Hvilke SPØRSMÅL Q2 ER VI MEST REDDE for at ledelsen vil avvise?

Hugoil
NANOV 24.08.2022 kl 20:31 58711

Det har kanskje blitt en sterkere gjenganger at spørsmål avvises/feies bort når spørsmålsstilleren bare er et elektron langt der borte i enden av et trådløst internett OG
når vi alle elektronene ikke vet at vi har stilt flere av de samme spørsmålene. Denne distansen og uvitenheten gjør at det er lettere å ta seg til rette i lederposisjonen sin.
Men det er VI SOM EIER LEDELSEN og de SVARER TIL OSS - den største gruppen av samsnakkede aksjonærer; små- og mellomstore aksjonærer på forumene.

Vi bør derfor sette opp en topp 3, kanskje 5 evt. 10 med spørsmål som får STÅ LENGE NOK PÅ PLAKATEN HER til at ledelsen ikke vil beholde ansiktet om de snur seg bort fra dem - etterhvert utmeislet her og og oversendt av oss elektroner på Q2 Q&A med ref. HO FORUMLISTEN med spm:

Top of the head hos meg er:


1) Hvilke CRO benytter NANOV seg av, hvem har det vært tidligere, når ble det endringer og hvorfor? Hvorfor kan ikke styret eller selskapsledelsen kjenne til resultater når CRO kan?
Redigert 24.08.2022 kl 20:37 Du må logge inn for å svare
Gullit
26.08.2022 kl 16:57 7827

2 hvorfor bretter ikke ledelsen opp armene og jobber knallhardt for aksjonærene i motganstider med kraftig redusert lønn? Nå tar de halen mellom bena og stikker..!! Vi har betalt lønninger i millionklassen i mange år. Her er takken!!

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANOV) ("Nordic Nanovector" or the "Company") today
announces that further to the decisions to discontinue the PARADIGME study for
its lead asset Betalutin[®], restructure the company and appoint Carnegie
Investment Bank to explore strategic options the senior leadership team will be
consolidated, and current Chief Executive Officer Erik Skullerud will transition
out of his role.

Nordic Nanovector's Chief Financial Officer Malene Brondberg will assume the
combined position of CFO and interim CEO while the Company continues to work
with Carnegie to explore strategic options.

The Board has initiated this strategic exercise with the aim of optimising
shareholder value, following the slow recruitment and subsequent disappointing
data from the PARADIGME clinical trial, while in parallel recognising the need
to conserve resources during the process.
Redigert 26.08.2022 kl 16:58 Du må logge inn for å svare
stockwalker
26.08.2022 kl 17:01 7809

Tar det norsk også..

Nordic Nanovector konsoliderer toppledergruppen og omstrukturerer for å spare ressurser mens den utforsker strategiske alternativer
Oslo, Norge, 26. august 2022

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANOV) ("Nordic Nanovector" eller "Selskapet") kunngjør i dag at etter beslutningene om å avbryte PARADIGME-studien for selskapets ledende aktiva Betalutin®, restrukturere selskapet og utnevne Carnegie Investment Bank til å utforske strategiske alternativer toppledergruppen vil bli konsolidert, og nåværende administrerende direktør Erik Skullerud vil gå ut av rollen.

Nordic Nanovectors finansdirektør Malene Brondberg vil overta den kombinerte stillingen som finansdirektør og midlertidig administrerende direktør mens selskapet fortsetter å samarbeide med Carnegie for å utforske strategiske alternativer.

Styret har initiert denne strategiske øvelsen med sikte på å optimalisere aksjonærverdien, etter den langsomme rekrutteringen og påfølgende skuffende data fra PARADIGME kliniske studie, samtidig som det erkjenner behovet for å spare ressurser under prosessen.

