VOW - Nærmer seg kanten av stupet, brudd under kr 16?
Dette ser virkelig ikke bra ut….MACD utløst salg, RSI prøvde å etablere seg over 50, uten å lykkes. RSI har fallende topper og stigende bunner, så et brudd på en av dem, vil signalisere videre trend. Aksjen har utløst salg på alle de glid indikatorene, som nå fungerer som motstand ved reaksjoner oppover. Kursen ligger 3,34% under 20 dagers, 6,28% under 50 dagers, 10,85% under 100 dagers og 17,99% under 200 dagers glidende gjennomsnitt.
Hvis aksjen bryter igjennom motstanden på kr 16, vil et sterkt salgssignal bli utløst til kr 12 området. Hvis støtten holder, kan det være en fin inngang i aksjen
Er det resesjon som skal prises inn i aksjen?
Hvis aksjen bryter igjennom motstanden på kr 16, vil et sterkt salgssignal bli utløst til kr 12 området. Hvis støtten holder, kan det være en fin inngang i aksjen
Er det resesjon som skal prises inn i aksjen?
Redigert 03.12.2024 kl 20:31
Du må logge inn for å svare
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
Hehe, der tar du feil. Trader mye i BCS også. Men dette vet du sikkert mye bedre enn meg selv 😅
Selv om du kjøpte på mer enn 50 i VOW, så må ikke alle andre ha kjøpt på toppen 😅
Selv om du kjøpte på mer enn 50 i VOW, så må ikke alle andre ha kjøpt på toppen 😅
Triggly
16.09.2024 kl 12:39
2717
Nå var det mye diskusjon om personer og lite om selve aksjen.
Hva tenker dere om opplysningene aksjesladder kom med? At det er så mange skjeletter i regnskapet at selskapet bør regnes som null verdt i den kommende emisjonen?
Kan det tenkes at DNB ofret lillefingeren for å redde armen ved å erverve VOW aksjene? Og hva vil dette ha å si for VGM, fortsatt stød kurs?
Hva tenker dere om opplysningene aksjesladder kom med? At det er så mange skjeletter i regnskapet at selskapet bør regnes som null verdt i den kommende emisjonen?
Kan det tenkes at DNB ofret lillefingeren for å redde armen ved å erverve VOW aksjene? Og hva vil dette ha å si for VGM, fortsatt stød kurs?
Bullinvestor
16.09.2024 kl 11:09
2809
Er jo i dårlige tider penger har sin urkraft.. enda er jo Ose utrulig høy, med usle 10% fall her så blir det mye værre for selskap uten likviditet..
Redigert 16.09.2024 kl 11:10
Mammon
16.09.2024 kl 10:59
2821
🐷Emi nærmer seg med storm 🏃➡️
Bow wow er allerede teknisk konkurs
DnB sitter igjen med svarteper 🤣
DnB sliter noe jævelig selv masse råtne lån i grønn søppel
Så snart vil 🐺🐊🦈 kjøre feita short DnB?
Bow wow er allerede teknisk konkurs
DnB sitter igjen med svarteper 🤣
DnB sliter noe jævelig selv masse råtne lån i grønn søppel
Så snart vil 🐺🐊🦈 kjøre feita short DnB?
DNB ladet tvangssalg kanona nå? Hørte aksjesladder. Her er mange lik i regnskapet enda, så de som skal inn vil ha det gratis.
