flyr i ferd med å ta av..

Xedos 61
FLYR 20.12.2022 kl 09:41 27989

Ser ut som denne nå endelig har landet og er klar til og "ta av"..Oppturen blir nok litt ruglete pga trading men sannsynligvis er det bare og feste setebeltet og Fly(r) videre opp..!
Slettet bruker
01.02.2023 kl 00:38 2071

"Oasen
14.01.2023 kl 15:28
3574
solga skrev
Jo takk at du er en mindre begavet fyr driter jeg i. Jeg Vil ALDRI ta FLYR ok ? https://flysmart24...
Ok så vil du aldri fly med flyr ...hva i he.... gjør du her inne i dette forumet? Hvis du vil være så vennlig å finne deg et annet forum å spre Dritt praten din så blir jeg glad. Det står klart å tydelig at flyene er resertifisert og oppgraderte så svadaen din kan du preke en annen plass. Dette forumet er for dem som vil investere og legge ut god og negative sider ved investeringen, ikke spre din personlige frykt for å fly med flyr... patetisk! Eller er det sånn at du sitter med en haug av aksjer får så å prate ned slik at du kan kjøpe flere enda billigere. Enkelte forum er blidd helt på tryne må kunne reguleres snart på en bedre måte."

Regulerte seg selv med konkurs gitt!!!!! Dere får bare ta imot aksjeråd fra OASEN. Håper du er glad OASEN jeg skal ikke skrive mer på FLYR trådene.
Slettet bruker
01.02.2023 kl 04:09 1931

Det er ikke akkurat noen aksjeråd eller annen nyttig informasjon du har kommet med i tråden heller, annet enn at du tydeligvis har flyskrekk, noe både jeg og de fleste andre DRITER i..

Flyr er konkurs nå, men du har fremdeles flyskrekk... - ta toget da vel.. Eller har toget gått ?
Redigert 01.02.2023 kl 04:09 Du må logge inn for å svare
1rusken2
01.02.2023 kl 06:17 1804

Har vært stille på Nikko klovnen i det siste ,fikk nok bakover sveis nå,klovn med stor K
Slettet bruker
01.02.2023 kl 10:28 1285

Det værste er jo disse som regelrett prøver å lure en stakkar inn i denne aksjen ved å pumpe på med innlegg på innlegg med KUN positivitet og drømmerier om himmelferd i slike aksjer.. Jeg har lagt merke til enkelte forumbrukere.. (skal ikke nevne noen) som KUN drar frem og hausser regelrette konkurskandidater..

MHInvest
01.02.2023 kl 12:48 1094

Hva tenker dere som har hausset eller tenker dere ikke? 2,4milliarder i gjeld på 19måneder og her tror man det er penger igjen til aksjonærer? Man bør heller spørre seg hvorfor det er mulig å dele ut penger fra aksjonærer til reisende som fikk sponset billetter av dere, snakk om en salig røre av no brain no headache!
MHInvest
01.02.2023 kl 13:04 1031

Tipper FA har fult opp idag med å registrere nye nick, blir liksom ikke helt samme å fortsette haussing i andre aksjer med samme nick.

Stokk Dum
01.02.2023 kl 13:31 955

Jeg venter fortsatt på Piloten69 som skal fortelle meg hvorfor Flyr er slik en god investering (rett skal være rett, det var en god investering for to uker siden i hvert fall.)

mvh