RECSI går en meget spændende tid i møde kurs 100

Kvike11
RECSI 23.10.2022 kl 13:53 332855

Er ikke i tvivl om at RECSI går en meget spændende tid i møde og nye høj kurs.
Mulighed for mere end 3 aftaler inden jul, og flere hundrede millioner i tilskud, hvis og når det nye styre arbejder for os alle.
Vi er nød til at glemme alt om de vil snyde os .
Det er det nye styre der skal bevise de arbejder for alle aktionærer ,
ellers er de dybt kriminelle.
Ser og håber vi inden længe når kurs 30, alle analytiker mener det samme.
Alene fabrikken er værd kurs 40, hvis man skulle bygge tilsvarende i dag..
Null
20.07.2023 kl 08:26 9636

Hei alle sammen.

Nå synes jeg dere som har vært mest aktive på denne tråden i går kan lese igjenom det dere selv har skrevet.
Les gjeren det de andre har skrevet også, men still dere noen spørsmål etter at der har lest det.

HVA HAR JEG BIRDRATT MED AV INFORMASJON OM SELSKAPET?
ER BIDRAGET MITT MED PÅ Å ØKE VERIEN AV FORUMET?
ER DET JEG HAR SKREVET OM ANDRE SLIK JEG ØNSKER ANDRE SKAL SKRIVE OM MEG?

Når det er sagt så synes jeg siste uken har vært oppløftende med tanke på kursutvikliungen i RECSI, stadig oppgang og en fin trend, håper denne holder seg ut mot Q2.
Hva bakrunnen er si det, er det en forsiktig inndeking av Short???
Eller bare generell oppgang inn mot start av ML.?
Det er som noen har skrevet bare vi små som handler oss inn, =?`

NULL
Stabukk
20.07.2023 kl 19:52 9357

Trenden er inntil vidare fin, trass litt ned i dag. Godt momentum med RSI på 70.
Og ein dag nærmare neste nyhet.
RLB76
20.07.2023 kl 20:48 9348

REC Silicon Entered USD 100 million Term Loan Agreement
Moses Lake, Washington USA -- July 20, 2023: REC Silicon ASA (REC Silicon)
through its subsidiary REC Silicon Inc, has entered into a loan agreement for
a USD 100 million term loan from KEB Hana Bank for the purpose of supporting
capital needs of the company.

The term loan is part of the overall financing plan for the company's ongoing
restart of the Moses Lake FBR facility. The term loan is also fully guaranteed
by REC Silicon's largest shareholder Hanwha Solutions, contributing to
favorable terms similar to the other recent debt financings. REC Silicon is in
discussions toward a potential smaller bank financing on similar terms that
may be necessary in the next few months so that funds are in place in advance
of any capital needs.

"We continue to execute the company's financing plan and appreciate the
support from our largest shareholder. This term loan strengthens the company's
overall financial position as we work towards completing the restart of the
Moses Lake high purity granular polysilicon facility. We will become a key
enabler of the developing total solar value chain in the US, while
simultaneously taking advantage of other opportunities that will further
enhance our strong position in the semiconductor materials market. These
efforts are well underway and are expected to be reflected in the future
results of the company." says Kurt Levens, CEO of REC Silicon.

As a leading producer of Silicon Gases and High Purity Polysilicon, REC
Silicon is well positioned to capitalize on the global megatrends of
digitalization, energy transition and energy storage and provide crucial
material inputs to the IRA, Chips and Infrastructure Acts. The company has
developed a strong market position in the Semiconductor industry based on its
operations in Butte. The re-opening of the Moses Lake operations will enable
REC Silicon to provide High Purity Polysilicon to an emerging US solar value
chain and together with the Butte operation potentially supply Silane gas for
anode material to a fast-growing battery industry.
Stabukk
20.07.2023 kl 21:42 9181

Skal då evt Yulin-pengar og Hanwha-forskudd gå til ei utviding av ML????
Spent på kursutviklinga i morgon…
Null
20.07.2023 kl 21:43 9187

Hva vil dette ha å si for morgendagen og ukene fremover
Det hadde jo vært fint å fått oversikt over det totale lånebehovet og pengene som skal komme inn på de avtalene som ligger med hoved eier....

Rec Silicon inngår låneavtale
20:45
Ingvild Sagmoen
DEL
Oslo Børs-noterte Rec Silicon har gjennom sitt datterselskap Rec Silicon Inc inngått en låneavtale på 100 millioner dollar i KEB Hana Bank, går det frem av en børsmelding fra selskapet.

