$PGS$ "26. jan"
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
09.01.2023 kl 14:24
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Jasper7
Mulig jeg er vel optimistisk nå , men blir det meldt om ferdig refinansering, tror jeg den går 50%
...
Blutus
100%
...
Hvalross
🫡
...
rischioso
Skal man ha under 8 så har man dårlig tid - knappe 4 timer igjen av denne børsdagen ... ;)
...
Hvalross
I går kl 20:43
Følger PGS borr i US fredag - og stiger over tosifret allerede i morgen!?
...
oppturen
Når PGS soper inn 3-5 nok pr aksje i overskudd pr år må jo alle forstå at kurser under 20 er vannvittig billig.
Mulig jeg er vel optimistisk nå , men blir det meldt om ferdig refinansering, tror jeg den går 50%
...
Blutus
100%
...
Hvalross
🫡
...
rischioso
Skal man ha under 8 så har man dårlig tid - knappe 4 timer igjen av denne børsdagen ... ;)
...
Hvalross
I går kl 20:43
Følger PGS borr i US fredag - og stiger over tosifret allerede i morgen!?
...
oppturen
Når PGS soper inn 3-5 nok pr aksje i overskudd pr år må jo alle forstå at kurser under 20 er vannvittig billig.
Redigert 09.01.2023 kl 14:04
Du må logge inn for å svare
Sashaa
04.01.2023 kl 22:07
3590
TonyB skrevInnlegget er slettet
Det som ikke mange forstår er fundamentalet og fokuserer på svingende i kursen, de er vel kortsiktige som nesten alltid taper . Støtter Hvalross men ikke for hans musikk som passer meg. best ,,men fordi han er på riktig spor.
To be or not to be. De fornuftige snakker minst og hører mest
To be or not to be. De fornuftige snakker minst og hører mest
Redigert 04.01.2023 kl 22:10
hydrangea
04.01.2023 kl 22:08
3584
Travis-Bickle skrev Ikke en umulighet, men desperat digresjon.
Enig i at det kan ses på som en digresjon. Desperasjon er noe helt annet. Sitter trygt, godt, all inn og long.
11 måneder og still going strong.
11 måneder og still going strong.
nemi's
04.01.2023 kl 22:09
3620
TonyB skrevInnlegget er slettet
Dere kan legge spekulasjonene om Hvalross død en gang for alle.
Hvalross er den ærligste sjelen her inne. Hvalross satt gjennom fallet 57% torsdag 27. januar 2022. Og uten å ta banesår.
Kun dem som har tatt en nedgang på 57% ila. 7.5 timer i PGS, og med verdighet, er kvalifisert til å være trådstarter.
Hvalross er den ærligste sjelen her inne. Hvalross satt gjennom fallet 57% torsdag 27. januar 2022. Og uten å ta banesår.
Kun dem som har tatt en nedgang på 57% ila. 7.5 timer i PGS, og med verdighet, er kvalifisert til å være trådstarter.
HAS
04.01.2023 kl 22:10
3616
Er det ikke en forutsetning at kursen ligger over 1$ for å kunne noteres på NYSE?
Kan dette være et alternativ?
https://www.raeder.no/aktuelt/rader-us-corporate-desk-apner-opp-for-fast-track-notering-av-norske--bors-selskaper-i-usa/
Kan dette være et alternativ?
https://www.raeder.no/aktuelt/rader-us-corporate-desk-apner-opp-for-fast-track-notering-av-norske--bors-selskaper-i-usa/
Ugle
04.01.2023 kl 22:11
3637
ÅÅÅÅÅÅ, GUBBEN OG GAMLA LÅ OG DROOOOO, OG IKKE FIKK OPP ROOOOTA!
MEN HADDE VI HATT HAN ENBALL HER, SÅ HADDE VI FÅTT OPP ROOOOOOTA!
Liker man ikke feststemningen, med et hint av tidvis ironisk distanse, da er’e litt sånn «IF YOU DON’T LIKE AMERICA, THEN YOU CAN GEEET OOOUUT…»
Ballalaika-reka-øyeblikket er i emning.
