ENSU - Q3 2022 Results Webcast 16.11.22 - 08:00

scorn
ENSU 15.11.2022 kl 23:23 27240

https://channel.royalcast.com/landingpage/hegnarmedia/20221115_3

--

Following the release of the Company's Q3 2022 interim report and financial statements, Ensurge Micropower ASA ("Ensurge") will hold a web conference on Wednesday, 16 November 2022 at 8:00am Central European Time. The presentation by CEO Kevin Barber will be held in English and discuss the company's technology, manufacturing, and go-to-market activities.

At the time of the event, the conference can be accessed at https://channel.royalcast.com/landingpage/hegnarmedia/20221115_3/.

Following the event, a recording will be available on the Company's investor relations website at https://ensurge.com/investor-relations/presentations- webcasts/.

(https://newsweb.oslobors.no/message/575723)
Redigert 15.11.2022 kl 23:30 Du må logge inn for å svare
tynnidioten
29.11.2022 kl 18:12 3024

En tankevekker for hauserne med ny ATL.
scorn
29.11.2022 kl 16:42 2999

Gullhaugens aktivitet: https://www.finansavisen.no/forum/user/190331/view

Går mye i russiske prosenter, smelling og kurser som raskt skal gå opp...
scorn
29.11.2022 kl 16:37 3004

EGM den 1. desember.

https://newsweb.oslobors.no/message/575409

https://newsweb.oslobors.no/obsvc/attachment.obsvc?messageId=575409&attachmentId=249468&obsvc.item=1

Tipper at punkt 4 får "nay" og punkt 5 får "aye".
Redigert 29.11.2022 kl 16:38 Du må logge inn for å svare
OPC1000
29.11.2022 kl 08:41 3107

Gullhaugen ble plutselig borte.
Nå holder han på i Flyr - en annen taperaksje.
iTRADER09
28.11.2022 kl 13:28 3294

Ensu (tidligere thinfilm) er et godt eksempel på hvordan dette fungerer i praksis. Selskapet har kjørt rettede emisjoner i over 15 år. Skulle tro at "de store" etterhvert ble sittende med nesten alle aksjene etter alle disse rettede emisjonene. Men i praksis sitter de store omtrent med det samme de har hatt hele tiden, nok til å være sikkre på at EGF godtar kapital-utvidelsene som foreslås. Andelen som eies av topp 20 går noe opp og ned avhengig av hvor man er i emisjons-cyclene, men i snitt er det ingen stor endring.
Og "søsterselkapet" Idex (samme styreformann/storeier) har holdt på på den samme måte i 25 år. Begge selskapene er utrolig proffe på rettede emisjoner og utrolig dårlig på å levere inntekter. På tilsammen over 40år med samme styreformann, har de to selskapene hentet mer en 6 milliarder så å si helt uten en krone i inntekter.
Men dette er en ENSU tråd, og denne gangen har de muligens en mulighet til å rette på det siste. For første gang har disse selskapene en CEO som ser ut til å fokusere mer på å skape virksomhet enn å skape powerpoint til bruk mot aksjonærer. Men dessverre for dagens små-aksjonærer må det nok noen store rettede emisjoner til før de evt kommer i mål. Det kan kanskje kalles investment banker buying into US subsidiary e.l., men er fortsatt at deler av selskapet selges til få.
Cpt MC
28.11.2022 kl 04:56 3496

Takk for investeringsråd! Fakta er at de ikke tjener en eneste krone. Fakta er at de ikke har solgt noen batterier enda. Når de skal levere vet ikke jeg. De sier Q4/Q1, men det er nå bare det de sier. De kommer heller ikke til å få store kontrakter i første omgang, så selskapet kommer ikke til å stå på egne bein før 2024 tidligst. Tror du gjør det lurt å selge i februar dersom ingen ting har skjedd. Tror dog du undervurderer hvor mye lavere kursen er vet et slikt scenario. Vi kan være enige i at selskapet er priset svært billig dersom (!) de får noen av de ordrene som er skissert.
True
28.11.2022 kl 00:39 3526

"Bra skrevet og er helt enig. Mine tanker er at ENSU må bevise hva de er god for iløpet av desember og januar for at jeg skal ha tilstrekkelig tiltro til dette selskapet. Dvs, de må fortsette å holde det de har kommunisert og lovet, og både bekreftelser på batterier, ordrebekreftelser og produksjon bør være godt i gang innen den tid.