Terminlånet inngår i selskapets overordnede finansieringsplan for det pågående arbeidet med å starte opp igjen anlegget i Moses Lake.

Rec Silicons største aksjonær, Hanwha Solutions, garanterer for lånet.

Les også: Selskapet håper å kunne komme opp i 100 prosent produksjon på fabrikken i Moses Lake mot slutten av 2024
thief
20.07.2023 kl 21:52 9138

Hadde jo håpet på andre meldinger enn enda mer lån.De har allerede sagt at de har kontroll på kapitalbehovet,så dette er jo verken spesielt positivt eller negativt. Men da er vel verken Yulin eller forhåndsbetaling fra hanwha veldig nærstående, og det er jo skuffende
illuminati
20.07.2023 kl 22:03 9141

Da kan vi avskrive en emisjon, de skriver også at de er i diskusjoner med en mindre bank for ytterligere finansiering på samme betingelser (dvs Hanwha garanterer).REC Silicon is in discussions toward a potential smaller bank financing on similar terms that may be necessary in the next few months so that funds are in place in advance of any capital needs.
Dølle
20.07.2023 kl 22:21 9034

Hvordan dette slår ut i morra blir spennende å se. EMi er utelukket, men blir det opp eller ned ?
Stabukk
20.07.2023 kl 22:21 9150

Låne-meldinga kom litt bust på, og norske finansmedia er mest opptatt av kraftig nedgang i Tesla. Vi får vel neppe omtale og kommentarar der rett før børsåpning i morgon. Men innhenting av kapital forsterkar jo at Rec/styret ikkje tvilar på at det vil svara seg å restarta ML.

Så får Yulin/Hanwha-cash komma som ei positiv overrasking før nyttår. Silisium-prisane ser ut til å ha skrapt bunnen, så vi får avventa 2024 i spenning og kanskje litt meir info på Q2 den 15. august.

Med eit marked som ikkje får all info som Rec og Hanwha truleg sit på, går kursen kanskje litt ned frå start fredag? For så å holda seg ca på dagens nivå?

Korleis er responsen på låne-meldinga på Discord? Berre halleluja, kanskje..,
Carrera
20.07.2023 kl 22:25 9203

Stabukk.
Blandet respons der.
Takeoff'
20.07.2023 kl 22:25 9186

Vi vet jo at dette kommer? Ingen hast med det.. Mye mer viktig at man viser at selskapet har stål kontroll mot oppstart.
Redigert 20.07.2023 kl 22:26 Du må logge inn for å svare
Takeoff'
20.07.2023 kl 22:29 9234



"taking advantage of other opportunities that will further enhance our strong position in the semiconductor materials market. These efforts are well underway and are expected to be reflected in the future results of the company.” says Kurt Levens, CEO of REC Silicon."
Redigert 20.07.2023 kl 22:33 Du må logge inn for å svare
Stabukk
20.07.2023 kl 23:05 9216

Dei to låna kan vel tolkast positivt:
30MUSD: Berre til restart av ML.
100MUSD: Til restart pluss «expansion activities».

Dermed klart at Rec skal utvida i ML, som er innlysande ettersom selskapet alt har kjøpt tilbake ei tomt for utviding selskapet måtte selja då det gjekk dårleg etter stenginga av ML. (Eller kanskje tomta vart solgt tidlegare).

Då er det lett å rekna seg fram til at cash frå Yulin og Hanwha-forskudd blir sett inn i ei stortstilt «expansion» i ML. Vi må berre vera tolmodige og venta litt til!

Ergo synest Rec å ha kontroll over satsinga i ML. CEO Levens bør helst alt på Q2 visa at han og får skikk på drifta i Butte, Montana! Blir det ikkje snart overskudd der, treng vi kanskje ein ny toppsjef?

Andre får spekulera i om Hanwha vil ta full kontroll i Rec.
Takeoff'
20.07.2023 kl 23:37 9474

Les meldingen selv, for meg utelukkende positivt.selskapet viser at de har full kontroll .



Moses Lake, Washington USA – 20. juli 2023: REC Silicon ASA (REC Silicon) har gjennom datterselskapet REC Silicon Inc, inngått en låneavtale for et 100 millioner USD siktelån fra KEB Hana Bank med det formål å støtte selskapets kapitalbehov.

