VOW - STORE nyheter like rundt hjørnet? Mld mandag kveld 21.nov.

Hammers
VOW 21.11.2022 kl 20:18 18117

Henrik Badin la for ca en halv time siden ut denne meldingen på sosialt medium:

Vow ASA with a kinder surprise for climate change mitigation.
REPowerEU calls for a massive deployment of Vow technologies to increase the production of renewable methane into the european gas grid over the next years.

Join us this week in Birmingham at European Biosolids & Bioresources Conference & Exhibition where our team is presenting Vow ASA pyrolysis technologies for large sewage sludge anarobic digestors.

This is really a game changer with three very attractive value propositions: more renewable gas produced, biochar reused as organic fertilizers with PFAS eliminated, and carbon sequestered in soil.
__________________________
Egen kommentar:
- Det var med en filmsnutt som viste en animasjon av et komplett anlegg.
- VOW varsler med dette at man tar steget til å bli storprodusent av fornybart METHANE som skal inn i GAS grid de neste årene.
- Dessuten varsles det at det supergiftige "evighetsstoffet" PFAS nå skal bekjempes (noe jeg har skrevet om siden i sommer).

SPENNENDE saker!

Redigert 20.12.2022 kl 22:54 Du må logge inn for å svare
Hammers
21.11.2022 kl 20:36 10758

Her en dagfersk artikkel om PFAS - stoffet som VOW nå skal gi seg i kast med (siden er for letthets skyld kjørt gjennom "oversetter"):
https://chemsec-org.translate.goog/will-companies-try-to-texas-two-step-their-way-out-of-pfas-liabilities/?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=no&_x_tr_hl=no&_x_tr_pto=sc
Karbon
21.11.2022 kl 20:47 10717

Dette var hyggelige nyheter på en mandagskveld.

Les gjerne denne setningen om og om igjen:

"REPowerEU calls for a massive deployment of Vow technologies to increase the production of renewable methane into the european gas grid over the next years."

Og denne setningen:

".......presenting Vow ASA pyrolysis technologies for large sewage sludge anarobic digestors.."

Jeg må bare gjenta meg selv. 2023 blir det store startskuddet for Vows landbaserte industri, både når det gjelder inngåelse av kontrakter og inntekter.
Redigert 21.11.2022 kl 20:51 Du må logge inn for å svare
Bubleslurp
21.11.2022 kl 21:06 10659

Vow! Et Kinderegg av et anlegg dette! Ikke rart de ansetter folk over en lav sko som skal montere dem opp, for disse blir det mange av
Redigert 21.11.2022 kl 21:09 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
21.11.2022 kl 21:13 10663

Vet du hvordan det er med bisfenol A? Der er også et stoff vi omgir med oss. Hormonhermer. Settes som en mulighet for menns sædkvaltet som kjent er kraftig nedadgående. Finnes i en rekke produkter. Som f.eks. vindturbinblader.
Hammers
21.11.2022 kl 21:22 10644

Ja, mye som tyder på at du treffer blink der - ang 2023.

Hvis man ser de siste dagers nyheter i en sammenheng kan man merke seg følgende;
- For et par dager siden skrev jeg om de 7 polske ingeniørene som skulle reise rundt om i verden som arbeidsledere for nyinstalleringer.
- I dag kom altså meldingen om Metanproduksjon i større fabrikkanlegg i Europa. Kanskje en sammenheng?

Forresten en sak til når det gjelder den nevnte animasjonen av fabrikkområdet:
- Etter en tur inne i pyrolysebygget (med 2 pyrolyselinjer) + en "lang innpakket kasse" (kan det være CHE-reaktoren?) dro ferden ut igjen.
- Opp til venstre for inngangen sto "VOW" med store bokstaver. Detter etterfulgt av "biosolids" med små.
- Akkurat slik "VOW green metals" gjerne presenteres. Lukter vi en NY SPIN-OFF innen rimelig kort tid?

- PR dags dato eksisterer ingen verdier i noe "VOW biosolids".
- REPowerEU innebærer bl.a. hurtig saksbehandling i saker som omhandeler fornybar-satsingen. Her kan ting skje raskt!
- Dvs; VOW biosolids (hvis det går som jeg tenker) kan raskt gi en anstendig merverdi til VOW-systemet.

