Q2 og fremover

Lighter
NAS 24.08.2022 kl 15:36 23963

Tror guiding fremover blir nøkkelen til en eventuell kursoppgang i morgen.
Total resultatet i Q2 eks. kompensasjon på 2 mrd. fra Boeing forventer jeg blir på minus 300-500 mill. Usikker på hvor mye mekaniker streiken kostet.
Ytre forhold på så mange områder har igjen vært brutale gjennom kvartalet.
Likevel inkl. kompensasjon pluss 1,5-1,7 milliarder for Q2.

Q3 blir et eventyr som vil sikre overskudd for året selv uten de 2 mrd. fra Boeing.

Guiding for Q4 blir spennende og ikke minst «kursdrivende»
Vi vet at de vil ta ned kapasiteten med inntil 20 fly.
På grunn av power by the hour på flyene og enighet med de ansatte får de samtidig tatt ut kostnadene. Et betydelig konkurranse fortrinn for kommende vinter.

Norwegian er ekstremt godt rigget for årene fremover. De eneste som kan matche dem på kostnadssiden er ultra low cost selskaper som Ryanair og Wizzair.

De er ikke sikret på drivstoff. De hadde ikke muligheten til det rett etter rekonstruksjonen da prisene var lave.
Dette er en av risikofaktorene sammen med krig, resesjons frykt med mer.

Tror på en betydelig positiv reprising av selskapet men grunnet ytre forhold må vi kanskje ha litt tolmodige før de store utslagene utspiller seg.








Trixi123
01.09.2022 kl 13:57 3125

Enig. Jeg skrev ovenfor at det beste er å stole på seg selv. Vi blir alle uansett påvirket av hva som skrives og det vises da småaksjonærer dumper aksjer fordi et meglerhus nedgraderer. Frykten tar overhånd.
Pølsebua
01.09.2022 kl 14:20 3097

Enig i at enhver er sin egen lykkes smed. Så har jeg stor glede av å lese analyser og vurderinger fra folk som jobber med den slags på heltid. Det er klart det er mange flinke folk der ute blant analytikerne. Men mest glede har jeg av å daglig diskutere med en aksjekompis som er like eksponert samt følge kvartalspresentasjoner live.
coccoman
01.09.2022 kl 14:23 3092

Jepp, ose er ned 1%, sas og flyr ned 4-5% og nas som virkelig er best posisjonert det dobbelte! Hallo, får vi en bedre kjøpsanledning? Takk til godt timet dritt-analyse fra Nordea ;O). Omsetning på 13 mill er ikke dagligdags, håper ikke dere ble skremt til å selge på bunn!

Selv gjorde jeg 8 kjøp, helt ned til 7,63 !!!! og øke med 38K ;O). En suuuuper dag. Har enda noen aksjer som står i pluss og kan byttes i superbillignas om anledningen byr seg før augusttalla kommer. Lykke til nas-gamblere!

Hau, hau
Redigert 01.09.2022 kl 14:25 Du må logge inn for å svare
nad.oslo
01.09.2022 kl 15:07 3054

Takk til Nordea kjøpt 200k 🤗
Frodon
01.09.2022 kl 15:30 3030

Jeg er ikke anonym , jeg er Frodon 😅😅

Før skrev folk her som gjest, DET var anonymt 🙈😜
Redigert 01.09.2022 kl 15:30 Du må logge inn for å svare
Frodon
01.09.2022 kl 15:32 3020

Hvor stort urealisert tap har du i NAS nå? Føler med deg, men du ble i hvert fall advart
Redigert 01.09.2022 kl 15:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.09.2022 kl 15:40 3011

Kollapser for 5 dagen på rad. Dette går hele veien ned til 0. pengene folk investerer, går rett i lomma på rike drittsekker
Frodon
01.09.2022 kl 16:17 3002

Og folk her syntes jeg var useriøs og negativ når jeg foreslo 3 dager med nedgang og nedjusteringer i kursmål etter den elendige rapporten 😅
Redigert 01.09.2022 kl 16:17 Du må logge inn for å svare
Kåre Grønn
01.09.2022 kl 16:59 2962

