$$$PPPGGGSSS$$$ PARTY-TIME "Are you ready 4 the launch?" 🚀🚀🚀

Denne tråden er stengt for nye innlegg.
08.09.2022 kl 09:01
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Slettet bruker
PGS 10.08.2022 kl 22:58 312348

https://newsweb.oslobors.no/message/570707

PGS på hovedlista.

Oppgangen kan begynne for alvor. Nå med fond som sårt trenger pynte på resultatene med det som tegner til å bli årets vinner 🤑🤑🤑.

Obxserver sa det best:

Situasjonen nå er som å ha en Mentos drops inne i en Cola flaske🥳

Redigert 07.09.2022 kl 20:56 Du må logge inn for å svare
altin
13.08.2022 kl 12:06 5163

Havvind vil bli stort for seismikkselskapene. Med tanke på at kun en kontrakt tilsvarer 2 år med ultra high 3D seismikk og det kommer 100 talls flere.

Havvind og CCS vil bli mye større enn oljeleting.
PGS til ATH * 3.:)

https://www.offshorewind.biz/2022/08/12/rvo-issues-nederwiek-geophysical-survey-tender/

PGS vil ha en stor fordel av samarbeidet med datterselskapet ocean floor fremover.

https://www.google.com/amp/s/www.oedigital.com/amp/news/494865-ultra-high-resolution-3d-seismic-ocean-floor-geophysics-acquires-ncs-subsea
Cliff
13.08.2022 kl 12:28 5113

obx-lista omfatter de 25 mest omsatte aksjene på Oslo Børs
Lista blir revidert/ oppdatert 2 ganger i året…
Neste gang i september…

Nå har vi sett over tid at PGS ligger høyt på omsetningslista, så vi kan forvente at aksjen kommer med fra neste revidering, altså fra slutten av september
Alejandreuta
13.08.2022 kl 12:49 5051

Husk at markedet som er nå er selgers marked. Det er sterke føringer i Brasil for å investere. Oljeselskapene ser selvfølgelig akkurat det samme som vi ser at alt av oljeservice og rigg vil bli knapphetsfaktor. Oljeselskapene kjenner markedet bedre enn oss! Dette blir en gal høst, kjenner nok på Fomo effekten… Gleder meg først til 10 kroners fest også tar vi vel en 15 kronersfest også ? :-)
Slettet bruker
13.08.2022 kl 13:13 4996

Hver dag er en Fest, og jeg er ikke i tvil om at flere av oss glade "PARTYTIMERS" kommer til å svinge begre sammen opptil flere ganger per 5-er i oppgang; men hva med å la de offisielle PGS-festene gjøre hovedstaden utrygg med Seismiske Røstelse av Episke Proposjoner på hver Dobling etter 10? Hvertfall de 3 første stevnene, hvor det blir LETT 🚀🚀🚀
Redigert 13.08.2022 kl 13:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.08.2022 kl 13:17 4989

Jeg tror ikke det er tiden får å utsette prosjekter slik verden ser ut.
Her kreves handling, hva skjedde når det ikke var nok fremdrift i Petrobas etter Bolsonaros smak?
Joda ny mann inn, sikre seg kapasitet er nå ekstremt viktig.
Vi får se😎
Slettet bruker
13.08.2022 kl 13:19 4996

Eksakt
Slettet bruker
13.08.2022 kl 13:42 4936

Neander med Bålet, Hjulenissen med Hjulet, Gutenberg med Boktrykken, Che Guevara og bror has Che Gui Postkassa med Revolusjonen, Beatles med piggtrådmusikken; there's some New Kids in town and they rock out with the cock out; trollmannen Per Ulv og "Puttene", FlaxeMester Hvalross and "the Partytimers". Per Ulv kan spå med vitenskap som treffer oftere enn ikke - og derfor på sikt VIL gjøre deg rik. Hvalross kan bygge en Menighet med Revolusjonen som har vært underveis siden modemet gjorde Verden liten:

Det er dette som er "Investing in the Hypermodernity". Det handler om å skape en bevegelse. Lille store PGS, nordnets nest mest omsatte aksje forrige måned, nå skal vi gjøre med kursen det samme som Vi gjorde med omsettingen: 10X på noen måneder.

...

"Langtidsferie". Bare smak på ordet. Mouthwatering
🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊
HP17
13.08.2022 kl 14:05 4870

PGS-festene gjøre hovedstaden utrygg med Seismiske Røstelse av Episke Proposjoner på hver Dobling etter 10?

