Beginning Days of a strategic Partnership?

xjack
AZT 27.07.2022 kl 13:40 1637

Tidvis har man behov for å orientere seg bakover i tid for å forsøke å skaffe seg holdepunkter for hva som muligens kan skje i fremtiden.
-Gikk nylig gjennom presentasjonen for Q1 nok en gang, og ca 8 minutter uti finner vi en tilsynelatende sprekkeferdig Jethro, som tydeligvis har lyst til å dra gledelig info ut av ermet. Det gjør han delvis ved å antyde noe om "the beginning days of a strategic partnership." Selskapet nevnes ikke ved navn, men det er et stort selskap med 20000 ansatte. "Something about the size of our largest customer today."

Nå er det gode 3 uker til Q2presentasjon - vil bli spennende å registrere om det utbroderes mere utfyllende om dette mulige, strategiske partnerskapet.
Eankee
27.07.2022 kl 15:00 1570

Dette er så spennende. Jeg har også tenkt mye på dette og ventet litt på at JosefK skulle finne noe i en av sine dypdykk........ ;-) men kanskje q2 vil fortelle oss noe mer ...
Grunnpilar
27.07.2022 kl 15:48 1505

Tipper vi ligger rundt 83 kroner rett før Q i august, selv om tallene ikke er forventet å imponere. Så kommer det nok såpass mye spennende av nyheter at de som tør å vente, tror jeg nok ender opp med å måtte betale en del ekstra for å komme seg inn i AZT Q dagen. ser frem til presentasjonen.

xjack, hvis du skal delta, så gjerne still noen spørsmål rundt dette partnerskapet.
JosefK
27.07.2022 kl 16:35 1461


Partneren er 90% sikkert sigma aldrich. Et selskap i Merck gruppen. De har solgt AZT produkter en god stund og kommer nok til å bruke AZT sine produkter i sin egen produksjon.

Hvis du husker litt lenger tilbake i tid, vil du huske at «verdens største produsent av syntetiske proteiner» hadde en audit. Det kan godt være samme for de tilbyr mye syntetisk protein. Mistanken om at det er sammenheng her er selvfølgelig spekulativ men ikke uten grunn. Og om jeg bommer er det andre selskap under Merck paraplyen som driver med det. Så om man ser litt rundt på det, ville synergier forklare en del.

Det er lurt å lytte til webcastene flere ganger for det er mye details som kan virke tilforlatelig med det samme, men egentlig er rene bombshells.




Fünke
27.07.2022 kl 18:40 1364

Mitt forslag er også sigma/Merck millipore. Er det det som er tilfelle og det strategiske partnerskapet utvikler seg, så blir fremtiden meget hyggelig. Husk på at de selger Benzonase. Da ser de kanskje merverdien av SAN-porteføljen. Husk at Benzonase er litt som rSAP, eldgammelt og gullstandarden. Men Benzonase har fått en overlegen konkurrent. Det har heldigvis ikke SAP fått enda.
rufus01
28.07.2022 kl 08:52 1162

Kom over denne distributøren av AZT produkter i Australia, ukjent for meg iallefall. Veldig hyggelig og se at de nå virker å ha ett distribusjons apparat som dekker det meste av verden. Og jeg er spent på det som kommer ved fremleggelse av Q2. Det er på tide med noen nyheter som løfter interessen rundt selskapet snart syns jeg :)

https://scientifix.com.au/hl-san.html
JosefK
28.07.2022 kl 21:16 980


Off topic, men jeg dumper det her likevel. Broad institute (MIT) slapp nettopp en studie som demonstrerer gen-redigering med AAV vektor. De brukte SAN i dette studiet.



https://www.nature.com/articles/s41551-022-00911-4
JosefK
28.07.2022 kl 21:27 963


Scientifix er offisiell distributør. Du finner komplett liste over dem her:

https://arcticzymes.com/distributors/

White label distributørene er litt mer tricky å kjenne igjen, men ikke umulig. De lister som regel aldri produsent og noen av dem har en egen branding, men de er mer unntak enn regel.