Bergen Carbon Solution (FaktatrÄd)

MyGame
BCS 19.11.2022 kl 01:36 192855

Bergen Carbon Solutions AS stiftet 2016. Teknologi CO2 pumpes inn i smeltet Li2CO3 og gÄr gjennom en kjemisk elektrolyseprosess som separerer karbonet fra et CO2-molekyl og danner O2 og CNF. Ved at CO2 blir omformet til en ny, stabil binding er prosessen CO2-nÞytral.

!NOTA BENE:
Ny CEO og flere viktige strategiske initiativer pÄgÄr 2023

RECENT NEWS: 28 03 2023
Bergen Carbon Solutions enters into a memorandum of understanding (MOU) with HUCHEMS to establish a partnership and to commercialize BCS technology and CNT business in their territory. The purpose of this MOU is to produce noble CNTs with BCS technology for delivery to battery cell manufacturers in the Asian region. The parties will as part of this MOU explore the opportunity of setting up a CNT factory with a capacity of 10.000 tonnes per year in Korea.

SHORT UPDATES:
đŸ”„BCS bekrefter vĂŠre fullfinansiert
đŸ”„MOU TKG Huchems
đŸ”„Live presentasjon 29. mars 2023
đŸ”„Prises ~ kontantposisjon og u/NAV
đŸ”„Null rentebĂŠrende gjeld
đŸ”„Balanse 293 millioner kroner
đŸ”„CCU prosjektet godkjent ~2MNOK Success fee
đŸ”„Joint research-prosjekt Horizontal Na Energy
đŸ”„Innovasjon Norge tildeling ~6 MNOK
đŸ”„Produksjon karbon (BIR) vellykket

Ledelse:
Odd StrĂžmsnes, adm.dir.
https://tinyurl.com/STROMSNES-linkedin

Jon Andre LĂžkke, styreleder
https://tinyurl.com/LOKKE-linkedin
https://tinyurl.com/CHARIMAN-WELCOME

Cash balanse ~ 293 millioner kroner
Selskapsverdi : ~430 millioner kroner
Antall aksjer: 41.97M

13 03 2023: 7.300 ATL Intraday
20 03 2023: 7.130 ATL
06 01 2022: 81.88 ATH
19.04 2021: IPO @ 16.00 (open)
PRE-IPO @ 11.75 per share

Recent Insider Transactions
28 03 2023: Fatnes@10,4044
12 01 2023: StrĂžmsnes @8,2913
24 11 2022: Blydt-Svendsen @11,4500
24 11 2022: Huseby @11,7300
23 11 2022: Skansen @10,8846
22 11 2022: LĂžkke @10,4779
10.02.2022: Awilhelmsen @54,899

22 02 2023: Enova ~2MNOK Success fee
21 12 2022: Karbonproduksjon av rĂžykgass
09 11 2022: HĂžyanger - tidslinje implementering
14 09 2022: UndersĂžker grafittproduksjon
16 06 2022: MWCNT til produktportefĂžljen
01 05 2022: Japansk selskap kjĂžper CNF
20 12 2021: Diegel 2.0 Stabil produksjon
29 10 2021: Forarbeid fullskala produksjon
22 10 2021: Salgsavtale Nanoshel UK
10 05 2021: EcoNano kunde Japan

28 03 2023: MOU TKG Huchems
29 09 2022: MOU japansk selskap
28 10 2021: LOI japansk selskap
30 06 2021: LOI Jackon (OSE:BEWI)
23 06 2021: LOI Yara (OSE:YAR)
08 06 2021: LOI kinesisk selskap
14 05 2021: LOI japansk selskap
29 04 2021: LOI Toshiba/Mitsubishi?
28 04 2021: LOI Antwerpen

LoI fĂžr IPO:
Gaitline: www.gaitline.no
Tiotech: www.tiotech.com
LayerOne: www.layeronematerials.com (By Aker)

https://tinyurl.com/BCS-HOME (Web)
https://tinyurl.com/BCS-PATENT (Patentstyret)
https://tinyurl.com/BCS-Espacenet (EPO)
https://tinyurl.com/BCS-BRREG (Brreg)
https://tinyurl.com/BCS-PROFF (Proff)
https://tinyurl.com/BCS-BIR-ENOVA (RĂ„dalen)
https://tinyurl.com/BCS-INSIDERS (PrimĂŠr)
https://tinyurl.com/BCS-SOKNADER(F-RĂ„det)
https://tinyurl.com/BCS-HISTORY (Historien)
https://tinyurl.com/BCS-NEWSWEB (NewsWeb)
https://tinyurl.com/INVESTORGRUPPE-FB

Oversikten oppdateres kontinuerlig for Ă„ sikre nĂžyaktighet og relevans.