Frodon
15.09.2024 kl 16:47
3222
Aksjesladder tar opp dette med regnskapene til VoW, som jeg nettopp beskrev. De mener nye investorer sannsynligvis må ta over selskapet gratis. Hvis ikke, er det en reell mulighet for konkurs
https://open.spotify.com/episode/0SKtEtgFnnc5R07FVmlU3u
https://open.spotify.com/episode/0SKtEtgFnnc5R07FVmlU3u
Frodon
15.09.2024 kl 10:57
3400
Er det noe i vedtektene som stopper dem fra å gi seg selv opsjoner til 1 øre? Hvis det må igjennom GF, kan Dnb stoppe det
Mammon
15.09.2024 kl 10:56
3369
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
😂
Seriøst jeg håper 🔨 og 🐶 har d bra
Ikke godt å ha falt fra toppen etter å ha fått orakelstatus med 🖊️📏📈 😭
Mange som er sinte🤬 på 🔨etter å ha tapt stort på eventyret om eldorado 🌈
Seriøst jeg håper 🔨 og 🐶 har d bra
Ikke godt å ha falt fra toppen etter å ha fått orakelstatus med 🖊️📏📈 😭
Mange som er sinte🤬 på 🔨etter å ha tapt stort på eventyret om eldorado 🌈
Mammon
15.09.2024 kl 09:26
3487
D r ♟️mate game ova for madoff badin
Null sjans for at pirater lar seg rane av 🥬skurk 🤣
Tipper madoff badin lar planene klare for å starte nytt selskap med navnet bow wow 🏹
Historien gjentar seg nye idioter lar seg lure av eventyrfortellinger og lovnader om eldorado 🪙😆
Null sjans for at pirater lar seg rane av 🥬skurk 🤣
Tipper madoff badin lar planene klare for å starte nytt selskap med navnet bow wow 🏹
Historien gjentar seg nye idioter lar seg lure av eventyrfortellinger og lovnader om eldorado 🪙😆
Frodon skrev Hvorfor ikke på 1 øre? 😉
Tenke jeg skulle være "saklig" og ikke komme med en ny "alvorlig påstand" her - hehe, men slike folk som Baden og andre topper - de har ingen skrupler og magamål, så at de kunne satt 1 øre gitt alt man har i "vente", det kunne de så absolutt.
De må bare rekke dette før DNB sine helgeplaner og slagplan settes ut i live. Jeg tror Badens dager er talte, så de må handle fort.
De må bare rekke dette før DNB sine helgeplaner og slagplan settes ut i live. Jeg tror Badens dager er talte, så de må handle fort.
Han må skynde seg å gi seg selv opsjoner 50 øre aksjen før han har foten i rumpa. Sånn 50 mill stk.
Frodon
13.09.2024 kl 23:11
4658
VOW - Ny nyhet i kategori ALL 13.09.2024 22:41
13.09.2024 22:41:25: Vow ASA: Notification of major shareholding and mandatory notification of trade
Forced by its lender, Badin Invest Limited, a company associated with the CEO in Vow ASA, Henrik Badin, has today sold 673 986 shares in Vow ASA, reducing its shareholding from 5 996 927 shares and votes (approx. 5.22%) to 5 322 941 shares and votes (approx. 4.64%).
When aggregated with the personal holdings of Mr. Badin and his spouse, their consolidated holding is reduced from 6 110 259 shares and votes (approx. 5.32%) to 5 436 273 shares and votes (approx. 4.73%) due to today's forced sale.
Please refer to the attached Notification of transaction for further details. For background, see similar announcement of trade dated 9 September 2024.
This announcement is published in accordance with article 19 of the EU Market Abuse Regulation and sections 4-2 and 5-12 of the Norwegian Securities Trading Act.
13.09.2024 22:41:25: Vow ASA: Notification of major shareholding and mandatory notification of trade
Forced by its lender, Badin Invest Limited, a company associated with the CEO in Vow ASA, Henrik Badin, has today sold 673 986 shares in Vow ASA, reducing its shareholding from 5 996 927 shares and votes (approx. 5.22%) to 5 322 941 shares and votes (approx. 4.64%).
When aggregated with the personal holdings of Mr. Badin and his spouse, their consolidated holding is reduced from 6 110 259 shares and votes (approx. 5.32%) to 5 436 273 shares and votes (approx. 4.73%) due to today's forced sale.
Please refer to the attached Notification of transaction for further details. For background, see similar announcement of trade dated 9 September 2024.
This announcement is published in accordance with article 19 of the EU Market Abuse Regulation and sections 4-2 and 5-12 of the Norwegian Securities Trading Act.
