RECSI uke 29

Slettet bruker
RECSI 18.07.2022 kl 08:14 36124

Syns vi bør ha uke-tråd, selv om sommerferien er her for mange!

Uke 28 endte på kr. 16,12 etter å ha svingt rundt 15,50 +- 0,5.

Tema denne uken kan f.eks. være:
Kursoppgang pga. FOMO mot Q2 resultat?
Lav omsetning, spesielt utenom sluttauksjonene?
Silisiumprisen fortsetter å stige?
RECSI og andre aktører gjør endringer/etableringer/oppkjøp i Moses Lake?
De "vanlige" temaene, som kontrakt med Hanwha, kommunikasjon fra ledelsen i RECSI, ulike pakker i USA og ikke minst hva makroforhold betyr for RECSI.
Og sikkert flere!

Min oppfordring er å ikke diskutere personer, uansett hva de mener, men heller gi uttrykk for egne meninger.
Bidra med fakta og meninger om utviklingen! For egen del syns jeg også det er interessant å lese hva dere faktisk gjør av kjøp og salg.
Og ikke minst: Si det man mener/tror, samt hva man baserer det på, uansett om man mener kursen bør opp eller ned.

Livet er for kort til å rakke ned på andre!
Redigert 18.07.2022 kl 08:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.07.2022 kl 15:21 6428

Slapp av , nemis shorter og ønsker bare mest mulig avkasting .
MorganKane
22.07.2022 kl 15:36 6350

Som jeg har nevnt før Nemis,

Du har mye kunnskap om ulike fakta. Men å tolke fakta er det mildt sagt dårligere til. Det som burde vært poenget ditt er jo at amerikanske banken vil komme inn etter at ML åpner (og som jeg har argumentert for er det ingenting som tilsier at de ikke vil få solgt unna det remmer og tøy holder med Hanwha så dypt inne på eiersiden). Når produksjonen kommer igang. Da vil verdien flerdoble seg (42,5). Garantert. For ikke å nevne når sila og G14 sin produksjon kommer igang for alvor. Per i dag skal jeg være enig med deg at verdien for liten for at amerikanske storbanker skal bry seg særlig. Men det er dette som gjør det lukrativt å være inne tidlig. Vi vet at amerikanske banker vil komme inn når dette tar av. Noe som i seg selv som du selv sier, vil øke verdien med 25%. Og vi snakker 25% av 42,5. Isolert sett, slik sett, er det mye verre for NEL etc, i forhold til videre vekst i aksjekursen, som allerede har disse investorene inne. Fremtiden ligger for Recsi sine føtter. Hold på aksjene frem til 42,5. Og selg da bare hvis du ikke har lyst på disse 25% ekstra som frk. Nemis så riktig nevner.
Redigert 22.07.2022 kl 15:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.07.2022 kl 15:41 6300

Hanwha, parent corporation of Qcells, is establishing a domestic, low-carbon solar supply chain to support its solar energy growth strategy in North America, where it is constructing a manufacturing facility in Georgia to nearly double its total US production capacity to over 3 GW. In keeping with its intent to source low-carbon products domestically, the company has signed an agreement to source solar glass from Canadian Premium Sand (CPS).

“Following a tour of our planned facilities in Manitoba and meetings in Calgary with members of Hanwha’s management team in June of 2022, we are delighted to enter into an MOU with Hanwha regarding long-term supply of our low-carbon, patterned solar glass,” said Glenn Leroux, CPS president. “Hanwha’s North American solar glass demand requirements of over 3 gigawatts of module manufacturing represents over 80% of our planned Phase 1 production capacity.”

CPS will manufacture patterned solar glass in a new facility in Selkirk, Manitoba that uses the high-purity, low-iron silica sand from its wholly owned Wanipigow quarry leases. CPS intends to power the facility with renewable energy, which reduces the carbon footprint of the glass. The company also intends to use recycled water in the manufacturing process along with waste heat recovery. The initial facility (phase 1) will have annual production of 20 million square meters or the equivalent of 4 GW of solar panel manufacturing demand. The location in Manitoba has room for 4 such facilities in total. CPS expects to be manufacturing at full capacity in the first facility by 2025.

As Qcells expands its manufacturing footprint in North America, the company sees “tremendous value in securing supply from a trusted partner that is proximal to our operations,” a company spokesperson said. “Additionally, the integrated nature of CPS’ operation with its wholly-owned sand resource and the use of renewable hydro-electricity in its manufacturing process offer excellent alignment with our low-carbon objectives.”

