til tross for at det var tilgjengelig på flere sites, så hvor lett ville det bli å selge det senere?

Vedr. Betalutin i kombinasjon med annen type behandling; hvordan vil det eventuelt bli fremover om for eksempel covid/covid-vaksine har medført dårligere effekt for Betalutin? (Lansert som en av mulige teorier for dårligere effekt.) Vil det i så fall kunne bli en tilsvarende effekt i kombinasjonsstudier?"
Redigert 11.07.2022 kl 02:20 Du må logge inn for å svare
999astrix
11.07.2022 kl 02:53 5487

Heltcap har aldri eid 6 % av Nano . Og vært nest største aksjonær. De kjøper seg opp når alle selger ? Svar noe fornuftig Ravn. Eller hold kjeft
Slettet bruker
11.07.2022 kl 05:06 5447

Hæ? Det var da voldsomt til språkbruk, 999astrix. Attpåtil tar du feil.

Healthcap har hatt dette aksjeantallet lenge og har vært aksjonær siden 2014-2015, altså siden før Nordic Nanovector kom på børs. Det er et faktum. Om du ikke tror meg ring Nordic Nanovector eller for den saks skyld Healthcap.

Her er aksjonærlisten slik den fremstår på IR-siden til Nordic Nanovector:

https://www.nordicnanovector.com/investors-and-media/shareholders

Om du ser på aksjonærlister fra www.stocktalk.no eller VPS-registeret direkte så befinner Healthcap sine aksjer seg på klientkontoen til SVENSKA HANDELSBANKEN AB.

På aksjonærlisten på StockTalk oppdatert på fredag er beholdningen til SVENSKA HANDELSBANKEN AB 6 875k aksjer per fredag, tilsvarende 5,93 prosent av utestående aksjer og for øvrig ned 1000 aksjer fra dagen før. Det betyr ikke at Healthcap har solgt aksjer, men at totalbeholdningen til svenske kunder inkl. Healthcap har endret seg med 1 K siden dagen før.

Mulig du har sett på slike lister tidligere og derfor det kom som en overraskelse eller et sjokk på deg at plutselig Healthcap står som aksjonær på selskapets hjemmeside, men bare slapp av; de har vært der siden tidenes morgen.

Og neste gang du skal uttale deg så skråsikkert, ta en dobbeltsjekk og ikke be folk som har bedre peiling enn deg om å holde kjeft.
Redigert 11.07.2022 kl 05:21 Du må logge inn for å svare
Kratos
11.07.2022 kl 08:45 5271

Situasjonen er vel den at de som er stuck i papiret enten er deprimerte, sinte, skuffet eller lei mens endel spekulerer i håpefulle fantasier som at noen partner vil komme på banen. Vel, har noen noen gang vist den type interesse for Nano? Men de skal det nå som studien er lagt ned? Gir ingen mening. Ledelsen ønsker å drifte videre og skal hoste opp en plan i fellesferien som presenteres i august. Javel. Med inflasjon og renter på vei opp så er det nær sagt umulig å hente kapital nå - eksisterende aksjonærer vil få ører på kronene sine. Nei, enig med deg, best å holde seg langt unna selskapet til ting er avklart.
Merlin
11.07.2022 kl 10:37 5130

Gir ingen mening?
Det var da temmelig udokumentert. Så Archer-1 skal være verdiløs? Vi skal ikke høre på en dyktig forsker som Arne Kolstad; Vi skal se bort fra de resultatene NanoV tross alt kan vise til? Vi skal glemme CD-37 og synergien med CD-20- Vi skal glemme de lange patentene NanoV har. Om resultatene er covid-påvirket, vet vi at Covid en dag ikke lenger vil ha samme omfang, hva da? Da vil Betalutin igjen kunne komme opp med en svært betydelig virkningsgrad. Selv de siste resultatene for svært syke pasienter gir 50% eller mer kreftsvulstreduksjon for en tredjedel av pasientene. Og det skal være uten verdi? Det tror jeg rett og slett ikke på. Og spesielt ikke ubegrunnede negative kommentarer.
saga68
11.07.2022 kl 10:50 5096

