NANOV - AGNV oppslutning på 6,46%

Slettet bruker
NANOV 21.12.2022 kl 08:35 15586

Maktkampen mellom AGNV er avlyst. Lederen for småaksjonærene har en oppslutning på ca 750000 aksjer dvs. ca 6,46%. Et nytt styre vil være tvunget til å bruke emisjonsfullmakten fra mai 2022 eller be om en ny emisjonsfullmakt som er større.

Det gamle styret har oppgitt at det ligger ca. 20-30 øre i kontanter pr. aksje etter avviklingen av betalutin, sluttpakker osv. Det gir en kontantbeholdning på 23- 34 mill kroner. Selskapet har husleie og veldig høye lønnskostnader mv., ingen inntekter og veldig lite penger til å fortsette forskningen.

North Energi har et eierskap på ca. 20% og kontrollerer det nye styre. Et nytt styre vil naturligvis bli tvunget til å benytte seg av emisjonsfullmakten eller be om en ny emisjonsfullmakt for å drive selskapet videre. Med dagens fullmakt kan et nytt styre øke antall aksjer fra dagens 116 mill til 139 mill. aksjer. Dette gir verken nok kapital til å drifte selskapet videre eller gi handlekraft til å fortsette forskningen på noen av de gjenstående kandidatene til NANO. Det gamle styret står i en tvangssituasjon idag og har valgt å trekke seg. Et nytt styre får ingen andre valg enn det gamle, og stå i en situasjon med de samme vanskelig valgene. Kapitalkreftene til North Energi vil gå seirende ut av denne runden. Småaksjonærene vil tape alle pengene sine.

Lederen for AGNV, Jon Magne Asmyr, skriver "Ift antall fullmakter så er det mellom 300 og 400 personer som har meldt oppslutning på mail og FB. Av disse har 16% sendt mail og gitt oppslutning som er børsmeldt. Pr idag har jeg fullmakter for 7,5 milloner aksjer fra ca 70 personer. Det har kun gått noen dager, og dette er basert på de som har husket å sende mail til meg. Mao er vi langt unna å nå målet om flertall. Vi må aktivisere flere 100 av dere som er medlem i AG Nanovector for å nå målet.

Vi får gratulerer North Energy med seieren den 3 januar 2023







Redigert 21.12.2022 kl 08:57 Du må logge inn for å svare
mimer
29.12.2022 kl 17:04 6961

NE øker ikke ifølge aksjonærliste fra i dag, kassa er ve ltom...
Slettet bruker
29.12.2022 kl 17:25 6997

Er du også konspiratorisk altså :) det er en bemerkelsesverdig greie. Man prøver gjerne å ta mannen når lufta er gått ut av ballen
Dere to minner meg om disse munnbindfornekterne
Slettet bruker
29.12.2022 kl 17:29 7041

Nok en gang farer du med løgn.short ble satt rett over krona, så de taper penger. Kursen sluttet på 1,2 i dag. Du oppfører deg som en påståelig unge.

Hva som skjer i kulissene har ingen av oss peiling på. Velger å tro at Asmyr og co har kontroll på verdiene i selskapet, noe ikke du har tydligvis.
Redigert 29.12.2022 kl 17:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.12.2022 kl 17:46 7027

Med AGNV i førersetet kan vi endelig få synliggjort verdiene i selskapet. Vi kan forvente en shortskvis og at mange blir løpende etter og jeg tror ikke vi vil se et panisk nedsalg.
mimer
29.12.2022 kl 18:01 7060

Hva gjør NE hvis de ikke vinner fram da, dumper aksjene?
Slettet bruker
30.12.2022 kl 10:02 6869

Det er ikke konspiratorisk å anta at en nyregistrert bruker som farer med løgner i et enkelt papir på Oslo Børs, har et motiv.

"Man prøver gjerne å ta mannen når lufta er gått ut av ballen", en linje senere snakkes det om "munnbindfornektere"...

Artig skrue du, Curbstone.
patek
30.12.2022 kl 11:21 6864

Hva er det AGNV ønsker å oppnå? Tror AGNV de ansatte i Nano liker dette spillet rundt Nano?