Dersom dette fortsatt ikke er tilfellet før februar, kommer jeg nok ikke til å sitte i denne aksjen mye lenger. Som sagt, det er nå eller aldri for ENSU - og ja, kursen akkurat nå er deprimerende, dog vi hadde aldri vært så langt nede hadde det ikke vært for verdensøkonomien. Alle unntatt 1 aksjonær i Topp 50 som solgte seg ut her om dagen har økt sine posisjoner.

Nå som kursen er under 2 kr vil også jeg gjerne øke mer for å snitte ned mens det fortsatt er mulighet. I verste fall kommer jeg meg nok trygt ut av denne aksjen på break-even nivå dersom ting ikke fortsetter å gå etter planen. Kursen har vært langt høyere tidligere uten noen tilstrekkelige resultater og fremdrift som vi er vitne til nå uansett, så det vil kun være snakk om tid. "

Fått med dere denne da? Eller bare ser dere det dere vil se, er forutinntatte og drar forhåndsatte konklusjoner? Fordi etter hva jeg kan lese, ser jeg kun et velbalansert og konstruktivt innlegg uten noen som helst form for haussing.
True
28.11.2022 kl 00:30 3521

"Bare å følge nøye med på de neste meldingene de neste månedene nå, så kan dette bli veldig bra. Er ikke mye mer som skal til nå før denne tar av, men som sagt - de par neste månedene avgjør alt sammen. "

Hva med denne? Er dette haussing? Hva står det helt på slutten der?

Forbanna gjøker...
True
28.11.2022 kl 00:18 3522

"Det er lov å være litt smådeppa akkurat nå som vi er så langt nede, men dette kan bli en hyggelig julereise så lenge alt fortsetter å gå etter planen. De skal jo begynne å levere i Q1 neste år, og det er ikke lenge til gitt. Da ser vi nok en mye hyggeligere kurs :-)"

Kaller du dette haussing? Ser du noen ville kursmål jeg har spådd her? Har jeg noe sted skrevet nøyaktig hva som vil skje og kommet med villedende påstander? Er det ikke fakta at de skal begynne å levere batterier i Q1?

Kan vi ikke da være fullstendige enige om at dersom ting fortsatt går etter planen, så vil det naturligvis gjenspeiles i kursen?

Føler som jeg jobber i Barnehagen her noen ganger.
True
28.11.2022 kl 00:11 3512

Helt utrolig at slike som deg faktisk har valgt å investere i ENSU.

Mitt råd: Selg deg ut nå, gå videre og slutt å klag!

Er det mulig...
hobby invest
26.11.2022 kl 12:28 3823

Bra oppsummert! Er så mange slike hause innlegg uten dokumentasjon at en blir lei av forumene. Satser mann i slike selskap så kan alt skje +/-
Cpt MC
25.11.2022 kl 23:40 3954

