Da er det vel duket for en dobling på Mandag !

Slettet bruker
RECSI 14.08.2022 kl 16:57 4540

Goodmaurnings.

Ikke kan jeg Engelsk og ikke kan jeg lese børsmeldinger og jeg forstår bare 50 % av de fagutrykkene som brukes her på sirkus Hegnar.
Men jeg har kompetanse på og forstå om det som skrives er faktabasert og blir dokumentert slik at jeg kan stole på at dette er riktig.
Og selvfølgelig andre veien, sludder og vås gidder jeg ikke å lese men har ingen ting imot det da jeg ofte ser poenget med å få aksjekursen ned , samme metode som i FA.

Men å bli personlig hetset på grunn av at jeg ikke lengre bor i Bærum og kjører Audi stv og har jobb på Aker Brygge og har de samme meningene som alle andre her på tivoliet ser jeg på som uheldig for alle de som har spennende ideer og tanker ikke tør å skrive noe som ikke er helt i takt med gutta boys er et skikkelig tap for forumet.

Eks , for en tid tilbake skrev jeg at oljprisen faller og etterspørselen faller i takt, ble jeg kontaktet av Admin og måtte slette innlegget fordi det var useriøst...
Jeg gjorde det, men mener fortsatt det jeg mente da , og grunnen er fordi at når oljeprisen stiger kommer halvparten av verdens bileiere til å halvere kjøringen, flere land produserer mere olje samtidig , resultat ,prisen faller som en stein over natten , kanskje ikke i morgen, men dagen kommer !!

Og å skrive dette offisielt når alle vet Buffet har spyttet inn, var det 500 mrd dollar, og spettet 250 mill i oljeaksjer må vedkommende enten være usannsynlig fremsynt, usedvanlig dum eller rett og slett vil ha oppmerksomhet eller bare ha det morsomt på forumets medlemmer sin kappe , se det får dere bare gjette dere til dere som er så forbannet velutdannede og har forhåpentligvis også lært dere kunsten og lese mellom linjene, forstå hvorfor ting og tang blir skrevet og til slutt forstå hvem som snakker sant og hvem som snakker usant, nei det var sant, det faget er jo ikke på skolen det faget lærer den som har gått livets harde skole , eller !!


Så hiv og hoy, siste mnd er mine Sertifikater opp 170 % og Q2 og melding like om hjørnet !!


Bybonden.......den grønne snøballen øker farten og alle kursmål blir slått paddeflatt !!
marked1
15.08.2022 kl 08:24 3355

En dobling i dag blir kan hende litt i overkant :) Men aksjen bør kunne få en solid reaksjon opp, godt hjulpet av denne artikkelen med kommentar til hva vedtaket i Senatet og Kongressen kan bety for REC Silicon konkret. Dette artikkelen var en fantastisk lesning, anbefales! Skrevet av Lorraine Clarno, President of the Kalispell Chamber of Commerce

https://dailyinterlake.com/news/2022/aug/14/what-chips-act-means-montana/
Redigert 15.08.2022 kl 08:26 Du må logge inn for å svare
Stabukk
15.08.2022 kl 09:36 2975

maraud skrev Innlegget er slettet
Det med omregulering til ekstra industriområde i slutten av august har drukna litt midt oppe i dei to gunstige støtte-pakkene.
Rec får nok grønt lys for meir område til industri, og etter kvart får vi vita kva positive effektar det vil gi. Kursmålet for dagen i dag er for drygt!
Slettet bruker
15.08.2022 kl 09:46 2863

Burde gått mye mer opp, iallefall 25kr men det kan komme utover dagen.
Slettet bruker
15.08.2022 kl 10:56 2606

Nevnte for en tid tibake om alt som måtte stemme hvis det grønne skiftet skulle lykkes.
Deriblandt skrev jeg om barnearbeid og gruvearbeid samt diverse metaller som måtte skaffes-

Fikk ingen respons den gangen men nå ser jeg FA tar opp det samme emnet, så nå er det vel legitimt å skrive om det.
Får ikke lest artikkelen , bare overskriften !!

https://finansavisen.no/lordag/reportasje/2022/08/12/7912127/det-gronne-skiftets-bekmorke-bakgard

Bybonden.....
Null
15.08.2022 kl 11:05 2522

Dobling på en mandag er vel å ta i, men kanskje en ny 10 % dag etter flott stigning på fredag;)

vil får se......
skal man tippe 3 årshøy i løpet av uken???

Hva? tenker andre om det som skjer frem mot torsdag og Q2

Ser vi intressen øker i USA nå når de våkner :)

Mulla3
15.08.2022 kl 11:16 2423

Nå tror jeg at det er herr Bybonden som må skjerpe seg. Hvis du mangler alle de kunnskaper du ramser opp, mangler du mye. Men her er det litt stakkars meg som skinner igjennom. Ta deg sammen mann. REC er overkjøpt så det holder.
Tanjiro
15.08.2022 kl 12:18 1981

Selv om noe er overkjøpt betyr det likevel ikke at den ikke kan stige videre. Pexip har vært oversolgt i flere måneder, men fortsetter likevel å falle på sikt og er ned mer enn 90% fra ath. Hoegh auto har høyest RSI, men stiger fortsatt likevel tross oppgangen den siste tiden. Her er det mer enn bare noen tekniske signaler og nøkkeltall som styrer. Skjønner det er kjipt å stå på sidelinjen, men den virkelige oppgangen starter når kontraktene og avtalene kommer. RECSI omsatt for en halv milliard på Fredag, mange investorer som ser for seg en kurs høyere enn 30.
Stabukk
15.08.2022 kl 12:29 1891

Er kanskje så enkelt at fond og større aktørar reknar Recsi som ei sikker investering. Og er det nokon no som trur at selskapet ikkje får Moses Lake til å bli veldig god butikk? I tillegg til anlegget i Butte…