Debatter pÄ en saklig og humoristisk mÄte, vis respekt og forstÄelse for ulike synspunkter, del kompetanse og lÊr av hverandre. FÞlg FAŽs retningslinjer, men ha det gÞy og la tastaturet blÞ. Sitat Rockpus: La oss respektere ulike mÄter Ä forholde seg til aksjen pÄ. ENJOY!

Disclaimer: TrÄdstarteren "MyGame" eier aksjer i Bergen Carbon Solutions AS. All informasjon delt eller diskutert av MyGame er basert pÄ egen forskning og kompetanse og kan ikke garanteres Ä vÊre nÞyaktig eller fullstendig. MyGame tar ikke ansvar for tap eller kostnader som kan oppstÄ fra bruk av informasjonen, og alt innhold skal tolkes som personlig mening. Ingen innlegg fra MyGame skal anses som en oppfordring eller anbefaling om Ä kjÞpe eller selge verdipapirer.

Redigert 29.03.2023 kl 17:01 Du mÄ logge inn for Ä svare
FaderGem
22.02.2023 kl 16:20 4945

Du er ikke alene med Ä sitte fra start. Men det som er forskjellen mellom oss er usikkerheten din og fÞlelsene dine, der er vi pÄ vidt forskjellige plan.
De tankene, forhÄpningene, forventningene du har sett for deg pÄ veien har kanskje drukna litt med tiden og kursutviklingen sin hjelp? Hvorfor har ikke det vÊrt tilfelle for meg og mange mange andre, der vi har valgt Ä fylle pÄ langs hele veien?
Vi er vel kanskje forskjellige, da, enkelt og greit.
Ser for meg jeg har det mer behagelig som aksjonÊr med riktig tro i behold. Alt annet er helt pÄ trynet, fÞler jeg. Kast korta og ferdig med det.
Gork
22.02.2023 kl 20:25 4801

Blir litt forundrett om den nye CEO ikke stÄr frem pÄ Q4 presentasjonen. Det er hans viktigste Þyeblikk ovenfor aksjonÊrene. Enten er det viktigere ting som opptar han eller sÄ er det sÄ dÄrlig at han ikke vil svare pÄ spÞrsmÄl.et selskp

Om dette er sant, sÄ er jeg ikke imponert. Han er innsat for Ä fronte selskapet, uansett bakgrunn og historik (Q4,., hvor han ikkr drfitet selskspet), desto viktigre og bedre er hans mÄlettinger for fremtiden
Redigert 23.02.2023 kl 02:15 Du mÄ logge inn for Ä svare
elnomi
22.02.2023 kl 20:40 4795

Ingen live presentasjon?
Det er svakt og her mister BCS en god mulighet til Ă„ overbevise markedet og investorer..
Green2030
22.02.2023 kl 20:43 4862

@Gork - synes ikke det er en rettferdig vurdering. Q4 var fĂžr hans tid, det er Blydt-Svendsen som er ansvarlig for Q4

VÄr nye CEO kommer pÄ banen nÄr han har noe Ä rapportere, la oss ikke glemme at han har kun vÊrt pÄ jobb litt over 1 mnd
Slettet bruker
22.02.2023 kl 21:50 4820

Les Rockpus sitt innlegg, i slutten av mars fÄr man spennende news og mÞte CEO. Helt ok det.
Londonmannen
22.02.2023 kl 22:03 4798

Selv om vi gjerne skulle stiftet bekjentskap med den nye CEO, sÄ er det riktig at han startet i jobben i Q1 23. SÄ slik sett kan han forsvare at han venter med Ä mÞte aksjonÊrene. Og slik jeg skjÞnner det vil han tilpasse sitt fÞrste mÞte ifm presentasjonen i slutten av mars. PÄ det tidspunktet har han fÄtt satt seg bedre inn i selskapet og de pÄgÄende prosessene. Vi kan heller ikke utelukke at selskapet pÄ det tidspunkt har mer kjÞtt pÄ beina Ä presentere for aksjonÊrene.

