Årsaken til kollapsen i Betalutinstudien

mlande
NANOV 29.11.2022 kl 12:54 4293

Ledelsens info rundt fusjonsforslaget viser hvorfor Betalutinstudien brått kollapset:

Inklusjonskriteriene for behandling med Betalutin forbehandlet med Rituximab ble endret til behandling av pasienter som ikke lengre responderte på forbehandlingen med Rituximab (som skjer 14 dager før medisineringen/premedisineringen med 15/40 Lilotomab/Betalutin).

Hvordan kunne ledelsen velge et slikt løp? Erfaringen med forskjellige doser medisin/premedisin/forbehandling som 10/40, 15/40 og 20/100 samt erfaringer fra de radioaktive medisinene Zevalin og Bexxar, tilsier at studien ville havarere uten fungerende forbehandling. Det ville vært bedre å forsøke en fase 3. studie mot pasienter som responderte på forbehandlingen. Kanskje vi snart får se den store gjedda i spillet som legger 2 mrd i en fase 3 studie i håp om å hente ut 20 mrd? Eventuelt, hvis nødvendig, går tilbake til en fase 1 studie med en forbehandling som virker mot de sykeste 3L RR pasientene og får akselerert godkjennelse fra fase 2?

Sitat fra selskapet:

Hovedforskjellen på PARADIGME-studien og tidligere studier var at man endret pasientpopulasjon til CD20-refraktære 3. linje follikulært lymfom pasienter (3L FL). I tidligere studier behandlet man 2. linje pasienter som anses som en lettere pasientpopulasjon å behandle. Årsaken til at man endret pasientpopulasjon var at CD-20-refraktære 3L FL pasienter ville kunnet gi akselerert godkjenning fra FDA med en fase 2 studie. Hvis man skulle gått vider med 2L pasienter ville man måtte en full fase 3 studie før godkjenning.

Referanse spm 9: https://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Answers%20to%20questions%20asked%20by%20AG%20Nanovector.pdf

(Innlegget redigert 2.1.23 for å unngå misforståelser rundt forbehandling med Rituximab 14 dager før premedisinering med Lilotomab.)
Redigert 02.01.2023 kl 10:01 Du må logge inn for å svare
HAS
29.11.2022 kl 13:21 4235

Der er nok flere som spør seg hvordan det kunne gå fra å være lovende resultater til havari. Kan det være stridigheter rundt valg av strategi som medførte turbulensen rundt lederskapet? Da kan det være på tide at det kommer inn nye krefter som kan ta grep:)
SomSa
29.11.2022 kl 14:00 4176


Den enkleste forklaringen er at de ikke hadde fortalt hele sannheten før og lurt aksjonærene. Da Nano ble børsnotert i 2015 ble fortalt at rett etter fase 2 data skulle FDA søknaden sendes. Dette ble fortalt til aksjonærene helt fram til Eduardo Bravo ble CEO i 2021 og avslørte bløffen. De kunne ikke sende FDA søknaden før fase 3 var planlagt, godkjent,.........og jeg antar at dette kunne ha tatt 1,5-2 år.

Det var en grunn til at Eduardo Bravo sluttet etter noen måneder.

De som har tapt mye penger bør kreve publiseringen av fase 2a data, hvis de ikke gjøre det bør man saksøke dem.............

HAS
29.11.2022 kl 14:13 4133

https://www.apimtherapeutics.com/images/press/Biopharma%20CxO%20Roundtable.pdf

Har man valgt et sårbart "fast track" og fått Covid i fleisen?

Da kan det være vanskelig å innrømme at man har valgt feil strategi, og ikke minst vanskelig å be om mer penger for å starte på nytt.

Her trengs bistand til å få skuta på kjøl igjen, og potensialet i CD37 ligger der nok:)
Redigert 29.11.2022 kl 14:23 Du må logge inn for å svare
Hugoil
19.07.2023 kl 13:37 2770

Beklager, det var på denne tråden jeg ville poste dette innlegget (pga. det første spm. i startinnlegget, samt trådens tittel):
--

Vi fikk vel pasientfordelingen (på de ulike dosene) for 2020-2022 på Q4-presèn., men ikke den etterspurte fordelingen på vaksinerte, ikke vaksinerte og døde. Det hadde vært interessant å sett for de tilkomne pasientene i denne perioden. Tror dere det kommer på neste Q-pres, hvis de rekker den?

Den verdensledende kardiologen Peter McCullough mener at injeksjonene undertrykker kroppens evne til å bekjempe kreft.

Piggproteinet, som «vaksinen» får kroppen til å produsere, kaller han det mest sykdomsfremkallende proteinet noensinne.

McCullough peker på en studie som han sier viser at skuddene kan undertrykke kroppens system for å kontrollere svulster. (Se link på Covid tråden)

– Noe som gjør at vår evne til å holde kreftcellene i sjakk går tapt, sier Peter McCullough i Prather Point.
Se video + sammendrag her: https://twitter.com/P_McCulloughMD/status/1680608928235761665?s=20 med kommentarer
( Begynner ved min 7:50 her https://www.brighteon.com/dfaea9e8-0540-428f-82a2-21b3c667f82d )


Siden de ikke eksplisitt har sagt noe om utnyttelsen av det fremførbare udnerskuddet, så er det kanskje fordi de foretrekker å ha fleksibilitet til å utnytte den i det "utskilte NANOV" fra TRMED - om skattemyndighetene ikke godkjenner utnyttelse av det i TRMED.
Redigert 19.07.2023 kl 21:53 Du må logge inn for å svare
Hugoil
22.07.2023 kl 12:21 2467

"Hun ville det egentlig ikke, men gjorde det for “fellesskapet”. Dose én hadde gått fint, da skulle vel dose to være ok også… Det er to vonde år siden.
Av redaksjonen i hemali.