Da har "VI" kjøpt vår daglige dose. I dag 30k på 1,70
Det er så¨mange som ikke leser hva som står eller blir sagt
De er så opptatt av alt er tapt og kun 35,4 % igjen på skatten.
Da kan ikke neste melding fra selskapet være annet enn å se fram til.
Har dere rett så blir det 0,70 - 2. Kommer det en positiv melding kan alt skje.
Vi er på kjøpern men synes synd på de som allerede har måttet realisere på lave verdier
Dette er intet hausseinnlegg men jeg er optimist. Nyter hver dag i sommer
bravi
11.07.2022 kl 11:02 5064

Det som Nano har pr. idag er verdiløst eller med minimal verdi, bare se på kursutviklingen i 2022 så har kursen gått fra godt over 20 ned til 1,74 akkurat nå. Ser man på et lengre tidsperspektiv er utviklingen helt forferdelig. Hjelper ikke at det sitter noen stjerner på TI og hausser halmstrå.
007 James Bond
11.07.2022 kl 11:17 5020

Endringer i topp 50:
DNB Markets reduserer med 500k.
Folketrygdfondet øker med 500k.
Ellers ingen vesentlige endringer.
Topp 50 er stabil.
Kagge
11.07.2022 kl 13:54 4849

Hvordan tolker vi at topp 50 sitter?

Avventer dem 31.august? Hvor mange av topp blir flagget ved endringer?

Det er vel AS’er de fleste her, så dem har ikke noe skatte motiv for å skynde seg ut heller?
peaf
11.07.2022 kl 14:09 4822

Det er vel ikke så enkelt at dumpe noen millioner aksjer her uten at kursen raser, så hvorfor ikke sitte på dem. Og håpe på et under.
007 James Bond
11.07.2022 kl 14:33 4772

Omsetningen var vel 15 mill aksjer den dagen. Aksjonærlistene viser at ca 3,3 mill aksjer skiftet eier. Er de siste 12 mill aksjer bare trading/roboter? Merkelig.
Bullinvestor
11.07.2022 kl 14:41 4753

🕯 ordet det blir medisin er historie nå. Sterk påstand med skråsikkerhet de som benyttet den settningen tidligere.
peaf
11.07.2022 kl 15:07 4705

Betalutin er og forblir en medisin som nesten ingen pasienter ville ha, ikke ens mot betalning. Om noen vil betale for den, er det vel ingen som vet. Men kontrasten mellom at få betalt og betale er enorm det vet vi. Problemet er vel at få tillatelse at selge den, der har vel Nano gitt opp håpet som de melder om at fase 2b studien skall gi dem en tillatelse..
Slettet bruker
12.07.2022 kl 01:08 4325

Sv. 007

Det med at Folketrygdfondet øker er sikkert tilbakelevering av shortede aksjer.
999astrix
12.07.2022 kl 05:09 4235

At Svenske Handelsbanken er det samme som Helthcap var jo ikke godt og vite for meg. ? Ser bare at de kjøper seg opp .og jeg spør en klok .trodde jeg.? Men takk for info av en spesialist.
Ravn. . Men at du gidder og bry deg i det hele tatt når du ikke er aksjonær. Og indbilller deg at du har peiling ? Vi aksjonærer trenger håp og positivt. Ikke deg..Pengene våre er tapt. Vi vet.!!
Trenger ikke en idiotspesialist for og fortelle oss dette . Vi vil ha halmstrået. Butalin blir medesin . Ferdig
999astrix
12.07.2022 kl 05:13 4227

Ravner og Kråker er noen lure fugler. men frekke som faen .
999astrix
12.07.2022 kl 05:15 4222

Ravner og Kråker er noen lure fugler. men frekke som faen . Kjøp videre du 1.5 nå .
007 James Bond
12.07.2022 kl 08:58 4014

Topp 50 øker med ca 600k, hvorav DNB utgjør vel 400k.
De store er stabile.
007 James Bond
12.07.2022 kl 11:01 3888

Den største endringen var at Isfjorden AS på oversikten for 11.07 kjøpte 1 mill aksjer, som de solgte på oversikten fra i går(dagen etter). Alle kjøp og salg rapporteres 2-3 dager etter at de reelt har skjedd.
Man kan lure på hvorfor børsen trenger så lang tid på å rapportere noe som skjer på deres egen plattform. Tallene burde kunne leses på morgenen, dagen etter at handelen ble utført. Men da blir det vel for lett å avsløre hvem som manipulerer hva.
Ser alltid for meg ut som at DNB Markets er den største og styggeste ulven i så måte, i svært mange aksjer. Lett å manipulere kurser med robothandel. Alt for lett.