Ingen ideell situasjon, men det ville neppe vÊrt bedre dersom CEO skulle presentere Q4 og ikke verken svare pÄ spÞrsmÄl rundt de pÄgÄende prosessene, langt mindre kunne komme med nyheter om de samme prosessene.

Dagens ledelse har helt klart annen info-policy enn det JBS stod for. Og pÄ sikt vil det trolig vise seg Ä vÊre betydelig bedre enn den haussingen JBS drev med.

En mÄned utsettelse er ikke sÄ veldig lenge. Og den som venter pÄ noe godt ventet ikke forgjeves. SÄ kan vi i mellomtiden spekulere pÄ hva «spennende nytt» som kommer i slutten av mars.
Redigert 22.02.2023 kl 22:06 Du mÄ logge inn for Ä svare
rockpus
22.02.2023 kl 22:09 4818

Gork, elnomi med flere :
Les hva StrĂžmsnes forklarer fĂžr dere dĂžmmer!
Han har kun vÊrt ansatt siden midten av januar. Han forklarer at det nÄ er flere strategiske prosesser pÄ gang, og de vil da vente med presentasjon til slutten av mars for Ä fÄ med seg dette. Dermed blir det kanskje live presentasjon pÄ presentasjonen for Ärsrapporten den 29/3 i stedet for ved q4?
Dette har de nok meget gode grunner for og bĂžr vĂŠre et soleklart signal om en spennende utvikling!
FaderGem
22.02.2023 kl 22:16 4807

Skulle vĂŠrt en tommel-opp-funksjon her :-)
Rule
22.02.2023 kl 22:24 4878

giver super god mening. Ny CEO har ikke noget at gÞre med Q4 som sÄdan - han er ansat i start Q1. PÄ annual report er det meget normalt med presentation af Äret der gik og sÄ et kig fremad. giver ogsÄ super god mening at kursen p.t. bevÊger sig langsomt opad i trend, da der er en runway pÄ ca. 1 mÄned at lÞbe pÄ. Nogen ved altid noget :-)
elnomi
22.02.2023 kl 22:30 4896

Det der er sikkert vel og bra det, men nÄ er jeg noe engstelig for at dette caset vil trekke ut i tid og kanskje ikke bli en potensiell suksess fÞr om noen Är?
Savner optimismen til Sagmo med over «400 intresenter»
Redigert 22.02.2023 kl 22:30 Du mÄ logge inn for Ä svare
FaderGem
22.02.2023 kl 22:53 4882

Hvis du er engstelig og ikke har tid til Ä vente, selg og kom igjen pÄ et senere tidspunkt. Men hvor lurt er det hvis vi skraper bunnen nÄ, og kursdrivende nyheter vi alle venter pÄ plutselig skulle komme? FÞlelser er noe dritt, flokkmentaliteten ogsÄ til tider.

Tror det holder i lange baner med JV med Mitsubishi i fĂžrste omgang. ;-)
FaderGem
22.02.2023 kl 22:56 4922

OZZY skrev 👍
Hehe, sÄ enkelt kunne det altsÄ gjÞres, men hadde kanskje blitt et ensformig forum med 200 tomler pÄ rekke og rad.
upsidedown
22.02.2023 kl 23:15 4892

Det var vel ikke uten grunn de nektet Ä svare meg pÄ hvordan kalkylene ville se ut nÄr konkurrentene fÄr adgang til «grÞnnvasket» CO2 da jeg sendte dem flere e-poster i juni i fjor.

