M-SAN HQ

JosefK
AZT 15.11.2022 kl 19:53 1266


Alle liker SAN! Men SAN er flere produkter. SAN HQ er det vi vanligvis refererer til. Den har blitt brukt i så mange sammenhenger nå at det må være flere hundre publikasjoner der man finner den. Og sannsynligvis er det første godkjente produktet produsert med SAN HQ.

Så hva er det med M-SAN HQ?

For en uke eller to siden dukket det opp en poster som er en komparativ analyse av M-SAN og konkurrenten Benzonase. Jeg fant den uhyre interresant siden det er helt umulig for menigmann å distingvere mellom dem. Det er nukleaser, men foruten det er det vanskelig å skille mellom dem. Her vil hvem som helst kunne se at det er signifikant forskjell på produktene. Jeg fant det så opplysende at også andre FA forum lesere vil fatte interesse for det. Her er den:

https://aztechnology.wpenginepowered.com/wp-content/uploads/2022/10/Poster-LV-DSP-and-DNA-removal_NM.pdf

To SAN or M-SAN?

Men hvorfor to nesten identiske produkter? Det blir jo bare mer komplisert! Og ja, det blir det. Men forklaringen på det er at aktiviteten er tilpasset en lavere konsentrasjon av salt. Dette kan man lese mer om her:

https://fxdao484cz63vqfam32j6ru1-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2022/05/AZ-Salt-Active-Nucleases_v1.2_web.pdf

Men vent nå litt!

Det er enda to produkter i SAN familien! SAN HQ 2.0 og HL-SAN! Forvirrende, ja. Og jeg tror faktisk ikke HL-SAN sorterer under biomanufacturing i det hele tatt. Når jeg finner det i litteraturen så brukes det i diagnose-sammenheng og gjerne i kombinasjon med sekvensiering. SAN HQ 2.0 sier de er mer rettet mot produksjon av proteiner i stedet for virus vektorer.

For å oppsummere, så finnes det en salt active nuclease for de fleste anledninger. Den formidable veksten vi har sett i biomanufacturing segmentet skyldes i hovedsak SAN HQ. Om M-SAN HQ gjør det like bra, så blir det virkelig fart i butikken. Merk også at hver enkelt SAN (med unntak av HL-SAN) har et ELISA kit. I tilfellet M-SAN ble det lansert i desember. Og med den normale laggen i lanseringssyklusene tror jeg det gjør at vi også snart vil finne mer om M-SAN HQ også i litteraturen. Og dermed i regnskapene. Per i dag finner jeg ingenting.

Håper dette var uSANnsynlig interessant og at M-SAN dobler biomanufacturing segmentet 🤓 (Det er lov å håpe, er det ikke?)

Les og bli bedre kjent med SAN familien. Biomanufacturing som utelukkende består av SAN omsatte for over 15 mill siste kvartal. Og det er antakelig første gang det var høyere enn tools segmentet. Det er også forventet at det er her veksten blir størst framover.

rufus01
15.11.2022 kl 21:27 1197

Takk for super informasjon med tilhørende forklaring!
xjack
15.11.2022 kl 22:03 1146

Ja, du JosefK, du JosefK - slitsomme børsdager nå, men en mann holder fortløpende oppe motet i klanen, nemlig du, JosefK - kan ikke lovrose din research fullgodt!
I bibelske ordelag vil jeg si om dagens epistel: som epler av gull i pokaler av sølv, er ord talt i rette tid!
xjack
15.11.2022 kl 22:09 1134

Ja, du JosefK, du JosefK - slitsomme børsdager nå, men en mann holder fortløpende oppe motet i klanen, nemlig du, JosefK - kan ikke lovrose din research fullgodt!
I bibelske ordelag vil jeg si om dagens epistel: som epler av gull i pokaler av sølv, er ord talt i rette tid!
Frozen
15.11.2022 kl 22:38 1098

Glimrende JosefK.

Selv om linkene er til allerede tilgjengelig informasjon, så hjelper det veldig godt med dine kommentarer.

Takker så meget.