Bergen Carbon Solution (Faktatråd)

MyGame
BCS 19.11.2022 kl 01:36 192771

Bergen Carbon Solutions AS stiftet 2016. Teknologi CO2 pumpes inn i smeltet Li2CO3 og går gjennom en kjemisk elektrolyseprosess som separerer karbonet fra et CO2-molekyl og danner O2 og CNF. Ved at CO2 blir omformet til en ny, stabil binding er prosessen CO2-nøytral.

!NOTA BENE:
Ny CEO og flere viktige strategiske initiativer pågår 2023

RECENT NEWS: 28 03 2023
Bergen Carbon Solutions enters into a memorandum of understanding (MOU) with HUCHEMS to establish a partnership and to commercialize BCS technology and CNT business in their territory. The purpose of this MOU is to produce noble CNTs with BCS technology for delivery to battery cell manufacturers in the Asian region. The parties will as part of this MOU explore the opportunity of setting up a CNT factory with a capacity of 10.000 tonnes per year in Korea.

SHORT UPDATES:
🔥BCS bekrefter være fullfinansiert
🔥MOU TKG Huchems
🔥Live presentasjon 29. mars 2023
🔥Prises ~ kontantposisjon og u/NAV
🔥Null rentebærende gjeld
🔥Balanse 293 millioner kroner
🔥CCU prosjektet godkjent ~2MNOK Success fee
🔥Joint research-prosjekt Horizontal Na Energy
🔥Innovasjon Norge tildeling ~6 MNOK
🔥Produksjon karbon (BIR) vellykket

Ledelse:
Odd Strømsnes, adm.dir.
https://tinyurl.com/STROMSNES-linkedin

Jon Andre Løkke, styreleder
https://tinyurl.com/LOKKE-linkedin
https://tinyurl.com/CHARIMAN-WELCOME

Cash balanse ~ 293 millioner kroner
Selskapsverdi : ~430 millioner kroner
Antall aksjer: 41.97M

13 03 2023: 7.300 ATL Intraday
20 03 2023: 7.130 ATL
06 01 2022: 81.88 ATH
19.04 2021: IPO @ 16.00 (open)
PRE-IPO @ 11.75 per share

Recent Insider Transactions
28 03 2023: Fatnes@10,4044
12 01 2023: Strømsnes @8,2913
24 11 2022: Blydt-Svendsen @11,4500
24 11 2022: Huseby @11,7300
23 11 2022: Skansen @10,8846
22 11 2022: Løkke @10,4779
10.02.2022: Awilhelmsen @54,899

22 02 2023: Enova ~2MNOK Success fee
21 12 2022: Karbonproduksjon av røykgass
09 11 2022: Høyanger - tidslinje implementering
14 09 2022: Undersøker grafittproduksjon
16 06 2022: MWCNT til produktporteføljen
01 05 2022: Japansk selskap kjøper CNF
20 12 2021: Diegel 2.0 Stabil produksjon
29 10 2021: Forarbeid fullskala produksjon
22 10 2021: Salgsavtale Nanoshel UK
10 05 2021: EcoNano kunde Japan

28 03 2023: MOU TKG Huchems
29 09 2022: MOU japansk selskap
28 10 2021: LOI japansk selskap
30 06 2021: LOI Jackon (OSE:BEWI)
23 06 2021: LOI Yara (OSE:YAR)
08 06 2021: LOI kinesisk selskap
14 05 2021: LOI japansk selskap
29 04 2021: LOI Toshiba/Mitsubishi?
28 04 2021: LOI Antwerpen

LoI før IPO:
Gaitline: www.gaitline.no
Tiotech: www.tiotech.com
LayerOne: www.layeronematerials.com (By Aker)

https://tinyurl.com/BCS-HOME (Web)
https://tinyurl.com/BCS-PATENT (Patentstyret)
https://tinyurl.com/BCS-Espacenet (EPO)
https://tinyurl.com/BCS-BRREG (Brreg)
https://tinyurl.com/BCS-PROFF (Proff)
https://tinyurl.com/BCS-BIR-ENOVA (Rådalen)
https://tinyurl.com/BCS-INSIDERS (Primær)
https://tinyurl.com/BCS-SOKNADER(F-Rådet)
https://tinyurl.com/BCS-HISTORY (Historien)
https://tinyurl.com/BCS-NEWSWEB (NewsWeb)
https://tinyurl.com/INVESTORGRUPPE-FB

Oversikten oppdateres kontinuerlig for å sikre nøyaktighet og relevans.