Styreleder Jan H. Egberts kommenterte: "Det er viktig at vi gjør de endringene som trengs for å omstrukturere virksomheten vår i de vanskelige omstendighetene vi nå står overfor etter de skuffende resultatene fra Betalutin® i tredje linje FL. Som et resultat har vi nå implementert stab. reduksjoner på alle nivåer i selskapet for å minimere kostnadene. Selv om det er vanskelig, mener vi at dette er den mest ansvarlige handlingen gitt interessentene til våre interessenter. Jeg vil rette min oppriktige takknemlighet og takk til alle Nordic Nanovectors avtroppende ansatte, inkludert Erik Skullerud for hans lederskap og betydelige bidrag og engasjement for selskapet."

Ytterligere detaljer om selskapets restrukturering vil bli gitt i Nordic Nanovectors resultater for 2. kvartal 2022, som vil bli offentliggjort 31. august 2022.

Det kan ikke gis noen forsikringer om utfallet eller tidspunktet for gjennomgangsprosessen som utføres av Carnegie. Nordic Nanovector har ikke til hensikt å gi noen ytterligere offentlige kommentarer angående gjennomgangen før den er fullført eller selskapet bestemmer at offentliggjøring er nødvendig eller hensiktsmessig.
Mpholding
26.08.2022 kl 17:15 7756

Syntes vi som aksjonærer burde se på muligheten om å gå til sak mot selskapet, det de har drevet med de siste årene nå er rett og slett ren svindel.
SomSa
26.08.2022 kl 17:16 7749


For et fantastisk selskap. De skulle holde seg stille frem til 31 august. Like før kommer 2 børsmeldinger som sier Betalutin er finito. De kan ikke lenger holde skjult fase 2a resultatene. De hadde påstått at disse var gode.
Hugoil
26.08.2022 kl 17:22 7725

Dette er ikke overraskende. Jeg tippet både Lisa og Bravo sin avgang, Lisas kortest tid forut - 1-2 mnd. Skullerud hadde ikke lyst mer. Det kan også være kjedleig å "stå der" - mot bedre vitende. Den risken ville ikke Braun risikere i det hele tatt.
Malene er som nordens jøde mer tykkhudet, samt at hun kommer opp fra neddykkede posisjoner med mindre forventningspress.
Men det hele fungerer som en neddumming - som er det tykkeste panseret mot spørsmål.

Egberts bør delta på Qen.

Dere kan jo se hva jeg har skrevet om erstatningspliktighet siste tiden og sende meg mail på hugoilose@gmail.com om dere vil være med på å se nærmere på saken.

Flere spørsmål vi bør pre-formulere før Q?
Redigert 26.08.2022 kl 18:18 Du må logge inn for å svare
bj111
26.08.2022 kl 23:12 7357

Første tanken er at dette styres mot en avvikling av selskapet. Hva er grunnen til at et selskap trenger å leie inn Carnegie for å finne en strategisk vei videre. Kjenner ikke selskapet sine muligheter? Carnegie driver blant annet rådgivning av juridisk karakter for bedrifter. Er det grunnen til at de er hentet inn, redde skinnet for de som har tjent grove penger på dette selskapet i mange år. Kostnadene og lønningene har jo vært skyhøye, farma utvikling er dyrt men lønningene til de som jobber i slike selskaper bruker ikke å være på topp så lenge det er aksjonærene som betaler festen. Ser Hugoil skriver noe om søksmål så ikke utenkelig at de jobber med det juridiske. Hvilke muligheter de har med pipeline trenger de ikke Carnegie til.

Jobber med å sikre best mulig verdi for aksjonærene, ja jøss det må en være passe dum for å ha noe tillitt til.
Kappa3278
27.08.2022 kl 00:35 7272

Selskapet er ren svindel, noe som jeg har advart mot i flere år.
Lykke til med søksmålet...
Dinkytoy
28.08.2022 kl 10:54 6724

Hvis, og jeg understreker hvis, det er en budprosess på selskapet er det rimelig at Carnegie er bragt på banen. Hvis vi skal lage en short list av spørsmål som skal stilles tror jeg ikke de bør baseres på spekulative tolkninger av senere tids meldinger, men på fakta. Er det temaer det er tvil om hva som menes bør spørsmålet være om selskapet kan utdype.
SomSa
28.08.2022 kl 11:32 6653


Betalutin virket ikke og har søppelstatus. Nano driver med prekliniske studier som ikke er mye verdt. Før de har fått tilbakemelding fra FDA avsluttet de studiet, kanskje viste de mye mer enn de fortalte.........