In May Qcells announced that its new solar panel manufacturing facility, expected to come online in 2023, will be located in Dalton, Georgia near where the company already operates a 1.7 GW module factory. In March, Hanwha Solutions, parent corporation of Qcells, announced that it was stepping up efforts to supply customers with “Made-in-America” products when it became the largest shareholder of REC Silicon, a major US manufacturer of polysilicon. Following its initial $160 million acquisition to acquire a 16.67% stake in REC Silicon in January 2022, Hanwha announced that it was acquiring an additional 4.67% stake from Aker Horizons in a deal valued at around $44 million.

Hanwha’s US initiative supports the Biden administration’s efforts to increase solar power generation by 40% and to decarbonize all electricity by 2035. Hanwha sees the enactment of the Solar Energy Manufacturing Act (SEMA) as critical to a US-based solar supply chain. While Hanwha had stated that it would “…implement a multi-phase, multi-billion-dollar expansion across the full solar energy supply chain” once SEMA was passed, the expansion has begun.
uldiuldi
22.07.2022 kl 15:47 6283

Prøv at se på Top 20 REC Shareholder. Kom ikke og si de ikke er klar til at gå ind. Eller ikke følger med.
MORGAN STANLEY & CO. LLC
GOLDMAN SACHS & CO. LLC
STATE STREET BANK AND TRUST COMP
nemi's
22.07.2022 kl 15:52 6495

MorganKane. Det er gått 17 måneder nå siden du i forkant av Q1-2021 garanterte 42.5,- i åpningskurs 11/5/2021. Det budskapet gjentok du omtrent daglig i tre måneder. Du hevdet at på denne nærstående datoen ville TT starte Q1-presentasjonen med å kunngjøre at kinesiske myndigheter hadde avsluttet sin del av handelskrigen med USA, og tillate tariffri import av US-polysil til Kina. Rett og slett fordi Kina ikke kom til å klare seg lenger uten REC's polysil. Og TT var den som skulle overbringe verden dette budskapet. På 11/5/2021 skulle det skje. Hadde du på underlig vis klekt ut.

Ja, rett og slett. Og hurra.
drapper12
22.07.2022 kl 15:54 6511

trist at du er som du er! Både intravensø og uchi kalte deg ut på dette i går men du er tilbake nå!!! du er garantert short!!!

dumt at du sier ingen vil kjøpe rec også kommer artikler om hanwha kjøp rett etter? de gjorde også kjøp i tyskland denne uken!! så mener du at påstanden din om at hanwha ikke vil kjøpe fra rec gjelder!? løgn etter løgn!!!
W Heisenberg
22.07.2022 kl 15:54 6864

@Ultra Low Carbon Solar Alliance
The Alliance has been tracking recent developments in polysilicon and wafer production growth in low-carbon economies. This is an illustrated roundup of a few expansion announcements, demonstrating the ongoing expansion in low-carbon solar manufacturing. Smart policy choices like the Solar Energy Manufacturing for America Act (#SEMA) can help accelerate this growth in the US.
PS: se bilde
https://www.linkedin.com/posts/ultra-low-carbon-solar-alliance_sema-activity-6955524372426096640--bPA?utm_source=linkedin_share&utm_medium=ios_app

drapper12
22.07.2022 kl 15:57 6950

det har gått 3 år siden du sa at kursen skal til 1kr! jeg var ikke her da men ser dine innlegg!

ja rett og slett. og hurra.
nemi's
22.07.2022 kl 16:03 6958

Jeg husker ikke selv at jeg skrev det. Hele 64 mill aksjer ble like etterpå solgt på 1.32, ble det opplyst grundig om her inne. Det er en av de fremste kurs-antagelsene noen skribent har gjort på HO, i så fall.

I det hele tatt har dere fått mange gode anbefalinger av meg. Jeg har truffet formidlet nær hver topp og bunn i REC de siste årene. Også PGS-tipset fra tidligere i år. Dere husker den her inne!! De som fulgte det rådet kunne hanket inn de samme millionene jeg har gjort. Men så er jo det jobben min.
nemi's
22.07.2022 kl 16:07 7185

Jeg er den eneste på HO som skjønner hvordan det egentlig fungerer.