Debatter på en saklig og humoristisk måte, vis respekt og forståelse for ulike synspunkter, del kompetanse og lær av hverandre. Følg FA´s retningslinjer, men ha det gøy og la tastaturet blø. Sitat Rockpus: La oss respektere ulike måter å forholde seg til aksjen på. ENJOY!

Disclaimer: Trådstarteren "MyGame" eier aksjer i Bergen Carbon Solutions AS. All informasjon delt eller diskutert av MyGame er basert på egen forskning og kompetanse og kan ikke garanteres å være nøyaktig eller fullstendig. MyGame tar ikke ansvar for tap eller kostnader som kan oppstå fra bruk av informasjonen, og alt innhold skal tolkes som personlig mening. Ingen innlegg fra MyGame skal anses som en oppfordring eller anbefaling om å kjøpe eller selge verdipapirer.

Redigert 29.03.2023 kl 17:01 Du må logge inn for å svare
rockpus
04.01.2023 kl 11:50 4736

Det normale på dette forumet er jo motsatt! De som selger og som likevel har langsiktig tro med intensjon om ny inngang, pleier å komme med svært negative innlegg med dystre spådommer i et håp om at kursen skal falle mer ned. Jeg velger derimot å opptre ærlig og redelig, selv om det skulle bidra til at jeg mister toget.
Det er i alle fall både underlig og uvanlig å legge inn innlegg som er så pessimistiske at de kan få andre til å gi opp og selge på stadig lavere kurser, når man selv fortsatt er aksjonær?
Molbre
04.01.2023 kl 12:09 4688

Ja jeg er pessimistisk, men kommer i hvert fall med betraktninger om hva som kan skje ikke bare fjas om at fremtiden kommer, fra pessimisten til optimisten etc som enkelt gjør, dette inkluderer ikke deg! Tviler på mine betraktninger har noe å si på om folk selger eller kjøper, der håper jeg de gjør sine egne betraktninger! Ser ingen grunn til å stole på at den teknologien som de jobber med nå er så revolusjonerende som de sier, grunnen er at det skulle den forrige være og, i tillegg har de bortimot lovet kontrakter for 1,5 år siden og ingenting har kommet enda! Videre vil ikke selskapet svare på hvorfor Nanoshell avtalen ikke generere penger, hvorfor ikke?
rockpus
04.01.2023 kl 12:30 4625

Jeg har full forståelse for din skuffelse.
Fjoråret var en katastrofe for min del, mye takket være BCS.
Men jeg kan bare ikke fatte at BCS skulle klare å få så god styreformann og CEO ansatt, om situasjonen var så dårlig som det du tror?
Det hadde vel heller ikke blitt noen MOU med det Japanske selskapet, om de ikke var med på den nya strategien?
Og hvorfor i all verden skulle foreldrene til fungerende CEO fortsette med ukentlige kjøp av flere aksjer?
Jeg finner i alle fall ikke noe logikk i dette, om situasjonen skulle tilsi at selskapet nærmest er ferdig..
FaderGem
04.01.2023 kl 12:48 4583

Prøv og grav litt dypere, og spør deg selv andre spørsmål enn kun destruktive. Du har sjeldent et svart/hvitt bilde å vise frem, det står for det meste av en klatt med svartmaling. Trenger det å være sånn du tror inni hodet ditt? Det er det første du kan spørre deg selv etter.
Molbre
04.01.2023 kl 12:50 4568

Jeg er enig i det du skriver her, og logikken tilsier jo at disse tingene gjør at fremtiden skal se lys ut. Men når det som har skjedd har skjedd og selskapet har gjort så mye rart så klarer jeg ikke å dele euforien til FaderGem og Rule. Jeg tror og håper at noen hoder ruller i selskapet og at vi får nye kluter inn i tillegg til CEO. Noen kan ikke ha gjort jobben sin når ting har gått så galt som det har nå, med galt mener jeg at de måtte forkaste den gamle produksjonsmetoden, for det er jo det de har gjort! Grunnen kan jo være at de ikke klarer å tjene penger på denne metoden nå, er det på grunn av noen ikke klarer å lande avtaler som er stor nok? Videre er jo tidsrammen blitt økt betraktelig vi skulle vel egentlig hatt produksjon allerede, nå snakker vi nok om tidligst q3 2024 vil jeg tro!
Molbre
04.01.2023 kl 12:57 4552