En knakende god idee!
Det blir ingen problemer å finansiere god drikke til de partyene
Slettet bruker
13.08.2022 kl 14:05 4892

He,he fine innlegg, god underholdning 👍🏻😄 Ha en «Mouthwatering» ferie. Peggy begynner og se gidunderlig ut 🍻
Hentet fra wikipedia: ( Måtte jo få med meg hva du snakker om 😂)
«mouth-watering
/ˈmaʊθwɔːtərɪŋ/
adjective
adjective: mouth-watering; adjective: mouthwatering
smelling, looking, or sounding delicious.
"a mouth-watering mixture of French and English cuisine"
highly attractive or tempting.
"mouth-watering views of the mountains"
Oversett mouth watering til
1. vann i munnen»
Tigerberget
13.08.2022 kl 14:23 4817

Håper kursen holder seg lav frem til etter 18Aug slik at jeg kan putte gevinst fra MPCC inn i PGS.
Slettet bruker
13.08.2022 kl 15:32 4650

https://glosbe.com/en/nb/mouthwatering

Jeg liker å bruke oversettingstjenesten glosbe.com. Alltid spennende å se hvilke eksempler den trekker frem som mest relevante når man søker et ord oversatt. La dette tjene til eksempel for hvordan vi mennesker kan være overlegne til å selektere ut informasjon pga intuisjon og evne til læring gjennom erfaring. Verdt å ta med på veien når vi frustreres over algohandling. Husk de er raske til å prosessere, men i virkeligheten dumme som kjøpebrød

Eksempler på oversettintjenesten Glosbes Mest Relevante Eksempler på bruk av MOUTHWATERING fra Engelsk til Norsk oversettelse:


(Manipulerbar)
"Legg inn eventyraktiviteter, vår guide kjører deg til ørkenleiren, hvor du får følelsen av historien, hvordan Bedouin lever sine liv med en mouthwatering Continental BBQ Dinner og Live Entertainment Shows på Camp...."

(Vektlegger feil)
"Bare åpne opp KoshoGraphy TM og umiddelbart se Eyeppetizing TM mouthwatering Kosher retter fra restaurantene i nærheten av deg, uansett hvor du er i USA."

(Uten fintfølelse)
"Massiv appetittvekkende BBC..."

(Fjern)
"Gi en gave som gir vann i munnen, med vår Watermelon-flatpakke"

(Overdriver)
"Det er laget med revolusjonerende keramisk teknologi fra NASA, noe som gir et unikt varmesystem som får frem uovertrufne smaker som gir deg vann i munnen når du koker, baker, griller, stuer eller røyker med favorittoppskriftene dine"

(Felle for shorting-pigs)
"Stek større biter med kjøtt eller fisk i fristende sauser. Bare legg langsomt til flere og flere ingredienser i denne sjenerøse pannen, og la dem putre i vei i sine egne safter."

(Voldsom)
"Kingdom Rush: Frontiers pakker med så mye innhold, det er som en fullstendig oppgradert artilleri blast av mouthwatering, pixelated glede lansert rett inn i ditt smilende lille ansikt... og det gjør vondt så bra!"

(Feilsluttninger)
"Lyst på en mouthwatering buffet, en ny hår-do, eller en treningsøkt på treningsstudio?"

(Kildefeil)
"★ Søk etter postnummer, steder og bestemte steder, eller oppdag arenaer med drikkevannskjøtt i nærheten av deg:

(Uten smak, erfaringsfri)
"Besøk IKEA-restauranten, og prøv de deilige lakserettene våre"

(Treffer en del, fra PGS Investor?)
"Nettstedets hovedattraksjon er åpenbart de appetittvekkende amatørbildene, som vil gi deg mye å tenke på."

(Men tolker feil)
"Uansett, det er helt opp til deg å bestemme, men i mellomtiden kan du sjekke ut disse metodene for å løse problemer som gir deg vann i munnen"

...

Her et par til tilfeldige ordeksempler til på mest "relevante" AI genererte setningsforslag på oversettingstjenestenæ Glosbe.com

PEANØTT:


(Dum)
"Hodet mitt så ut som en peanøtt med skallet på, avlangt og litt innsvinget på midten."

(Fiendlig)
"Ellers kan du råtne bort foran oss helt til du har hjernekapasiteten til en peanøtt."

(Blåser opp uvesentligheter)
"Ved således å beherske sin lyst til peanøtter ble han hjulpet til å vise selvkontroll også når det gjaldt andre ting."

KØLLE:

(Som sagt treffer også, en farlig fiende)
"Å være skattesnyter er farlig, fordi man tar sjansen på å få en ordentlig kølle i hodet"

(Men gjør feil vi kan utnytte)
"Køller, kommer laget ditt til å rykke opp i førstedivisjon?"