Det er rene løgner du får servert her inne, når flere skriver at det ikke spiller noen rolle om REC får solgt polysil'en i US til Hanwha, for da kan REC uansett "selge til til Hanwha's andre fabrikker i verden". De wafer-fabrikkene som kan ta ML's volumer finnes kun i Kina. Derfor ser du heller ikke REC skrive slike løgner i sine rapporter, eller presentasjoner. Hanwha sier selv 1) at de skal starte å produsere solar wafer i US, 2) under FORUTSETNING at de får nok føderale økonomiske insentiver (CEO skriver "requires").

Det visste dere ikke. Men sånn er det nemlig:

https://www.prnewswire.com/news-releases/hanwha-invests-320m-in-cell-and-module-manufacturing-capacity-expansions-to-meet-growing-solar-demand-301545632.html

Og det Hanwha stemmer presis med det jeg skriver, og REC skriver. For i Q1-presentasjonen starter REC med å skrive at Hanwha Solutions har kjøpt REC-posten under forutsetning av å kunne etablere US based PV supply chain.

Hanwha skal kontraktere blant annet en wafer-produsent for å bygge anlegget vi allerede vet det meste om, men som dere har en egen tråd for, i Wheeler Road. Men pengene...... finnes ikke. ALLE skal tjene på dette, for at det skal bli noe av. Dere tror REC kommer godt ut. REC får en slags restart etter hvert, men har ingen andre utsikter til å selge FBR de neste årene, enn til HS. Hanwha har ikke råd til å kjøpe upfront mer enn en andel av REC's polysil, og skal dessuten (del)finansiere den nye fabrikken med mange flere milliarder. Og som Hanwha sier, da KREVER de uansett skatteletter først, osv, ("government").

Som jeg har sagt: ingenting er i REC's hender her. Til store protester her inne fra kunnskapsløse skribenter som tror at fordi REC har søknad om å disponere et areal, så sitter REC (aksjonærene) og styrer fremtiden i ML.

Så klart kan ikke Hanwha under kontrakten dere håper på. Den nye fabrikken i ML kommer det til å gå sakte med. Derfor kommer det en beskjeden restart etter hvert, og etter at en beskjeden FBR-avtale blir signert. Her går tiden, mens penger kommer til å renne ut hos alle aktørene.
Carrera
22.07.2022 kl 16:19 7178

nemi`s
Siden du er den eneste som skjønner hvordan dette fungerer - kan du da fortelle hvor REC er om 1.år 2.år 3.år ?
Svenn_13
22.07.2022 kl 16:21 7230

Dette synes jeg er veldig interessant at de nevner i tillegg til det som er planlagt.
MorganKane
22.07.2022 kl 16:49 7838

Neimen, så ivrig du blir da. Når ting begynner å nærme seg. De 42,5 relaterer seg til den fundamentale verdien når det blir klart at ML kommer igang. Jeg tok feil angående handelskrigen mellom Trump og Kina. Det var ikke jeg alene om å tro. Polysil var til og med et prioritert produkt fra amerikansk side i forhandlingene. Get over it. Det har jeg.

Nå når det er ny info som, nok en gang, tilsier full produksjon fra ML kommer da selvfølgelig kursmålet opp igjen. Forhold deg til det. Det er tull det du sier om at REC ikke får solgt Polysil fremover i sørøst Asia. Det er flere wafer produsenter utenfor Kina. Disse har riktignok kinesiske og taiwanske eiere og i utgangspunktet ønsker de kinesisk produsert Polysil. Det er imidlertid her Hanwha og strengere og strengere amerikanske importregler kommer inn. God helg.

Redigert 22.07.2022 kl 17:20 Du må logge inn for å svare
SO88
22.07.2022 kl 16:55 7797

Ja, du er den eneste på HO som skjønner det. Noe som betyr at hundrevis av proffe aksjemeglere (alle som er på HO) ikke skjønner det. Sjansen er nok større for at du lever i din egen lille boble, bestiller gelé av kelneren og påstår til alle andre gjestene at det kommer kjøttpudding.

Ja, du er den eneste på HO som skjønner det👏🙂
Slettet bruker
22.07.2022 kl 17:04 7744

Bare det at du bruker så til de grader mye tid og ressurser på rollen som svovelpredikanten fra helvete på rec trådene, og gud vite hvilken agenda du har, om noen, så tenker jeg at dette i seg selv totalt diskvalifiserer dine innlegg og meninger. Du minner meg om mange klimaskeptikere som er eksperter på å snakke om deler av en større helhet og sannhet, for så å gi uttrykk for at fragmentet representerer helheten og hele sannheten. På den måten kan jo alle få rett i alt hele tiden og mange lar seg dessverre forføre til å tro på slike kvakksalvere.