Malene Brondberg kostet for aksjonærene over 5 mil i 2021 i følge årsrapporten og penger renner ut fra selskapet. Hvor mye har de penger på slutten av året hvis de sier opp 60%-70% av ansatte og avslutter samarbeid med klinikker (pasienter som er behandlet må følges opp)? Restrukturering koster penger, avgåtte CEO kan få fallskjerm, de oppsagte ansattene får feriepenger i år.............
coccoman
29.08.2022 kl 08:18 6247

Gpodt Marlene har en solid kontanbeholdning å dekke alle fordringene som raser inn nå..
999astrix
29.08.2022 kl 09:35 6128

Noen som har noen formening om hva selskapet kan være verd ? Eller hvorfor Nortn blant andre kjøper seg opp ? Hvor finner man oppdatert aksjonærliste over de største aksjonærene ? Noen som kan legge ut denne.?
mega12
29.08.2022 kl 09:50 6086

Det gikk som det måtte gå etter det som har vært oppvist siste 2-3 år, et evig rot med villedende informasjon. Søksmål vil dessverre neppe føre frem. Det som antagelig blir enden på alt er at selskapets fremførbare underskudd "selges" til et annet i bransjen, men da må kjøper være sikker på at de får gjennomslag hos skattefuten.
Det tar nok ikke lange tiden nå før "rottene" forlater skipet.
Gullit
29.08.2022 kl 10:05 6051

Hjemmesiden til NN er jo fortsatt lik. Virker som det er ett meget lovende selskap fortsatt.. Hvorfor?
bj111
29.08.2022 kl 10:10 6039

Hva skulle de endre den til? Tomt skall som er igjen og siden forsvinner av seg selv hvis de ikke betaler for den så bortkastet tid å gjøre noe med den.
Gullhaugen
29.08.2022 kl 12:56 5848

jeg har et spørsmål. Hva om de velger å likvidere selskapet nå. Hva er igjen til aksjonærene på deling når alt er gjort opp og Carnegie har fått sitt?? Skall pleier å ha verdi på ca.20 - 30 mill.
Liso
29.08.2022 kl 14:27 5732

Når rottene forlater det synkende skipet , - ja, da er alt håp ute !
007 James Bond
29.08.2022 kl 14:51 5689

Ikke glem, at når rottene har forlatt skipet, kan det seile videre med et friskere mannskap, uten rotter. Da går alt meget bedre :-)
bj111
29.08.2022 kl 15:01 5668

Finnes det emisjons penger å hente så strømmer rottene til friske og fine så ja det kan jo skje at lensepumpene klarer å ta unna så de kan seile videre å fylle lommene sine med penger fra aksjonærer.
007 James Bond
29.08.2022 kl 15:21 5621

Ja, er det ikke deilig du? :-)
peaf
29.08.2022 kl 15:40 5576

Ja nå får sjefen og mange med han sparken, fast de har uttrykt de fantasiske muligheterne selskapet hadde. Det kan muligen bero på vad de har prestert, men med noen nye friske fra det mangnefike styret som stått før alle ansettelser hittils. Totalt uten suksess, så må man nok va hemelig agent for at se noe positivt. Og skulle de mot formoden hitte noe at tjene penger på, så skall det mye til at det blir i vår levetid. Men noen gir aldri opp.
Slettet bruker
29.08.2022 kl 17:20 5458

Vi er nok snart ved at være der, hvor mega-hausserne skylder de uerfarne småsparer, der er lokket ind i dette konkursbo en undskyldning.