...

Så vi ser lett hva såkalt AI egentlig er, og hvor lett den kan manipuleres. Sekta; om vi bare én eneste dag hadde klart å stå samlet, at vi alle KUN kjøpte, og det på et simpelt øre over forrige mann - ville datamaskinen kokt over og gitt oss masse gratis $$$.

Just sayin' ...
Slettet bruker
13.08.2022 kl 15:53 4580

Noe for enhver smak og anledning her fra dine eksempler ja…. Sekt ja, i positiv forstand ja. Det hadde vært fint å «kokt» $$ med at menigheten kjøpte oppover med ett øre av gangen, hele dagen ….. 😉🦅🦅
Slettet bruker
13.08.2022 kl 16:02 4624

Da Borr drilling ga Golden cross for 1,5 år tilbake, sto aksjen stille omtrent i 3 måneder etter avgitt brudd, før den stakk videre.
Nå har Pgs stått stille i 3 måneder, med trading rang 6-8 kr, det er nå like før en får neste reprising, det som er bombe sikkert, er at det vil skje før q3
Redigert 13.08.2022 kl 16:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.08.2022 kl 16:10 4603

Har lite god erfaring med aksjer som kommer inn på OBX.
Da er det fondene som overstyrer aksjene og bytter hender seg i mellom. Sterke krefter, det.
Slettet bruker
13.08.2022 kl 16:29 4536

Likte den.
Så ut på Borr og usikker på når dette skjedde om den lå rundt 7,4 kr eller 11,- kr. Men den har da vært oppe i 60 kr.
For en reise og på så kort tid. Måtte dette skje med pgs🤩
HAS
13.08.2022 kl 16:35 4564

Ordreboka er foreløpig tynn for både q4 og q1, så for noen henger gjelds- og emisjonsspøkelset over selskapet. Oljeselskapene har i stor grad hittil hatt fokus på leting nær eksisterende infrastruktur, og mye av nyere jobber har gått til OBN-seismikk.Har sjøl friskt i minne da den i januar i år gikk fra 4.20 til 1.65 på ei uke. Mange tror og håper at den vil løfte seg kraftig når det foreligger melding om nye kontrakter, men enn så lenge er mange avventende til Petrobras har tatt sin beslutning. Håper også ledelsen snart kan trekke nye kaniner opp av hatten når det gjelder nye kontrakter.
Slettet bruker
13.08.2022 kl 18:02 4402

"Whence cometh this mammoth re-evaluation of the seismic sector?

"Out of the blue. Out of the earth. From the bottom of the deepest sea. Sudden! Let it be hammered on tablets of stone."


Og lokomotivet PGS må ligge pesende i front
Slettet bruker
13.08.2022 kl 18:24 4412

Var på rasteplass. Klarte ikke bestemme meg om jeg hørte hjemme hos Herrene eller Damene. Utrolig at man i 2022 må bestemme seg for hvilket kjønn man tilhører for å strø!? Gjett om jeg blir å skrive Endel tidsriktige og flengende kronikker om dette i helgen ... Uansett, endte med å bare liste meg bak bua og der hadde noen rispa inn:
"Tender: 7003890127, tar deg til 7ende himmel på 1-2-3"

Fra pek til bazooka, følg med selv her: https://www.petronect.com.br/irj/go/km/docs/pccshrcontent/Site%20Content%20(Legacy)/Portal2018/en/index.html

Søk nr over
Redigert 13.08.2022 kl 18:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.08.2022 kl 18:35 4427

På en sjelden og urelevant sidenote (og kun fordi fordi det er helg); er dette den kinesiske Kjell Magne Bondevik? (øverste bilde)
https://www.nrk.no/urix/kinas-ambassador-om-taiwan_-_-setter-pris-pa-stotten-fra-den-norske-regjeringen-1.16065626
oppturen
13.08.2022 kl 19:07 4375

Ordreboka for Q4 er jo nesten full !!
Ordreboka som ble vist ved Q2 viste ikke kontrakt som ble offentliggjorde samme sag som Q2. Så du kan legge inn 1 stk fullboka skip på Q2 boka.
Cliff
13.08.2022 kl 19:43 4279

Jeg er mye enig i det…
Men i første omgang blir det mange fond som posisjonere seg.
Jeg tror det vil gi en hyggelig effekt i forkant av 3.kv.rapportering
Slettet bruker
13.08.2022 kl 20:02 4287

Krysser fingrene for at du får rett da Cliff :-)
God helg
Slettet bruker
13.08.2022 kl 20:42 4158

Denne helgen har jeg fått en ny erkjennelse om livet og om dypere ting enn penger, aksjer og materielle ting. Min store kjærlighet, vel etter de nærmeste rundt meg da, PU ! 😂.. Korrigert for den « korte» bekjentskapstiden, say no more , I get killed here at home🤪… Holder på parykken og løstennene! Hehe
Slettet bruker
13.08.2022 kl 21:08 4062

Har dere vært på Gal-eien? Da vil jeg tro det smalt ei og anna historie. Selv gleder jeg meg bare til 10kroners stevnet.

