Geos Ser bra ut fremover
rigg88
28.02.2023 kl 19:42
1390
Eg holder fast med mitt foreløpige kursmål på 3-3,5kr ila sommer/høsten 2023. Det er en aksje med lav omsetning. Så den kan stupe og stige voldsomt på kort tid. Det er bare å ikke få panikk når andre vil ut. Eg er sikker på det kommer ett kvartal hvor tallene ser mye bedre ut for GEOS og den vil skyte fart. Sansynligvis vil 2kvartal bli bra. Men mest tro på 3kvartals tall. Og kanskje selskapet blir kjøpt opp før den tid? Blir spennende å se
Rassen
08.03.2023 kl 13:55
1014
Utrolig lite aktiv gruppe dette her. Lite lite aktiv som antall interesserte av aksjen. Det er jo null volum. Veldig kjedelig.
rigg88
18.03.2023 kl 12:57
462
Rassen skrev Nok en kollaps… noen grunn??
Det er vel grunnet det meste annet grunnet frykt urolig marked. Nå fikk de også duchess på kontrakt når nåværende spot oppdrag er ferdig. Blir spennende å høyre de neste kvartalsresultatene 😀
Å om kravet mot forsikringsselskapet på reperasjoner og tapt inntekt etter duchess ble truffet av annet skip går GEOS vei kan det bli riktig bra resultat. Men eg aner ikkje hvordan prosessene er med forsikringssaker i industrien. Om det tar uker eller måneder å finne ut av. Vil tro dette er en enkal sak da de ble truffet mens de selv lå fortøyd.
Å om kravet mot forsikringsselskapet på reperasjoner og tapt inntekt etter duchess ble truffet av annet skip går GEOS vei kan det bli riktig bra resultat. Men eg aner ikkje hvordan prosessene er med forsikringssaker i industrien. Om det tar uker eller måneder å finne ut av. Vil tro dette er en enkal sak da de ble truffet mens de selv lå fortøyd.
rigg88
18.03.2023 kl 12:59
457
Rassen skrev Nok en kollaps… noen grunn??
Det er vel grunnet det meste annet grunnet frykt urolig marked. Nå fikk de også duchess på kontrakt når nåværende spot oppdrag er ferdig. Blir spennende å høyre de neste kvartalsresultatene 😀
https://www.geoff.no/news/bring-to-work-b2w-contract-secured-for-energy-duchess-and-medium-term-contract-idc
https://www.geoff.no/news/bring-to-work-b2w-contract-secured-for-energy-duchess-and-medium-term-contract-idc
Rassen
23.03.2023 kl 16:02
227
Folk hater pengene sine virker det som. Selger med tap så det suser etter 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤷🏽♂️🤷🏽♂️🤷🏽♂️🤷🏽♂️🤡🤡🤡🤡
Rassen
24.03.2023 kl 09:53
138
Nå er det billig! 1,- pr aksje! Klarere dere som eier aksjer å selge enda lavere? Klarer dere å presse prisen ned til 80 øre??