D. 31. august bliver det rigtig grumt :/
Hugoil
29.08.2022 kl 20:48 5280

mega12: Hvorfor vil ikke søksmål føre fram? "siste 2-3 år, et evig rot med villedende informasjon. Søksmål vil dessverre neppe føre frem."

shahin: Har ikke fått lest den mailboksen min siden jeg bytter SIM-kort for ferietiden og den spør etter å sende kode sendt til min mobil. Men nå ordner det seg snart.
Kom på at jeg også spådde at Thight-belt Tone hadde avholdt sin siste emisjon og det slo til med at Melt-down Malene steppet inn. Det er mulig vi må endre kallrenavnet på Melta selv om kursen har melt-downa selv om vi fikk henne som info.dir. på 82,5.
Redigert 29.08.2022 kl 20:50 Du må logge inn for å svare
mega12
29.08.2022 kl 22:22 5146

Et søksmål må bygge på noe substansielt, og dette er en bransje med mye tro og ubegrenset med håp, og hvem skal tas, tullingen fra Italia eller noen av de andre? Jeg kan absolutt ta feil, men jeg tror det renner ut i sanden. Den største nissen her inne har vært Merlin. Han har påvirket mange og det vil være til pass om han har/får et saftig tap.
Merlin
29.08.2022 kl 22:29 5141

mega12 - du får gå litt i deg selv. Vi har alle som aksjeinvestorer et eget og selvstendig direkte ansvar for våre investeringer. Å skylde på andre er for enkelt. Gjentar derfor dette innlegget igjen:

Merlin
17.07.2022 kl 01:18
7037
Jeg gjentar flg. innlegg for ordens skyld:

Merlin
06.07.2022 kl 03:33
3282
Årsaker til at vi som investorer har tatt feil og sittet og sittet i aksjen:

Algetas opphenting fra mislykket til oppkjøp og eventyrlig suksess for investorene som satt lengst!

Troen på Larsen/Bruland/Radforsk/Kolstad

Bizzaris “extremely encouraging interim results”, kombinert med consistent results, som likevel ikke har vist seg konsistente, noe som ALDRI er videreformidlet før den eksterne ekspertkomitteens uttalelse kom.

Engasjementet fra investorene og forsvar for produktoppfyllelse på TI/HO.

Jeg har oppriktig trodd at Betalutin ville bli medisin, jfr. Einarssons gjentatte uttalelser om det, til tross for alle de store utfordringene, og har sittet som investor hele veien, dog slik at dette var med risikopenger jeg har vært forberedt på å tape, slik man må som investor i biotech…

Så hva med veien fremover?

"Our focus will now shift to our pipeline of other CD37-targeting assets, which give us multiple shots on goal, including Humalutin[®], Alpha37, a portfolio of fully humanized anti-CD37 antibodies and *the CD37 CAR-T.

Archer-1 nevnes ikke, og går vel med i Betalutin-dragsuget.

Jeg hadde håpet at resultatet hadde vært nettopp konsistent med interimsresultatene, og satset på det, og argumenterte ut fra uttalelsen om det. Det ble et bet vi aksjonærer tapte.

Her er det allerede lite å redde, markedsverdien har vel diskontert det aller meste av nyheten om Paradigmestoppen allerede.

Radforsk må gå i seg selv. Vi som skribenter som har tjent på Algeta og ment at NanoV hadde minst samme mulighetene, bl.a. basert på Roy Larsens uttalelser og store troverdighet, bør nå også ta en kikk på andre investeringer vi måtte ha i norsk biotech.

Det er mulig vi overvurderer norsk biotechforskning og selskapsledelse på området.

Kravet om tilbakehold av opplysninger er til skade for bransjen. Kravet til konkurransesituasjon, uavhengige resultater og integritet i rapporteringen, som krever taushetsplikt, gir en insideproblematikk som må tas opp i full bredde.

Det har vist seg å gå kraftig utover oss som investorer å ikke være oppdaterte før det er for sent. Det må det bli en slutt på.