Er ikke i hodet mitt at det ikke er kommet avtaler, utsetting av fabrikk, forkaste teknologien, prosjektet i Rådalen blir forkaste som ikke noe de skal satse på. Når ny teknologi fungerer(om den gjør det, ingen som vet) om Project C er lønnsomt, dato oppstart av fabrikk og det er kommet avtaler. Når/om disse tingene kommer på plass så kan du belære meg om å være destruktiv og komme med en klatt med svartmaling frem til det så hold deg til fakta ikke hva du tror, frem til nå har du ikke truffet på noen av spådommene dine så hvorfor skal du gjøre det fremover!
Redigert 04.01.2023 kl 12:58 Du må logge inn for å svare
FaderGem
04.01.2023 kl 12:58 4542

"Forkaste den gamle produksjonsmetoden"
Er det egentlig det de har gjort, hvis du spør deg selv en gang til? Hvilke andre tråder trekker du etter hvis svaret du får er at de faktisk videreutvikler nåværende, fungerende teknologi til noe som kan vise seg å være langt bedre?
Hvorfor sikter de seg mot grafitt-markedet, samtidig som de ønsker å bruke mer CO2 og mindre energi? Kan dette være noe som høres interessant ut for japanerne?
Fargelegg gjerne med mer svartmaling, men jeg ser ikke det samme som deg.
FaderGem
04.01.2023 kl 13:00 4543

Når har jeg kommet med spådommer som skal inntreffe iløpet av det nuet du forholder deg til? Har vel gitt utrykk helt fra start at lange briller er det som behager meg.
Molbre
04.01.2023 kl 13:15 4489

Lange briller gjelder virkelig her, det som skjer er at når en ikke får de resultatene som en håpte så øker en tidshorisonten det er blitt gjort siden dag en her av flere enn deg. Først så var det sommeren 2021 ingen avtale men heller inge avslag, da sier vi høste 2021 nei skjedde ikke noe da heller da sier vi sommeren 2022, ups det gikk ikke heller nå er vi mest sannsynlig i slutten av 2024 eller 2025, så skjer vel det noe som gjør at vi må utsette igjen. Ja jeg mener de har forkastet den gamle metoden da den ikke er lønnsom, så kan du bruke fine ord som videreutvikling etc om det hjelper for deg! Hadde denne metoden vært lønnsom så kunne de vel bare kjørt i gang og utviklet den nye teknologien på siden og oppdatert maskinene hvis de fant noe bedre, men det virker mer komplisert enn dette og derfor mener jeg at den er forkastet.

Må jeg minne deg på at vi er på All time low? Hvorfor? Fordi alt er grønt og skjønt og selskapet har holdt lovnadene/guidingene sine? Hvorfor kjøper ikke Awilco mer på disse "latterlige" nivåene eller andre store aksjonærer?
Redigert 04.01.2023 kl 13:22 Du må logge inn for å svare
Molbre
04.01.2023 kl 13:26 4462

Alt det du skriver her er jo basert på at de får ting til å fungere, per nå er jo ikke noe av det du skriver her verifisert eller utviklet!
Redigert 04.01.2023 kl 13:27 Du må logge inn for å svare
FaderGem
04.01.2023 kl 13:30 4569

Hvis BCS lykkes og det skulle bli et industrieventyr, noe som ikke er utenkelig, selvfølgelig bør man ha lange briller på nesetippen. Det å selge nå hvis de skulle lykkes med tiden til hjelp, høres helt lost in space ut for min del.
Jeg har valget, akkurat som deg om jeg skal være negativ eller positivt ladet her jeg sitter med kupongen i hånda. Ser for meg det fort kan bli slitsomt å være aksjonær i noe som man tror skal gå til Satan sjøl rett som det er. Velger heller å tro at Odd Strømsnes og gjengen i BCS er mer kompetent enn meg/oss å bedømme hva som foregår innad i selskapet, enn den synsinga som foregår her på Hegnar forum.
Skal ikke legge meg borti hvordan du forholder deg til aksjeposisjonen din, det er ditt valg, din usikkerhet og din vei. Stå på!
rockpus
04.01.2023 kl 13:51 4539

"med galt mener jeg at de måtte forkaste den gamle produksjonsmetoden, for det er jo det de har gjort! Grunnen kan jo være at de ikke klarer å tjene penger på denne metoden nå, er det på grunn av noen ikke klarer å lande avtaler som er stor nok?"