Ja, så hva er egentlig poenget med å skrive dag inn og dag ut her? Jeg er tålmodig, men respekterer ikke dine og Gullhaugens haussende innlegg. Du må jo evne å se at det er en risiko for at dette går helt i dass? Du kan ikke bare skrive at kursen skal opp.. Hva vet du egentlig om selskapet?? For alt du vet kan ledelsen lyve! Jeg sier ikke at jeg tror det, men poenget er at du som aksjonær ikke har den villeste anelse når det gjelder sånne selskap som dette. De tjener ikke penger, og da er egentlig hele investeringen din basert på en fin power point presentasjon! Har du vært på besøk i anlegget i USA? Kjenner du noen som jobber der? Hvor mange jobber der? Hva har barber gjort tidligere? Hvordan har det gått med de selskapene barber har ledet tidligere? Jeg kan fortsette i det uendelige. Hvis alt viser seg å være så bra, så MÅ de få en kontrakt. Det er ikke noen annen vei rundt. Så inntil den kontrakten kommer så bør denne forum-siden egentlig være j**** kjedelig å følge med på. Men så klarer du og Gullhaugen å sprøyte ut noe drit hver eneste dag om at kursen skal ditt og datt osv…
True
25.11.2022 kl 16:38 4086

Tiden vil vise som alltid. Skjer ikke over natten uansett, men så lenge ting fortsetter å gå etter planen, kan mye positivt skje bare på et par måneder. Jeg har i allefall en solid plan inntil videre og kommer til å legge denne i ro nå og fokusere på helt andre produktive ting.

God helg.
tynnidioten
25.11.2022 kl 16:30 4092

"vet både du og jeg at kursen vil gå opp"

Det eneste jeg "vet" er at ingen vet noe som helst.
True
25.11.2022 kl 16:26 4101

Vel, den jeg er i allefall enig i, men med mindre man trader ENSU på daglig basis, vet både du og jeg at kursen vil gå opp igjen over tid med mindre noe skulle gå fryktelig galt for ENSU. Tror folk her inne burde se det nyeste webinaret med Kevin Barber om igjen.
True
25.11.2022 kl 16:22 4085

Hva slags utregninger eller harde fakta trenger du fra meg? Det står svart på hvit hva som skjer på børsmeldingene dersom du følger litt med i timen. Og så vidt jeg kan se, er harde fakta at alt går mer eller mindre etter planen hitil i allefall.

Kan ikke huske noe sted hvor jeg har skrevet at "kontrakter vil komme", men at kursen skal opp igjen sier seg selv, så jeg skjønner ikke dette gnålet...

Det virker for meg som at du har ekstremt dårlig tålmodighet og sitter med store tap. Selskapet har levert og levert basert på tidligere meldinger, og forhåpentligvis vil de fortsette å gjøre det fremover også. Virker som at folk forventer at ENSU skal tjene milliardær inntekter over natta. Dette er en prosess som tar tid.

Så slapp helt av nå. Ta en velfortjent lørdagspils og ro ned nervene.
tynnidioten
25.11.2022 kl 16:14 4090

Det er jo helt tragisk at en emisjon må settes mer enn 20% lavere enn markedskurs og at aksjekursen faller ytterligere.

Skal vi under krona igjen og ny spleis ?
Redigert 25.11.2022 kl 16:19 Du må logge inn for å svare
Cpt MC
25.11.2022 kl 16:03 2242

Du skriver så sinnsykt mye her uten substans. Du sier du er siviløkonom, men har aldri sett noen utregninger eller harde fakta fra deg. Du skyter egentlig bare fra hofta om at «kursen skal opp» og «kontrakter vil komme». Hva vet du egentlig om det?

Vi er alle enige i at potensialet her er enormt. Men nå må ledelsen og selskapet begynne å levere! Aksjekursen har vært børsens mest langvarige tragedie!
tynnidioten
25.11.2022 kl 16:01 2122

Hva har skjedd med Gullhaugen ?
Han var jo så ivrig.
True
25.11.2022 kl 15:51 2106

Har ikke spådd noe som helst, så det får gå på Gullhaugen. Forskjellen på deg og meg er kun at jeg har tro på ENSU og er positivt innstilt, mens du er kun her for å gnåle, jamre og spy galle så raskt det går litt dårlig for selskapet.

