Ikke ødelegg sommeren ..

saga68
NANOV 09.07.2022 kl 22:06 1637

Ikke ødelegg sommeren om:
Du er enig med DNB og Carnegie.- ledelsen er noen skurker og noen haussere har fått deg til å investere penger diu har måttet låne
Fratrekk på 35,4 % får du enten du selger nå eller i slutten av året - MEN selger du nå¨så slipper du å skrive og svare på et nytt innlegg i morgen eller neste uke
Det som har skjedd har skjedd - også for meg
Hva om noen av oss sitter med mye penger som kan investeres i NanoV nå. Noen av oss har kjøpt siste dagene.
Da vil kanskje kursen gå oipp 1 - 3 kr.slik at du da kan selge deg ut slik at kursen faller igjen
ELLER:
OM det kommer en positiv melding 30. august. Om BP ønsker NanoV eller deler av NanoV eller partnerskap - så forhandler de neppe. De kjøper.
Hva om vi som eventuelt har en del penger - VENTER til en positiv melding kommer og så kjøper på en høyere kurs.
Hva skjer da med de som er short ( uavhengig av hvor mye de kan tape )
Jeg har tillit til Skulleriud
Tror ikke på noen EGF og utvidelse av aksjekapitalen med emisjon på lav kurs. Da tror jeg flere med meg er ute av selskapet og det blir et sabla ballaspark til Radfoirsk og tilsvarende selskap
Fikk ny badebukse på bursdaen så nå skal jeg nyte badelivet og ikke drukne meg i sorger.
Håper ikke å irritere mange ved at jeg er positiv og optimist og kommer ikke til å svare på eventuelle spørsmål
Tenk selv. Flaska er halvfull.

Kajtek
09.07.2022 kl 22:31 1595

Jeg ser ikke på ledelsen som noen skurker. Det var ikke planlagt at det skulle gå sånn. Selger ikke mine aksjer. Håper de kommer igjen. Tror ikke at det blir «stor come back» på en stund men håper på litt opptur. Jeg kommer nok til å tappe en del penger. Det er lang vei fra 17 kroner pr. aksje til 1,7. Jeg venter til31 august. Har tro på Skullerud.
Kratos
10.07.2022 kl 00:59 1417

Lang vei? Du mener 1000%? 🥴
Slettet bruker
10.07.2022 kl 01:09 1409

Sv. Saga68

Sitter med aksjer her, så håper du har rett, men sannsynligheten for at BP går inn her er vel like liten som at jeg skal få 7 rette i Lotto om jeg leverer en bong.

Hvis BP ikke var interessert tidligere, da de foreløpige resultatene var lovende og tilsynelatende alt gikk på skinner, hvorfor i all verden skal de plutselig bli interessert etter at Paradigme-studiet gikk i vasken? Ikke bare stoppet rekrutteringen opp, men effekten av medisinen holdt heller ikke mål.

Kagge
10.07.2022 kl 10:02 1115

Ja, eneste grunn (håp) er at BP nå kan få det for 1/50 del av prisen.. og om kombinasjonseffektene med BP sine eksisterende behandlinger er like lovende kan det være en billig inngang for dem i et allerede oppstartet studie..

Og det er nettopp her det er skuffende at NANO ikke har «maksimert aksjonærverdier» tidligere - dem skulle klare dette alene og dermed fokusert feil i mine øyne.. hadde man fokusert på verdien i en kombo behandling og solgt seg inn til BP tidigere hadde vi hatt sterkere kort på handen..

Om jeg forstår det riktig er fortsatt resultatene fra kombinasjons behandlingene like gode?? Eller påvirkes det av Paragdime sitt fall? Og er det riktig så er det å selge seg inn den veien kanskje det mest lønnsomme på kort sikt..

Hva har BP å tape på det? Sikre seg en patent, en solid studie som booster egen eksisterende medisin (og med et fremførbart underskudd som bonus?)

Mr Egberts, Skullerud og Malene - dere er herved utfordret!! Hva kan dere få av Roche? 1-2 mrd er billig i denne businessen - gitt vanstyret deres til nå er det ok.. får dere mer?

NB - korriger meg om mine antakelser vedr kombi studien ikke holder seg.. Merlin?
Redigert 10.07.2022 kl 10:11 Du må logge inn for å svare
Kratos
10.07.2022 kl 10:41 1038

Nano prises vel til rundt 180-190 mnok nå og dere sitter her og drømmer opp oppkjøp i milliardklassen etter en failet studie på et lead produkt? Tror ikke mange av dere har vært med på hva som skjer med selskap med kapitalbehov, ingen inntjening og en aksjekurs i fritt fall før.. Det er ikke umulig at noen kjøper selskapet men hvorfor betale overpris når man bare kan vente til selskapet er tom for penger? Hvem vil være med å funde Nano videre? Hvis jeg var BP ville jeg bare ventet til restruktureringen ble avblåst og snappet opp selskapet til markedspris. Hvis BP var interessert kunne de kjøpt selskapet over børs til under 500 mnok.

Men BP har ikke vært interessert i Nano før, men de skal plutselig være det nå etter at de har failet? 😳
Kagge
10.07.2022 kl 10:48 1016

Det er jo ikke slik at børsprisen = salgsprisen på 100 % av aksjene!! Alle aksjene er jo ikke til salgs for siste omsatte 🙈