Det er kun ett spørsmål for meg i rec-sammenheng. Tid! Hvor lang TID tar det før dette manifisteres i et moderne industrieventyr. Man har teknologien, erfaringen, riktige samarbeidspartnere, MEN, viktigst, klimakrisen er iferd med å akselerere, det ser ut til å gå raskere med global oppvarming enn mange forskere har antatt de siste 20-30 årene, samtidig som globale kriser senker farten i utslippsreduksjonene, glem pandemi og krig, klimakrisen er 1 000 ganger mer alvårlig for verdens fremtidige ve og vel, og det er ingen vei tilbake. Dog, vi kan bremse de kollosale, negative effektene, og snart vil verdens politikere legge til rette i laaangt større grad enn frem til nå for et reelt grønt skifte... og det er der blant annet Rec dukker om som en viktig global player. Så igjen, det er ikke snakk om OM det går bra, men heller NÅR det starter å ta av og HVOR STORT dette skal bli. Jeg har tålmodighet og tid i massevis, og det er akkurat det som skal til for å høste betydelige gevinster i fremtiden. God helg!
Redigert 22.07.2022 kl 22:07 Du må logge inn for å svare
Baltus invest
22.07.2022 kl 19:48 7115

Skal sannelig ikke mye oppriktig kritikk til for å slettes av administrator her. Såpass hårsårt at man virkelig må undres over adms. faktiske rolle gitt…
Slettet bruker
22.07.2022 kl 20:32 6988

Hanwha/Qcells legger mer og mer til rette for US supply chain. REC er også nevnt igjen i denne artikkelen som kom ut i dag:

https://www.pv-magazine.com/2022/07/22/qcells-to-secure-solar-glass-from-canada-for-its-us-manufacturing-operation/
Redigert 22.07.2022 kl 20:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.07.2022 kl 20:46 6921

Dobbel NIce. Den syttende dokumenterte bekreftelsen på at min investering er riktig :-)
Pippen
22.07.2022 kl 21:53 6682

Det fortsetter å strømme på med ledige stillinger i Moses Lake.
Det har i flere år vært godt kjent at REC er rause med lønna, men sjekk lønnsnivået på disse fire stillingene!
Selv i høykostlandet Norge ville dette vært godt betalt. I USA, som riktig nok har kraftig økende inflasjon, er mange ting fortsatt billigere enn i Norge. De som får disse jobbene kommer til å leve godt økonomisk.

Med slike lønninger vil jeg tro at de også forventer betydelige inntekter fremover. De mener alvor. De vil ha de beste folka. Man gjør ikke dette for å drive en fabrikk uten fremtidsutsikter og forventning om god omsetning. Noen her mener at ML's gjenåpning vil ende med et mageplask eller ta lang tid å gjennomføre. Jeg er ikke enig.

Alt i verden kan gå galt, men noen ganger går det også bra. Ha en fin helg alle REC'ere :)

https://phf.tbe.taleo.net/phf04/ats/careers/v2/viewRequisition?org=RECGROUP&cws=38&rid=1375
Pippen
22.07.2022 kl 22:18 6572

Jeg husker veldig godt at du hadde kursmål 1 krone. De 64 mill aksjene du nevner var strengt tatt en overføring fra en eier (Jens Ulltveit Moe) til en annen (Aker) som markedet som sådan ikke hadde tilgang til å være med på.
I det åpne markedet for alle oss andre, bunnet aksjen i praksis rundt 2 kroner. Du bommet altså på kursmålet ditt med sånn roughly 100% avvik. Nice..
Jeg sliter derimot med å huske at du senere tipset, eller skrev om, at kursen et drøyt år senere skulle ta 11-gangeren til rundt 23 kroner. Ikke veldig presist med andre ord.
Har ingen problemer med at du er negativ til REC, men vi får nok være enige om å være uenig.
Redigert 22.07.2022 kl 22:40 Du må logge inn for å svare
strider1
22.07.2022 kl 23:29 6311