Jeg har noen aksjer selv men solgte heldigvis halvparten på kr 82 så er i pluss selv om de gå konk.
Goldsmith
30.12.2022 kl 12:20 6822

Slettet bruker skrev Haha. Så selg deg ut da.
Når jeg har de tankene jeg har formidlet, er det vel ikke naturlig å tro at jeg har aksjer?

Her holder man seg borte eller venter til kursen er 10-20 øre. Der er det ikke sikkert den kommer og da får man bare stå og se på!
Slettet bruker
30.12.2022 kl 12:31 6799

Det er vel neppe jeg som tar mannen i dette tilflelle når du slenger rundt deg påstander om løgn osv. Du må nødvendigvis legge til grunn hva selskapets styre har uttalt. CEO Marlene er en svært dyktig dame og gått ut med at forslagene til småaksjonærene er fullstendig urealistiske. Det er ingen tvil om at ledergruppen i NANOV er lønnsdrevet og at de har en månedslønn i aksjer i selskapet. Dette er vel noe de fleste vil beholde og fortsette å jobbe? Dette må du i det minste være enig i. Det er selvmotsigende at APIM ikke skulle være det beste alternativet med trykking av ca 500 millioner nye aksjer.

APIM var det alternativet som kunne drukne all elendigheten som har vært i NANOV. Det er ingen tvil om at NANOV trenger penger for å igangsette nye prekliniske studier. Dette må nødvendigvis være korrekt ellers ville disse overbetalte ansatte fortsatt studiene. Alternativet er at de mister jobben og de gode lønnspakkene. Det sier seg selv at NANOV resterende portefølje er i en blindgate uten vesentlig påfyll av penger. Hvorfor skal du fornekte dette? Er det slik at du drømmer de gamle høydene når trua var størst? Hvorfor skal en gjeng med småaksjonærere eller noen oppblåste gamle meglere trylle frem høyere verdier av noe som allerede er fastslått ikke eksisterer? hva som er årsaken til at studiene gikk feil er irrelevant. Det er ikke håp i hengende snøre når pengene er borte. Selskapet har ingen inntekter og når pengene er brukt opp til å rydde opp så hva gjør du da? Skal du stå på trappa til Big Pharma å preke om hvor bra Mrs BellaLutin var en gang når alle hadde trua? Døra er lukket og ingen lytter lenger.

NAVNO kan kun brukes som en instrument for å trykke nye aksjer og for å skaffe nye penger til videre studier. Alternativet er at selskapet slår seg sammen med et annet firma ved at NANOV får en form for ny virksomhet, men allikvel, NANOV må trykke minimum 116 millioner nye aksjer. I tillegg trenger alle pharma prosjekter penger. Alle som vil på børs vil ha de 70 millionene som angivlig står på selskapet konto dvs. Et er mer realistisk at det er 30-50 mill eller omtrent 20 øre pr aksje når alle forpliktelser er betalt.

Når menigheten har overtatt og realitetene går innover de står de rimelig sikkert igjen med lua i hånda og i matkøen. Det er ingen hensikt å preke mens det foregår. Det går aldri inn. Det er bare å nyte når selskapet er malt opp i et enda trangere hjørne. Dette er det utallige eksempler på. NE sitter nok å ler på kontoret og venter på dommedag for småaksjonærene, men selv ikke NE kan trylle bort elendigheten. Greit å ha trua, men riktignok, det eneste NE kan bidra med er trøbbel for de tidlgere ansatte fremme masse beskydninger og bortforklaringer ovenfor egne aksjonærer. NAVNV vil mest sannsynlig bli fusjonert inn sammen med en annen virksomhet hvor målselskapet trenger nye penger. dvs. NANOV vil kun bli priset til kontantbeholdningen og børsnoteringen. dvs. ca. maksimalt 1,33 kroner pr aksje. Dette nivået er allerede etablert. I tillegg vil oppkjøpet / sammenslåingen hvor NAVNV vil være det overtagende selskapet dvs. målselskapet vil nødvendigvis kreve kontroll i alle tilfeller. Min påstand er at NAVNO er fullt priser på 1,15 forutsatt at selskapet har 50 mill i kontanter etter at alle regninger er betalt. Emisjonen kommer helt sikkert på et sted mellom 50 til 60 øre. Slike prosjekter tregner alltid et sted mellom 100 - 250 mill. dvs det kommer et sted mellom 300 - 500 millioner nye aksjer i alle tilfeller.

