$$$PPPGGGSSS$$$ "PGS AKSJONÆRER FORTJENER EN BEDRE TRÅD"

Denne tråden er stengt for nye innlegg.
14.12.2022 kl 09:39
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Slettet bruker
PGS 13.11.2022 kl 13:09 399827

Personlig syns jeg de beste bidragsyterne her er de langsiktige som bringer gode analyser om PGS framtidsmuligheter og sannsynlige utvikling. Takk til dere. Takk også til dere med godt humør og god tone.

Jeg kommer aldri til å selge PGS på ensiffrede kurser. Men å henge her på forumet er en hobby som det nå frister å ta en pause fra.

Ser at tråden er blitt kontraproduktiv og i hendene på sleskete aktører som ønsker robbe oss. Kanskje er det bare negativt å være en "folkeaksje", i hvertfall mens vi undertiden opplever kraftig manipulasjon og ikke så mye drahjelp fra ledelsen som vi kunne håpt kommunikasjonsmessig.

Så da er det bare for denne karen hvertfall og putte aksjen i skuffen, og vente på q4-tallene og gjøre en vurdering da på langt høyere kurser.

Anbefaler dere å starte nye PGS-tråder, og så ses vi sikkert i fremtiden

🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊
Redigert 13.12.2022 kl 13:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.11.2022 kl 09:47 4537

1 million aksjer omsatt på 45 min..zzzz

Gleder meg til EGF er overstått, vi kommer nok til å få veldig mange gode svar fremover
rischioso
18.11.2022 kl 09:52 4488

Kommer det fra en som fortsatt ser på "diesel" som fremtidens drivstoff ... ;)
Dieseldahl
18.11.2022 kl 09:55 4468

Ja! Er like før bilparken blir elektrisk her nå ; ))
rischioso
18.11.2022 kl 10:11 4319

Ja, tok et lite bet i FLYR i går og der kan man si det er fart - omsatt nærmere 900m aksjer på 1 time ... ;)
Slettet bruker
18.11.2022 kl 10:15 4270

Legger ved et innlegg fra deg tidligere …..Flere med doble budskap og agenda her inne ?

«Da fikk de som fremdeles ikke har aksjer i Pgs en mulighet til og kjøpe aksjer litt under 7 tallet
i morgen tidlig, men da må du være rask, det kommer til og stige oppover relativt raskt.
De som er med i emisjonen har ikke tenkt att den skal være særlig lenge nede på 6 tallet.
Blir en gjentagelse av emisjonen i Mai dette bare at det starter 3 kr høyere denne gangen.
Kan ikke se noe negativt med denne emisjonen, det letter jo bare for selskapets forpliktelser fremover.«
Dieseldahl
18.11.2022 kl 10:21 4207

Ja, så feil kan man ta, har ingen agenda gitt. Sitter fremdeles med aksjene jeg kjøpte
fra 1,5 til 2 kr fordelt på bedrift og privat halv mill aksjer. Trader med småpenger når jeg har mulighet.
Slettet bruker
18.11.2022 kl 10:22 4205

Haha Flyr ja..

Stol-leken skal vel pågå en stund der, kjedelig er det nok iallefall ikke :)

Sissener og kompani må vel snart iverksette en pump for å komme seg ut med skinnet i behold
rischioso
18.11.2022 kl 10:34 4133

Ja, litt spenning under ventetiden her må man kunne unne seg.. Btw, man kan si mye om Sissener, men han har det med å komme seg ut i pluss. Jeg var ikke aksjonær fra før og har dermed ikke blitt vannet som de eksisterende aksjonærene som fikk være med i emisjonen og når jeg kan kjøpe til langt under det de profesjonelle betalte for bare noen dager siden så anser jeg dette som penger på gata. Men når det er sagt så er det her jeg har den virkelige troen fremover - FLYR er ikke annet enn et kortsiktig bet om at kursen veldig snart vil befinne seg på oversiden av 1 øre når det skal dekkes inn igjen - et såkalt hit & run, verken mer eller mindre ... ;)
Alejandreuta
18.11.2022 kl 10:54 3979

Støtter Normalone 100 prosent da ris har byttet side fire ganger i løpet av den siste tiden, minst.. Sikkert en OK fyr for noen, men her inne ser det bare dumt og trist ut. Når så mange påpeker dette, bør du klare å roe deg litt ned. Haussing og Baissing om hverandre. Samtidig synes jeg denne evig krangelen med stikk begge veier bare blir barnslig og teit, Kan nesten minne litt om drittkastingen fra Pool og United supportere på Facebook og VG, selv om der finnner du enda lavere nivå. Nå har jeg blokkert Ris så mister jeg sikkert litt av sammenhengen i noen tråder, men So be it. Ellers ønsker jeg alle medlemmer av P(oly)G(amisters)S(orority) en god helg med eller uten Nyheter. Min båt er lastet med PGS-aksjer. God helg... :-) YNWA:-)
PS! Hvalross takk for den evige entusiasmen som i hvert fall hjelper meg til å holde ut. Var inne ganske tidlig så sikkert liit lettere å være tålmodig. :-)
Slettet bruker
18.11.2022 kl 11:08 3857

