Veldig stille..

Betonghue
LIFE 04.11.2022 kl 12:29 6488

Hvor ble de av, alle de hysteriske hausserne? De gamle, tålmodige, vi er her fortsatt, og gevinsten kommer nærmere, dag for dag .....
Kaloix
05.11.2022 kl 01:48 6370

Neida, det er ikke stille. Her skjer mye i kulissene.
Finansiering er på plass, og det i et svært tøft marked. Kursen skulle gjerne vært høyere, men slik er det. Det er ikke et enkelt marked å hente penger fra, se på Flyr og flybransjen generelt. De måtte kurs massakrere kursen for at noen skulle være med. Lifecare er i en helt annen divisjon i så måte. Vi tålmodige kommer til å få betalt her, det er jeg ganske sikker på. Vi er i et marked det er tøft å hente penger fra, alt går egentlig til 'helvete'. Selskap som har en fremtid, vel, de får finansiering på plass.
Tigerberget
05.11.2022 kl 06:54 6314

Det er enkelt å hente penger hvis man har gode fremtidsutsikter eller et bra produkt.
PGS hentet akkurat 1,5 milliarder i en rettet emisjon i løpet av 30 min.
Winter is Here
05.11.2022 kl 07:30 6290

De sparer energi da det ikke sikkert at CE-godkjennelsen kommer i løpet av 2023, da er det viktig å samle all energien man har for å drive med haussing når man får nye "positive" meldinger om progressen. De "positive" meldingene vil føre til mye trading i aksjen.

Jeg oppfordrer alle til se/kreve konkret data fra studiene, både de som utføres nå og kommende. Det sies at sensoren ser ut til å fungere, men man må også se på hva som ble lovet blant annet at sensoren skal vare i 6 mnd uten at nøyaktighet blir påvirket. At sensoren kan brukes når som helst med samme nøyaktighet.

Til slutt skal man ende med et fungerende KOMMERSIELT produkt som kan skaleres opp for masseproduksjon, den må være billig nok så man kan konkurrere med nåværende løsninger.
Redigert 05.11.2022 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
sveipen
05.11.2022 kl 14:32 6120

Tålmodighet er det som gjelder.
Alt tar tid.
Også dette.
Winter is Here
05.11.2022 kl 14:51 6110

Jeg husker jeg leste noe lignende om Nordic Nanovector, Dof og Flyr,

Jeg håper de lykkes, men litt kritisk må man også være. Jeg har full forståelse at det er noen som nekter å ta av rosabriller, men det må man gjøre en gang i blant.
Redigert 05.11.2022 kl 14:57 Du må logge inn for å svare
Dubois
05.11.2022 kl 15:46 6070

Det er samtidig ingen stor risiko knyttet til sensitiviteten, all tvil der er eliminert. Så får vi se om electronics fungerer, men det er uansett den enkleste delen.
Winter is Here
05.11.2022 kl 16:14 6045

Under evaluering så skal man ta hensyn til nøyaktighet, repeterbarhet og oppløsing. De 3 parameterne er sentrale og brukes i mange sammenhenger, nøyaktighet alene kan være villedende med tanke hva som forventes fra sluttproduktet.

https://meettechniek.info/measurement/accuracy.html
kaunis
06.11.2022 kl 11:38 5845

Visst du har så dårlig tru på konseptet hvor er du inne her da. Hittil har alt gått etter deres plan og forventninger og på tid. Selvsakt kan vi aldri være 100% før alt er på plass, derfor er ikke kursen høyere en det den er. Kursen skal mye opp, men i det dårlige kapitalmarkedet som er for tiden, måtte de senke kursen veldig lavt. Vi må kansje vente på en nyhet før den stiger igjen, men om et år er den på flere kroner. Kjøp deg heller inn no på dagens kurs, denne lave kursen er en kjempegod anledningen for oss alle til å fylle på og få GAVEN ned.
AksjeKong1
08.11.2022 kl 19:30 5467

Flere som har fått spm fra megler om å selge aksjene sine i LC til en annen kunde av meglerhus??
Dubois
09.11.2022 kl 00:06 5327

« They are also in discussion with SETsquared Bath, part of the SETsquared enterprise partnership – the global #1 ranked university business incubator for the third consecutive time from UBI Global – to explore opportunities through the SETsquared Scale-Up Programme for business growth through collaborative R&D funding or private investment.»
nirak
09.11.2022 kl 16:23 5118

I børsmelding 8. november kommer det fram at LIFE arbeider med å videreutvikle sensorsystemet fra biologiske til kjemiske reseptorer for glukosemåling.
Er det noen som kan si noe om hva dette har i si for framdriften av pågående forsøk med mennesker?
Vil dette medføre forsinkelser i framdriftsplanen for sensoren?
Kaloix
10.11.2022 kl 23:53 4818

Slik jeg leser denne meldingen, Lifecare har et vanvittig produkt som skal ut på verdensmarkedet. Dette produktet skal spisses til perfeksjon, det skal bli så bra som overhodet mulig, det knyttes eksperter til innen diabetes over en lav sko. Det knyttes samarbeid, ekspertise til denne utviklingen.
Jeg sender mail til Lifecare og Holter innimellom, dette er deler av svaret jeg fikk: 'Det var godt å få gjort denne emisjonen. Jeg skulle gjerne sett en høyere tegningskurs, men det viktigste for selskapet var å sikre likviditet for å håndtere de oppgavene vi har foran oss'!
De som vil tro kan tro, de som ikke vil er helt greit for meg. Det er mye mer skrevet, men jeg har ikke behov for å dele mer.
'De oppgavene vi har foran oss', det er bare å smøre seg med tålmodighet. Jeg har sittet siden begynnelsen av 2020, om jeg må sitte til 2023-24-25....jeg sitter. Jeg skal ha betalt for denne investeringen og som de fleste vet innenfor biotek, det er tålmodighet som gjelder. Selskap som treffer innen biotek, vel, der ligger belønningen for de tålmodige.
Betonghue
18.11.2022 kl 13:58 4123

Stillheten øker i takt med kursfallet. Kalles "kneskjelv" på skiskytterspråket ......
kaunis
18.11.2022 kl 16:54 3976

Da skal en trekke pusten dypt og slappe av, kursen faller for de de svaktroende ikke holder ut. Her er det troen på konseptet som gjelder og ikke alt det rare som skjer på børs, for no ser vi hvor mange "harehjerter" og amatører det er på OSE. Hver eneste dag faller noen som steg kraftig dagen før, og noen har gått 10%opp en dag for å falle det samme dagen etter, og dette har gjentatt seg mange ganger med samme aksje. Vi har fått demonstrert hvor mange retningsløse investorer det er på børs. Det
er bare å glemme normale forhold og tenke langsiktige, samtidig som en tenker at dette ordner seg litt frem i tid. Life reker ikke bort eller forsvinner på andre måter, vi må bare ha tolmodighet og trua på fremtiden.
Slettet bruker
22.11.2022 kl 14:36 3525

Fint å plukke her
kaunis
22.11.2022 kl 14:55 3497

Plukke plukke plukke for den som forstår og ser fremtidsmuligheten som ligge i Lifecare selskapet, de bygger og bygger nye muligheter for FREMTIDIG inntjening, dette er aksjer for å legge i skuffen, så kan de som vil, trade og trade til krampen tar dem.
Slettet bruker
22.11.2022 kl 17:37 3402

At noen kaster korta nå er smått utrolig, er jo nyheter med stor verdi rett rundt hjørnet slik jeg ser det. Bare laste inn her, langt under emisjonskurs også. Bare tull det som skjer nå.