Dr.Skogen dine ville ideer vil bli fort lagt i grus. Du burde heller gå i deg selv og se hvor mange bortforklaringer du har for rettferdiggjøre dine egne investeringsfeil. Prøv å være voksen og ta en medarbeider samtale med deg selv. Det er vel det eneste velmende rådet jeg kan gi deg.

Gribbene har enda ikke begynt å riste i skapet.

Redigert 30.12.2022 kl 12:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.12.2022 kl 13:05 6830

Refererte til tråden du opprettet hvor overskriften lyder slik "NANOV - AGNV oppslutning på 6,46%" - noe som er en løgn.

Ingen bruker så mye tid på måten du gjør, med mindre man har en posisjon man forsøker å forsterke.

Bra hersketeknikk, Curbeyboy. Oops.




Redigert 30.12.2022 kl 13:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.12.2022 kl 13:07 6823

BEST CASE
Overtagende selskap er NANOV: 116 mill aksjer
Målprosjekt min.krav eierskap 50/50: 116 mill aksjer
sum antall aksjer før emisjon 232 mill aksjer
kapitalbehov f.eks 150 mill på 50 øre 300 mill nye aksjer
Sum totalt antall aksjer etter trans. 532 mill nye aksjer

Slettet bruker
30.12.2022 kl 13:11 6809

Lulz
Redigert 30.12.2022 kl 13:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.12.2022 kl 13:36 6774

CFO Marlene har ikke brukt et minutt av sin dyrebare tid på å sikre aksonærenes verdier det siste halvåret. Ser at du faktisk du innehar mye kompetane, men du vrir og vrenger på fakta og synser og sprer konspirasjoner som manipulativ økonom fra BI.

Kjøper mer aksjer nå og gir fulmmakten til Asmyr, for de kjemper virkelig for å redde selskapet. Din agenda er bare å spy ut mengder med oppgulp om all slags usakligheter. Møtes her på nyåret når kursen har gått pæbåde 40- og 50% etter noen uker.

Hvor skriver du ikke på siden til facebookgruppa? Redd for noe?
Slettet bruker
30.12.2022 kl 13:38 6765

AGNV Oppslutning på 6,46% er meldt at gruppens leder Jon Magne Asmyr. På det tidspunktet skrev han at de hadde knapt ca. 7 milloner aksjer. Det er milevis unna NE. Du bør nok sjekke fakta dine før du begynner å beskylde folk for løgn, og i tillegg kanskje ta deg selv en realitetsorientering. Det er selvfølgelig mulig at disse hodeløse småaksjonærene som aldri klarer å bli enig om noe som helst klarer å skrape sammen et par aksjebrev i tillegg frem til EGF, men strengt tatt, NE har nærmere 20 millioner aksjer. I tillegg er det en annen riking på lista med 3,26% av aksjene dvs. NE og rikingen har tilsammen ca. 19% av de stemmeberettige aksjene i selskapet. Tror du fortsatt på julenissen? Det er vel slik at disse to vil kun tjene mest mulig kroner; men jeg skjønte at, du er den barmhjertige samaritan og at du vil dele ut verdier og finne verdier som ikke er der :) den som lyver er vel neppe fra denne siden når du åpenbart burde vite bedre. Støtt deg på dagens styre så vet du hva som ligger selskapet og ikke håp og tro så mye.
mimer
30.12.2022 kl 16:08 6667

Som vel tidligere nevnt - du er ikke oppdatert på status. Og hvem vet hvordan "rikingen" vil stemme? Ikke du hvertfall...

Du bruker mye tid på dette nå, så tenker som andre her at du har et motiv / agenda. Som er mot AG NANOV.
Slettet bruker
30.12.2022 kl 16:45 6641

Som om du er mer oppdatert frøken mimer :) Det er ingen som kan underslå det faktum at NANOV ikke har noen salgsinntekter på den porteføljen de har idag. Det kreves hundrevis av millioner for å igangsette et nytt studie tilsvarende Betalutin. NANOV har ingen eiendeler de kan selge, og selv om, så er det ingen som har vært interessert. Du ønsker deg noe som ikke er mulig.