- Tenke gjennom opplegget. VGM skaffer kunder innen metallsektoren.
- VBS skaffer innen generell pyrolyse av forurenset mark.
- En NY vertikal er i ferd med å poppe opp!
Redigert 21.11.2022 kl 22:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.11.2022 kl 22:26 10518

Herlig video! Et det en Evensen-reaktor som er med i animasjonen foran de to biogreen-linjene?

Det er litt småflaut å tenke på at det finnes et eget børsnotert norsk selskap som produserer store anlegg med store siloer der de lar bæsj råtne i månedsvis (råtnetanker), for så å ha et produkt som skal brukes på jordene. Tenker på Cambi. Cambi bruker ikke pyrolyse. Fjerner ikke PFAS. Dersom Vow klarer å rulle ut dette i stor skala så kan Cambi legge inn årene for godt.
Hammers
21.11.2022 kl 23:08 10437

Tror det er Evensen-reaktoren det dreier seg om.
Som på animasjonen mener jeg å huske at også CHE har en innsnevring midt på.
Se også på høyden av støttebenene. De "nærmeste" er langt kortere enn de som er lengst unna. Et speilbilde av CHE.
I så fall snakker vi om å seriekople CHE med ETIA's mindre for å få opp volumet - noe HB en gang nevnte like etter oppkjøpet.

På videoen kan man og se 2 større lagringstanker på industriområdet.
Trolig forurenset slam som samles der før ferden går inn i pyrolysen.
Raskt og effektivt - samtidig som har lageret fullt.

Dess mer man tenker på DETTE utsagnet - dess mer optimistisk kan man bli;
"REPowerEU calls for a MASSIVE DEPLOYMENT of Vow technologies".........

Når man dessuten knytter utsagnet til gassproduksjon til Grid kan man lett bli lyrisk.
Markedet må være noe så helt enormt. Maskinene er vel utprøvde og vel fungerende.

Bare å trykke på start-knappen! Plug and PLAY!

Vedr Cambi;
Jeg tror selskapet henvender seg til et annet marked enn det VOW gjør. Lavprofittmarkedet!
Kan ikke tenke meg at det er spesielt effektivt med disse enorme silioene som skal stå med dritt til modning i måneder.
Henrik Badin har på presentasjoner stadig gjentatt at denne type marked (torrefaction) ikke er noe som interesserer VOW.

En langsom prosess som foregår mellom 2-300 grader. VOW opererer i sin pyrolyse fra 4-500 og opp mot 1000 grader.
Med det kan man produsere fullverdig biogass hvis ønskelig. REN gass som kan erstatte den fossile russerne har kuttet ut i Europa.
Redigert 21.11.2022 kl 23:15 Du må logge inn for å svare
Record
22.11.2022 kl 08:00 10224

Har du noe link til video ?

Hadde bare politikerene åpnet øynene for denne utviklingen og forstått potensialet ,da hadde vi vert i gang med både C02 fangst og lagring samt sirkulærøkonomi nesten umiddelbart .Alt fra rensing av vann og slam ,ikke bare rensing men omgjøring til ny energi, da er vi bare på første trinn ,med tanke på hvor mye som kan hentes fra trevirke,husholdningsavfall,brukte dekk og ikke minst plastprodukter .
Men de er enn så lenge lurt av lobbyistene som pumper kapitalen til å pumpe stadig ny fossil energi med ett mål om å omdanne den til "grønn" energi, nok en "månelanding" på gang ?
Blir enda mere spennende å følge VOW fremover , det er i hvert fall helst sikkert , potensialet innen alle segmenter øker jo hele veien :-)
Ruda9
22.11.2022 kl 08:01 10220

VOW er nok et av de mest spennende selskapene på markedet fremover. Har ståltro på at de skal komme som en rakett i 2023
Slettet bruker
22.11.2022 kl 09:15 10081

Må innrømme at får litt høy puls og bull følelse av slike meldinger. Overrasket over at han formulerte seg slik. Mindre overrasket over at markedet ikke bryr seg.
Syns han er en helt super leder, men han har ikke gitt noen klare bull signaler, når det faktisk gjelder.
Redigert 22.11.2022 kl 09:16 Du må logge inn for å svare
upsidedown
22.11.2022 kl 10:51 9918

Det er for mye LinkedIn fra VOW og for få meldinger som tas seriøst. Mulig dette er en informasjonsstrategi for fremtiden, men blant nåtidens potensielle aksjekjøpere svekker det appetitten når melding endelig foreligger. Oppfattes knapt som en nyhet lenger.

