ELLIPTIC LABORATORIES ASA får Lisensavtale med en PC Produsent

Grunnpilar
ELABS 14.12.2022 kl 12:23 923

ELABS har fått fart i sakene, og har sikret enda en lisensavtale med en "New Top 3 Laptop Manufacturer".Ser for meg at det kan bli hyggelige tall på Q4. De har nylig klart å snu ifra minus til pluss også, det var da jeg la merke til dette selskapet. Og de har et ganske så stort omsetningsmål på 500mill ila 2023,så det bør da også forventes en viss økning i kontrakter om de skal klare dette.

Også har større aktører lagt merke til dette og begynt å kjøpe seg opp i dette selskapet, handelsbanken var siste som flagget over 5% i selskapet.
Men ser også at det skrives alt for lite om dette selskapet her på dette forumet, så tenkte å bidra litt. blir spennende tider for ELABS aksjonærene frem mot 2024.

legger ved en link her:

https://live.euronext.com/nb/product/equities/NO0010722283-XOSL#CompanyPressRelease-11991341

Sydney
14.12.2022 kl 19:16 788

De har nå signert Lenovo og hp. Sannsynligvis. Jeg regner med dette siden hp har vært diskutert en del. Men uansett. De har POC avtaler med nesten alle på topp 10 lista. Lenovo er kongen blandt laptop produsentene. De fleste følger etter dem. Når Lenovo sparer så store summer med å implementere elabs så sier det seg selv at de andre følger etter ganske kjappt. Jeg har troa på at de lander flere store det neste halve året. Dell Acer osv. Når volumet kommer seg opp kan de fort selge for en milliard årlig med 50% prlfitt eller mer.
Grunnpilar
15.12.2022 kl 11:13 617

Ja det ser svært lovende ut for ELABS, men vet du om det foreligger en analyse med kursmål på dette selskapet ?
Også om andre vet om noe? Så gjerne del det her.

fant at disse dekker ELABS:
Carnegie
DNB Markets
SpareBank 1 Markets

Vet noen her om disse har utgitt noe analyse av selskapet ?

Klarer selskapet opp mot 500 mill i salg ila 2023,som de har som mål. Vil jo P/S bli ganske så mye lavere enn den er i dag, dvs billig selskap mhp vekst og salg.
Redigert 15.12.2022 kl 13:43 Du må logge inn for å svare