🤑🤑SUPERSYKLUS I JACKUPPSEGMENTET🤑🤑

Sentimentet innen for riggaksjer har nå snudd i positiv retning.Borr er oppmuntret av det Sterke momentet i ratene.For moderne jacupprigger så er utalisation nå på over 92% og om kort tid kan vi være på 95% ifølge borr. Supersyklusen i Rigg er Godt igang. Ledelsen er overasket over den sterke økningen i ratene i det siste.
Sterkere Kjøpssignal Av en Innsider som Tor Olav Trøim med et kjøp på ca 200 millioner kroner i emisjonen skal du lete lenge etter.
Borr Ser 3 Rigger til på Kontrakt innen litt over 4 Måneder,før Nyttårsrakettene Skytes opp i Fjøset. Meldinger kan tikke inn når som helst.
Kjempeintresse for Borr i Media,forum,og blandt analytikere.Fuglen har ikke opplevd Makan til intresse av Borr på mange år.
Når allt med emisjonen blir ferdig så kan vil Endelig begynne å Fantasere om utbytte i 2024.
Pareto Securities tror på en varig Supersyklus i olje og gass. 12.09.22.
Artic Securities gjentar kjøpsanbefaling på kroner 61. 12.09.22
Clarkson Plateu securities med nytt kursnål på kroner 69..

DRILL BABY DRILL.
BORR FOREVER.
MAKE BORR DRILLING GREAT AGAIN.
Redigert 23.09.2022 kl 17:25 Du må logge inn for å svare

diamant fuglen skrev Innlegget er slettet
Må slutte å sitte å glo på kursen hele dagen og kvelden. Blir for mye rauting i fjøset. Det rekker med en gang for dagen, eller en gang i uken for de som venter på noe særdeles godt. Det foreløpige kursmålet er jo 69. Ser vi et år eller 2 frem snakker vi om 169.
Hellboy
22.09.2022 kl 20:20 1888

169 er jo pent. Og heftig. Du har ikke tilfeldigvis noen gode regnestykker som underbygger det?

Hadde satt pris på det i så fall :)
Rep
22.09.2022 kl 22:30 1744

Passer bra, håper å få handlet mere Borr imorra
Rep
23.09.2022 kl 09:29 1452

Fikk meg 35200 nye Borr på morran, hvordan dagen blir er umulig å spå, men det snur fort.
Rep
23.09.2022 kl 09:46 1723

Traff ikke bunnen , men bør bli butikk dette Fuglen.

Nei, Borr har en Rsi på 50, det er ikke oversolgt.
37-36 nivået er kritisk,200 dagers glidende, ryker det kan aksjen falle tungt, ned mot juli 2022 nivåer.
Vi får se hvordan det går, slutter ikke børsene og oljen å falle hver bidige dag, ser det litt tøft ut.
Redigert 23.09.2022 kl 09:50 Du må logge inn for å svare

Bloody Friday .

Ja, alt er rødt
Cool med 200 k rater, selger ikke en aksje, men kjøper eller ikke mer der nå.
For meg kan den gjerne falle under 100 så skal jeg dobble

Borr helt nede på støtte nå, ned 10 kroner på 14 dager, tar litt aksjer her, noen sjanser må en ta her i livet.
Skulle aldri åpnet kjeften han 69 kroners mannen,
Redigert 23.09.2022 kl 10:06 Du må logge inn for å svare
tybring
23.09.2022 kl 10:14 1857

Ser du legger din elsk på taperaksjer som ligger i nedadgående trend. For et par uker siden var det crayon, og nå borr.
Kan jo informere deg om at Borr har en veldig symmetrisk HS-formasjon med halslinje rundt 36.50. Jeg tipper denne ryker neste uke, så da får du ytterligere tap.

Anbefaler deg å lære litt om teknisk analyse, da kan du unngå taperaksjer ala Crayon og Borr.

Lykke til.

Tybring
Redigert 23.09.2022 kl 10:14 Du må logge inn for å svare

Hvorfor kommer en Crayon hausser på denne tråden?
Selvf er den en glede å kjøpe Borr på 37
Redigert 23.09.2022 kl 10:33 Du må logge inn for å svare
tybring
23.09.2022 kl 11:04 1738

He, he. Nei man tåler ikke at noen kommer og ser annerledes på aksjen enn man selv.
Jaja - lykke til sørover i Borr.

tybring
Børs22
23.09.2022 kl 11:09 1727

Fikk bra med påfyll på 36,9! Sett bunnen idag nå tror jeg..🤞🏻
tybring
23.09.2022 kl 13:08 1634

Mistenker at Fuglen er "turnaround". Turnern om hadde samme selvsikre fremtoning, snakket om seg selv i 3. person, handlet i alle år også kun for småpenger selv om han alltid tjente penger i følge han selv og tålte ikke at andre hadde andre meninger.

Borr virker og være ennå svakere enn jeg trodde, og halslinja er nå allerede i ferd med å brytes.
Potensialet i formasjonen er ned til 28 ish.

Nå er dere advart, men når bruddet er et faktum og dere alle har tapt store summer har vel alle "plutselig" kommet seg ut likevel......
Hellboy
23.09.2022 kl 13:18 1601

Ehm...

Det var jo litt av en måte å introdusere seg på i en tråd.

En ting er å ha andre perspektiver og å være negativ, men det kom jo en del "gørr" som jeg rett og slett vil kalle personangrep også. Alt fra innlegg 1 fra deg, Tybring.

Så om du fortsetter å skrive her, håper jeg at du gjør det basert på selskap og ikke går løs på person(er).

Forøvrig så elsker jeg perioder med fall når jeg kan gå på billigsalg i et utvalg aksjer jeg mener er gode, og som investor og ikke trader så sitter jeg fint gjennom stormer (Borr-inngang på 26 forøvrig). Så godt gjort at du skriver "dere har alle tapt store summer". I følge enkel matte fra barneskolen og som bygges opp av tallene jeg ser i handelsløsningen til PAS har jeg ikke tapt store summer. Men mulig jeg er dum som du antyder at alle borr-aksjonærer er.,
Redigert 23.09.2022 kl 13:18 Du må logge inn for å svare

Når folk begynner å tape veldig mye penger på børs, da tyr de simpleste til slike knep, legger en skyllebøtte på en annen.
Når en ser hvordan Crayon aksjen har utviklet seg, er det kanskje ikke rart personen er frustrert og mister hue,
men det hjelper så lite, en må selv ta ansvar for sine valg i aksje markedet , å la det gå ut over andre hjelper så lite.
tybring
23.09.2022 kl 13:57 1550

Tror ikke du henger helt med her Long: i Crayon var jeg en motvekt til hauserne.
Lurt å vite hva man skriver om før man uttaler seg.

tybring
Rep
23.09.2022 kl 14:30 1561

He he, en motvekt til hausserne og ellers et enestående rassh….
Rep
23.09.2022 kl 15:12 1556

Krevende tider og makro pisser på markedet.
Rigg skal nok bli digg raskere en folk tror.
Lykke til med resten av dagen alle bidragsytere, troll Fuck off
tybring
23.09.2022 kl 15:54 1484

Stoler mer på det tekniske som sier selg enn Midelfart og andre kjendiser som er ute etter å mele egen kake.
Nå er bruddet ned et faktum, og de som velger å lukke øynene og sitte long har oddsene mot seg.

tybring