BCS viktigste fortrinn fremover vil vĂŠre tilgang til grĂžnn energi gjennom vannkraft, noe jeg skrev etter Ă„ ha studert prosjektet grundig for drĂžyt et Ă„r siden.
Londonmannen
22.02.2023 kl 23:46 4930

Vel, sÄvidt jeg husker sÄ er det vel ikke bare at energien som benyttes er grÞnn. Ledelsen har ogsÄ fremholdt at BCS bruker vesentlig mindre energi enn konkurrentene mÄ bruke, samt at de planlegger Ä etablere fabrikkene i omrÄder av Norge som har betydelig lavere kraftpriser enn de vi mÄ slite med i sÞrlige deler av Norge. BÄde HÞyanger og MosjÞen ligger i slike omrÄder.
upsidedown
23.02.2023 kl 00:53 4943

Energibesparelsen lÄ primÊrt i fremstillingen av rein CO2. Dette var hva Sagmo oversolgte til markedet ved Ä lage regnestykker der man tok utgangspunkt i at konkurrentene i fremtiden ogsÄ ville fortsette Ä brenne masse gass for Ä fÄ frem rein CO2. Sist jeg sjekket hjemmesiden var disse pÄstandene forÞvrig tatt vekk fra forsiden.
Rule
23.02.2023 kl 02:35 4931

Vi har diskuteret det 10 gange fÞr og du lÞber med en komplet misforstÄelse. BCS beskriver fint i deres Q3 rapport hvad forskellen er pÄ deres produktionsmetode og den konventionelle metode ( CVD ). Se:

https://en.wikipedia.org/wiki/Carbon_nanofiber
Catalytic chemical vapor deposition (CCVD) or simply CVD with variants like thermal and plasma-assisted is the dominant commercial technique for the fabrication of VGCF and VGCNF.
a mixture of hydrocarbon/hydrogen/helium was passed over a mullite (crystalline aluminum silicate) with fine iron catalyst particle deposits maintained at 1000 °C. The hydrocarbon used was methane in the concentration of 15% by volume.

altsÄ, traditionel produktion af CNF via CVD metoden krÊver ikke CO2 som input.
traditional produktion af CNF via CVD metoden krĂŠver ikke CO2 som input.
De skal ikke bruge renset CO2, de skal bruge methan ( gas ).
upsidedown
23.02.2023 kl 03:13 4941

Jeg misforstÄr ingenting. Det er ingen i fremtiden som vil produsere pÄ konvensjonelt vis. Teknologien BCS bruker har vÊrt kjent siden 2013. Det var faktisk noen som hadde hÞrt om dette fÞr Sagmos kompis leste om det i et vitenskapelig tidsskrift.

SĂ„ Rule, kan vi ikke bare bli enig om Ă„ vĂŠre uenig.
Slettet bruker
23.02.2023 kl 07:47 4885

Takk til MyGame, men ogsÄ til Porsch, rockpus, Londonmannen, blant anna, for mange saklige og informative innlegg her om BCS. Eg har fulgt selskapet, noe eller delvis, fra i fjor sommer, men har nÄ kjÞpt mine fÞrste aksjer i BCS i februar pÄ 8-tallet i snitt. FÞlte det var ein bra tid Ä handle pÄ. Synes teknologien virker spennende, svÊrt innovativ og "grÞnn", og kursen har jo falt mer tilbake, enn jeg hadde trodd noen mÄneder siden. Trur og hÄper pÄ fleire gode bÞrsmeldinger fra BCS i nÊr fremtid og fremover, og eg har posisjonert meg fremfor Q4-presentasjonen i morgon.

Jeg ser BCS har signert flere LOI, men disse gÄr jo et stykke tilbake i tid. Vet noen status pÄ disse? Ser de signerte en MOU i fjor hÞst. HÄper pÄ flere nyheter rundt disse LOI og den MOUen snart.

Eg prÞver Ä lese meg mer opp og bedre forstÄ selskapet, noen meiner kanskje det ville vÊrt smart fÞr eg kjÞpte aksjer, men sÄnn er det da blitt.. Er det slik at BCS per no har noen operative fabrikker / fabrikkfaciliteter?, eller er den planlagte fabrikken i HÞyanger (og muligens Mo i Rana?) den/dei fÞrste, nÄr de fÄr bygget dem. Vet noen om BCS har avsatt pengar til bygging av fabrikkene, eller er det dét som ligger i avtalene LOI og MOU, og kanskje JV med andre selskaper for bygging av desse fabrikkene?
Takk pÄ forhÄnd for konstruktive, hyggelige og saklige svar. :) Ha ein fin dag!
Redigert 23.02.2023 kl 07:49 Du mÄ logge inn for Ä svare
Rule
23.02.2023 kl 09:57 4768