Bare å holde long
Marianne
01.09.2022 kl 17:58 2910

Hans Erik Jakobsen som kommer med kursmål 7 kroner. Er ikke det samme mannen som hadde kursmål på 100 når gamle NAS aksjen var i 40? Hans kursmål var alltid for høyt. Han var mest positiv av alle.Han hadde vel samme kursmål når NAS raste videre ned. Hans kursmål på 7 virker litt rart men spår vel resesjon og at alt går galt igjen . Skulle gjerne sett den analysen .
Redigert 01.09.2022 kl 18:15 Du må logge inn for å svare
sisterx
01.09.2022 kl 18:22 2895

Her er en svært gammel uttalelse fra Hans Erik Jacobsen - den gangen han hadde "trua" - hvilket han også sier at han har nå, men da på mer sikt. Vi får sjå ;-) Fuelpriser/USD blir vel nøkkelen fremover - og med etter hvert høyere lønninger som skal kompensere for økte kostnader, så er det vel ikke slutt på reisingen vil jeg tro. NAS har nå cash, og har ikke "brent cash", de har håndterbar gjeld, og de skalerer ned virksomheten i vinter. Snart kommer august-trafikk-tallene. Og vi er vel mange som venter i spenning på 3. kvartalstallene. Det var forresten fint med et stort innsidekjøp i dag.

https://e24.no/boers-og-finans/i/kao9MQ/analytiker-om-norwegian-knalltall
Marianne
01.09.2022 kl 18:35 2878

Bra med insidekjøpet men når eierene legger ut aksjene for shorting er de jo selv med på å rasere kursen.
coccoman
01.09.2022 kl 18:36 2882

Jepp, jepp, da fikk vi ATL og tidenes kjøpsanledning like før augustallene kommer ;O))) Slik gikk det i mai, juni og juli:

https://www.finansavisen.no/nyheter/luftfart/2022/06/07/7878055/flere-reiste-med-norwegian-i-mai

https://www.dn.no/luftfart/norwegian/luftfart/geir-karlsen/norwegians-beste-maned-siden-pandemi-utbruddet/2-1-1253204

https://www.finansavisen.no/nyheter/bors/2022/08/04/7908903/sterk-passasjervekst-for-norwegian

Vi har nå en morsom situasjon der aksjen er tradet og shortet ned til ATL, les: under pandemiprising, og tekniske salgssignaler er utløst. Fundamentalt derimot så går drifta stadig bedre. Juli ga milliardoverskudd. Fuelprisene har falt siden q2 og august blir veldig spennende. Strikken mellom kommende resultater (og markedsandeler) og ALT aksjekurs har aldri vært strammere! Jeg er rimelig fullastet med superbillige nasaksjer. Nå er det bare å lene seg tilbake og vente på den kraftige rekylen. ;O).

Hau, hau
Redigert 01.09.2022 kl 18:44 Du må logge inn for å svare
Lighter
01.09.2022 kl 21:56 2802

Det er så til de grader ugreit å gå ut med kursmål rett før tall slipp, at jeg mistenker at de bare er en gjeng korrupte.

Det samme skjedde med (mot) Flyr, rett før deres tall slipp.

Det er ikke så ofte de går ut med kursmål, så hvorfor ikke vente noen få dager slik at de kan legge reelle tall inn i sine modeller ?
For meg virker det som at de ikke en gang selv tar sine egne analyser seriøst. Deres mål kan umulig være å opplyse eller gi sin vurdering av et selskap!! Da hadde de ventet!!
Rå utnyttelse av tilliten mange har til disse store aktørene og kun for egen vinnings skyld.

Redigert 01.09.2022 kl 22:15 Du må logge inn for å svare
coccoman
01.09.2022 kl 22:24 2809

Nordea sin dritt - analyse er nok designet for shortinndekning, et bestillingsverk? Vi får se eventuell inndekning i oppdatert register over helga. Timingen like før tallslippet i neste uke er neppe tilfeldig ;O). Gutta i Nordea selger bestemora si bare prisen er OK. Antar at mange nettløker solgte sine gullpapirer nære bunnen i dag, flott omsetning på over 17 mill ? Hau, hau

Innsidekjøp fra styrelederen er et kraftig kjøpssignal. Han tenkte nok som meg, at dagens gavepakke på 10% på allerede underpriset papir må man bare kjøpe. Sweetspoten nas er i nå er formidabel. Fallende fuelpriser utover høsten vil gi enda bedre tall. Jetfuel vil falle selv med stabil oljepris da prisgapet er unormalt høyt og vil føre til økt produksjon. Ser også at de billigste billettene er 150 kr dyrere enn før, bra! Det er riktig vei. Hvor fulle flyene var i august får vi vite i neste uke.