Positive interimsresultater formidles, mens dårlige resultater ikke lenger legges frem. Emisjoner gjennomføres underveis til høye kurser som det i ettertid viser seg ikke har tjent investorene. Slik kan vi ikke ha det.
Merlin
29.08.2022 kl 22:48 5123

Selvfølgelig er jeg i likhet med alle andre NanoV-investorer forbannet. Hadde Paradigmeslutten vært like god som begynnelsen, hadde oppsiden vært svært høy, og mye høyere enn den binære nedsiden. Det hele var selvfølgelig et bet som mislyktes. Ingenting ble fortalt om de elendige resultatene. Dette var i realiteten svært markedssensitive data. Når slike ikke kom, skulle det i utgangspunktet tilsi at det forelå "business as usual" - og at vi fortsatt kunne forvente "extremely encouraging" resultater. Noe annet skulle vær meddelt markedet! I stedet sies ingen ting helt frem til juni i år, og det kalles inn en kvart milliard fra godtroende investorer, som ikke har noen annen info enn at forsøkene resultatmessig er i rute, men forsinket pga. coronaen,

Hvordan kunne disse vesentlige opplysningene tilbakeholdes? Å forsøke å skjule seg bak konkurranseforhold holder ikke.

Så er spørsmålet om vi burde luktet lunta? Tross alt var vi på den 5. CEO-en i selskapet, og medisinsk leder var erstattet. Men NanoV hadde fått inn flinke erstattere (Nieba/Skullerud). Og forskningsavdelingen kom med svært lovende resultater. Det eneste som tydet på problemer var rekrutteringshastigheten.

Dette innlegget på TI sier sitt:

TheObserver

33m

Fyrte avgårde denne til Egberts nå, helt uaktuelt dersom de tror at de kan slippe unna en call uten å fortelle hva som skjedde i Paradigme!

Good evening Jan,

I’m writing to you due to what is probably a misunderstanding somewhere in the communication lines.
As you are fully aware of the investors are still in shock after the very disappointing Paradigme update.
Data from the Lymrit 37-01 and half way through Paradigme when concluding that the company was very encouraged by the observations so far, it was not to believe that it seems like all the patients after the interim readout seemed to no longer have any effect of the treatment.

There has of course been speculations on what might have triggered this dramatic fall in efficacy, but speculations is not good enough for any shareholders. The investors / owners need to receive fact and answers to understand what has happened with their investments in Paradigme.
You raised money to fulfill Paradigme as late as february 2022, and there were no signs in the communication that you had observed any disappointing developements regarding levels of efficacy. The investormarket therefore provided you with yet another 250 MNOK. We were fully aware of the slow speed in recruitment, but did not receive any information that patients had stopped responding to this treatment.

Lately there have been talk about that Nordic Nanovector is not planning to give any update on feedbacks from the FDA regarding the path going forward for Betalutin, neither on what has led to the catastrophic development in efficacy. I hope this is heavily misunderstood by someone who has claimed that this is information is given by someone working in Nordic Nanovector. Not providing any information on what has happened with the 108 patients after the market has invested over 1 500 MNOK in the study would be a complete disaster and of course not accepted by the market.

We would need to know what has triggered the data and see behind it. This will be a must to understand the very optimistic guidance you have been given the market all the way until june 2022, and further to understand what are the assets you are bringing to the table when you have engaged Carnegie and Selmer to achieve an outcome that creates maximum value for shareholders. There are only some weeks ago we were told that the company would go forward with the remaining four other assets, now it seems that the company are heading towards an exit-strategy to return the best outcome for the shareholders. As a long term shareholder that has supported the company with funding I do appreciate that you have taken these measures to secure an outcome that might give us some payback on the investments, hopefully at another level pr share then the recent share price levels. But being able to accept and understand the next steps we would need to have decent information to react on.

I do understand that you will keep the details in the ongoing process of creating the best possible economic outcome behind closed walls until a solution is ready to be announced. I do also trust that data you are providing and sharing through this process is complete and with potenial attractive value for other pharma companies that migt be interested in going on with Archer, Alpha37,next genCar-T and so on. As such an update and explaination of what happend to the responders / patients in Paradigme is a complete must to fully understand how Betalutin possible could have a future in the NHL-market in the right combinations such as Archer, or in sub-populations.