Selskapet har riktignok ingen gjeld, men de har en vanvittig burnrate på 50 mill i kvartalet. Fra 1 januar har selskapet netto cashposisjon ca. 30-70 millioner kroner. La oss si 50 for morroskyld. Det gir 3 mnd levetid før aksjonærene må hive mer penger på bålet. Og selv om de største aksjonærene vil forsøke å bevare kapialen så koster det å avvikle og evt. ha 5-6 ansatte med millon lønninger og closing av Paradigme. dvs. vinduet vil aldri i verden være lenger enn 9 mnd før NANOV må bæres ut i kiste. Det kommer til å bli trykket mye aksjer i NanoV i 2023. Snakk om å male seg opp i et hjørne. Godt nytt år alle sammen
Redigert 30.12.2022 kl 16:46 Du må logge inn for å svare
mimer
30.12.2022 kl 19:31 6544

Jeg er nok litt mer oppdatert på status AG enn dem fru kantstein. Vi får se hva som skjer i løpet av 2023. Det viktigste nå er å unnga at NE skal kuppe selskapet med sine 15%, kjøre en griseemisjon mot seg selv og venner og utradere alle andre. Det er det som betyr noe for småaksjonærene nå.
Slettet bruker
31.12.2022 kl 14:27 6332

FRØKEN MIMER
Jeg er skuffet over deg. Det føles som om du har vært utro og heller ikke møtt på forelesningene. Det synes som om du heller aldri møtte foran presten heller, og ikke fikk med deg den mest elementære krabbeteknikken i Finans for Dummis 101. Nå må du lytte nøye etter.

Nanovector har ikke lenger midler til å gjennomføre tilsvarende studier som er gjort på Betalutin. Forstår du dette? Det spiller ingen rolle hvilke feil veivalg som er gjort tilbake i tid eller hvor mye Jostein dahle eller den danske grådige kontordama Marlene har fått betalt. Pengene er borte. Det er ingen fremtid på egenhånd eller uten påfyll av penger.

Prisen på en fasttrack på børsen er 120 millioner kroner om selskapet har 50 mill I cash på det tidspunktet en transaksjon skal gjennomføres. Forskningaavdeling til NanoV er i prinsippet nedlagt og ryktene sier at de fleste forskerne jobber og har jobbet på andre prosjekter i en årrekke. Spiller det noe rolle? Nei, pengene er borte. Når aksjonærene begynner å rope om at det fremførbare underskuddet har så stor verdi og denne påstanden kommer fra småaksjonærene er der helt slutt. Det er samme som når taxisjåfører begynner å anbefale og kjøpe aksjer. Slutt med det tullet ditt.

Status er muligens at selskapet har 90 mill I kassa, men de har uansett ingen forskning å bruke det på. De kan lyve og blåse liv i en gammel drøm om 100 kroner aksjen, men den risikoen er det ingen som tar nå etter stopp skiltet fra FDA. Da ender man i fengsel. Kanskje et sted du burde besøke. Du kan jo skrive navnet ditt på veggen ved siden av slagordet "you never walk alone" and "greed is good" in the lack of a better Word. Det var mange fanatikere på begge sider under corana epidimen også. Det er 9 mrd mennesker på jorda. hva gjør det om om 10% dør av corona eller 800 milloner dør i kina for oss. Ingen verdens ting bortsett fra at Dagbladet og VG får klikk på overskriftene over hvor stor katastrofe det er. Du skjønner det kanskje ikke, men drømmen du forsøker å selge er død. Ingen gråter over av dinosaurene er død heller. Denne gangen er det småaksjonærens tur, og det hjelper ingenting å flytte gravsteinen til mora de og tro at hun lever om du graver hun opp. Lær deg kanskje kapitalverdi modellen. Hørt om den?

Status er derimot at NANOV er bare et børsskall med kanskje så lite som 40 mill i kassa. Joda, selskapet trenger å skrive en ny røverhistorie. Det kommer sikkert et nytt luftslott fra NE og en påfølgende emisjon. Regnestykket er enkelt. Dagens NanoV vil uansett bki verdsatt til 100-140 mill med 40-50-60 mill I netto cash uansett hvilken transaksjon du ser for deg. Egberts valgte helt korrekt. Han klarte å få NanoV til å bli verdsatt til 1.33 pr aksje dvs. 155 mill. 155 mill er kanskje bedre enn 120 eller ??? Dette er uansett langt høyere enn hva NE eller AGNV noen ganger kommer til å få NANOV til å bli verdsatt.