Informasjonsstrategien til selskapet er etter mitt syn det svakeste leddet i en kjede av mye bra.

Redigert 22.11.2022 kl 10:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.11.2022 kl 11:41 9824

Jeg sitter også å lurer på var dette en nyhet? Mener du virkelig dette? Fordi du formidler ikke noe småtteri her...
mai2003
22.11.2022 kl 20:30 9541

Da jeg så denne uttalelsen fra Badin så var jeg sikker på børsmelding på morgen. Men den kom ikke. Hva i alle dager er denne uttalelsen for noe. Helt håpløst å strø om seg slik. Noen som har sendt mail til ir contact og spurt?
Mackook
22.11.2022 kl 20:38 9514

Veldig enig med deg Mai2003
Karbon
22.11.2022 kl 21:03 9454

Vel, som dere kan lese av meldingen Henrik la ut i går, så er det en informasjon om hva de skal presentere på konferansen i Birmingham:

"Join us this week in Birmingham at European Biosolids & Bioresources Conference & Exhibition where our team is presenting Vow ASA pyrolysis technologies for large sewage sludge anarobic digestors."

Her legger Henrik ut en video av hva som vil presenteres av Vow under konferansen i dag og i morgen, og det skal vi vel ikke sutre over? Er ikke det god informasjon til aksjonærene? Det synes iallefall jeg.

Her er forøvrig en link til konferansen:

https://european-biosolids.com/
Redigert 22.11.2022 kl 21:05 Du må logge inn for å svare
mai2003
22.11.2022 kl 21:06 9484

Karbon - Det er denne jeg reagerer på: "REPowerEU calls for a massive deployment of Vow technologies "
Hva betyr det egentlig?
Hammers
22.11.2022 kl 21:16 9441

Bare å slappe helt av - dere utålmodige.
ALT kommer når det kommer - og det VIL KOMME.
Ikke glem at VOW var plukket ut som eneste tekniske leverandør til det store EU-prosjektet "Horizon Europa" (børsmld 14.juni i år).

Mulig HB sendte meldingen for å oppdatere egne aksjonærer hva man for tiden EGENTLIG jobber med når det ellers er stille på nyhetsfronten.

Som man kan se av filmsnutten dreier det seg om et anleggsområde som er fullstappet av ulike VOW-komponenter.
Når startskuddet går vil det være snakk om en uendelig rekke med store ordre til ulike områder innen EU.
Bare å se filmen (hvis man kan) og ellers lese hva som sies fra topp hold:

"REPowerEU calls for a MASSIVE deployment of Vow technologies to increase the production of renewable methane into the european gas grid over the next years".....eller som oversetter sier på norsk:

"REPowerEU krever en MASSIV utrulling av Vow-teknologier for å øke produksjonen av fornybar metan i det europeiske gassnettet i løpet av de neste årene.".
KAN DET SIES KLARERE?
Redigert 22.11.2022 kl 22:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.11.2022 kl 21:20 9426

Enig, stusser selv over formuleringen.
Karbon
22.11.2022 kl 21:23 9420

Mai2003:

Henrik har lagt stor vekt på REPowerEU under de to siste kvartalspresentasjonene. Kort fortalt ble REPowerEU etablert for å gjøre Europa uavhengig av russisk gass, noe som betyr at det må satses betydelig på produksjon av syngass. Nylig ble det avsatt store summer for denne type investeringer (etter klimakonferansen i Egypt), og Vow har allerede FØR REPowerEU ble etablert jobbet med flere aktører som ønsker Vows løsninger for produksjon av syngass.

Her kan man lese litt om REPowerEU:

https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/IP_22_3131

Og som Henrik skriver i meldingen; Det vil bli et enormt behov for Vows løsninger får å nå REPowerEUs mål framover.