I’m looking forward to the presentation to come on Wednesday, and urge you to respect the shareholders investments and need to understand what happened to the Betalutin-treated patients.
Redigert 29.08.2022 kl 23:04 Du må logge inn for å svare
mega12
29.08.2022 kl 22:50 5118

Jeg solgte meg ut på ca 90,-. Flaks! Men i ettertid, flere år, har det vært tydelig at ledelsen inkl styret bare har trått vannet for penger til seg selv. Se på karusellen i ledelsen, umulig å feste lit til slikt. Bare håp og grådighet kan holde liv i et slikt selskap. Gå tilbake og se alt det rare du har skrevet gjennom årene (etter stadige tilbakeslag i aksjekursen) for å holde motet oppe. Jeg, og andre, advarte sterkt på 50,-
Merlin
29.08.2022 kl 23:07 5121

Det rare? Da får du se på alt det "rare" som ble skrevet på Algeta-trådene! Og der lønte det seg å sitte. Du har hatt flaks. Jeg har nå forsøkt å begrunne vitsen med å sitte. Men du tapte antagelig grovt på Algeta da? Og solgte for tidlig der? Uflaks? Biotechaksjer er ikke enkelt, og etterpåklokskapen er skyhøy hos noen.
Redigert 29.08.2022 kl 23:12 Du må logge inn for å svare
999astrix
29.08.2022 kl 23:47 5081

Må da være noen som har greie på om fremførbart underskudd kan skrives av på skatten ved kjøp ,el sammenslåing i annet selskap ? og at det er derfor f.eks Nort kjøper seg opp?Må jo være en gullgruve hvist dette stemmer. Er jo et svimlende underskudd i firmaet siste år. Og en del kontanter ?
Kratos
30.08.2022 kl 00:22 5093

Gullhaugen Jeg har et spørsmål. Hva om de velger å likvidere selskapet nå. Hva er igjen til aksjonærene på deling når alt er gjort opp og Carnegie har fått sitt?? Skall pleier å ha verdi på ca.20 - 30 mill.

Svar: mcap er rundt 200mnok. You do the math - enten klarer de å selge skallet, eller så er det konkurs. Hvorfor stikker Skullerud nå? Han sa jo de ikke ville gå konkurs..
Redigert 30.08.2022 kl 00:23 Du må logge inn for å svare
Kratos
30.08.2022 kl 08:35 4872

Kontantdelen spises av v/ fallskjermer, sluttpakker og konsulenthonorar til Carnegie. Kanskje du sitter igjen med 100 mnok. Underskuddet er ikke like enkelt å benytte, har lest man kan skvise ut 500 mnok av dette, men det er ikke like bent frem. Worst case avvikles selskapet, best case kjøper noen skallet og gjør det om til noe annet slik Spetalen gjorde med Clavis.
bj111
30.08.2022 kl 10:50 4717

Det beste som kan skje er egentlig at dette selskapet avvikles og blir stående som skammens plett. Videre at det blir vanskeligere for biotek selskaper å hente penger i emisjoner i Norge uten at de legger alle kort på bordet. Konkurransesituasjon og lignende bør få enhver investor til å holde på pengene sine ettersom man vet at 90% av biotek selskaper feiler i sin forskning. NANOV er det grelleste eksempel på manipulerende kommunikasjon jeg har sett. Alt er flott med unntak av rekruttering, der ble covid-19 brukt for alt det var verd igjen for å hente penger fra markedet. Selvsagt viste selskapet hva som var problemet med rekrutteringen og at dette ikke hadde noe med Covid-19 å gjøre men at produktet deres var søppel.