Lykke til nas-gamblere!
Redigert 01.09.2022 kl 22:36 Du må logge inn for å svare
Frodon
01.09.2022 kl 22:31 2808

De aller fleste meglerhus går ut med pre view analyser av selskap før tall, også kommer de ut med oppdaterte tall etterpå. Dette gjør de selvfølgelig slik at vi kunder kan vite hva vi kan forvente av tall.

Er det ingen her som har tilgang til alt dette?
Frodon
01.09.2022 kl 22:33 2850

Nå har vell alle innsiderne i NAS bommet på sine kjøp de siste årene...? Minner mer om salgssignal når de kjøper
coccoman
01.09.2022 kl 22:53 2838

Det er nok feil, antar at mange traff godt fram til 2016 ? Jeg har ikke funnet nas interessant før i år, så jeg vet ikke hvem av innsiderne som har kjøpt mellom 2016 og 21 og blitt med ned. Kjosern greier seg sikkert bra. Konstaterer dagen innsidekjøp nære ATL nok er gjort med samme vurdering som jeg gjorde. Time will show hvor bra det er, det er jo i allerede i pluss ;O).

God natt.
coccoman
02.09.2022 kl 06:14 2803

God morgen, kos dere med tilbakeblikk i denne artikkelen ;O)

https://e24.no/naeringsliv/i/76npd3/20-aar-med-opptur-og-kriser-i-norwegian-har-vaert-en-perfekt-storm-over-ganske-mange-aar?referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no

Vi har fått servert og fordøyd drittpakkeanslysen fra Nordea og fikk ATL i går. Nettløker er ristet ut av aksjen og shorter dekket inn. Styreformannen, gutta i Nordea og I har lastet til ripa ;O). Trafikktalla i neste uke vil som i juli vise fulle fly, finn fram kalkulatoren! Nordea kommer så med oppjustert kursmål grunnet lavere drivstoffpriser skal dere se? Tenk 7 - tallet, fantastisk!

Stormen er over. Dreamliner, Max 8, Pandemi og refinansiering er historie. Fest belta, vi er nå rigget for dobling av aksjekursen. Nå skal det tjenes penger både på drifta og trading med billige Boeingfly. Ha en rolig og interessant børsdag!
Hau, hau.
Redigert 02.09.2022 kl 06:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.09.2022 kl 12:43 2686

Hans Erik Jakobsen er vel ikke en person som man tar seriøst. Han er på linje med alle andre såkalte eksperter som ikke har peiling. Men sånn vingling mister han jo all troverdighet.
Lighter
04.09.2022 kl 15:52 2561

Er spent på trafikktallene tirsdag !

Gode tall vil hjelpe veldig å få NAS i pluss, også på driften i 2022. Som videre vil gi et overskudd på rundt 2 milliarder totalt.

Tror neste år vil gi store muligheter. Spiller de kortene riktig og tar de grep som problemene i SAS åpner for, kan Norwegian oppnå en betydelig økt markedsandel. Spesielt i Sverige hvor de først nå ser ut til å se på Norwegian med andre øyne.

Har lagt ved en Interresant og veldig positiv artikkel som også omtaler dette.

https://flysmart24.no/2022/09/01/norwegian-20-ar-i-dag-her-er-ekspertenes-dom/

Det begynner å bli langt og lenge siden «eksperter» har satt fingeren på noen mangler eller svakheter ved Norwegian, som ikke har med ytre forhold å gjøre ⭐️

Det kan bli et urolig 2023 men vi kan håpe at den reduserte kjøpekraften hos folk og mindre reising, kompenseres ved at folk går fra dyrere SAS billetter til billigere Norwegian billetter. Dette i tillegg til økt markedsandel, om en lykkes med det.
De opplever allerede at forretningsreisende utgjør en større andel av omsetningen👍