Mer fra REPowerEU, som tar for seg produksjon av biomethan (her er det Vow kommer inn i bildet med sin teknologi, og som også kan ses i sammenheng med animasjonen av anlegget som vises i videoen Henrik la ut i går):
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=SWD%3A2022%3A230%3AFIN&qid=1653033922121

Dere husker sikkert også denne børsmeldingen fra februar i år:

https://www.vowasa.com/blog/vow-asa-aiming-for-large-scale-decarbonising-of-european-gas-grid-with

Allerede her hadde Vow skaffet seg en fot innenfor (eller kanskje begge beina faktisk) markedet for utstyrsleveranser til å distribuere syngass til det europeiske gassnettet.
Redigert 22.11.2022 kl 22:06 Du må logge inn for å svare
The Observer
23.11.2022 kl 11:29 9038

Verden er slik skapt at behov skaper nye produkter med forskjellige råvarer som innsatsmidler, skadelige og ikke skadelige. Produkter brukes og skaper restprodukter, ofte med forurensende og giftige stoffer innbakt i restproduktene.

Vow selger en del «mindre» løsninger som tar seg av en del av disse problemene, og samtidig produserer eks. gass og biokull som restprodukter av avfallet.
Nå rettes fokuset i markedsføringen mot gigantløsninger i mange hundre millioners klassen. Spesielt rettet mot gassmarkedet. Dette kan ta av inntektsmessig, men potensialet har ennå ikke blitt euforisk mottatt i investormarkedet. Planer må til for fremtidig inntjening, men markedet er generelt skeptisk til fremtidig inntjening i ESG markedet. Det ser ut til at kun resultater og kontrakter kan heve Vow kursen dit den fortjener.

Det blir litt: Show my the monny.

Record
23.11.2022 kl 15:51 8866

VOW sitter med mange løsninger på dagens problemer/utfordringer og vil komme på løpende bånd med nye kontrakter , da vil nok aksjekursen følge etter .
Markedet er pill rottent, masse ulver som bare sitter å venter på emisjoner , det skjer jo så åpenlyst at det er skremmende at ingen evner å gjøre noe med problemet .
Siden VOW har greie avtaler med betalinger i forbindelse med kontrakts inngåelse tror jeg ikke dette vil være noen utfordring i denne , bare å nyte disse kursene ,kommer som ett skudd når den først tar av .
Hammers
23.11.2022 kl 19:02 8725

For noen minutter siden var Henrik Badin igjen på farta på sosialt medium;

"Scaling up for Vow 2.0. These weeks, I’m meeting our teams in Norway, France, Poland, Italy and US to talk about how strong we are performing within all parts of our business, how we are making plans to deliver on forward growth, and how we must continue building on our winning culture based on TRIP (Trust, Responsibility, Inclusiveness & Passion). And what better way to illustrate what Vow 2.0 really is, meeting our C. H. Evensen Industriovner AS team just hours after the inner tube to our new large capacity pyrolysis reactor arrived workshop floor. Over the next few months this team will break another record, building our large scale pyrolysis reactor to position Vow ASA for big industry. Love it ! "

Innlegget er illustrert med den nevnte "inner tube" på fabrikkgulvet til CHE - omkranset av en skokk med ansatte.
Lengden er imponerende - selv mener jeg å huske at det dreier seg om 22 meter.

Når kjempereaktoren står ferdig ila dette kvartalet kan VOW v/CHE skryte av "verdens største"!
Redigert 23.11.2022 kl 19:09 Du må logge inn for å svare
Fjellbris
23.11.2022 kl 19:06 8710

👍👍
The Observer
23.11.2022 kl 19:46 8636

Hammers. Du er fantastisk til å bygge scenarier for mulig utvikling i Vow. , Ofte refererer og bygger du dette på Badins uttalelser i sosiale medier. Troverdigheten blir større om du også legger ved links til disse medier du referer til. Du fremstår ellers som meget kunnskapsrik, og for meg troverdig, på selskapets muligheter.

Hammers
23.11.2022 kl 21:05 8515

Takk for det, men jeg tviler sterkt på at min matematikk- og også fysikklærer fra videregående er enig med deg når det gjelder mine kunnskaper. Men, til slutt kom jeg meg da gjennom med greie resultater.

Joda, jeg gjør så godt jeg kan. Som hovedregel legger jeg ut linker, men velger i enkelte tilfeller kun å kopiere tekst.

At kursen ikke har reagert nevnevendig de siste dagene er neppe så rart.
Ikke noe som helst av det som skrives her er nevnt i noen av finansavisene. Folk flest kjenner ikke til Badins budskap.

