VOW Green Metals- kommende pengemaskin -og den lettbente moren

Slettet bruker
VGM 21.12.2022 kl 08:18 2907

Siden det ikke ble tolerert at en vil skille klinten fra hveten fra en viss Møkkamann er det nødvendig å åpne ny tråd
Klinten er her VOW ASA mens VGM er hveten
Vow ASA fremstår mer og mer som en underleverandør til de selskapene som vil tjene store penger på sikt
Likevel så prøver enkelte å ta til inntekt for VOW ASA det andre selskaper vil tjene på Biokarbon
Vow ASA har riktignok en stor aksjepost i VGM , men de fleste forstår vel forskjellen på 30 og 70 prosent
Jeg har prøvd å få frem at VOW ASA aldri vil tjene de store pengene med den politikken de nå driver
Det er det rendyrkede selskaper som VGM som vil gjøre
Vow ASA fremstår mer som en gammeldags Landhandel der de liksom skal dekke alle behov
Og dette viser også regnskapet der gjelden begynner å bli faretruende høy
Redigert 31.12.2022 kl 20:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.12.2022 kl 12:57 2779

Jeg ser det er noen som undrer seg over hva de siste ordrene vil gi av inntekter for VOW ASA Og bruttoinntekten vil vel være noe slikt som 5-6 øre /aksje
Så kan en jo filosofere om det i det hele tatt blir netto når evt skatt og utgifter er trukket fra
Redigert 21.12.2022 kl 14:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.12.2022 kl 16:15 2590

Nok en svak dag på børsen . Ikke så uvanlig i juletider
Men aksjer som er svake fra før straffes kanskje ekstra hardt.Troen på VOW er med rette under sterkt press, noe som gjenspeiler seg i kursen
Samme hvor mange ordrer de får så forsvinner nettoen i det store svarte hullet om en kan si det slik
VGM ser ut til å stå i mot , og er nok på et leie der kursen er temmelig trygg for videre fall
Kan ikke se så mange spøkelser i VGM .skapet
Nå vi kommer ut på nyåret vil aksjen hente seg inn til 4-5 . Og når produksjonen kommer i gang i slutten av året vil oppgangen mot 10.- starte
Redigert 22.12.2022 kl 16:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.12.2022 kl 12:13 2371

Kursene er noe merkelige som sagt på tampen av året.
Det en kan si om VGM er at en nå går gjennom en vanlige prosedyre når en fabrikk skal etableres
Å få opp en fabrikkbygning i dag er en temmelig rask og grei affære. Med prefabrikkering er det nærmest monteringsarbeid
Og leveransene fra VOW har de hatt god tid å forberede. Mye rutinearbeid
At de etter sigende fikk en langt bedre plassering og betingelser p.g.a forsinkelsene er greit siden en nå får sikre seg en lav inngang som kompensasjon
Redigert 02.01.2023 kl 13:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.01.2023 kl 15:50 2020

Noe mer aktivitet i dag ja-til noe høyere kurs
Det er vel egentlig bare å gjenta hva jeg skrev tidligere:
4-5.- ved påsketider, og 10.- på disse tider om ett år
Det er ikke behov for å la fantasien løpe løpsk, slik enkelte fantaster har gjort om opphavet VOW ASA
Det straffer seg som regel
Men kan tillate meg å sitere en gammel SV-vise: - Snart skal VGM bli stor, fryktelig stor, større enn mor. Hehe
Redigert 02.01.2023 kl 15:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2023 kl 11:07 1752

Jeg registrerer at Karbon er ute etter meg på den lukkede tråden sin
Og det må vedkommende gjerne være
Min intensjon er stort sett å få fram ei rimelig vurdering av VOW ASA. Og da kan en ikke bare trekke fram det som kanskje kommer en gang i framtida
Jeg er skeptisk til VOW ASA sin evne til å tjene penger
Og at jeg har beskyldt Karbon for å fare med lurerier kan ikke jeg huske i farten
Men må minne om at å forelske seg i en aksje kan bli en dyr romanse
Slettet bruker
05.01.2023 kl 15:08 1633

Det virker som FAZIT mangler grunnleggende regneferdigheter. At vedkommende også mangler akseptabel oppførsel er derfor ikke oppsiktsvekkende
Det var samme argumentene da aksjen stod i 40-50
Og det er vel ikke noe å diskutere hvem som hadde rett av skeptikerne og hausserne fra den tiden
Slettet bruker
06.01.2023 kl 18:07 1392

Ikke mye å glede seg over kursmessig i dag. Det er greit å se at det er bare små, små poster som siver ut i VGM
Godt under bokført verdi-ratio
Redigert 06.01.2023 kl 18:52 Du må logge inn for å svare