Terminlånet er en del av den overordnede finansieringsplanen for selskapets pågående restart av Moses Lake FBR-anlegget. Terminlånet er også fullt ut garantert av REC Silicons største aksjonær Hanwha Solutions, og bidrar til gunstige vilkår som ligner på andre nyere gjeldsfinansieringer. REC Silicon er i diskusjoner mot en potensiell mindre bankfinansiering på lignende vilkår som kan være nødvendig i løpet av de neste månedene slik at midler er på plass i forkant av eventuelle kapitalbehov.

"Vi fortsetter å gjennomføre selskapets finansieringsplan og setter pris på støtten fra vår største aksjonær. Dette terminlånet styrker selskapets samlede finansielle stilling når vi jobber for å fullføre restarten av Moses Lake høyrent granulert polysilisiumanlegg. Vi vil bli en sentral muliggjører for den utviklende totale verdikjeden for solenergi i USA, samtidig som vi drar nytte av andre muligheter som vil styrke vår sterke posisjon i halvledermaterialmarkedet ytterligere. Denne innsatsen er godt i gang og forventes å gjenspeiles i selskapets fremtidige resultater." sier Kurt Levens, administrerende direktør i REC Silicon.

Som en ledende produsent av silisiumgasser og høyrent polysilisium, er REC Silicon godt posisjonert for å utnytte de globale megatrendene digitalisering, energiomstilling og energilagring og gi viktige materielle input til IRA, Chips and Infrastructure Acts. Selskapet har utviklet en sterk markedsposisjon i halvlederindustrien basert på virksomheten i Butte.
Gjenåpningen av Moses Lake-operasjonene vil gjøre det mulig for REC Silicon å gi høyrent polysilisium til en fremvoksende amerikansk solenergi-verdikjede og sammen med Butte-operasjonen potensielt levere silangass for anodemateriale til en raskt voksende batteriindustri.
Redigert 20.07.2023 kl 23:48 Du må logge inn for å svare
Stabukk
21.07.2023 kl 00:39 9391

Kanskje litt for positiv respons her på forumet, sjøl om det bør vera betryggande at største aksjonær Hanwha garanterer for alle Rec sine lån.

Vi tar vel gjerne imot kritiske kommentarar til det nye lånet frå Discord-medlemmer?
Takeoff'
21.07.2023 kl 00:58 9401

Er selv på Discord og ser ingen kritiske kommentarer der så vidt jeg kan se? Som det heller ikke er noen grunn for om du greier lese meldingen selv. Kun noen på Discord som håpet melding om Hanwha avtalen kom.nå.
Redigert 21.07.2023 kl 01:01 Du må logge inn for å svare
Stabukk
21.07.2023 kl 01:22 9413

Greitt nok! Såg berre at Carrera meldte om «blandet respons» på Discord.
Har lest meldinga både på engelsk og norsk, og tenker ikkje å legga aksjar ut for salg inntil vidare.
Null
21.07.2023 kl 09:49 9005

Det er vel igjen en bekreftelse på at ting går som det skal, det er ok finansiering, og det som erklart er at det ikke kommer til å blir en enmisjon under 20 i snarlig fremtrid

For oss lange er det bare å sitte pent på stolen å vente på oppstarten i løpet av høsten, for deretter å være med på økningen i produksjonen som igjen gir ok avkasting til berdriften, Når dette er på stell kommer også investorer som skal ha aksjer for å tjene penger, de strore kommer nok ikke før de har noe å regne på og sant nok PR DATO er det ingen kjente tall som man kan legge inn i regnearket dersverre. Mange som antar og håper ( slik som jeg)

Men tror på kurs over 20 før jul ;) pr å er den 17,375 så det er vel småpene 20% opp dit til min mål for året ;)

null
Stabukk
21.07.2023 kl 10:26 8945

Kort og godt oppsummert, Null! Men inntil vidare er det mange traderar som treng ta ein liten gevinst. Så er litt i stuss om vi endar opp eller ned i dag.
Ser forresten at Atle Pedersen Sandvik, med ikkje ukjent fortid i RECSI, stadig kjøper seg opp i AKH. Anar ikkje om han også er inne i sin gamle favoritt.
Kvike11
21.07.2023 kl 11:19 8850