MEN HADDE VI HATT HAN ENBALL HER, SÅ HADDE VI FÅTT OPP ROOOOOOTA!
Liker man ikke feststemningen, med et hint av tidvis ironisk distanse, da er’e litt sånn «IF YOU DON’T LIKE AMERICA, THEN YOU CAN GEEET OOOUUT…»
Ballalaika-reka-øyeblikket er i emning.
HAS
04.01.2023 kl 22:27
3606
Var det ikke slik at Pedersen var på USA-tur nylig?
Nå trenger vi en skikkelig kursoppgang før alle går i furte-bua:)
Var det ikke slik at Pedersen var på USA-tur nylig?
Nå trenger vi en skikkelig kursoppgang før alle går i furte-bua:)
hydrangea
04.01.2023 kl 22:33
3518
Ja, det var det som slo meg istad og som ble til både drøm og digresjon! :) Leste et sted om New York- turen til Rune, men man kan jo bare spekulere. Kan ingenting regler rundt notering på NYSE men det er jo litt morro å spekulere.
Travis-Bickle
04.01.2023 kl 22:42
3403
Synes ikke dette er en helt idiotisk. Slik "mafia-børsen" OB funker kan dette være en fornuftig fremtidsdrøm også for å få frem selskapets verdier. Mye styres nå av noen få meninger som lett slipper frem hos journalister med liten ork og evner til å sette seg grundig inn i materien.
Men ikke noe en bør vektlegge i disse dager.
Ellers
il cartello si spacca
Men ikke noe en bør vektlegge i disse dager.
Ellers
il cartello si spacca
😎😎😎
Nidaros-andy
04.01.2023 kl 22:50
3277
Skulle jeg noengang ansatt noen som forum party fixer(hauser) så skulle hvertfall den jobben gått til vår kjære hvalross❤️ Takk for at du gidder. Både til påfyll av info og fornøyelse, dag og natt.
Ja, det er riktig, HAS. En aksje må oppfylle prising kriteria.
PGS handles på OTCmarkets over dammen (som ikke er Nasdaq, S&P eller DOW)
Det er da trading markets for penny-stocks, noe PGS er over dammen.
Men OTC må vanligvis handles via en broker eller broker board/platform.
PGS handles på OTCmarkets over dammen (som ikke er Nasdaq, S&P eller DOW)
Det er da trading markets for penny-stocks, noe PGS er over dammen.
Men OTC må vanligvis handles via en broker eller broker board/platform.
Redigert 04.01.2023 kl 22:56
Bennyfyfasan
04.01.2023 kl 23:00
3316
Den som ikke skjønner at PGS er litt for den risikoperverse bør slutte med aksjer. Muligheten for avkastning ligger i risiko - desto større risiko, desto større mulighet for avkastning. Derfor, når det er muligheten for en 2X bær det ringe noen bjeller. Det er bare sånn det er...
Man er selv ansvarlig for sine handlinger om man har en VPS konto med tilhørende kodebrikke ;-)
Man er selv ansvarlig for sine handlinger om man har en VPS konto med tilhørende kodebrikke ;-)
Folkens, all olje er ned nå, PGS berger bra.
Travis-Bickle
04.01.2023 kl 23:11
3189
Biden av type Joe kjører på. Mulig det er lunkent i buksa nå, men kaldt blir det.
https://oilprice.com/Latest-Energy-News/World-News/Crude-Oil-Inventories-Rise-On-Refinery-Shutdowns-SPR-Releases.html
https://oilprice.com/Latest-Energy-News/World-News/Crude-Oil-Inventories-Rise-On-Refinery-Shutdowns-SPR-Releases.html
Takk nemi's. Var som å bade i lava den dagen du nevner. Men gikk bra det og, kom ut på oversiden. Skulle bare hatt mer penger parat, så hadde det gått enda bedre.
Litt som nå, bare at da var risikoen mye høyere og potensiell gevinst endel høyere.
Fremdeles er PGS den beste flerdoblingskandidaten på OSE slik jeg ser det.
Syns egentlig det er rart det ikke er kommet mer pepper for selv hadde jeg trodd vi for lengst var på rause tosifret og har gitt uttrykk for det underveis.