Godt nytt år Frøken MIMER. Du kan adressere meg Kaptein Kantstein i 2023 :) Som en liten gave fra meg til deg: Nye cash er alltid fryktelig dyre og spesielt når du står malt opp i et hjørne.

PS Artig at du oversetter curbstone. DET viser at Du er såpass historie- og kunnskapsløs at du ikke kjenner til hva uttrykket er utspring fra.








Redigert 31.12.2022 kl 14:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.12.2022 kl 15:45 6276


INVESTORNYTT SKRIVER PÅ FORSIDEN

Asmyr har på Facebooksiden ytret at de ligger et stykke bak North Energy og er i kritisk behov av fullmakter før EGF og valg av styre tir 3 jan kl 1600. Han skriver det er håp dersom småaksjonærene mobiliserer! Record date og frist for å sende fullmakter er 2 jan kl 1600. Alt av informasjon ligger på facebooksiden inkl fullmaktsskjema. Nye aksjeeiere må sende signert fullmaktsskjema til nis@nordea.com med kopi til agnanovector@gmail.com der de angir antall aksjer de er eiere av."

Stakkars jævler når NE for kontroll. Asmyr står åpenbart med lua i hånda dagen før avstemningen. Ingen bryr seg seg av den enkle grunn at den millionen de har satset bare er verdt 10 000 kroner. Det spiller ingen rolle lenger for noen. De som gir asmyr fullmakt er bare noen sutrete umger som ikke klarer å ta innover seg at de satset på feil hest og nå tør de ikke engang å møte på EGF i lys av skammen. Jeg skal vedde på at NE skal presentere seg som den reddende engelen. Sannheten er vel at djevelen selv dukker opp fra NE side. En sirkus advokat, men hvilken?
mimer
01.01.2023 kl 16:41 5991

Håper ingen bryr seg om alt tullpratet mot Aksjonærgruppa "AG Nanovector" her inne. At noen tar seg tid til å drive med det viser vel ganske tydelig at noen har en agenda mot / på EGF, en agenda som mest sannsynlig ikke gavner oss småaksjonærer. Alternativt er de bare nettroll. Tullprat er det uansett.

Hvis du ikke allerede har gitt din fullmakt til AG NANOV, så gå gjerne inn på Facebook og meld deg på for å finne info om hvordan enklest gi fullmakt: https://www.facebook.com/groups/455615126711905

Eller send utfylt fullmakt på mail til nis@nordea.com med kopi til agnanovector@gmail.com
Jo flere vi er sammen jo sterkere står vi! :-)

Sjekk også ut artikkel på Investornytt: https://investornytt.no/robin-hood-historie-i-nordic-nanovector/
mimer
03.01.2023 kl 11:46 5583

Noen dumper aksjer etter gladmeldingen om at AG NV har samlet over 25% av stemmene. Er det NE som kaster kortene? Fru kantstein kan sikkert forklare for oss uinnvidde...
Oregon
03.01.2023 kl 16:05 5276

Det er rart å lese hvor bombastiske og påståelige enkelte blir (les. Curbstone) når man tror man har rett. Litt artig er det at Asmyr og medarbeidere sannsynligvis nå har klart å hindre at NANO nå kuppes av North Energy. Jeg skriver « kuppes» av den grunn at de til nå ikke har villet spille med åpne kort og forklart nærmere intensjonen for og planene bak kjøp av et betydelig antall aksjer for å få kontroll i over «styre og stell» i NANO.

Ser også at på TekInvestor der mange av de som har solgt seg ut nå skriver i en helt annen tone enn det som kanskje dog var litt vel mye igjen andre veien da selskapet ennå hadde Paradigme gående. Nå bekreftes bare grunnen til at de er ute; alt er dødt og ingen verdier å hente tydeligvis.

Hva er det som får en til å tro at Marlene Brondberg og styreleder Jan Egberts før de nå blir kastet har gjort en så utmerket jobb med tilrettelegge verdiene i NANO for salg eller oppkjøp eller sammenslåing med annet selskap når de absolutt har til fulle bevist at de ikke har klart å navigere Nordic Nanovector tidligere?