Det er svimlende beløb de trænger til opstart.
Sidst 1 milliard nkr
og 300 mill n kr
salg af fabrik 1,6 milliard nkr
ca 3 milliarder
dertil kommer kontantbeholdning, og forskuds betaling
fremtidig omsætning til Hanwaha alene ca 2-3 milliarder pr år
nuværende omsætning
og ikke mindst nye kunder ?? 1 milliard pr år
overskud fremover ?? ren gætværk men min 20 % ca 800 millioner pr år
udbytt fremover ?? 420.000.000 aktier
værdi selskab 7,2 milliarder, som er helt ved siden af værdien..fabrikken koster mindst det dobble at opfører idag,
ordre værdi fra hanwha de næste 10 år ca 30 milliarder. dertil kommer flere nye kunder og nuværende
Jeg fatter intet af det der forgår, er der en skjult agenta.
Target 100 er ikke langt fra virkeligheden
Stabukk
21.07.2023 kl 11:52 8779

Akkurat nå ville det ha vært bedre om SB1Markets hever sitt kursmål fra ca 15 til 24 enn at Pareto hever fra 41 til 50. Det er min mening.
Null
21.07.2023 kl 12:20 8711

Kvikke nå¨har du vel gått litt langt?
Det vi vet er at REC hadde ca 1,2 milliard på bok når de startet jobben med oppstart av ML.
De har etter det betaltned, ,,,, refeinansiert et lån på ca 1 milliard la oss si 1 til 1 med bedre betingelser ( ikke kjent)
De har tatt opp et lån på 0,3 milliader med garanti fra hovedeier
De har nå tatt opp et nytt lån med de samme garantier fra hovedeier.
Så sier de at de vil trenge litt mer før oppstart ? men slik er det

Det vi ikke vet er hva de skal betale i renter på de nye lånene, men vi må anta at det er vesentlig mindre en det de beralte på det lånet de nedbetalte.
Kvikke så til saken
REC har ikke meldt om salg av fabrikken i Kina ennå, så der har de ikke fått penger.
REC har ikke meldt om forhåndsbetaling ( BELØP) så de pengene har de ikke .....

Dermed så kan di ikke bruke denne finansieringen uten å så likviditet som de får av lån...... m,en om vi snur det litt så kan vi vel si det
at lånet på 0,3 og 1 milliard pluss det som mangler kan bli nedbetalt dersom fabrikken i Kina bli rsolgt for 1,6 miliarder ( RECSI sin del)
Da er selskapte ok rigget.
Eller kanskje de da velger å putte de pengen inn i noe annet som gir avkastning for oss på sikt...
Håper det kommer noe annet en bare historiske tall på Q2 presentasjone i august
Intilvidere så sitter jeg i ro......


NULL
Mulla3
21.07.2023 kl 12:47 8791

Null er en klarsynt person fra nå av vil jeg ikke være nr 1, men Null. ;-)
fersk1
21.07.2023 kl 13:02 8904

Helt enig. Tror det er veldig mange som ligger å hviler seg på SB1Markets.
Stabukk
21.07.2023 kl 14:31 8989

Du og eg tenker veldig likt, Null! Vi kjem neppe inn i Rec-styret, men kan jo håpa at dei tenker som oss!’

Oppstart ML går i boks, så Hanwha er kanskje så offensive at dei tenker Yulin/forskudd til «Steg 2», inkludert retta emi på 25,eller 30? Hanwha/Q-Cells er jo i gang med ei kraftig ekstra utbygging i Georgia, for å ta unna ML-produksjonen i 2024/25. Så får Rec fleire bestillingar der, ligg tomt for ei utviding klar!
Null
21.07.2023 kl 15:36 8835

Mulla
Takk for tilliten, men jeg tror ikke jeg er noen klarsynt, mer basert på erfaringer og feil mine beslutinger å antagelser ;)=
God helg

skal prøve meg med en spådom da

vi slutter på hod i dag eller i allefall over 17,5

Nå 17,45

NULL
Redigert 21.07.2023 kl 15:38 Du må logge inn for å svare
Stabukk
21.07.2023 kl 23:01 8535

Var sjøl litt redd nedgang etter lånemeldinga i går kveld, men fasiten blei at markedet reagerte positivt: Opp 0,9% til 17,37 på litt høgare omsetning enn tidlegare i veka, nesten 18 mill. kr. Som er eit stykke unna interessa for aksjen vi hadde i periodar tidlegare i år. Men ikkje usannsynlig vi får auka omsetning og vidare oppgang mot Q2 15. august. Investtech ropar i alle fall «sterkt kjøp». (Teknisk analyse).