Kan ikke si annet enn at selskapet i seg selv har utviklet seg nesten akkurat like sterkt som jeg håpet, og sitter all inn med full tro på at kursen snart skal gjenspeile verdiene i selskapet. Og mer - jeg tror på en VILTER SPEKULASJONSBOBLE i første halvår '23, men direkte usunne oppblåste kurser. Men først skal PGS altså prises som en normal aksje et sted mellom 12 og 20.
Vet at dette blir bra.
...
Ps håper Per Ulv kommer snart tilbake. Pengene hans vil uansett fortsette å yngle. Når alt dette er over og caset har levert avkastningen den skal, får vi opprette en egen "PGS godte seg tråd" hvor det fremkommer hvor mye vi tjente på denne herlige aksjen, så får det være straff nok til alskens PGSfiendlige som tyter frem.
Ps2 at noen tjener godt på å trade PGS er åpenbart. Men det er ingenting for meg, og neppe for så mange andre heller som har sitt daglige virke i annet enn ren trading.
- Finn et case du virkelig har tro på, og kjøp så mye du bare makter. Så gjør tiden jobben for deg.
God natt.
Ps3 kanskje får vi oss et par positive sjokk snart ;)
Litt som nå, bare at da var risikoen mye høyere og potensiell gevinst endel høyere.
Fremdeles er PGS den beste flerdoblingskandidaten på OSE slik jeg ser det.
Syns egentlig det er rart det ikke er kommet mer pepper for selv hadde jeg trodd vi for lengst var på rause tosifret og har gitt uttrykk for det underveis.
Kan ikke si annet enn at selskapet i seg selv har utviklet seg nesten akkurat like sterkt som jeg håpet, og sitter all inn med full tro på at kursen snart skal gjenspeile verdiene i selskapet. Og mer - jeg tror på en VILTER SPEKULASJONSBOBLE i første halvår '23, men direkte usunne oppblåste kurser. Men først skal PGS altså prises som en normal aksje et sted mellom 12 og 20.
Vet at dette blir bra.
...
Ps håper Per Ulv kommer snart tilbake. Pengene hans vil uansett fortsette å yngle. Når alt dette er over og caset har levert avkastningen den skal, får vi opprette en egen "PGS godte seg tråd" hvor det fremkommer hvor mye vi tjente på denne herlige aksjen, så får det være straff nok til alskens PGSfiendlige som tyter frem.
Ps2 at noen tjener godt på å trade PGS er åpenbart. Men det er ingenting for meg, og neppe for så mange andre heller som har sitt daglige virke i annet enn ren trading.
- Finn et case du virkelig har tro på, og kjøp så mye du bare makter. Så gjør tiden jobben for deg.
God natt.
Ps3 kanskje får vi oss et par positive sjokk snart ;)
Redigert 04.01.2023 kl 23:28
Travis-Bickle
04.01.2023 kl 23:29
3077
Å ytre seg er absolutt lov i kongeriket Norge, når noen griper tyren ved hornene er det vel sauene som samler seg i flokk.
Å bli lurt på forum er nesten en hovedregel, tydelig at vår "anale" har fått nok.
Errare humanum est
Å bli lurt på forum er nesten en hovedregel, tydelig at vår "anale" har fått nok.
Errare humanum est
Bondeinvestor
04.01.2023 kl 23:57
2756
Forstår at aksjen ikke er på NASDAQ. Hadde det vært tilfelle, så hadde garantert en av ekspertene her visst om det på forhånd. Men! At det plutselig dukker opp sånn, må jo bety noe??
Og jo en annen ting. Husk at en post på denne tråden i snitt har langt over 1000 views. Så ja, vi har påvirkning på kursen. Garantert
Og jo en annen ting. Husk at en post på denne tråden i snitt har langt over 1000 views. Så ja, vi har påvirkning på kursen. Garantert
Thesistulling
05.01.2023 kl 00:03
2741
Nei, dette med NASDAQ nå er bare tull.
Noen har missforstått, enkelt og greit.
Betyr ingenting.
Ennå........
Noen har missforstått, enkelt og greit.
Betyr ingenting.
Ennå........
Redigert 05.01.2023 kl 00:04