Ok det så bare slik ut. Beklager om du ble fornærmet av antydningen ☺️ Min feil det i så fall. Lei og oppgitt er det jo lov å bli. Håper belønningen vil komme her etterhvert. Noen må slippe taket og EGF må gjennomføres.Så får vi se hvilken veg det går. Jeg kjøper noen T til i dag😊 Slik jeg leser det store bildet så vil PGS nyte godt av økt investering og inntjening fremover. Har troa. Men det har vørt noen seige mnd nå så håper julegavene er rett rundt hjørnet 😄
Redigert 18.11.2022 kl 11:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.11.2022 kl 11:16 3819

Tja..

Trodde dette var en PGS tråd. Har båtene fått vinger?
rischioso
18.11.2022 kl 11:26 3732

Kursen burde i alle fall få det så snart Brazil kontrakten tikker inn ... ;)
Max-Investor
18.11.2022 kl 11:42 3625

Tror at vi skal være forsiktig med å gjøre dette til et krangleforum. Nyttig og god informasjon ser ut til å drukne. De som evt leter etter nye aksjer å investere i, vil nok ikke finne all denne støyen særlig selgende.
Slettet bruker
18.11.2022 kl 11:47 3608

Da ble det kjøp av Noen aksjer til på 6,535kr …. Nå kan ankeret bare heises opp og ferden starte, for min del 😊🚢🚢🦅🦅
rischioso
18.11.2022 kl 12:02 3478

Vel, du sier at jeg har byttet side, med det så mener du kanskje at jeg har påpekt endring i kursutvikling for det har jo stemt, men det betyr jo ikke at jeg har skiftet side - når du påpeker det slik så beviser jo det at du mener at jeg er enten for eller i mot dere som er langsiktige og det stemmer jo ikke.

Kursen endrer seg hele tiden og det samme gjør caset. Så har vi forskjellige indikatorer - det tekniske og det fundamentale.

Fundamentalt - Du virker å glemme at gjeldssituasjonen nå er forbedret etter emien for bare kort tid siden og det er en legitim grunn til å endre synet på akkurat det når det skjedde.

Teknisk - Når jeg gir teknisk input så er det basert på TA - det er ikke jeg som bestemmer den utviklingen - det er summen av ale handler som gjør det. Jeg kun formidler hva jeg ser ut i fra chartet og chartet endrer seg fra tid til annen etter hvert som handlemønsteret endrer seg så det blir veldig misforstått å skulle mene at jeg skifter side. Hvilken side snakker du om? Om du anser slike endringer som noe fiendtlig fordi jeg formidler det så kan jo det forklare reaksjonen din, men det endrer jo ikke at det er så misforstått som det kan bli....

Videre så påstår du at mange påpeker dette - hva er for deg mange? Tråden har flere tusen klikk hver dag og ser vi på hvor mange som kritiserer slik du gjør så er det kun en håndfull gjengangere som virker ha bestemt seg for at slik er det - altså ikke mange, men veldig få og blant dere få så er det vel ingen som selv har hatt noe å bidra med annet enn å kritisere de som faktisk bidrar - sorry to say, but that's a fact ...;)
Londonmannen
18.11.2022 kl 12:11 3386

Ja, du er ikke alene om å handle i dag. Nå er jeg rimelig tungt lastet i PGS og venter bare på take off. Er ikke overbevist om at Brasil kontrakt alene vil være nok å gi oss det løftet vi drømmer om, men er rimelig sikker på at det løftet vil inntreffe i løpet av vinteren . Lykke til!
Slettet bruker
18.11.2022 kl 12:13 3397

Enig.synes d er litt mye hetsing og krangling her i pgs.
Slettet bruker
18.11.2022 kl 12:19 3359

Synd men sant, mange som er frustert og utålmodige

Skjer nok ingenting i PGS før tause Rune og ledelsen kommer med en oppdatering

Enn så lenge blir aksjen kontrollert av noen aktører med en agenda, tror ikke jeg har sett så lav omsetning i PGS siste 6mnd.

Skarve 2,8 mill aksjer omsatt idag..
Slettet bruker
18.11.2022 kl 12:33 3260

3x overtegning i rettet emisjon, det forklarer jo ganske godt hvorfor noen vil holde kursen nede for å gribbe til seg aksjer iallefall

De som selger på disse nivåer vil angre noe så inn i helvete når kortene kommer på bordet..
Redigert 18.11.2022 kl 12:34 Du må logge inn for å svare
Max-Investor
18.11.2022 kl 12:48 3119

Jeg tipper at øretrillerene sitter mye i ro nå. Det er rett og slett for risikabelt å trade aksjen på et så lavt nivå. Aksjen kan plutselig dra av sted. Skal ikke se bort i fra at det blir et lite rykk oppover på slutten av dagen.
Redigert 18.11.2022 kl 12:49 Du må logge inn for å svare
Alby
18.11.2022 kl 12:49 3129


Her står Victory fortsatt oppført i opplag, den er da faktisk på vei for klargjøring ?
Slettet bruker
18.11.2022 kl 12:53 3084

((((((((((((hysj, kjøp og le)))))))))))
portion
18.11.2022 kl 12:56 3050

Den er nok på vei for klargjøring fordi om PGS ikke har meldt det ennå...Litt tålmodighet så skal du se;)
Slettet bruker
18.11.2022 kl 13:05 2981

Tja...