Må være trist å være deg :-)
scorn
25.11.2022 kl 13:59 2218

Pfft - Du og vennen din Gullhaugen spådde jo kurser over 10 kr før jul+++. Endelig har du tatt til fornuft? Hvor har det blitt av vennen din forøvrig? Er han opptatt med å hausse andre aksjer mon tro?
True
25.11.2022 kl 12:17 2234

Du er rimelig innbilsk dersom du tror at mine investeringsbeslutninger er basert på dine råd. Men for all del XD
scorn
25.11.2022 kl 12:05 2257

>Det går helt fint, for jeg tar ikke deg seriøst i det hele tatt ;-)
Hah! - Du tar meg tydligvis seriøst nok til å høre på rådet mit om å kjøpe aksjer til under "rep-emi" kurs ;)
Redigert 25.11.2022 kl 12:13 Du må logge inn for å svare
True
25.11.2022 kl 02:07 2503

Det går helt fint, for jeg tar ikke deg seriøst i det hele tatt ;-) Og forrige meldinger har jo ikke vært positive..........

Har forresten aldri sagt noe om at jeg skal ta gevinst i år...

Gå å legg deg ditt troll.
Redigert 25.11.2022 kl 02:07 Du må logge inn for å svare
scorn
25.11.2022 kl 00:22 2553

Kommentarer som dette "Når flere positive meldinger ticker inn i Desember, kan du si ha det og farvel til disse prisnivåene." gjør at jeg ikke kan ta deg seriøst.

Hvorfor vil du ha høyere kurs i desember om du er langsiktig? Det er bedre å vente til neste år skattemessig.
Redigert 25.11.2022 kl 00:24 Du må logge inn for å svare
True
24.11.2022 kl 23:48 2588

Hadde jeg hatt mulighet til å kjøpe hele tiden, hadde jeg kjøpt mye mer ;-)

Det er lov å være litt smådeppa akkurat nå som vi er så langt nede, men dette kan bli en hyggelig julereise så lenge alt fortsetter å gå etter planen. De skal jo begynne å levere i Q1 neste år, og det er ikke lenge til gitt. Da ser vi nok en mye hyggeligere kurs :-)
tynnidioten
24.11.2022 kl 21:22 2715

Du må være en holden mann som har mulighet til å kjøpe hele tiden.

I motsetning til deg har jeg redusert på vei nedover og unngått enda større tap på den måten.
Redigert 24.11.2022 kl 21:23 Du må logge inn for å svare
True
24.11.2022 kl 20:19 2806

Klart seg bra i dag den. Opp 3+% :-) Sterk støtte på 1,90 kr, som jeg med stor fornøyelse fikk kjøpt flere aksjer til i går. Når flere positive meldinger ticker inn i Desember, kan du si ha det og farvel til disse prisnivåene.
Oilinvestor
23.11.2022 kl 20:28 3201

Selskapet er tydelig på hvor kapitalen skal kommer fremover. Dette har de kommunisert ganske tydlig i det siste, dages Edison analyse er nok en bekreftelse. Selvsagt, risiko for at det ikke går er til stede.
Dette er ikke rykter eller hva "noen" spekulerer. Kommer fra selskapet selv.

Frisk kapital skal komme fra:
1. Strategiske partner(e) og kunder
2. Kapital fra deres datterselskap" to raise equity into the California subsidiary to fund this capital investment."

Innkjøp av utstyr (bestillinger) skal sendes ut til underleverandører i løst av begynnelsen av 2023.

i løpet av 2024 skal utstyret være ferdig installert, sertifisert og testet.

iTRADER09
23.11.2022 kl 20:17 3216

Fordi jeg er interessert i teknologi og tror at selskapet kan ha potensiale denne gangen, men ikke uten ganske mye mer kapital, og de som skal bidra med den vil gjerne ha noe igjen for det. Og innimellom alle trosbekjennelsene er det faktisk noen har som legger ut nyttige lenker som kan tilføre noe til min oppfatning av når tiden er rikitg.
Oilinvestor
23.11.2022 kl 20:10 3234

GF er neste Torsdag (1 Desember) mulig vi vil ligge under 2 kr frem t.o.m Onsdag. Vi for se.

