RECSI uke 29
Syns vi bør ha uke-tråd, selv om sommerferien er her for mange!
Uke 28 endte på kr. 16,12 etter å ha svingt rundt 15,50 +- 0,5.
Tema denne uken kan f.eks. være:
Kursoppgang pga. FOMO mot Q2 resultat?
Lav omsetning, spesielt utenom sluttauksjonene?
Silisiumprisen fortsetter å stige?
RECSI og andre aktører gjør endringer/etableringer/oppkjøp i Moses Lake?
De "vanlige" temaene, som kontrakt med Hanwha, kommunikasjon fra ledelsen i RECSI, ulike pakker i USA og ikke minst hva makroforhold betyr for RECSI.
Og sikkert flere!
Min oppfordring er å ikke diskutere personer, uansett hva de mener, men heller gi uttrykk for egne meninger.
Bidra med fakta og meninger om utviklingen! For egen del syns jeg også det er interessant å lese hva dere faktisk gjør av kjøp og salg.
Og ikke minst: Si det man mener/tror, samt hva man baserer det på, uansett om man mener kursen bør opp eller ned.
Livet er for kort til å rakke ned på andre!
Uke 28 endte på kr. 16,12 etter å ha svingt rundt 15,50 +- 0,5.
Tema denne uken kan f.eks. være:
Kursoppgang pga. FOMO mot Q2 resultat?
Lav omsetning, spesielt utenom sluttauksjonene?
Silisiumprisen fortsetter å stige?
RECSI og andre aktører gjør endringer/etableringer/oppkjøp i Moses Lake?
De "vanlige" temaene, som kontrakt med Hanwha, kommunikasjon fra ledelsen i RECSI, ulike pakker i USA og ikke minst hva makroforhold betyr for RECSI.
Og sikkert flere!
Min oppfordring er å ikke diskutere personer, uansett hva de mener, men heller gi uttrykk for egne meninger.
Bidra med fakta og meninger om utviklingen! For egen del syns jeg også det er interessant å lese hva dere faktisk gjør av kjøp og salg.
Og ikke minst: Si det man mener/tror, samt hva man baserer det på, uansett om man mener kursen bør opp eller ned.
Livet er for kort til å rakke ned på andre!
Redigert 18.07.2022 kl 08:17
Du må logge inn for å svare