Salk Institute

JosefK
AZT 28.10.2022 kl 11:56 881


Morsom liten pÄminnelse om at SAN er av beste kvalitet:

https://www.freepatentsonline.com/y2020/0199556.html

Og de som aldri har hÞrt om Jonas salk, de fÄr gÄ og legge seg.

Det dukker underlige ting opp nĂ„r man egentlig sĂ„ etter noe annetđŸ€“

Frozen
28.10.2022 kl 13:00 824

Keep up the good work, JosefK :)

NÄr AZT nÄ er kommet ut med at samlet kundemasse er passert "400+", der "+" indikerer alle kundene (kan vÊre mange) som ivaretas av de ulike salgsselskapene uten at AZT nÞdvendigvis kjenner disse - sÄ har du fortsatt en relativt omfattende kartleggingsjobb foran deg.

Godt at du fortsatt virker svĂŠrt motivert til Ă„ fortsette Ă„ se "under kilten" til Holter.

SÄ fÄr vi se om du klarer Ä holde fÞlge med ham, da det virker som kundemassen nÄ har en fin, stigende, tendens (selv om svÊrt mange av kundene ennÄ ikke er kommet i sin kommersielle fase med sine nye produkter - derav lav omsetning i Q2 og Q3).
JosefK
28.10.2022 kl 13:35 781


Hvis du trodde jeg henger med hodet pÄ grunn av et svakt resultat for Q3, sÄ kjenner du meg dÄrlig. Jethro bygger solid fÞr neste lÞft og jeg gleder meg egentlig bare til Ä grave videre. Man mÄ nesten kjenne igjen hva som er svakhet og hva som er tilsynelatende svakhet. HÞr pÄ webcasten om prosjektene. Jeg mener det var under outlook segmentet.

Ekte svakhet er nÄr det mÄ nedskaleres. Dette er en dump i veien. Det er bare atomkrig som stopper dem nÄ.

Salk er en interessant institusjon, opphav til RNA vaksiner bl a. Selv om noen kanskje vil si Vical.


Frozen
28.10.2022 kl 14:19 752

Jeg har vel egentlig aldri vÊrt i tvil nÄr det kommer til din motivasjon og interesse for det som skjer hos kundene til AZT, og er ogsÄ helt enig i at det overhodet ikke er noen grunn til Ä henge med hodet.

Holter, og ikke minst Þvrige ansatte i AZT, virker Ä ha meget god kontroll pÄ produktutviklingen og pÄgÄende prosjekter.

Litt frem i tid, kanskje allerede ila neste Är, tror jeg alle nÄvÊrende aksjonÊrer vil smile av dagens kursbilde - gitt at de fortsatt er aksjonÊrer...
JosefK
28.10.2022 kl 14:48 717


Jeg tenker mindre pÄ kurs og mer pÄ industri, muligheter og ikke minst hva sanofi finner pÄ. Har de Þkt pÄ nÄ burde virkelig folk begynne Ä tenke stort.

Jeg har sagt det fÞr og kan godt gjenta det: jeg aner ingenting om kursen i det korte bildet. Den kan halvere seg og doble seg men hva som kommer fÞrst kan jeg rett og slett ikke. Men jeg er 98% sikker pÄ at med riktig horisont sÄ er utviklingen i selskapet en omsetning pÄ over milliarden. Med 50% ebitda margin bÞr det gi et par doblinger til. Minimum.

La oss nÄ alle derfor anmode idiotene som sender vÄpen til Ukraina om Ä holde opp.


Dr_Eval
28.10.2022 kl 15:13 685

Jeg tror ikke AZT blir pÄvirket nevneverdig av krigen.
rufus01
28.10.2022 kl 15:13 684

Legger ut en oppdatert Topp 50 pÄ mandag JosefK, blir spennede Ä se den ;). Mulig det ikke blir fÞr pÄ tirsdag nÄr jeg tenker meg om, men iallefall den kommer sÄfort jeg har den!
Redigert 28.10.2022 kl 15:16 Du mÄ logge inn for Ä svare
JosefK
28.10.2022 kl 15:25 670


Flott! Jeg leser dem med stor interesse.
Slettet bruker
28.10.2022 kl 21:41 511

Flot, at du kan finde ud af at Google. Og flot, at du gider👏
Redigert 28.10.2022 kl 21:41 Du mÄ logge inn for Ä svare