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte over hva de har prestert opp igjennom. Jeg tror faktisk ikke de har utrettet noe selv; husk det har vært sommerferie og de har ikke engang gjort tiltak engang for å finne ut hva som egentlig har skjedd om hva som gikk galt med Paradigme. Og da Carnegie dukket opp med en plan med APIM så var sommerferien reddet og ledelsen jublet over hvor lettvint dette kunne bli inkludert muligheten for å melke systemet videre. Og den planen med APIM var en «koklimunkeplan». De ( dvs. Egberts og Marlene) ville fortsette på en eller annen måte videre gjennom NANO/ APIM og så lar vi eventuelt restene bli delt til gribbene. Og de kunne fortsatt med å fortelle om « vi har snudd hver stein» osv.; fortsatt hentet ut egne salærer fra NANO og slik hadde det fortsatt til intet var igjen.

- Har det blitt sjekket ut hva som gjorde at Paradigme stoppet opp? Har andre selskaper egentlig fått tilgang til alle data og fått analysert og sett om noe av dette som er lagt ned av forskning og utprøving kan bygges videre på?

Marlene og Egberts tror jeg ikke har gjort en dritt for å klargjøre disse data og de har heller ikke hatt nødvendig kompetanse for å klare det selv. Og ikke fortell meg at de analysene er noen « kvikk fix» heller. Det er et betydelig materiale som krever kompetanse for analyse. Og Carnegie er ikke i nærheten av å ha noe som helst klinisk kompetanse. Og som uansett du ikke får noen til sånn uten videre å gjøre kanskje heller i løpet av en planlagt sommerferie.

Jeg vil presisere at jeg besitter betydelig medisinsk kunnskap, men jeg har ingenting med Asmyr og nytt styre, ringefolkene eller det nye NANO som nå sannsynligvis springer frem etter det som ser ut til å bli resultatet av dagens Generalforsamling.

Men jeg vil allikevel dvele litt med veien videre:

- Det er absolutt ikke sikkert at Betalutin er « død». Carnegieløsningen med APIM dukket nok tidlig opp og da ble sommerferien reddet. Jeg er ganske sikker på at de påståtte henvendelser fra Marlene/ Egberts til andre selskaper ( inkl. BP) har vært på helt overfladisk nivå.

- Det fremførbare underskuddet er betydelig og kan være interessant for flere ( ja jeg vet at det er visse betingelser knyttet til dette).

- Andre patenter ( Humalitin osv) kan være interessante for flere.

- Det er noe penger igjen og samarbeid med andre i en eller annen konstellasjon kan være interessant osv.

NANO og det som aksjonærer har skutt inn av midler fortjener nå å bli sett på med nye øyne og all ære til Asmyr og medarbeidere som nå gjør et ærlig forsøk på å finne ut av hva som tilsynelatende gikk galt og som også vil prøve å finne gjenstående verdier.



Redigert 03.01.2023 kl 16:26 Du må logge inn for å svare
Jæims Bånn
03.01.2023 kl 18:44 4964

Da må jeg bare gratulere Asmyr med en meget imponerende innsats!
Virkelig godt jobba for det han er overbevist om.

Men det er nå jobben begynner.
Det blir ikke noe enklere å lykkes kommersialisere den nedlagte studien enn å bli styreleder😉
SomSa
03.01.2023 kl 20:39 4704


Først og fremst kondolerer vi North Energy som begynte å kjøpe Nano aksjer uten strategy og økte sin andel med lånte penger og nå sitter de med et stort tap.

Tidligere har jeg hevdet at ledelsen viste om dårlige resultater uten å orientere markedet. Min begrunnelse var at ledelsen sa stadig at de var i kontakt med behandlingssentre og bla bla bla. De måtte ha fått info om hvorfor de ikke rekrutterte flere pasienter.............Nå kan alt komme på bordet mens North Energy vil gå under bordet....................

