Atle Pedersen selger seg ut av RECSI

VanDiemen7
RECSI 26.08.2022 kl 12:16 13734

Atle Pedersen, storaksjonær i RECSI, har nå solgt seg nesten helt ut av aksjen.

Pump… og nå: DUMP.
Kvike11
31.08.2022 kl 10:59 4449

Så har vi 2 klovne i forbindelse med RECSI
En der trader og gerne vil i pressen for at påvirke kursen
og en der udtaler sig om RECSI, uden at ane hvad han snakker om og endda indrømmer det
Det bliver værre og værre
Anywhere
31.08.2022 kl 14:26 4302

Må ikke glemme klovnen SteveP, som også finnes her. Han mener at RECSI skal direkte til 30, men når det ikke skjer så klager han på at meglere har "lovet" dette, men tar feil.

Selvsagt kunne man ikke forvente RECSI til 30 på direkten. Nå er vi ved en major test av bruddsted 20,30, så den risikosøkende finner nå frem kjøpsknappen igjen. Dog ser aksjen svak og litt momentløs ut, så tipper den skal under 20 noen dupp enda....
Stabukk
31.08.2022 kl 16:04 4153

Under 20 «noen dupp enda» betyr at litt kritiske Anywhere er ganske optimistisk slik eg kan oppfatta! Har sjølv hatt ein ganske brutal dag for å snitta ned under 21: Tok grei gevinst i AKH, og beit i det sure eplet i fire andre og tok tapet. Kunne ikkje sjå så mange betre alternativ enn Recsi ut året og inn i det nye. Som risikosøkande er eg no berre inne her igjen, pluss ein porsjon cash i bakhand. SteveP og andre (no på andre forum) lyttar eg lite til når dei snakkar om rask oppgang til 30 og meir for Recsi. No har eg tenkt å sova godt om natta og stola på SB1Markets si vurdering om 26-29 som «fair price», slik eg har forstått deira oppdaterte analyse.
Stabukk
03.09.2022 kl 04:58 3861

Korleis vurderer Anywhere og andre stoda for Recsi etter fredagens oppgang på ca. 3% til sluttkurs 21,42?
Skal kursen framleis «noen dupp» under 20?
Har ikkje så god greie på TA, men oppgangen kom på 7. beste omsetning på OB. Momentet må vel sjå litt bedre ut?
Slettet bruker
03.09.2022 kl 05:48 3843

Bare å sitte stille, med tiden så kommer vi opp i 30 vil jeg tro
Og når Hanwha og Recsi børsmelder avtalen så kommer nok 36 vil jeg tro daltene etter :)

Atle Pedersen er en trader, han skaper omsetning i aksjen og fart.

Recsi ligger nå i en stigende trend, vil ikke bli overrasket om. Vi på kort sikt bykser opp mot 25 kr på kort sikt...

Lykke til!

Redigert 03.09.2022 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Stabukk
03.09.2022 kl 08:59 3687

Rec har berre oppdatert aksjeliste kvar mandag. Så dei som kjøper lister kvar dag, kan legga ut siste tilgjengelige liste dersom dei vil dokumentera ein påstand om nokon er inne eller ute. Traderar og andre må uansett vurdera sjølv kva dei gjer. Solgte meg sjølv ut og har gått all inn igjen i løpet av veka Tar sjansen på å bli sittande inntil vidare med kostpris 20,83.

Reknar ikkje med at det hjelper å klaga til Finanstilsynet om kursen går under 20 igjen. Men tilsynet eller børsen bør gripa inn dersom det blir påvist ulovlig kursmanipulasjon. Dei har kanskje ikkje flinke nok folk til å avdekka slike forhold?
Stabukk
03.09.2022 kl 21:00 3323

17 prosent opp til kurs 25 bør ikkje vera umulig utan meldingar eller nyhetar. Der var vi jo i slutten av august! Snakkar vi om 30, er det faktisk 40 prosent opp dit frå sluttkurs fredag på 21,42. Det skal jo litt til for å løfta ein aksje såpass. Men nokså sannsynlig får vi kursdrivande nyhetar innan nyttår, og helst ikkje fleire nedturar etter oppgang!
Fljo
04.09.2022 kl 07:51 3031

Atle Pedersen - er dette broren til Dag Erik?
Dag Erik hadde ihvertfall en lillebror som het Atle og som også forsøkte seg på sykkel. Tror også at han fikk, kanskje mye fordi han hadde en slik berømt og merittert storebror, sin egen proffkontrakt. Men om jeg ikke tar feil så ble ikke dette noe særlig vellykket.
Stabukk
04.09.2022 kl 08:34 2979

27. aug. er det tatt med eit sitat som eg går ut frå er frå Atle Pedersen på eit anna aksjeforum. Går også ut frå at han gjennom sitt selskap ha trada mykje i Recsi. Så om denne tradaren er inne eller ute, spelar vel ei rolle for dei store kursutslaga i det siste? Særleg når FA har hatt ei sak om Pedersen si satsning i denne aksjen. Mange har jo etterlyst ei forklaring på kursfallet på over 10% ein dag nylig, huskar ikkje i farten datoen.

Kven sin bror Atle Pedersen er, blir uinteressant. Men om han via sitt as er inne eller ute, kan vera nyttig å vita. «Pump and dump» kan ha skapt irritasjonen som fekk meg til å selja meg heilt ut. Men det var mitt valg og ansvar. Har som sagt gått inn igjen og har no fleire aksjar enn tidlegare på kostpris 20,83. Naturleg nok håpar eg då at kursen ikkje svingar ned mot 20 blank igjen. Men eg trur dei fundamentalt positive utsiktene for Rec vil stabilisera og dra kursen oppover. Kjem eg i minus igjen, toler eg å sitta ein periode.

Lykke til også dei kommande vekene, til alle som følgjer spelereglane!
puzzle
04.09.2022 kl 09:56 2882

Hei , noen som har en link inn til pdet forumet som de fleste har flyttet over til? Litt stille her
kruna
04.09.2022 kl 19:24 2553

Discord. com
puzzle
05.09.2022 kl 05:55 2117

Takk og takk, det var noe annet det 👍
Slettet bruker
05.09.2022 kl 06:34 2078

Tenker noen rapporterte han ASP. Så det sto en plass.
Derfor er han ute tenker jeg
Stabukk
05.09.2022 kl 08:01 1910

Betyr det Questerres skriv at selskapet til Pedersen er tatt for ulovlig markedsmanipulasjon?
Dersom slike forhold blir avdekka, går vel Oslo børs ut med info om det? Håpar nokon kan svara.
Går ut frå at dei fleste håpar på ei meir naturlig kursutvikling i Recsi, utan store fall som er vanskelig å forklara.
Går kursen sakte men sikkert nordover, kan jo det forklarast med at kursmåla frå meglarhusa er vesentlig høgare enn sluttkursen fredag.
Samtidig skal ein jo stola mest på egne vurderingar! Fir egen del er eg optimist til at kursen i første runde skal tilbake mellom 23 og 25.
VanDiemen7
12.09.2022 kl 18:31 1288

Ny dag, og nye aksjonærer blir tatt bakfra av Pedersen. God kveld da!
VanDiemen7
12.09.2022 kl 18:53 1216

Come on Atle P!
Tell me how good does it feel!