Så har ikkje dei siste Q-rapportane og guiding gitt særleg halleluja-stemning og varige kursløft. Men kanskje ei overrasking denne gongen? Vi er i alle fall eit nytt hakk nærmare restart av ML, med finansieringa definitivt i boks, og «reserve-kapital» på lur.

HOLD (evt. akkumuler) og god helg vidare!
Mulla3
21.07.2023 kl 23:44 8497

Det gikk shit du, men uvesentlig. Jeg setter ikke pris på deg som klarsynt, men kanskje en som er litt hederlig.
thief
22.07.2023 kl 09:32 8242

Fra Sa2ri på Discord i går!Kan jo hende det skjer noe i forbindelse med q2


Sendte en henvendelse til CFO i går etter at børsmeldingen om lånet kom hvor jeg blant annet stilte spørsmål til prepayment fra HS. Svaret jeg fikk bekrefter at prepayment fra HS er en del av en større finansieringspakke.

Som en del av min henvendelse ble det også stilt spørsmål til når vi kan forvente en offentliggjøring av avtalen med HS da de har oversittet fristen de selv har satt, nemlig "*in the coming months*". Klipper inn svaret fra CFO under slik at alle har samme informasjon:

> Prepayments from the offtake contracts are part of the financing plan, including the term loans from the banks, to support the US operations.
> I can't say for sure, but REC is very close to finalizing the supply agreement with Hanwha Solutions, which is soon to be released on its completion.
>
> Thanks,
>
> Jack Yun
Stabukk
22.07.2023 kl 12:05 8131

Ei kort takk både til thief og Sa2ri! Klart dette er nyttig og viktig info for markedet, både traderar og andre. Vi på Hegnar får berre innrømma at Discord-gjengen er meir på hogget med å finna relevant info. Men plattformene kan vel utfylla kvarandre med innspel/synspunkt! Har sjølv fått nyttige svar på spørsmål til IR-kontakt. Og svaret frå CFO er jo høyaktuelt og viser at det går an å senda inn spørsmål.
Sa2ri har vel spurt som aksjonær, eller med bakgrunn i posisjon i eit meglarhus. Veit ikkje, men huskar at han/ho alltid var tidleg ute med oppdateringar på Hegnar tidlegare, og førte ein alltid sakleg debatt. På Hegnar blir det av og til litt heftig med unødvendig person-karakteristikk, etter min smak. Men debatten her er alt i alt eit pluss, som eg brukar litt tid på.
Ang. kurs i det lange bildet, synest eg svaret frå CFO gjer at mange kan senka skuldrene. Det har tatt vel lang tid «finalizing» Hanwha-avtalen, men ei avklaring kjem snart. Og avklaringar gir mindre usikkerhet. Normalt er det positivt for kursen.
Krohnjuvelen
22.07.2023 kl 12:49 8199

Positivt. Hvor er dette skrevet? Utsagnet til CFO?

Edit: Ser du skriver Discord. Hvordan kommer man inne der?
Redigert 22.07.2023 kl 12:52 Du må logge inn for å svare
Stabukk
22.07.2023 kl 14:36 8047

Les thief sitt innspel, Krohnjuvelen!
Krohnjuvelen
22.07.2023 kl 15:26 8097

Takk der funket
Stabukk
23.07.2023 kl 11:03 7478

Klar for ei ny spennande veke, med Rec «very close» til å sluttføra Hanwha-avtalen. Då får vi i alle fall snart vita størrelsen på forskuddet, kanskje litt meir om økonomien i avtalen. Går an å håpa på det.

Uansett er kursen i positiv trend, men Rec kom IKKJE med i Investtech sin ferske «reklame» for «Kjøp disse tre aksjene» i e24. (Det gjorde Akso, Scatec og Okea). Har tatt vare på ein lapp med sluttkursane for dei tre på fredag. Så får vi sjå korleis det går med kursutviklinga utover høsten. Mitt dristige tips er at Rec-kursen neppe utviklar seg dårlegare enn alle dei tre andre framover høsten. Men vi kan alle ta feil!
Kvike11
23.07.2023 kl 13:13 7313