A new Board of Directors consisting of Jon Magne Asmyr (chairperson), Eddie
Berglund and Tina Bjørnlund Bønsdorff was elected by the EGM, as well as a new
Nomination Committee consisting of Hans Peter Bøhn (chairperson), Jan-Tore
Pedersen and Vegard Aavik.
Falketind
03.01.2023 kl 22:51 4415

Det ble visst ganske så stille fra Curbstone. Ja, er meget imponert over utfallet på den ekstraordinære Generalforsamlingen i dag. Asmyr har gjort en fantastisk jobb så langt, selv om det er nå den virkelige jobben skal gjøres. Bare så synd at det ikke ble tatt grep på ett tidligere tidspunkt. Blir interessant å følge selskapet og styrets strategi videre. Er nøktern optimist🤔📈🍾
Redigert 03.01.2023 kl 22:55 Du må logge inn for å svare
Jæims Bånn
03.01.2023 kl 23:09 4369

Det blir spennende å se hva North gjør.
Det kan jo komme et kursfall og North kjøper opp til 33%, budplikt og kjører ny egm?
Panis
03.01.2023 kl 23:16 4335

Enig, Asmyr og de andre i arb. gruppen har gjort en veldig god jobb. Nå gjenstår mye arbeid for å få Nanovector på beina og dit de hører hjemme i toppen 👍

Edit: Curbstone er den gamle Korsar som var en pest og plage på Nano trådene for noen år siden.
Redigert 03.01.2023 kl 23:21 Du må logge inn for å svare
mimer
04.01.2023 kl 09:22 4007

NE som dumper videre? Som jeg har forstått la de ikke fram noe konkret egen plan på EGF i går? Kanskje de ga beng nå de så at AG hadde flertall...
Jæims Bånn
04.01.2023 kl 09:30 3980

De siste dagene har det vært to parter som har økt posisjonen.
Nå er det ingen som trenger aksjer.
50% av aksjene stemte ikke på egm.
Jeg tror vi kan se en nedgang mot slakteverdien av selskapet, inntil styret kommer med svært gode nyheter.
Evt. at North/andre stanser nedgangen ved å kjøpe seg opp og matrialisere planen.
Goldsmith
04.01.2023 kl 13:21 3688

Dette er en ganske sikker kandidat for kursfall!

Det er lite trolig at NE ønsker å være med på et nytt løp m Betalutin. Da er aksjesalg det lureste. Den nye strategien til AGNV kommer til å kreve en emisjon og uten noen institusjonelle eiere, kommer det til å bli et blodbad.

Nanov representerer allerede en alt for stor investering for NE. Derfor er det lite trolig at de kjøper seg videre opp og forsøker å overta makten. Så her blir det mest sannsynlig mange aksjer til salgs
Gullhaugen
04.01.2023 kl 14:47 3587

Det er ikke til å unngå for kassen er tom når alle har fått sitt så ja massiv kapitalinnsprøytning trengs. Det blir nok snart emisjon.
SomSa
04.01.2023 kl 16:05 3497


Så lenge de driver med prekliniske studier har Nano ikke behov for mye penger og de kan overleve 1 år eller mer. Flere medlemmer av opprørsgruppen har tapt så mye at de er interessert i å finne ut om ledelsen og styret har holdt viktige info skjult og hva har gått galt. De gir fanden i North Energy og deres planer som ikke finnes................Det er tid for avsløringer ......................

Når de kontrollerer så mange aksjer er North Energy fanget inne og de ikke kan gjøre noe, he he de trodde at de kunne kuppe Nano, få resten av kontantene fra selskapet mot å gi noen North Energy aksjer til Nano aksjonærer, suckers..............
Redigert 04.01.2023 kl 16:06 Du må logge inn for å svare
mimer
04.01.2023 kl 16:24 3444

Mye trading også antagelig, ganske greit å se hvem som har solgt 😎
Shikibetsu
05.01.2023 kl 10:40 3046

Asmyr ifra aksjonærgruppen (som nå er styreleder) har økt med ytterligere 750.000 aksjer til 3.750.000 aksjer. NE sitter med sine 22,13 millioner aksjer. Det er vel nå i allés interesse at North & AKNV snakker sammen, hvor begge legger fram sin plan og finner den beste løsningen for veien Widerøe ;)
Redigert 05.01.2023 kl 10:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.02.2023 kl 21:58 1413

stockwalker skrev Innlegget er slettet
Det er vel heller en realitetsorientering, og som en takk for sist registrer vi 7 % ned i dag og 0.96 pr aksje. Neste stopp 55 øre. Rottene rømmer skipet nå.