Det verste som kan skje er at de finner på et nytt forskningsprosjekt og lurer aksjonærer til videre støtte til noe som bare er oppkok. Suksessen med Algeta vil neppe gjenta seg for de som gjorde suksess med Algeta. NANOV ble trolig startet i en kombinasjon av eufori og lykke over hvordan noen navn kunne benyttes til å pumpe emisjonspenger fra aksjemarkedet inn i hva som helst. Alt lå på et sølvfat for en storstilt svindel og en lang periode med svert høye inntekter for de involverte bare de kokte opp noe skvip og hevdet at det virket. Hvis aksjonærer fortsatt har tillitt til dette selskapet er det sannelig ikke godt å skjønne hva som skal til for å bryte tillitten. Kjærlighet eller forelskelse har ingenting med investering å gjøre.
Hugoil
30.08.2022 kl 13:49 4574

Et spørsmål til:

2) Malene; hvor mye har lønnen din nå økt eller gått ned ift. forrige gang du ble interim CEO? Hva er din nye lønn? (Dette er et godt spørsmål for å se viljen til rimelighet og åpenhet i krisesituasjonen.)

--

Jeg kommer til å sende inn spørsmålene over videokonferansen i morgen i god tid før Q&A sesjonen begynner. Om de av dere som møter opp fysisk ikke hører disse spørsmålene bli stilt, kan dere være så snill og da stille spørsmålene der og da?
Det vil neppe holde at jeg sender over konferanse-løsningen at jeg evt. ikke ble fornøyd med svaret (potensielt også spørsmålsstillingen), så om dere fysiske som møter opp ikke er fornøyd med svarene . kAN DERE DA stille disse pre-formulerte forum-spørsmålene på nytt og be om dekkende svar?
Redigert 30.08.2022 kl 14:09 Du må logge inn for å svare
SomSa
30.08.2022 kl 15:23 4481


De kommer ikke til å svare på ubehagelige spørsmål hvis man ikke deltar personlig og presser dem.

Fra TRVX, PHO, og tidligere Nano presentasjoner vet vi at alt skal feies under teppe. Spøramålet er om Nano skal fortsette med andre ting eller er finito. Hvis ja må de ikke bruke mer enn 15-25 mil per kvartal siden selskapet skal begynne fra 0. Det betyr at hun må få sparken og erstattes med en annen og med normal lønn.
Hun og andre med sine lukrative lønnsavtaler har plyndret aksjonærene i årevis. Mens de ler hele veien til banken griner andre hele veien fra banken.
bj111
30.08.2022 kl 16:23 4390

Da er det bare å ønske alle som sitter inne i selskapet lykke til i morgen. Tror ikke det kommer noe særlig med svar på hvor veien videre går for selskapet men blir interessant å se.
peaf
30.08.2022 kl 16:38 4346

Ja nå er det vel styret som setter lønnsbetingelserne, og aksjonærerne som velger styret. Så kan man påstå at de får vad de førtjener.
Kratos
31.08.2022 kl 00:58 4058

Blir popcorn og pute til frokost i morgen 😉
999astrix
31.08.2022 kl 02:33 4302

Kan umulig komme dårligere nyheter enn vi allerede har fått for oss aksjonærer. eller ?
SomSa
31.08.2022 kl 06:37 4221


Man skal kke la seg bli lurt av "runway moeny" når de forteller hvor lenge klarer de seg uten emisjon. De skal ikke ha 0 kroner på kontoen før de henter penger.

Siste gang snakket de om de ville finne en samarbeidspartner og noen studerte data. Posisjonen til Betalutin er betraktelig svekket. Man skal ikke la seg bli lurt av slike påstander så lenge en avtale ikke er inngått.

De har følgende valg
1- Prøve Betalutin i andre indikasjoner eller 2. linje pasienter. De må hente mye penger og det blir ikke lett
2- legge ned Betalutin og fortsette med andre produkter i prekliniske fase. De må redusere kostnadene betraktelig helt ned til 80-120 mil per år.
3- Avvikle selskapet. Det blir ikke mye igjen for aksjonærene.

Uansett har selskapet mister troverdighet og aksjonærene skal ta regningen. I tilfellet 1 antar at de må vente på svar fra FDA.