Det du skriver er ikke sandt.
Vi ved de har fået bedre betingelser på alle deres lån som Hanwha står inde for
Jeg har ikke skrevet at de har fået penge endnu for salg af fabrik, men alle ved det er meget tæt på, når Hanwha melder ud der vil komme et salg, sker det inden længe.
Vil give ca 1,8 milliarder nkr.
Pengene mangler de ikke de har lånt rigeligt til opstart, og når de skal til at opbygge et lager, er det at Hanwha kommer ind i billedet, for der kræves mange penge til det, inden de får noget tilbage i den anden ende.
Vi har alle fået info om at Hanwha kan tage næsten hele produktionen og vil genererer et salg på de næste 10 år på ca 30 milliarder.
Del du det med 10 år, dertil kommer så andre nye kunder som der også er lavet forhåndsaftaler med bl.a. Ferroglobe og det skulle undrer mig meget om ikke der er 2 andre store kunder, som er ved at bygge tæt på RECSI fabrik, som vil blive fremtidens kunder
Ingen skal bilde mig ind , selv ikke frinansavisens klovne og andre negative finanshuse, som kun kan finde alt det negative, som de så fordrejer, da de virker meget uvidende, og har dårligt nok sat sig ind i hvad der sker, måske er døren lukket for disse amatører.
Jeg er ikke i tvivl om det bliver mega stort når fabrikken kommer i produktion, inden længe.
RECSI har meddelt om salg af Fabrik i Kina, det er bare ikke gennemført endnu.
Strong buy, target 100 inden udgang af 2024
Redigert 23.07.2023 kl 13:32 Du må logge inn for å svare
Null
23.07.2023 kl 14:10 7306

Nå skal jeg passe meg for å kaste meg på en person konflkt her.
Men jeg vil understreke at jeg ikke lyver.
Hva er betingelsene for lånet som er tatt opp først på 30 mill USD? og nå på 100 mill USD?
Jeg sier ikke at det er de samme som det som ble betalt ned, men vi vet ikke betingelsene, det vi vet er at hovedeier har garantert for lånene noe som gir bedre rente.

Salget av eierandelen i Kina, ble meldt av REC ikke av hovedeier.
Her vet vi ikke hva prisen er eller blir, det er antatt at det ble mellom 1,4 - 1,6 milliarder kroner.,,, men ikke anklart.

Så hva er løgn i mitt innlegg??

Så kan jeg vel berolige deg å andre om at jeg har tro på selskapet, men at vi får en pris pr aksje på 100 kr i 2024 si det tror jeg ikke på...
Men en dobling + kan være mulig dvs mellom 30 og 40 kr det er penger det også ;)

NULL
Redigert 23.07.2023 kl 14:13 Du må logge inn for å svare
Stabukk
23.07.2023 kl 22:07 6806

Har ikke oppdaget at Null lyver, men han og Kvike11 får avklare det. Er mest opptatt av at vi har 20 innen rekkevidde, der vi har hatt noen korte «besøk». Men kurs over 20 har ikke stått seg, sannsynligvis fordi ulovlig manipulasjon og høy trading har dradd kursen ned. Fravær av manipulasjon bør gi mulighet for at kursen ikke får nye tilbakefall. Flere gode meldinger er i vente. Restart ML og forbedret økonomi kan dra oss videre.

Kurs over 50 er forespeilet av enkelte analytikere ved «Blue Sky». Synest også Null er optimistisk med mulighet for 30-40 i løpet av neste år. Så må også Kvike11 få lov til å fastholde sitt kursmål. Tradere og mer langsiktige bruker selvsagt også kalkulatoren, ut fra sine ståsteder. Tror uansett RECSI kan gi mer gevinst enn tap resten av dette og neste år. Selv ser jeg ikke så mye lenger frem i tid.
Redigert 23.07.2023 kl 22:08 Du må logge inn for å svare
Knekker
24.07.2023 kl 00:54 6674

Hva tenker du selv at et selskap er verdt på børs om det leverer årlig 100 - 300 millioner dollar i EBITA. Hva er det verdt ? altså 1 til 3 milliarder norske kroner ved en dollar kurs på 10. De neste 10 årene. Når ML går 100%

Dette er hva CEO selv melder at kontrakten i ML med Hanwha vil generere. Å bare Hanwha kontrakten aleine

Idag er selskapet verdt rett over 7.3 milliarder kroner. På kurs 17.37

Hva er kursen verdt på børs om Butte, Yulin og eventuelle utvidelser?

Hva er kursen verdt om de kommer en emisjon for å dekke utvidelse ? Vil det påvirke kursen ?

Synes ikke 100 er en dum kurs om alt skulle gå veien, heller ikke kurs 40 om ikke alt skulle klaffe. Heller ikke kr 0 om alt skulle gå til helvete,

Har satt mine kroner på at det ikke går til kroner 0