Aha - sÄdan tÊnker du. Ja for sÞren. Det er vi helt enige om at vÊre uenige om sÄ. :-)
De konventionelle producenter har mange penge investeret i konventionel produktions metode. Det er en meget kompliceret og avanceret process. Jeg har ingen frygt for at de smider den investering pÄ gulvet og begynder at jagte en helt ny teknologi fra bunden. Det vi har set er at nogen producenter optimerer pÄ deres energiforbrug med nuvÊrende konventionelle metode. Bedre varme isolering og varme genbrug kan nedskrive forureningsgraden.
rockpus
23.02.2023 kl 10:04 4755

Er ikke du pÄ ferie?

Hvordan potensielle konkurrenter vil produsere i fremtiden, bekymrer meg ikke sÄ mye. Det blir nok plass til flere.
Det viktigste er at BCS benytter seg av sine nÄvÊrende fortrinn og fÄr posisjonert seg tidsnok til Ä hale i land betydelige kontrakter med store selskap, (f.eks. Mitsubishi?)
rockpus
23.02.2023 kl 14:50 4558

Skjer da saker og ting?

https://www.linkedin.com/posts/berge-carbon-solutions-as_innovation-technology-development-activity-7034494650576973824-rdnD?utm_source=share&utm_medium=member_desktop

"Viser organisasjonsside for Bergen Carbon Solutions AS
Bergen Carbon Solutions AS
3 402 fĂžlgere

1t

We are pleased to announce that Innovation Norway has approved our funding application for a joint research project with Horizontal Na Energy Technology Co Ltd.
For Bergen Carbon Solutions this amounts to ~6 MNOK over the next three years, which ensures that we can strengthen our development team further, and also secure that our material is qualified for future applications.

The scarce lithium resources, increase in demand for lithium-based products, and a recovery rate of less than 1%, have increased the price of lithium drastically. The high price of lithium has raised the manufacturing cost of new Electric Vehicles (EV) which may be restricting the rapid development of EVs. It is crucial that alternative types of energy storage systems are developed based on alternative materials, which is why Bergen Carbon Solutions has looked into this research project.

Sodium is a cheap and abundant material, widely distributed around the world. The development of Sodium Ion Batteries (SIBs) can reduce material costs, including cathode active materials, electrolytes, and current collectors used in the production of the batteries. By adding CNT to SIBs, the performance of electrode materials is improved.

Our production of CNTs uses significantly less energy than conventional methods and creates a positive environmental impact, and this joint research project will focus on SIBs, utilizing with our green carbon nanofibers/nanotubes to improve the performance, and thus reduce the need for scarce lithium resources used in production of lithium-ion batteries (LIBs).
#innovation #technology #development #team #research "
Molbre
23.02.2023 kl 14:52 4575

FÄr ikke hÄpe at de to siste innleggene pÄ Facebook siden til BCS er de mest interessante pÄgÄende prosessene de har, som StrÞmsnes skal snakke om i slutten av mars. HÄper inderlig det kommer noe mer innen den tid. NÄr de ikke gidder Ä bÞrsmelde Ä ting en gang sÄ lurer jeg pÄ hvor interessant det er for selskapet eller om de bare gjÞr det for Ä fÄ flere ansatte!
Redigert 23.02.2023 kl 14:52 Du mÄ logge inn for Ä svare
rockpus
23.02.2023 kl 14:57 4581

NÄ mÄ du slutte Ä sutre.

Dersom det var disse to siste meldinger han siktet til, var det jo selvsagt ikke nĂždvendig Ă„ vente til slutten av mars med presentasjon!

Du gjÞr jo alt til noe negativt nÄ..
in2deep
23.02.2023 kl 14:57 4605

Ser ikke ut til at markedet forventer de helt store nyhetene i morgen...
Det blir nok en aldri sÄ liten kurskollaps etter rapporten.
Lykke til!
Molbre
23.02.2023 kl 15:16 4552

Sutre, alt til noe negativt? Tydelig at det ikke var dette du heller forventet av meldinger! Angrep er beste forsvar!
Jeg hÄper inderlig det kommer meldinger med mer kjÞtt pÄ benet enn dette og forventer egentlig dette ut i fra svaret du fikk av StrÞmsnes.
rockpus
23.02.2023 kl 15:44 4608

Jeg hadde ikke forventet noen som helst meldinger nÄ! Derfor er det da bra at det likevel drypper noen positive meldinger likevel.