Dette har jeg også arrestert han på. Han har slettet posten sin om 1kr. Er tydeligvis sårt tema for en som jobber i meglerhus og tar strøjobber for short i fritida. Ingen oppegående mennesker bruker så mye tid på ensidig negativt kjør på en aksje de ikke er investert i om en ikke får betalt for det. Simen har mye kunnskap, men bruker den kun til å tegne et negativt bilde. Han går aldri inn i saklig diskusjon og unngår bevisst å se flere sider av saken. Synd, da det kunne gitt gode diskusjoner. Men det er altså ikke målet hans med sin deltakelse her.
Ps. Har flerdoblet egne innskudd etter å gjøre motsatt av Simens råd.
nemi's
22.07.2022 kl 23:30 6307

Hei Pippen. Takk for bekreftelsen om 1 kr. Stoler på deg. Nei, DnB som var JUM's kreditor foretok nok ingen slik "overføring". Det ble derimot avholdt en auksjon etter børsslutt, og ingen av de andre deltakere ville by høyere enn Aker Capital sine 1.325,-. Slik var det, altså. Kapitalmarket og voksenverden kan være brutal.
nemi's
22.07.2022 kl 23:41 6257

“Enacting SEMA is key to fulfilling our pledge to rebuild the U.S. solar supply chain with fully Made-in-America products,” said the Hanwha Solutions spokesperson.
REf: https://semacoalition.org/news

Sånn er status for bill'en:
https://www.congress.gov/bill/117th-congress/senate-bill/2140?s=1&r=7

Det som er den gode nyheten i skrivende stund med tanke på wafer-pengene til Hanwha, ser jeg, er at Joe fortsatt er godt gående. SEMA kan likevel gå bra:

nrk.no
22:23 Biden har brukt inhalator etter at han fikk korona USAs president Joe Biden har brukt inhalator ved et par anledninger etter at han ble koronasyk torsdag, det opplyser Det hvite hus. Det blir opplyst at Biden også brukte inhalator i høst da han hadde en forkjølelse. – Presidenten er bedre. Han sov godt i går natt. Han spiste frokost og lunsj, alt - han viste meg faktisk tallerkenen sin, sa sjefen for Covid-responden ved Det hvite hus Ashish Jha.
manman01
22.07.2022 kl 23:52 6214

Hvilken sandsynlighed giver du SEMA for at passere, nemis?
Pippen
22.07.2022 kl 23:58 6183

Det var et brutalt eierskifte. Ingen tvil om det.
Overføring eller auksjon, hvor mange av REC's den gang rundt 27000 aksjonærer var det som hadde reell mulighet til å være med på den budrunden?
Kan ikke huske at jeg ble invitert med betingelser som var innen rekkevidde på så kort varsel.
Voksenverdenen du refererer til bestod vel strengt tatt av noen få kapitalsterke aktører.
Etter salget til Aker fortsatte kapitalmarkedet, det vil si deg og meg, å handle aksjen til 2 kroner eller mer. Sånn sett er transaksjonen på 1,32 lite representativ for resten av handelen i aksjen.
Intravenøsiu
23.07.2022 kl 00:21 6107

For å understreke Nemi`s historikk, sitat:

"nemi's
24.07.2020 kl 16:12
4590
Du er nok ute av det. Leydenjar produserer Si-anodene selv i dagens pilotanlegg. Som Enevate har gjort. Nei, det trengs ikke 6-8N granuler fra et FBR-anlegg til 15-20MRD. Her ser du hvordan porøse Si-anoder fremstilles, i en ombygd garasje. Resultat som formfaktor er avgjørende, de utvikles og gror frem fra Si-kjerner.

https://leyden-jar.com/technology/

Så klart har silangass allerede tapt dette kappløpet. Silangass er eksplosiv, og dyr å frakte. Grønne EV-batterier er det som gjelder. Silangass og batterier kommer aldri forbi gratis-lunsj-og-teste-stadiet. Verden har overskudd av Si, også som avfallsprodukt fra solar polysil produksjon.

Gigafabrikker bygges til nå fremstilling av (også) Si-anoder. 15 er planlagt i Europa. Så har du aldri spurt deg hvorfor REC's porøse FBR-granuler av solar kvalitet ikke blir foretrukket? Svaret er at de trengs ikke. Det er et faktum. TT sier jo det."




Group 14 hentet nylig 4 milliarder, SIla nanotech 6 milliarder, begge benytter silangass som innsatsfaktor, trenger man si noe mer?