Det er jo dette som er det store spørsmålet: MÅTTE de forkaste den gamle metoden, eller gjorde de det fordi de mulige forbedringer forsvarer en forsinkelse på tross av at de faktisk kunne produsert med stor lønnsomhet med en gamle metoden? Vi vet tross alt at den gamle metoden var både testet og verifisert.
Når de gjelder spørsmålet om noen flere i ledelsen burde gå av, så er det ikke sikkert at det er flere å laste enn den tidligere CEO som var alt for snar til å trekke konklusjoner på tynt grunnlag.
Molbre
04.01.2023 kl 14:09 4583

Blir jo synsing om hva som har skjedd, selskapet har jo heller ikke akkurat bidratt til diskusjonen med mye info, noe som har skapt grobunn for dette. JBS har jo sin historie, ting har jo ikke gått på skinner men heller bakover siden han sluttet, dette er 8 måneder siden!
rockpus
04.01.2023 kl 14:20 4716

"ting har jo ikke gått på skinner men heller bakover siden han sluttet, dette er 8 måneder siden!
"

Men selskapet har vel i stor grad unngått å love mer enn de kan holde siden Sagmo sluttet?
Molbre
04.01.2023 kl 14:26 4757

De har gjort ting annerledes ja, men i mine øyne så har de vært mer feige enn forsiktige. Greit at JBS sa mye men det er nå tross alt flere ansatte som har hatt ett ansvar her og, både når det gjelder kommunikasjonen og å forhandlinger med kontrakter/MoU/LoI. Skansen og var jo ute med tungen og lovet vel nesten kontrakt i løpet av april i fjor med Inabata, da var han vel styreleder.
Redigert 04.01.2023 kl 14:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.01.2023 kl 14:38 4890

Tenker dere at Løkke har levd opp til forventningene så langt? Intet sett og intet hørt siden han deltok på opptaket i kvatalsrapporten fra Q2?
Tror dere ny CEO er like folkesky? Hva er det egentlig som skjer nå? Testes det? Bygges det? Avtales det?
Gullhaugen
04.01.2023 kl 14:55 4874

Neste steg for aksjen nå er godt ned på 8 tallet. Kjører de emi på lave nivå så kan dere glemme 50 kr igjen som var " veldig lavt " i gode gamle dager :) Løkke er en emi mann av dimmensjoner så hold dere fast.
Molbre
04.01.2023 kl 14:57 4870

Er vel ingen som har levd opp til forventingene her, ser ikke ut som om noen spiller hverandre god i BCS. Virker litt som ett ubalansert fotballag. Er det noen som reagerer på at det er ganske høyt volum som blir omsatt hver dag? Med så lite info og roteringer på aksjelisten lurer jeg litt på hvem det er som dumper ut store volum hele dagen!
FaderGem
04.01.2023 kl 15:43 4867

Har jeg ikke sett nicket ditt dukke opp her før på røde dager? Og i samme stil hver gang.
Mulig du får rett, men like sannsynlig du vil ta feil. :-)
Løkke avgjør ikke emisjoner alene, så ro ned livnæringa di. Ser ikke for meg at hverken Finn B.S. eller Awilco er særlig hypp på den løsningen. Det finnes fortsatt andre løsninger.
Slettet bruker
04.01.2023 kl 15:49 4878

Hva tenker du er det neste vi kan se frem til nå da?
Slettet bruker
04.01.2023 kl 15:50 4880

Tenker du virkelig at det er store volum når det er 1-2% som omsettes i et bittelite selskap som BCS?
FaderGem
04.01.2023 kl 15:53 4940