Ps, Rå og Rep og folk og fe. Husk PGS Investor på face. Når vi får noen reale solskinnshistorier innen noen uker er det jo topp å rekruttere venner og familie til Bevegelsen. Med charts fra nettopp Per Ulv som det store trekkplasteret
Slettet bruker
13.08.2022 kl 21:48 3999

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/bGyRrv/sirkuset-maa-ta-slutt

"Hvalrosser er en sårbar art.

Dersom Freya må dø, er det vi mennesker som har skylden.

Likevel taler mye for at avliving er den beste løsningen.

Men om dyrevelferden tilsier at det er det mest humane, er det en diskusjon som må tas på alvor."

- Ja en skal høre mye før øra faller av. Må jeg bli dyrisk?
Redigert 13.08.2022 kl 21:54 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.08.2022 kl 21:55 3984

Rekruttert som faen Hvalrossen, Jehovas vitne style forsøkt, men fått det til ! 😎… En spesielt som mente å ikke kunne få sove om natten med en eneste aksje er Hvalross style ( ikon 🏆) all inn med Peggy og sover som bare det! Av og til ikke sover i påvente børsåpning da😂!.. Klistret til forumet! YOU KNOW WHO YOU ARE!😉😎.. 10 ern snart og Rå har tenkt å storme inn til DEG til bobler og inspirert av Pentaden sist salsafest … Herregud! Når folk kan fri på den måten kan Rå invitere seg selv på Party forum! 🤪… Ha en fortsatt fortreffelig helg alle, det har æ
Slettet bruker
13.08.2022 kl 22:14 3986

Herlig Rå! Bare godtfolk i hele tjukke Peggy-slekta.

Du trenger bare 1 aksje, men skjønner jo de som vil ha 2.

Men jeg vil gjøre som Grove og gjøre det på kun 1, og det skal selvsagt være Paggas$en
Redigert 13.08.2022 kl 22:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.08.2022 kl 22:58 3897

Nós comemoramos 🥂
Champis flaskene ligger til kjøling i skapet til 10 'eren
One for me....
and, one more for me 🙌 #DoubleFistIt
Slettet bruker
13.08.2022 kl 23:26 3815

🥂😂🍾 https://youtu.be/9jK-NcRmVcw
Slettet bruker
13.08.2022 kl 23:49 4065

😂 fine

Eff off, Sculptor:
https://youtu.be/KPhqU--Mq1A

God helg
Slettet bruker
14.08.2022 kl 00:14 3997

😂🤣🤣🤣👍God helg
Slettet bruker
14.08.2022 kl 02:28 3865

https://youtu.be/08VrNbnbz4o

Så var det endelig ettermiddagen og tid for å fyre opp med litt fra kosekroken til a tante Ragnhild

Go Elg
Redigert 14.08.2022 kl 02:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.08.2022 kl 10:26 3398

Å du hildrande du! Hvor vi gjør oss klare til å disadekvere den totale uverdighet i å befinne oss med kursen nærmere det antall fingre vi har kun på én hånd enn begge, og begynne ferden mot en verden hvor vi summer opp et samlet antall tå og totte, og begge henders fingre under votte!

Det er min sterke overbevisning at vi bryter motstanden nå på neste forsøk, og det er vi forøvrig mange som tror. Det er ikke vanskelig å tenke seg mulige impulser til å starte rushet heller. Med momentumet som har bygget seg opp i PGS aksjen er det ikke sikkert vi engang trenger en av de aller sterkeste avfyringsrakettene som trolig allerede er på incoming, som Kontrakter, Inside kjøp, eller radikalt forhøyede Kursmål. Aksjen er nå så potent og på overtid at en smellbonbon kan være rikelig; sennepen bak på katta som setter Peggy i Løp.

