Nipah

JosefK
AZT 13.08.2022 kl 18:38 1151


Covid
Monkey pox
Marburg
Polio

Og nå nipah (langya)

Jeg vet ikke hvordan dere andre tenker, men jeg liker å være i forkant. Med helsemyndighetene i alarmberedskap på grunn av alskens nye virus så er det all mulig grunn til å hedge mot konsekvensene. AZT er en ypperlig hedge mot pandemier. Først og fremst fordi forskningssegmentet og diagnosesegmentet er storforbrukere av COD UNG, dsdnase og rSAP. Og så kan det jo hende det blir en vaksine eller to sv det med SAN.

Man må nesten være blind for ikke å se at AZT igjen sitter ekstremt godt posisjonert. Med ferdig oppskalerte prosesser, nye lokaler, nye ansatte og om ikke lenge nyinnkjøpt virksomhet. Faktisk tror jeg de er bedre posisjonert nå enn i mars for to år siden.

Selv om jeg har inntatt en ekstremt negativ holdning til nesten alt så ser jeg ingen grunn til å endre holdning til AZT. For her er det virkelig et blue sky scenario på trappene.

For eksisterende aksjonærer mener jeg det er et drømmescenario på gang. For blir det like stort hysteri som med covid, så gjetter jeg på økt interesse og det i en grad ingen hadde turt å gjette på.

Det er tall til uken. Den 18., om jeg ikke tar helt feil. Jeg ser Pareto spekulerer i økt guiding og er ikke uenig i at det kan bli et utfall selv om jeg har en anelse om at det ikke blir fullt så bra resultat som Q1. 40 mill omsetning er helt ok og vil være mer enn nok for å være i rute til 155 mill for året som helhet. Uansett: Q2 er bare en stasjon på vei opp. Ellers blir vi kjøpt opp. Markedet er brennhett og bruden er pyntet.

Jeg fant en liten situasjonsrapport fra Kina. Håper tekstingen er nogenlunde rett.

https://www.bitchute.com/video/8ZR3DX8ks4gH/
rufus01
13.08.2022 kl 21:50 1057

Kan ikke annet enn og være enig med deg JosefK. Selv om jeg ikke innehar din kunnskapsbase og evner til og grave dypt rundt materien som omfatter AZT. Så skal man ha rimelig store skylapper for og ikke bli svært optimistisk med tanke på tiden fremover. Hvor fort det vil vokse er vel der spenningen ligger :)

Fint innlegg postet av selskapet selv på Linkedin idag.

https://www.linkedin.com/company/arcticzymes-technolgies-asa/posts/?feedView=all
JosefK
14.08.2022 kl 09:25 850


Det er sånne slides som har lært meg litt om hva som er unikt med AZT. Strengt tatt ikke nødvendig å kunne men det hjelper på nattesøvn. Jeg sover utrolig godt for tiden.
rufus01
14.08.2022 kl 10:01 808

Ja jeg sliter heller ikke med nattesøvnen :). Gikk en stor post på fredag på 75K, blir spennende og se hvilken transaksjon dette var. Skal poste svaret når jeg har det om 2-3 dager.