Løkke har vi ikke sett mye til nei, vi får tro han kommer sterkt tilbake da den tid kommer.
Jeg tror den nye CEO er profesjonell og har mer kjøtt på beina. Det testes i form av Project C og CNF i Aluminium med SINTEF, hva jeg vet.
Avtales det? Vi har ikke hørt noe annet enn det som foreligger av info om Japanerne. Det pågår. Vil tro de er godt kjent med utsettelsen og er med på tanken.
Londonmannen
04.01.2023 kl 16:02 4989

"Store volum hele dagen". Skulle det være en insinuasjon om at det er en eller flere stor aksjonærer som selger seg ut? I så tilfelle bør du ta på deg lesebrillene og se over listen over dagens salg en gang til. Såvidt jeg ser så har det gått to poster på 23200 og 23150 aksjer samt en post på 12362 aksjer og et par på 10000 aksjer. Resten er småposter, trolig fra småaksjonærer som mister motet eller som må ha penger til å dekke kredittkortgjelden i januar.

De store sitter stille og rolig og vet at det å bygge industri i Norge tar tid. At aksjen er endt i det uføret den nå befinner seg kan vi takke en viss ØS og en noe vel optimistisk CEO for. Disse er nå heldigvis historie. Ny koster er kommet på plass og så må man selv ta stilling til hvorvidt man stoler på det som er kommuniuseert fra selskapet vedrørende ny renseteknologi og at det vil tjene selskapet å få inkorporert denne i fabrikken før man starter opp produksjonen. Da må de først forsikre seg om at den kan skaleres opp til storskalaproduksjon.

Dersom man ikke stoler på dette, så råder jeg dere til å selge deres posisjoner i BCS og glemme hele selskapet. Selv tror jeg dette blir svært bra på sikt. Det er trolig en god grunn til at såvel styret, som ny CEO og den aktuelle aktøren bak MOUen har støtte det nye vegvalget. Jeg tror de vet hva de gjør og akseperer at dette vil ta noe tid.
Redigert 04.01.2023 kl 16:07 Du må logge inn for å svare
Rule
04.01.2023 kl 19:34 4836

Jeg tænker japanerne kan have en finger med i spillet på ny renseproces. Nuvel - BCS satser på at blive leverandør til batteriindustrien. Nogen der har adgang til denne artikel..?

https://www.finansavisen.no/politikk/2023/01/03/7973715/gahr-store-tror-pa-batterier
MacT
04.01.2023 kl 23:21 4652

Nei. Ser ut som det er mye skattemotivert salg i desember og i romjula.
Topp 20
carioca og tonor har lastet opp mye de to siste ukene 350k ca.

4 blydt-svendsen kontoer på topp 50.
Finn blydt Svendsen 3.306. 000
Frode blydt svendsen. 200. 000
heidy blydt Svendsen. 120.512
møllen invest (Finn.b.s). 100.000
MyGame
05.01.2023 kl 03:24 4604

Mine kjære combattants. Godt fu..ings nytt år! 🙌

Det har vært gutteturer, men også jobbrelaterte reiser jul og nyttår. Dessverre fikk jeg ikke tid til mye skribent eller følge opp enkelte svar på tråden denne jul og lei meg for det, men FaderGem skriver (21.12) godt som sagt; Det er ikke her livet mitt er. Jeg er likevel ivrig og med det sagt, leser jeg faktisk samtlige innlegg selv om tilsvar/svar uteblir. Faktisk en fornøyelse å lese alles innlegg, og at samtlige holder saklig tone «krydret» sies likevel å være innenfor jf de fleste andre HO tråder. Kudos for en gjeng!

FaderGem; takk for hyggelig tilbakemelding. Jeg håper og tror jeg faktisk tenker i samme baner som mange av dere gjør. Heldigvis ikke solgt til smuglere 😬 Dark Web eller DarkPool har jeg forøvrig ikke nok penger til å handle med🤣

Rockpus: «MyGame» is MyGame. Det er meg. Tvil ikke et sekund 💪 Som ovenfor lei meg for lite deltakelse.

MacT: Jeg har tradet noe frem og tilbake smått. Ubetydelig. Vedr. Lister kjøper jeg via IKZ konto. Den synes ikke privat. Jeg er ikke ute. Jeg er med dere!