MEN jeg på en annen side, leverer de, blir rekylen helt sykt!

Bare se hva som bekreftes ved. videre funding av drift og CAPEX:
Funded development beyond current roadmap
Ensurge is currently engaged in contract negotiations with a global leader in the information technology market to undertake funded technology development, which will potentially deliver technology attributes at the unit cell level beyond Ensurge’s current roadmap. This development work will be defined to meet the demands of the third party’s aggressive wearable device roadmap, potentially delivering substantial improvements with regards to usability.

Potential fund-raising for capacity expansion

Management noted a strong increase in the production rate of battery cells during Q322, which it expects to increase further during Q422 and FY23. This capacity should be sufficient to meet customer demand during FY23. However, management expects that additional capacity will be required from FY24 onwards, which will require Ensurge to start placing orders for critical pieces of equipment in early FY23. Consequently, management notes that it is actively engaging multiple US investment banks to raise equity into the California subsidiary to fund this capital investment. Management has not stated how much equity would need to be raised to cover capacity expansion. In addition, Ensurge may also outsource some of the final steps in manufacturing complete batteries to gain extra capacity.

Edit:
"is actively engaging multiple US investment banks to raise equity into the California subsidiary to fund this capital investment.

Aldri opplevd at en aksje ikke går på forventninger. siste setning burde sette fyr på aksjen. Så ja jeg tror det er en agenda her frem til GF....
Redigert 23.11.2022 kl 20:15 Du må logge inn for å svare
True
23.11.2022 kl 18:31 3228

Nei, her er det annet ugler i mosen. Det finnes absolutt ingen grunn til at selskapet og ledelsen ikke skal ha tilitt på dette tidspunktet. Dette går nok over etterhvert når ting begynner å stabilisere seg.
scorn
23.11.2022 kl 16:46 3340

Å sørge for at det ikke blir noen rep-emi står nok høyt på dagsordenen.
specc
23.11.2022 kl 16:10 3340

Et eller annet skurrer her. Vanligvis så stiger aksjer på forventinger, men i alle fall ikke ENSU. Neste stopp må jo være 1.5 - 1.2 ?

Kursen står utfor et stup og den kan da lett stupe 10-15% igjen. Nå må ledelsen komme med noe før det er for sent.
scorn
23.11.2022 kl 15:50 3364

Tigerstaden har redusert med 500k tre dager/ganger siden 14.11. Om det er salg eller utlån vet man ikke.,

Ref Tigerstaden og den nylige rettede emisjonen:
"Investors will receive all of their allocated Offer Shares in Tranche 1 of the Private Placement, except for Robert Keith, Alden AS ("Alden") and Tigerstaden AS who will receive Offer Shares in Tranche 1 and Tranche 2 of the Private Placement."

Kanskje det er han som har fått oppgaven om å sørge for at det ikke blir noen rep-emi. Uansett, hva skal vi med den nå som kursen er under rep-emi kurs? Og flere aksjer tilgjengelig har vi ikke lyst på.

Redigert 23.11.2022 kl 15:55 Du må logge inn for å svare
Dovretro
23.11.2022 kl 14:47 3431

Lurer mere på hvem som selger, er det Fremdeles Tigerstaden som selger ser at han solgte 500 000 for 2 dager siden, var det ikke han som drev og presset kursen nedover tidligere også. Han kjøpte vel emiaksjer sist.Han står oppført med 13,6 mill aksjer enda for 2 dager siden.
Cpt MC
23.11.2022 kl 14:41 3443

Er bemerkelsesverdig at aksjekursen er på all time low når det skal komme kontrakter innen desember. Det viser egentlig bare at ledelsen og selskapet har null tillit.