Bare vent til den dagen VOW skriver milliardkontrakt for produksjon av syngass til Europa. Når dette blir førstesideoppslag rundt om og når NRK forteller det norske folk at norsk selskap skal bidra til å varme europerne når de fryser som verst i kalde årstider.

EU skal som sagt ha en MASSIVE DEPLOYMENT (massiv utrulling) av VOW-utstyr.
At det etter hvert dreier seg om MRD av NOK bør det ikke være stor tvil om.
Tenk, dette er oppnådd kun drøyt 2 år etter oppkjøpet av ETIA og man begynte å gå inn på land.

- VOW v/Scanship har erobret de aller største operatørene inn cruisebransjen.
- Nå ser det ut som om VOW land allerede har erobret EU-systemet (+ mange store selskaper) for rask utrullering av fungerende utstyr.
Redigert 23.11.2022 kl 21:07 Du må logge inn for å svare
Hammers
24.11.2022 kl 00:03 8323

I kveld kom jeg over et ferskt, interessant, men relativt tungt YT-innslag om nedbryting av PFAS i regi NGI (Norwegian Geotechnical Institute).
Det brukte utstyret er levert av VOW v/Scanship. VOWs Paal J Nilsen er en av deltakerne under forsøkene.

30 min som forklarer sammenheng mellom PFAS, pyrolysetemperatur, osv. Deretter ca 8-10 min med Q&A.
I grunnen ganske så interessant for en som ikke skjønte stort om detaljene. KONKLUSJONENE skjønte jeg likevel fullt ut!
https://www.youtube.com/watch?v=o6cZuBQGuJs

For spesielt interesserte, men spennende er det!
Redigert 24.11.2022 kl 00:06 Du må logge inn for å svare
Record
24.11.2022 kl 15:55 7952

Spennende :-)
Det ser dårlig ut for de som behandler slikt slam med andre prosesser ,kanskje også de blir kunder av VOW ?
Ofte er det slik at myndighetskravene endrer seg med utprøves teknologi, når VOW kan tilnærmelsesvis fjærne det meste av PFAS stoffene vil det nok bli ett krav at alle må det .
Why choose either bio-energy or biochar production or Co2 capture or carbon sequestration ? Why not do all in one go :-)
VOW med sin Evensen reaktor kommer til å ta markedene med storm.
Spennende når markedene oppdager dette, :-)
Fjellbris
25.11.2022 kl 13:22 7586

Hammers - kanskje du skulle tipse Finanspressen😉 Eventuelt be Badin om å ansette deg som PR og kommunikasjonsansvarlig😀
spekulator
25.11.2022 kl 13:33 7542

Finanspressen er kun interessert i å skrive om statssubsidierte batterifabrikker og CO2 galskap, samt subsidiert havvind.. Dette viser seg lobbyvirksomheten til enkelte selskaper, uten å nevne navn.
Grundere som har teknologi som fungerer, blir uglesett, og må til det store utland for å bli akseptert. Se på Røkke og hans kumpaner, statssubsidiert hele veien. Se på herr Vestre, som har laget regler slik at bedriften hans kan hale millioner fra staten. Nei, seriøse bedrifter som VOW, blir nok aldri tatt under vingene av hverken stat eller finanspresse.
Record
25.11.2022 kl 14:45 7432

Bare å nyte , trades teknisk .
Tips, legg inn skjulte ordrer :-)
The Observer
25.11.2022 kl 14:59 7402

Allerede kjent på strengen, men dette lå på Linkedin:

Vow ASA delte et innlegg: Meet us in Birmingham this week for the European Biosolids & Bioresources
Vow ASA med en snillere overraskelse for å redusere klimaendringene. REPowerEU krever en massiv distribusjon av løfteteknologier for å øke produksjonen av fornybar metan i det europeiske gassnettet i løpet av de neste årene. Bli med oss denne uken i Birmingham på European Biosolids &Bioresources Conference & Exhibition https://lnkd.in/drpe289B hvor teamet vårt presenterer Vow ASA pyrolyseteknologier for store avløpsslamanarobiske fordøyere. Dette er virkelig en game changer med tre svært attraktive verdiforslag: mer fornybar gass produsert, biokull gjenbrukt som organisk gjødsel med PFAS eliminert, og karbon sekvestrert i jord.