Hva jeg forventer pÄ presentasjonen i slutten av mars har jo ingen ting med dagens melding Ä gjÞre! Da forventer jeg derimot en mer grundig presentasjon av den nye ledelsen, deres forventninger til fremtiden samt ikke minst noe juicy om de pÄgÄende strategiske prosesser.

In2deep: Tror vel de fleste har fÄtt med seg at de ikke fÄr sÄ mye nytt i morgen, men mÄ vente til slutten av mars. Men du kan jo selvsagt hÄpe pÄ en ytterligere kursdipp. Lykke til!
Redigert 23.02.2023 kl 15:44 Du mÄ logge inn for Ä svare
Londonmannen
23.02.2023 kl 16:37 4497

Oppturen vi fikk tidligere i uken var nok basert pÄ at en del forventet en oppdatering, gjerne live, ifm Q4 presentasjonen. NÄr der da viser seg at det verken blir en live presentasjon eller nyheter, sÄ er det vel bare Ä forvente at kursen fÄr seg en trÞkk nedover. Ikke noe dramatisk i dette.

Vi vet at det pÄgÄr diverse prosesser i BCS og nÄ vet vi at vi fÄr en grundigere oppdatering i slutten av mars. Da fÄr vi heller lÞfte blikket mot den oppdateringen og hÄpe at det kommer nyheter i tiden mellom nÄ og presentasjonen i mars. At BCS vil hoppe opp og ned i tiden fremover kan ikke overraske noen. TÄlmodighet er viktig for oss aksjonÊrer i BCS.
Redigert 23.02.2023 kl 16:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
poncho1
23.02.2023 kl 16:57 4540

Syns dette oppsummerer det bra. Opptak er ikke optimalt, men forstĂ„elig. Jeg tenker ogsĂ„ at det Ă„ kjĂžre opptak kan lĂžses pĂ„ bĂ„de gode og dĂ„rlige mĂ„ter – Q2-presentasjonen husker jeg mest som en litt pudret promo-video, og det tror jeg ingen lar seg overbevise av nĂ„. Kanskje vi ikke skal forvente sĂ„ mye mer med tanke pĂ„ StrĂžmsnes' korte fartstid og den planlagte livepresentasjonen i mars, men jeg tar gjerne litt Thor Heyerdahl-engelsk og en form for innrĂžmmelse av elefanten i rommet – at ting har tatt, og kommer til Ă„ ta, lengre tid enn aksjonerene ble forespeilet under Sagmos ledelse – sĂ„ lenge det fremstĂ„r troverdig og ĂŠrlig. AltsĂ„ *noe* mer enn gjentagelser om hvordan teknologien er fremragende og ting gĂ„r som de skal, for det har vi hĂžrt fĂžr, og det kommer neppe til Ă„ mottas pĂ„ noen annen mĂ„te enn med et gjesp fra markedet, uansett sannhetsgehalt.

Ellers gikk kursen nedover igjen ganske akkurat sĂ„nn man vel kunne forvente. Rett til vĂŠrs over 9, vente pĂ„ Ă„ at kjĂžpersiden fyller seg opp, mĂ„ke ut masse aksjer, vente pĂ„ at kjĂžpersiden fylles opp igjen, repeat. Det er kanskje ikke sĂ„ mye Ă„ bry seg om hverken i den ene eller andre retningen, og ikke vet jeg hvor mye som er short, trading og algoritmer, og hvor mye som er «vanlige» transaksjoner mellom aksjonĂŠrer som er interessert i selskapet. Men det er i hvert fall omsatt ganske solide mengder aksjer i omrĂ„det 8,50–9,50 de siste par dagene, og det tar jeg i hvert fall som et tegn pĂ„ at vi kan bevege oss fort opp fra denne kursdumpa i det Ăžyeblikket en ekte gnist blir tent.
in2deep
24.02.2023 kl 08:21 4093

For en Q-rapp. Herregud :D Ser ut som noe Brit pÄ regnskap har satt opp....
BCS minner mer om en statlig forskningsinstitusjon nÄ, og hÞrer nok heller hjemme som en underavdeling pÄ NTNU e.l.