Belønningen vil komme 👍
Slettet bruker
05.09.2022 kl 12:42 2390

Er du virkelig så dum at du tror aksjekursen til dette selskapet skal opp?? Hehe, er det mulig. Kanskje er du litt indoktrinert i dette snåle NAS systemet, er jo rene sekten det. Alle disse fjøsnissene som tror på både 12 og 13 viser jo at de ikke har peiling på dette med aksjer. De som har greie på dette har jo lenge visst at den skal kollapse hver dag utover høsten slik den gjør nå. Eventuelle gode nyheter fører til ytterligere nedgang i kursen. Er det så vanskelig å forstå? Den kommer aldri opp til 10 igjen, det må folk begynne å innse. Den er sannsynligvis et sted mellom 1 og 2 til nyttår
Redigert 05.09.2022 kl 12:44 Du må logge inn for å svare
coccoman
05.09.2022 kl 14:08 2326

Det passerte vi 5 mill omsatte aksjer, bra salgstrykk, kan vi håpe på 2 mill nye shorteaksjer? Nas er tradet ned over 6% i dag og siste kjøpsordre var 7,52 ;O))) Flotte trafikktall fra Avinor, innenlandstrafikken er tilbake til før pandemien det er jo oppsiktsvekkende bra i disse Teamstider. Så får vi se hva Norwegian leverer i august, det har vel bidratt til "avinorfesten" antar jeg ;O)
Hau, hau
Redigert 05.09.2022 kl 14:09 Du må logge inn for å svare
Marianne
05.09.2022 kl 14:50 2284

Så lenge fuelprisen og USD er så høy er det umulig å levere gode tall uansett hvor mye riktig de ellers gjør. Sliter allikevel med å forstå at kursen nå snart er halvparten siden april selv om både fuel og USD har steget kraftig siden i fjor. Utover det leverer selskapet på det meste. På et punkt stopper også renteøkningen.Allikevel alt dreier seg om å tjene penger og det greier ikke Norwegian i dag. Eierene er jo selv med å ødelegge selskapet ved å legge ut aksjer for short. HBK og andre hvorfor raserer dere deres eget selskap?Det er aksjonærene som har gjort dere rike . De som har støttet dere.
Det er også vanskelig å forstå .
Det er mye jeg er uenig med Frodon men slik ledelsen fremstiller om det at selskapet går med overskudd noe det ikke gjør er jeg helt enig. Triksing med tall. Flyaksjer faller over alt så dette gjelder ikke bare for NAS. Det skjer så
Mye guffent rundt oss.
Redigert 05.09.2022 kl 15:46 Du må logge inn for å svare
Frodon
05.09.2022 kl 16:00 2217

Det ser ut som du har blitt enig med meg i mer og mer....drivstoff, usd og triksing med regnskap slik at det ser ut som overskudd ;)
Marianne
05.09.2022 kl 16:28 2227

Har nok vært enig med deg om disse tingene hele tiden. Det jeg har bommet veldig på er fuel prisen mot oljeprisen. Den har jo steget mye mer enn oljeprisen. Kursen var i 13.5 i april det jeg har problemer med å forstå kursen i dag tross disse tingene. Har ikke sett den siste Nordea analysen imen nå er all verdens problemer tatt med og mer til. Regner med at de leverer knalltall i morgen. Det negative er at fuel prisen har steget i august men jeg mener at dette er innbakt i kursen . Utover det så leverer NAS. Det er jo fulle fly. Når det er sagt må prisen også være der at de tjener penger. Op lang sikt vet vi at med en normal oljepris på ca 60 vill resultatet vært helt annerledes. Som du ser spås jo oljen ned i 45.Da ville vi fått et overskudd på ca. 2 milliarder. Hva ville kursen vært da? Oljen skal ned USD skal ned. Spørsmålet er når?
Redigert 05.09.2022 kl 16:50 Du må logge inn for å svare
Frodon
05.09.2022 kl 16:51 2199

Kan ikke si jeg har følt at noen på NAS trådene har vært enig med meg de siste årene, men mulig en psykolog må sjekke følelsene mine ;)

Fulle fly? Tenker du på det som har vært eller fremover...? Flyene ser ikke fulle ut fra mitt åsted. Vet du hvor mange passasjerer som må bestille fly billett i vinter for at NAS sender avsted et fly?