Av Liss Tone Johansen, først publisert på hennes FB-profil. Liss har utdannelse innen friskvern og helhetlig & forebyggende helse.

Går mot døra: Kroppen stritter mot, jeg har «vondt i magen», og beina føles tunge. Jeg setter meg på en stol og venter. Magefølelsen skriker nei, og tårene presser på uten at jeg helt skjønner hvorfor.

Dette som jeg nå er i ferd med å gjøre, det gjør jeg på bekostning av min egen magefølelse, mine verdier og mine overbevisninger. Fordi jeg føler meg presset og for å «hjelpe» fellesskapet.

To dager etter vaksinen starter blødninger som aldri stopper.

Andre dose Pfizer
Dette er nummer 2, og den første gikk jo fint, jeg ble bare litt øm i armen. Så da går det vel greit nå også.
12. august 2021: Stikk nummer 2 med Pfizer i rekken av vaksiner som «alle» burde ta og som var «trygge».

To dager etter vaksinen startet blødninger som aldri stopper. Konstante blødninger i 6-7 måneder – før legen sender meg til utredning. Jeg hadde ikke hatt blødninger/ mens på 10 år på grunn av graviditeter og spiral. Jeg var helt frisk.

Jeg er nå ferdigoperert og ferdig med behandling, så nå er det «bare» oppfølging videre.

Endetarmskreft
Etter én time på sykehuset kommer beskjeden om at jeg hadde fått endetarmskreft.

Jeg visste instinktivt med én gang at det er på grunn av vaksinen. Den har «fucka» med kroppen min! En gentest viste at det var ingenting annet som skulle tilsi at jeg skulle få denne sykdommen.

Siden april 2022 har jeg gått gjennom fire cellegiftkurer og fem uker med stråling. Dessuten en akuttoperasjon som sannsynligvis skyldes feilbehandling og for sterk dose cellegift. Det resulterte i to utlagte stomier, altså utlagt tarm på magen.

Etter ett år er begge stomiene lagt inn igjen. Jeg har hatt en operasjon for å fjerne den delen der svulsten var. Jeg er nå ferdigoperert og ferdig med behandling, så nå er det «bare» oppfølging videre.

Jeg tror dessverre ikke at min historie er unik

Tror ikke at min historie er unik
Jeg hører og leser mange historier om andre som også har blitt plutselig syk på forskjellige måter og har fått forsterkede symptomer på ulike ting og sykdommer i etterkant av vaksinen. Jeg har snakket med flere som har opplevd det selv eller kjenner noen og mistenker at vaksinen kan være årsak. Dessuten har jeg lest flere rapporter og artikler som kan støtte den mistanken. Det er mange som melder om økning i tilfeller av kreft, hjerte- og karsykdom og andre sykdommer og plager.

Kanskje kjenner du deg igjen, eller kjenner noen andre som har opplevd det?

Hvem skal ta ansvar for disse livene som blir endret og ødelagt? Når livet tar ei sånn vending, må vi begynne å navigere på en ny vei videre…


Liss Tone Johansen blødde konstant etter dose to og fikk endetarmskreft
Mer om vaksineskader
Line og de fleste andre får nei til erstatning for vaksineskade
To år etter andre dose: – Jeg har vent meg til livet med utmattelse
Patolog: – Økning i forekomst av “aggressiv” kreft etter vaksinering
Journalist Rebecca Mistereggen: – Vi har blitt lurt! Høringen i EU bekrefter det ytterligere"


Se også covid tråden.
Redigert 22.07.2023 kl 12:22 Du må logge inn for å svare
Otra
22.07.2023 kl 13:41 2409

Kan NANOV reise seg ?
Redigert 22.07.2023 kl 13:49 Du må logge inn for å svare
Superoptimist
22.07.2023 kl 17:01 2297

Det tror jeg ikke. Denne katastrofen er manipulert, og som Somsa skrev i november burde noen stilles til ansvar for bedrageriet!
Nå er ikke dette det eneste manipulerte bedrageriet på OSE, men forslaget er å ta èn etter èn.
Seriøs
22.07.2023 kl 18:19 2204

Får se hvor TRMED vil gå utpå høsten
number1
28.07.2023 kl 13:11 1466

Hvor er denne perlen av en aksje?. Jeg finner den ikke lengre på Nordnet.
bravi
29.07.2023 kl 15:02 1287

Den har skiftet navn til Thor Medical ASA. At denne aksjen er en perle kan diskuteres, så langt har det lignet mere på et mareritt, akkurat som andre biotek aksjer hvor Radforsk er inne i bildet.
number1
29.07.2023 kl 22:32 1154

Takk. Da vet jeg hvor diamanten min er 😊
Ha en riktig fin sommer 🌞
Hugoil
31.07.2023 kl 20:17 815

Superoptimist: Skal vi begynne med NANOV da, evt. hvordan kunne du tenke deg å bidra? Andre?

Det er lov å mimre litt, dere husker kanskje spm . på en Q:
https://www.tjuvholmen.org/news/2019/03/07/how-microbiome-could-be-key-new-cancer-treatments/
Redigert 31.07.2023 kl 20:27 Du må logge inn for å svare