For FlaxeMester Hvalross er dette mest følelser. Men i hvilken grad blir da vellyst-senteret stimulert når jeg våkner og gnir muslien ut av kineser avva, og enda med morrabrød og bustehår ser Per Ulvs eminente Nye Chart på PGS Investor. Tittel: joda ... "En tikkende bombe". Vi blir nøye guidet gjennom og kan selv se med blotte øyne, hvordan aksjen beveger seg helt klassisk og teknisk riktig, har vært nede og bygget momentum før tredje forsøk på brudd opp. Bullish vending ved brudd opp utløser target for formasjonen ca 9,37 ...

Vi kan alle føle, og noens magefølelse rumler måske bedre enn andre. Men vi er mange som har tjent ekstremt gode penger på simpelthen å følge Vitenskapen til Per Ulv bygget gjennom bevist erfaring og metode i årtier.

Ukechartet "PGS En Tikkende Bombe" på PGS investor på fjøsboka gjør oss ikke noe mindre stemt på at dem skal få ringt deg ferdig med kjerkeklokkene, at vi kan spise stek og vaffel, få med oss 71grader nord eller hva det nå er dem viser på kassa, banke bikkja, pule kjærringa, eller var det motsatt, eller enda bedre bare varsomt kose, så samles i lag og skur og srlig lime inn førstegangsfrimerkene i samvær med filatelistklubben eller hva nå som er utvalgt hobby, hjem og innta godstolen, bla litt i Knausgårds samlede, kjede seg en smule, ned å rydde stille i boden selv om det er søndag og naboen skuler, ostesmørbrød på sengekanten; ja i det hele tatt bli ferdig med den lange hælja og omsider la Børsen åpne.

Vite kan ingen. Men det er mangt og meget som tyder på at vi står ovenfor en mye etterlengtet og høyst sannsynlig stooor Festuke som PGSere; som vi like gjerne kan døpe "Den Helt Store Gjennombrudduka" med det samme.

PGS - En tikkende
B
O
M
B
E
🚀✨️💰🎷📢💪🧲
Normalone
14.08.2022 kl 10:37 3350

https://finansavisen.no/nyheter/energi/2022/08/14/7913244/rekordresultat-for-verdens-storste-oljeselskap?internal_source=sistenytt

Her skal det investeres mer;

"... har hendelser i løpet av første halvår støttet vårt syn om at pågående investeringer i vår industri er viktig. Både for å sikre at markedene har nok tilbud og for å fasilitere for energiovergangen, sier kosnernsjef Amin H. Nasser i Saudi Aramco"
oppturen
14.08.2022 kl 11:06 3284

Vi må også være klar over horden av shortere som opererer i banden(sværen) til Sculptor. De har solgt kursen ned short fra nivå over 8 i desperasjon for å dekke inn igjen det som overskyter CB blir aksjer omsatt frem og tilbake i stort tempo mellom kontoer. Kursen styrer de litt opp og litt ned for å se om noen kan skremmes ut og gi de en liten gevinst.
Om under 2 uker nå så vil sikringen deres bli innløst, potten som da står igjen med short er som sorteper, og den vil svi !
Det kan bli volatilt neste 2 uker også, en krampetrekning nedover kan komme men den blir kortvarig og bil trolig føre til enda brattere rekyl, får vi kontrakt eller banden begynner å se alvoret vil kursen være rett opp.
Vi har Q3 rapporten om drøye 2 mnd som vil skape overskrifter. Ugla må vel da ta en Borr og be om betenkningstid og formane at dette kunne ingen forutse 😂😂
Vi andre får le hele veien til banken, logge inn på aksjekontoen bare for å se på saldo før en skjenker en XO i glasset.
Slettet bruker
14.08.2022 kl 12:09 3115

Så denne nettopp på CNN, og fant den også lagt ut på Youtube.
Er ikke akkurat Rio og svart gull, men svært fascinerende for fremtiden mtp den smeltende isen og sjøtransport/sjøveier som åpner seg. (move over, China)
Hvalross'en gjør en cameo appearance på 2:31 i tillegg 😅👍 Eller var det sel og ikke hvalross
hehe

https://youtu.be/wWO4STnTe2w
Redigert 14.08.2022 kl 12:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.08.2022 kl 12:14 3115

Jeg har mer tro på NYSE notering, Cliff 👍
PSI- Investor
14.08.2022 kl 13:13 3048

Hvalrossen avlivet står det på nrk nå
Trodde det var snakk om en annen men her har det jo vært stille i flere minutter så nå frykter jeg det værste
Slettet bruker
14.08.2022 kl 13:44 3086

Pust med magen. Tegn en regnbue. Var bare opptatt med en langlesning til ettertanke på en søndag 😅 Update kommer i emnefeltet. Rossografisk Institutt lever i beste velgående, med gode og tildels ressurssterke velgjørere.

God søndag til dere Alle!