Redigert 23.07.2022 kl 00:26 Du må logge inn for å svare
Stabukk
23.07.2022 kl 12:04 5566

Gløym nemis`s sine innspel! Er mest opptatt av kva CEO May og Rec vil melda ved Q2 17. august. Er May, Sutton og resten av Rec-ledelsen så dyktige at Mai ikkje «får lov til» å vera så optimistisk som det er grunnlag for? Er framleis ikkje heilt klok på Sa2ri og Uchi sine nokså ulike vurderingar av May som rett sjef i Rec. Han skal ha formidla til Sa2ri at styret gav føringar for kva som skulle komma fram på Q1. Skjer det samme på Q2?

Er veldig usikker på kva kursen kan gå til på ei melding om langsiktig kontrakt med Hanwha. Om Hanwha etter kvart tenker på bud, blir berre spekulasjonar. Trur i så fall det vil ligga minst 1 år fram i tid. Inntil den tid er Rec altfor spennande å gå ut av på dagens kursnivå. Arctic har i dag 27 og 33 som kursmål, UTAN Hanwha-avtale. Det har ikkje heilt slått til, så kva blir nye kursmål MED ein avtale?
Slettet bruker
23.07.2022 kl 14:19 5317

Det fine med en konkret avtale er at man får oppdaterte tall til å beregne fair price. Hva kursmålene vil bli vil nok bero noe på hvor klare avtalene er først og fremst. Det vil f. eks være enklere å regne på en fastpriskontrakt i 10 år med fastsatt pris på polysilisium med kjente volumer, enn en markedsregulert kontrakt med spotpris. I det første eksempelet vet man jo faktisk ganske nøyaktig hvordan Rec vil gjøre det de kommende årene. I eksempel to må man benytte estimater for å forsvare en gitt kurs. Da vil man se avvik.

Det finnes altså neppe noe fasitsvar på hva kursmålene blir i fremtiden, men en ting er sikkert: Solid inntjening og mynt i kassa slår ut i kurs uansett hvilket marked man er i. Dersom et aksjekjøp vil betale seg selv ved utbytter i løpet av 5 år, så står jo kjøperne i kø inntil kursen ikke lenger er like lett å regne hjem. Det har vært flere som har skrevet kursmål her inne basert på egne estimater, så da handler det mer om hva du tenker er realistisk selv.

Godt betalt skal vi nok bli alle man til slutt uansett!
Stabukk
23.07.2022 kl 18:48 4846

Kloke ord, tml90! Ser ut for at dei fleste på forumet reknar med Hanwha-kontrakt som første og neste melding, og at den kjem rundt Q2 17. august. Litt usikker på det. Har erfart at det ofte kjem ei overrasking eller to i forhold til det «alle» ventar. Uansett håpar eg Rec og Hanwha ikkje drar ut i tid å bli enige. Med ein snarlig avtale, inkludert forskuddsbetaling, vil begge partar gi markedet ny og tiltrengt tillit til at dette er ein oppadgåande aksje. Den lukka nyhetstråden har i dag eit nytt bidrag som viser at Hanwha/Q-Cells er i front innan full solarkjede i USA, også utan SEMA. Det vil Rec nyta godt av.
Slettet bruker
23.07.2022 kl 21:38 4577

Nye stillinger idag👍

Inspector
REC Silicon 3.7 3.7/5 rating - Moses Lake, WA
$26.50 - $39.00 an hour
Responsible to ensure that the requirements of American Petroleum Institute (API) 510 and 570 on inspection, examination, and testing are met, and shall be…
Just posted
Non Destructive Examination Technician
REC Silicon 3.7 3.7/5 rating - Moses Lake, WA
$25.31 - $36.09 an hour
Responsible for conducting Non Destructive Examination (NDE) for plant equipment, vessels, piping, piping components, structural steel and welds in support of…
Just posted
Maintenance Planner - Moses Lake
REC Silicon 3.7 3.7/5 rating - Moses Lake, WA
Responsible for reviewing maintenance requests from other departments and determining job scope in terms of labor, materials, equipment, and tools required to…
Just posted
Pippen
23.07.2022 kl 22:20 4466

Det skjer mye nå. Interessant at de i økende grad opplyser om lønn i stillingsannonsene.

Det er godt betalt. Norske lønninger i et land hvor mye er billigere enn i Norge, for eksempel bensin. Jeg tipper de prøver å starte opp tidligere enn det de har kommunisert frem til nå.
Slettet bruker
23.07.2022 kl 22:29 4437

Ikke noe nytt samme skal og Beyonder i Rogaland gjøre …. Men ikke relevant for Rec .. hvorfor lage så mye støy?

https://www.beyonder.no/
Redigert 23.07.2022 kl 22:31 Du må logge inn for å svare