Tror det blir trangt ut dĂžra i dag.
FaderGem
24.02.2023 kl 08:24 4095

Tradere kan virkelig dra frem det desperate barnet i seg til tider đŸ€Ą
rockpus
24.02.2023 kl 08:35 4067

De fleste har nok fÄtt med seg begrunnelsen for hvorfor det denne gangen kun ble en finansiell rapport. Som sÄdan var vel denne rapporten helt grei?
De fleste her pÄ forumet har nok i tillegg etter hvert blitt kjent med deg og gjennomskuet din barnslige agenda. Synd at du ikke selv forstÄr at du dummer deg ut!
Men du kan sikkert fÄ tak i noen rimelige aksjer i dag. Det ville vÊrt en fordel for oss alle slik at vi for en stund hadde sluppet slike idiotiske innlegg fra deg.
Stoltzen
24.02.2023 kl 08:39 4193

Merkelig hvis 8-tallet ryker pga dette. Tror de fleste venter til live-presentasjon i mars. Om det fÞrer til kursras i dag sÄ kjÞper i hvert fall jeg meg opp.
poncho1
24.02.2023 kl 08:46 4201

NĂ„ ble jeg han tufsen som skrev en lang kommentar med premisset at vi skulle fĂ„ en *videopresentasjon*, uten Ă„ ha fĂ„tt med meg at det altsĂ„ var *ingen presentasjon* det var snakk om. Syns kanskje dette var i overkant tynt, men uansett viktigere med livepresentasjonen ved Ă„rsrapporten – med de potensielt gode nyhetene det ogsĂ„ kan innebĂŠre.

Inntektene er jo fremdeles marginale, men Þkte en del, ser jeg. Er det noen opplagt forklaring jeg ikke tenker pÄ, eller kan det tenkes at de har hatt noe mer salg enn tidligere kvartaler?

For Þvrig ser jeg ingen grunn til at det skal bli «trangt ut dÞra» i dag.
Redigert 24.02.2023 kl 08:47 Du mÄ logge inn for Ä svare
rockpus
24.02.2023 kl 10:26 3945

https://www.linkedin.com/posts/berge-carbon-solutions-as_sustainablerawmaterials-mwcnt-activity-7026797828098113537-yTAk?utm_source=share&utm_medium=member_ios

"Nano Tech 2023 is truly fantastic!

We are located in the carbon nano department in East Hall 1 at Tokyo Big Site. If you are looking for sustainable MWCNT’s that is made out of CO2"

Her er en fin kommentar:

"Hiroaki Mori
QuEST Global - Business Development Manager, Transportation Business Unit

2u

I am pleased to know that BCS is approching the solution to Japanese customers and you finally had showcase in Japan for our next sustainable platform. Good job!"
Redigert 24.02.2023 kl 10:28 Du mÄ logge inn for Ä svare
rockpus
24.02.2023 kl 12:14 3745

MyGame:

HĂ„per du kan oppdatere listen over begivenheter med de to siste saker vedrĂžrende Enova og Innovasjon Norge?
MyGame
24.02.2023 kl 12:40 3692

Oppdateres nÄ.

Grei Q rapport i dag. Intet mindre intet mer. Jeg ble positivt overrasket over at de ikke hadde brukt mere penger en 14m. ForÞvrig merkes det at ny ledelse er pÄ plass. Mindre begivenheter meldes ikke bÞrs, men opplyses passelig og pÄ korrekt mÄte.
rockpus
24.02.2023 kl 12:51 3606

Takk skal du ha!
TrÄdens verdi er jo avhengig av jevnlig oppdatering. i
Ikke for oss gamle travere, men mer for nye potensielle investorer som sĂžker viten om selskapets historie!
MyGame
24.02.2023 kl 13:13 3579

Absolutt 😁 Gledet meg til Ă„ vĂŠre noe mer aktiv med hjemmekontor, men ikke vĂŠrt helt i slaget. NĂ„ er det iallefall helg og nye glass skal heves đŸ»đŸ’Ș Skal se om jeg kan gjĂžre tekst og info mer juicy og uten Ă„ gĂ„ for langt.