Hvis olje prisen står i usd 45 (da står kanskje bensin prisen i kr 18?), strøm prisen i kr 2,5 pr kwh og bolig renten står i 5, hvor mye ekstra penger tror du folk har til ekstra ferier?
Marianne
05.09.2022 kl 16:57 2182

Nei folk er ikke enig med deg i det meste du skriver. En kurs på 8 kroner signaliser vel ikke overskudd? Det var ikke lenge siden oljen var nesten i 0 med også den lave renten. Heller ikke lenge siden euro USD var i 1.2 så dette kan snu fort. Slutter krigen synker USD med 20 prosent. Oljen vil rase.
Jeg skal innrømme at jeg ble skuffet over resultatet q2 men undervurderte konsekvensene av den høye fuelprisen. Jeg trodde faktisk på et overskudd i q2 pga den superraske snutiden. Da tenker ikke på avtalen med Boeing og her undervurderte jeg grovt. Jeg undervurderte også kostnader på vekst.
Med fulle fly trenger jeg på juli august og september . I vintersesongen var kapasiteter reduseres drastisk
Spør deg igjen Frodon en aksjjekurs på 8 signaliserer vel ikke overskudd? Jeg er hel sikker på at oljen og USD skal ned. Spørsmålet er bare når? Du vet også selv at det er hårfine balanser for renten. Den må snart settes ned .
Vet ikke om du var med underf finanskrisen men det var under finanskrisen at veksten for en mangedobling av selskapet . Lave renter, lav USD og lav oljepris. Jg kan virkelig ikke se hva selskapet gjør feil. De snur flyene 4 ganger raskere enn SAS
Redigert 05.09.2022 kl 17:36 Du må logge inn for å svare
Kåre Grønn
05.09.2022 kl 17:24 2168

Høst, høyere rente, fuelpris, krig og helvette... Lukk skuffen. Vi snakkes i 2023. Hører fra meg...
Frodon
05.09.2022 kl 17:46 2164

NAS aksjonærene er aldri enig med meg før de leser det i kvartalsrapporten 3-6 mnd etterpå og det står et stort urealisert tap i porteføljen

Har NAS fulle fly nå? Dvs det er ingen billetter å få tak i?

NAS på kr 8 er dyr i mine øyne, så lenge de fortsetter å tape store penger hvert år. Hadde de i det minste klart et null resultat for året, kunne prisen sett bedre ut. Men investorer mister tilliten…igjen…og selger seg ut

Med resesjon vil dollar bli holdt oppe, investorer søker trygg havn. Men på et tidspunkt vil usd falle ja. Så lenge lønns inflasjonen i USA er høy, vil FED holde rentene høye. Jeg tror de vil holde rentene høye langt lengre enn det markedet priser inn nå.

NAS tapte jo milliard beløp på hedging av drivstoff som slo feil vei. Nå skal de hedge igjen?

Oslo børs på p/b 1,5 tilsvarer ca 800. Da er børsen fortsatt dyr. P/b 1,3 er ca billig og p/b 1,0 er billig. Hvor står NAS aksjen da?
Marianne
05.09.2022 kl 20:17 2102

Tror på gode tall i morgen og fulle fly. Det negative er st fuel prisen har steget bra i august i forhold til juli.
Mye kan gå galt fremover og mye kan gå riktig. USD tror jeg er på vei ned og det samme med oljen. Du spår høy inflasjon høye renter og resesjon . Foreløbig er vi ikke der. Inflasjonen vil falle når krigen er over og ting er på plass etter corona. Ved inflasjon så blir pengene mindre verdt men du spår NAS ned også ved inflasjon? Da vil vel prisen på NAS stige som alt annet? Nå spår du resesjon og høyere rente. Når man ikke selger varer er det da ikke vanlig at man setter ned prisen? Da setter man ned prisen for å få solgt. Vi får se. Jeg håper at krigen roer seg snart. Da vil oljen falle kraftig og USD. I dag er NAS verdt 7 milliarder. Det er en veldig lav pris tilsvarende andre selskaper med like mange fly. Time will show
Redigert 05.09.2022 kl 20:18 Du må logge inn for å svare
Frodon
05.09.2022 kl 21:13 2062

Jeg spår ikke høy inflasjon, den er høy nå. Det er lønns inflasjonen i USA som er hoved problemet der nå og den har ikke markedet begynt å fokusere på. Ja, rentene vil bli høye, det ser du på rentebanen. Ikke noe jeg spår. Jeg tror rentene vil bli høyere i lengre tid enn det dagens rente bane tilsier. Jeg er åpen for et annet forslag, at verden aksepterer at inflasjonen ikke kommer ned på 2% og at de da senker rentene igjen. Men da kommer lønns inflasjonen enda mer ut av kontroll. Spent på neste års lønnsoppgjør i Norge, da de bommet totalt i år. Vi må opp på 4-5% lønnsvekst i Norge neste år for å få positiv real lønnsvekst igjen. Det vil øke utgiftene til NAS på nytt.