Dette er noe av det "dummeste" jeg noen gang har sett i aksjemarkedet. Man må jo være blind, døv og stum med stor grad av funksjonshemming, lobotomert og evneveke om man ikke ser tegninga. jeg har sagt det før men kan gjerne gjenta meg selv. Denne aksjen kan gjøre deg "søkkrik". Once in a life time mulighet. Og like forbanna er det mange som selger nå.. Er det miljøskadde grønnskollinger med grønn stær, hvit stokk og underutviklet førerhund med glassøyne ???
Slettet bruker
18.11.2022 kl 13:14 2916

Fram med storslegga!

Prim er for barn; - og skal uansett ikke under noen omstendigheter i øret!

Ke ke kjøpe, me me mye!
📣📢🔊KJØPE🔊📢📣
Slettet bruker
18.11.2022 kl 13:16 3014

Eller la vær, men sutr da i kroken etterpå, stille og i skam
oppturen
18.11.2022 kl 13:21 3009

Den siste presentasjonen viser at med gjennomført emisjon så er gjelden innenfor «ønsket nivå» selv uten cash overskudd i 2023.
Blir nok ingen flere emisjoner i PGS etter denne runden. Etter restrukturering i slutten av 23/ begynnelsen 24 vil vi se hva vi kan forvente i utbytte fremover 🥳
Ser det som 95% sannsynlig med en oppgang mellom 400%-900% iløpet av kommende 15 måneder.
rischioso
18.11.2022 kl 13:34 2932

Jeg befinner meg nok i den kategorien for i kjedsommelighetens navn og i påvente av nytt så må jeg innrømme at jeg har gjort noen få øretrades hvor jeg har loppa robotene for noen skarve hundre aksjer i slengen så ja - veldig stor risiko for så lite i disse tider hvor vi vet at melding vil tikke inn i nærmeste fremtid hvor risken ligger i at kursen plutselig tar av i de minuttene man venter på en lavere inngang og vipps så har man gått glipp av noen russiske %-er, men på den annen siden så er det også godt at noen holder robotene i sjakk for om de får leke helt på egenhånd så ender det ofte med at de selger til hverandre på stadig lavere kurser og det ønsker vi jo ikke - så kanskje ikke fullt så lobotomert allikevel ...;)
Slettet bruker
18.11.2022 kl 13:51 2850

He he...

Om du ikke har humor eller ikke "helt ser tegninga" i hva jeg skrev lider du kanskje av en av "de tidligere nevnte" diagnoser. Og ja... Som jeg skrev "selger du NÅ" og siden du gjør det er vel ikke flere av diagnosene helt fjernt..
rischioso
18.11.2022 kl 13:58 2793

Humor har jeg og tegninga ser jeg for som mannen sa til kjerringa - så fint at du skrev - skrev mer ...:)

For øvrig så er det verdt å nevne at jeg kun øretradet med knappe 10% av posisjonen så ikke den største risken i så måte, men dog ...
Redigert 18.11.2022 kl 14:04 Du må logge inn for å svare
unikum
18.11.2022 kl 14:11 2931

He he er nok noen som holder oss i sjakk. Men takk jeg med sikkert mange andre har doblet stacken siste uken å kan vente litt lenger enn nesa rekker
Slettet bruker
18.11.2022 kl 14:18 2870

Quendi skrev Är du arg PU?
Arg...

Hehe... Nei overhode ikke... Dess legere tid dette tar dess flere aksjer får jeg anledning til å kjøpe.. (Tar jo litt tid å selge organer på svartebørs.) Og ja... Noe trading har det vert men her vi er nå er det kun kjøp som gjelder.. (For min del)
oppturen
18.11.2022 kl 14:32 2893

«Strong opportunity basket for Q4 late sales»

Blir nok en melding i jule uka eller romjula med oppdatering på «strong late sales» 🤑
Quendi
18.11.2022 kl 14:33 2876

Förstår frustrationen. Det är samma visa i CoolCo. Även om jag menar på att Cool har mycket bättre utgångspunkt än PGS ;-)
rischioso
18.11.2022 kl 14:44 2890

Basert på det vi nå vet angående Brazil anbudet så burde vi vel kunne forvente en kontraktsmelding i løpet av helgen hvor mandag morgen hadde passet fint for i følge US pre markedet så ser det ut til at det blir en sterk ukeavslutning over dammen noe som vil bety en fin start på OSE på mandag morgen ... ;)
Redigert 18.11.2022 kl 14:46 Du må logge inn for å svare