All the best
MyGame
Bamse
05.01.2023 kl 07:44 4532

Veldig koselig at du er tilbake. Håper du koste deg på nyttårsaften. Mye kunnskap på denne tråden. Er noen som prøver å så tvil men jeg holder meg til planen. Har gav på 14. Skulle den duppe under 10 igjen så knekker jeg sparegrisen😂 Jeg er han med familie og unger +en vanlig jobb.🙏
rockpus
05.01.2023 kl 10:33 4315

Godt Nytt År!

Positiv overraskelse å se deg på forumet igjen! Da trenger jeg ikke fortsette med spekulasjoner rundt deg..
Ser at du også har rettet opp det jeg nevnte tidligere om ditt innledende innlegg.
Molbre
05.01.2023 kl 10:57 4270

Jeg sitter ikke å sier at de store selger seg ut, ser jo ut i fra listene at de ikke gjør det. Men hvem er det som holder oppe omsetningen på stortsett 1-4% av alle aksjene hver dag.?Hvis en ser på de fleste andre selskapene på EG så er det jo knapt omsetning mens i BCS så er den høy hver eneste dag!
Hvis en ser på selskaper med ca lik verdi eller eller høyere og ESG aksje så er det jo knapt omsetning i f.eks Pryme 70k i omsetning til nå, Horisont 3k til nå i dag mens BCS allerede er oppe i 1 mill i omsetning!

Når en tenker på at det er lenge til vi skal få noen info om oppstart av fabrikk samt oppdatering på den nye teknologien og det er lenge siden vi fikk beskjed om dette, og de fleste som har skattemessige grunner til å selge solgte før nyttår så finner jeg det merkelig at omsetningen er så høy fortsatt!
Redigert 05.01.2023 kl 11:12 Du må logge inn for å svare
rockpus
05.01.2023 kl 11:17 4238

Høy omsetning er da i det miste et tegn på interesse for selskapet?

Ellers er det nok en del som forventer at snarlig oppdatering på Project C kan bli en trigger.
Molbre
05.01.2023 kl 11:46 4191

Vi vet vel ikke hvor mange av aksjene som Saga solgte har tatt veien! Tviler på at det er småsparer som har alle disse aksjene!
FaderGem
05.01.2023 kl 13:43 4024

Takk for det! :-)
Ikke for å ta det som en selvfølge, men regner med du holder oss oppdatert videre hvis du skulle se noe spennende.
Betryggende å se nære relasjoner sitter dørgende i ro. Mon tro hva de vet til sammenligning av de som selger nå.
Slettet bruker
05.01.2023 kl 13:54 4003

Så kjekt at du omsider valgte å stå opp fra de døde. Jeg var ganske sikker på at du hadde solgt deg ut og gått under jorden. Kjekt at du er tilbake og fint om du vil bidra til noen velvalgte ord om situasjonen i selskapet. Kursen er jo totalt massakrert siden sist du besøkte oss.

Hva skjer på kort og lengre sikt slik du ser det?
Molbre
05.01.2023 kl 13:55 4154

Tror du virkelig de vet mer enn de som selger? Hvis de hadde hatt innsideinfo som du insinuerer, så regner jeg med de hadde solgt seg ut for lenge siden eller kjøpt mer på dagens nivåer siden tidshorisonten er forskjøvet kraftig(er vel ingen som er straffet for å handle på innsideinformasjon på Oslo Børs på evigheter). Virker kun som det er Saga som har fått tak i informasjon spør du meg og hvor er de?

Jeg kommer til å sitte i aksjen uansett fremover, men synes at vi bør forholde oss til det som er fakta som vi vet per nå og ikke synse om hva tror dere de som sitter vet, kontra de som selger. Hvorfor selger ikke Awilco seg ut om ting er så svart som enkelte mener etc.
Det som jeg mener er fakta nå som vi må forholde oss til er følgende:

- Ny CEO inn i januar, bra og kan ikke bli verre enn det som er blitt gjort.
- Svar på om ny teknologi funker, uvisst ikke fått noen indikasjoner på når dette er klart bortsett fra at det ikke blir bygging av fabrikk før TIDLIGST i Q3 2024, med historikken til BCS i mente så er vel beste fall 2025 en tid hvor vi kan forvente bygging av fabrikk hvis/om teknologien funker.
- Avtaler, ingen indikasjoner fra selskapet på når de blir underskrevet.
- Project C, ingen indikasjoner på når vi får svar her. Folk på forumet venter svar ganske raskt, dette er jeg usikker på om vi får, samme med forsøkene hos SINTEF på aluminiums delen.
- Rådalen var bare ett sidespor.
- Nanoshell avtalen, ingen som vet noe.men tydeligvis ut i fra resultatene i Q3 så kjøper de ingenting.
- Ingen store kjøp fra top 20 selv på disse kursene.
- Ny styrelder som er totalt fraværende og har skuffet kraftig i forhold til hva forventningen fra både meg og andre på forumet var når han tiltrådde.

Korriger meg gjerne om jeg har glemt noe eller om noe er feil!
Redigert 05.01.2023 kl 14:31 Du må logge inn for å svare
FaderGem
05.01.2023 kl 14:26 4130

Hadde det gått shitten for BCS, så er det meget nærliggende og tro at Finn B.S. kunne ha nevnt dette rundt middagsbordet til sin egen mor. Her ser vi heller at mor fyller på med jevne mellomrom. Jeg klarer ikke å vri dette til noe negativt uansett hvor hardt jeg prøver, mulig du gjør det selvfølgelig.
Hvilke uenigheter og røre det ble mellom JBS, ØSS og mulig fler, aner vi ikke. Borte er de begge to på hver sin måte.
Molbre
05.01.2023 kl 14:30 4121

Volumene som de fyller på med er jo kattepiss, hadde de tatt ett skikkelig jafs en dag så hadde jeg vært mer positiv til at de kjøper! Men med de volumene, nei!
FaderGem
05.01.2023 kl 14:34 4141

Er ikke dette vi venter på alle mann? Noen velger å stresse og tror at klokka slutter klokka 16:20, mens andre tror den fortsetter så lenge jorda roterer rundt sin egen akse.. Svarene får vi da de er modne; hvis man ikke klarer og forholde seg til det, så har man muligens et problem. Noen svar kan være negative, andre positive. Hva som blir sluttresultatet er det jeg venter på. Orker rett og slett ikke forholde meg til synsing og sansing i mellomtiden. Det kan være totalt irrelevant for hva fasiten faktisk sier da den tid kommer. Jeg tar livet med ro, og lar BCS jobbe for meg. Jeg får ikke gjort annet enn å stole på at de ror noe godt i havn til syvende og sist.
Molbre
05.01.2023 kl 14:52 4040

Må minne deg på at grunnen til at vi ligger på 10 kroner , ikke 80 kroner som vi har vært på er at selskapet ikke har overholdt noen av lovnadene. Og du stoler blindt på de fortsatt uten noen form for kritiske spørsmål, da lurer jeg på om du anser deg for å være en smule naiv? Hvorfor skal de gjøre det nå? Eneste du forholder deg til er at familien Blydt kjøper småposter og at ingen av de store har solgt. Det som jeg skriver er ikke synsing , vil si at det er best case scenario om de klarer å holde tidsfristene som de selv har satt, og at ting er er så super duper bra som selskapet har sagt og alt går på skinner.
Redigert 05.01.2023 kl 15:02 Du må logge inn for å svare
FaderGem
05.01.2023 kl 15:02 4036

Det er langt i fra det eneste jeg forholder meg til. Hvis man ser bort ifra hva markedet har bestemt hva aksjekursen skal ligge på i god kombinasjon med algoritmer og faens oldemor, så er det fortsatt sterke lysglimt. Alt trenger ikke være en kniv i bakhodet, spjæla ned til rektum selv om følelsene våre for røde tall og fraværende informasjon man gjerne skulle håpe på dukket opp på sekundet. Jeg tror det foregår mye spennende bak lukkede dører og munner som vi fortsatt higer etter å få vite, som igjen kommer da det kommer, og det akter jeg å vente på. Stressnivået mitt er lik 0 mens jeg venter. Går det skjeis, så gjør det vel det. Men håpet om at de faktisk klarer å ro i land noe spennende og givende, det er fortsatt tilstedet. Tro det, eller ei. Det er vel derfor du eier aksjer i BCS, regner jeg med.