Det virker som du blander mye her. Tror du alle problemene er pga krigen? Du skriver som om inflasjonen i USA er pga krigen mellom Russland og Ukraina. Stemmer det?
Kåre Grønn
05.09.2022 kl 22:29 2003

Kursmål 30 i 2025
Frodon
05.09.2022 kl 22:34 2014

Her er et lite utdrag fra dagens makro rapport fra Sparebank 1 Markets. Alle burde lese hele den 152 siders rapporten selv

"Wage inflation has already accelerated by almost 3.4 pp vs the 10 y average (Atlanta Fed median) and cannot possibly generate a 2% price inflation rate over time. This is Fed’s main headache, not the current high CPI inflation print. And it will become the stock owners’ headache too, of course

Demand for labour has to be reduced sharply in order to get wage inflation back to a sustainable level! That’s the recipe for an unavoidable RECESSION"
Redigert 05.09.2022 kl 22:36 Du må logge inn for å svare
Kåre Grønn
06.09.2022 kl 06:41 1961

Kursmål 30 2025
Marianne
06.09.2022 kl 06:49 1954

Mye av inflasjonen kommer på mangel på varer. Det kommer fra Corona og krigen i Ukrania. I tillegg har vel 15 års kvantitative lettelsersikkert også påvirket prisnivået. Vi får se når det blir normale tider igjen hvor vi står da. Sentralbankene styrer etter inflasjonsmålet og det er der vi er i dag.Det virker som om sentralbanken vil gjøre alt for å få inflasjonen ned.Får vi resesjon får vi arbeidsløshet og igjen lavere pris på arbeidskraft.
Lønnsinflasjon vil øke utgiftene til NAS og alle andre selskaper. Inntektene øker også tilsvarende. Kroneisen fra 60 tallet koster vel 30 kroner i dag uten at den er blitt dyrere..Vil ikke spå hverken den ene eller andre retningen fremover og opplever at de fleste tar feil. Ikke lenge siden ekspertene spådde renten enda lavere.. ikke lett å posisjonere seg for aksjer heller gitt en utvikling man ikke vet utfallet av. Spennende tider uansett.
I følge deg står NAS på stedet hvil uansett . Den følger bare utviklingen som alle andre. I dag håper vi på gode tall fra NAS.
Redigert 06.09.2022 kl 07:36 Du må logge inn for å svare
coccoman
06.09.2022 kl 09:20 1851

Jepp, jepp. Artig at shorten øker (02.09) samtidig som flere skjønner at Norwegian som er høstens vinner. GK melder om godt salg i september, sikkert godt hjulpet av de mange sas-kanselleringene mens nas rapporterer om 99,7 regularitet, over 96% innen en time. Næringslivet er tilbake og selv Hegnar foretrekker nå nas! Vi går mot et flott Q3 og styrket markedsposisjon for revitaliserte Norwegian.

Uvirkelig å se at SAS og Flyr stiger det dobbelte av nas ;O)) Hønseflokken på ose hopper og spretter i uforklarlige retninger. Kanskje økes shorten i nas fremdeles? Ja, ja. Virkeligheten slår inn før eller siden, jeg har det ikke travelt, Q3 talla kommer de.
Hau, hau
Redigert 06.09.2022 kl 09:29 Du må logge inn for å svare
Lighter
06.09.2022 kl 09:32 1889

Ble ikke begeistret for august tallene.
Med den rådende fuel prisen klarer de ikke å få tilstrekkelig betalt for billettene.
Under normale omstendigheter hadde totalen av tallene vært fantastiske men dessverre er det lite som er normalt for tiden.

I beste fall får vi et overskudd i august på 100 til 200 mill.
Godt under hva jeg forventet.

På ingen måte noe krise for selskapet. Gjennom kompensasjonen fra Boeing har Norwegian gjennom forskuddsbetaling på 2,1 mrd. nedbetalt tilsvarende verdien på over 4 splitter nye Boeing 737 Max-8 fly.

Dette er ikke triksing med tall, luft eller lekepenger.
Etter hvert kan vi både se å ta på disse verdiene 😊



Redigert 06.09.2022 kl 10:37 Du må logge inn for å svare