Record
25.11.2022 kl 15:12 7373

Blir formuesskatt av dette etterhvert ,satser på at akrobatene holder den igjen en månes tid til :-)
Slettet bruker
25.11.2022 kl 15:13 7367

Hvis du tenker på den 13000 ordren så er det vel store sjanser for at det også er maskin eller en profesjonell aktør.

Ingen volum for å legge skjulte order.
Etter erfaring tror jeg den 13000,- blir kjøpt opp i dag.
PS: Føles det ikke trygd at den 13000 ordren er der??,,??
Redigert 25.11.2022 kl 15:23 Du må logge inn for å svare
Record
25.11.2022 kl 15:27 7335

Den ryker nok ,mistenker at det er noen som selger til hverandre , dumper større poster med gjevne mellomrom for å snitte ned .
Om du har en post på 5K like over vil de neppe selge , om du legger den skjult får du den om de dumper til seg selv :-)
Konspiratorisk ja , men men .

Lykke til :-)
Slettet bruker
25.11.2022 kl 15:53 7267

Ja enig, kan bruke mange tekniker for å finne ut om hvor skoen trykker. Ikke at jeg legger dem ut her :)

Har selv ikke tradet på lenge nå så vet egentlig ikke hvordan ting rører seg nå.
Kan bare se på grafen min å si at det ligger en støtte på 19.1.
Slettet bruker
25.11.2022 kl 16:53 7182

Angående fabriken som VOW GM skal bygge
Går dere inn på Follum Kommune og spør denne kommuneroboten når/hvor fabrikken skal bygges er det kjempeunderholdning
Selv den verste kverulant her på Hegnar er ikke i nærheten av denne roboten ;)
Fjellbris
26.11.2022 kl 16:45 6804

Tillater meg å dele denne fra Karbon på en annen tråd.
….
Karbon
I dag kl 10:30
189
Gode nyheter!

Dere husker sikkert denne meldingen fra 16. juli tidligere i år?

https://www.vowasa.com/blog/vow-asa-vow-technology-biogreen-selected-by-nsr-for-swedens-first-biochar

Nå har NSR gått helt til topps og vunnet prisen som årets gjenvinningsinspirator på gjenvinningsgallaen i Sverige!

Ludvig Landen uttaler i forbindelse med at de vant prisen:

"Let’s all put the carbon in the ground where it belongs!"

Og Henrik Badin har sendt sine gratulasjoner, og uttaler:

"Congratulations to Ludvig Landen and the entire NSR AB team for being awarded the “recycling inspirer of the year”. So nice to see that the important work you are doing is recognized not only in Sweden, but also globally. We at Vow ASA are so proud to be working with you, not only at the NSR RecoPark biochar competence center, but also on your full scale industrial plant. So much looking forward to break new grounds with you, a true inspiration for us all"

Hammers
09.12.2022 kl 13:14 5869

Ref meldingen den 21. nov.
I dag, fredag den 9.des kom nok en gåtefull melding fra Henrik Badin på sosialt medium:
___________________________________
T minus 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 2, 1….

This week our Vow ASA group managment team with Scanship , C. H. Evensen Industriovner AS and ETIA - Ecotechnologies came together at Sommerro in Oslo. What a great wrap on 2022 with good strategic discussions on our forward scale-up plans under the Vow 2.0 program.

Vow, we have a “lift off” !
__________________________________

Nedtelling.....og en rakett med bekreftet "lift off". Igjen får vi stifte bekjentskap med begrepet VOW 2.0 (altså en ny versjon av selskapet).
Nå må det vel snart komme noe konkret ang hva som egentlig foregår i kulissene?
Redigert 09.12.2022 kl 13:14 Du må logge inn for å svare
Fjellbris
09.12.2022 kl 13:48 5792

Ja Hammers, så den jeg også, håper og tror det kommer noe konkret fra selskap før jul😀
Kanskje du som kjenner selskapet så godt skulle tatt kontakt og bedt om litt mer / bedre / hyppigere info til markedet, du kan jo tilby Badin om å få bli ny pr/kommunikasjonssjef😉
Redigert 09.12.2022 kl 13:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.12.2022 kl 13:54 5759

Tror det kunne fungert veldig bra ,men vi må ikke glemme dem som har short possisjoner i dette papiret, tror de er veldig godt fornøyd med dagens oppsett. Beklager barnslig vinkling.