Bullinvestor
13.09.2024 kl 14:53
4900
Frodon
13.09.2024 kl 13:28
4892
«Det er strenge regler som sørger for at potensielle interessekonflikter skal unngås i situasjoner som denne»
https://www.dn.no/marked/vow/dnb-far-kritikk-for-sine-mange-roller-i-borsnoterte-vow/2-1-1707456
https://www.dn.no/marked/vow/dnb-far-kritikk-for-sine-mange-roller-i-borsnoterte-vow/2-1-1707456
Skytta
13.09.2024 kl 12:55
4859
DNB valgte vell å overta posten til største eier i.o dumpe over børs, og med det på minnet så har har DNB "reddet" kursen fra å bli totalt gruset helt i bunn. Det ironiske i situasjonen er at kursen pt holdes nede pga tvangssalg av aksjene til CEO (fremtvunget av Danske bank og ikke DNB). noe som igjen medfører at CEO bryter med lånebetingelser og må fortsette nedsalget. Virkeligheten kan være brutal.
Når tvangssalg av nevnte aksjepost er ferdig så vil kursen naturlig stige, gitt positive triggere som skifte av ledelse/styre, finansiering/ny kapital, etc og med forbehold om at ingen andre aksjonerer kommer under skvis og blir tvunget til å dumpe aksjer over børs.
Jeg tviler på at DNB vil gi fornyet tillit til dagens ledelse, en ledelse som (rettferdig eller ikke) har kjørt selskapet rett i grøfta.
Her kan det bli en fin inngang når tvangssalget nærmer seg slutten.
For ordensskyld kan det være verdt å nevnte at tidligere største eier av DNB fikk beholde sine 2 mill aksjer i VOW mot sikkerhet i sin aksjepost i VGM. Og jeg krysser fingrene for at de (Reiten) klarer å sitte på denne aksjeposten igjennom stormen slik at de får med seg oppgangen som kommer når VOW reiser seg igjen.
https://newsweb.oslobors.no/message/627252
Når tvangssalg av nevnte aksjepost er ferdig så vil kursen naturlig stige, gitt positive triggere som skifte av ledelse/styre, finansiering/ny kapital, etc og med forbehold om at ingen andre aksjonerer kommer under skvis og blir tvunget til å dumpe aksjer over børs.
Jeg tviler på at DNB vil gi fornyet tillit til dagens ledelse, en ledelse som (rettferdig eller ikke) har kjørt selskapet rett i grøfta.
Her kan det bli en fin inngang når tvangssalget nærmer seg slutten.
For ordensskyld kan det være verdt å nevnte at tidligere største eier av DNB fikk beholde sine 2 mill aksjer i VOW mot sikkerhet i sin aksjepost i VGM. Og jeg krysser fingrene for at de (Reiten) klarer å sitte på denne aksjeposten igjennom stormen slik at de får med seg oppgangen som kommer når VOW reiser seg igjen.
https://newsweb.oslobors.no/message/627252
Redigert 13.09.2024 kl 13:06
Stepping
13.09.2024 kl 11:54
4936
Jeg tror alle store aktører har noen de ringer når noen skal skytes ( for sarte sjeler så skal de skytes i overført betydning )
Stepping
13.09.2024 kl 11:51
4948
Det viktigste nå er å bli kvitt alt av ledelse og få bort det som har representert tidligere eigere i styrerom. De kan ikke bli sittende der uker på overtid .UT. Inn med noen med slakter erfaring.
Stepping
13.09.2024 kl 11:29
4900
Naturligste ting i verden at største eiger er i styrerommet . Det er da noen av de andre tingene du tenker skulle vært delegert? Ordne finansiering feks , greit sett det ut til noen da.
Frodon
13.09.2024 kl 11:22
4917
Hvordan leser du dette?
«verdensmester
I går kl 20:41
…..men jeg tror DNB tenker å å tjene på aksjene og også få igjen lånet med renter. Jeg tror de ser at det er muligheter å snu vow til et lønnsomt selskap»
Dnb rapporterer til Finanstilsynet. Dnb har VoW som kunder på oppdrag om å ordne finansieringen til selskapet og Dnb er lånegiver på VoW sine lån. Nå er de blitt største aksjonær i selskapet fordi de har tvangssolgt aksjene til folk i styret.
Hva tror du Finanstilsynet sier til at Dnb skal sette egne folk i styret til sine kunder eller velge hvem som skal sitte i styret….?
Dnb har kun 2 interesser her, fikse finansieringen og bli kvitt aksjene i VoW. Hvis de ikke klarer å fikse finansiering, blir VoW slått konkurs og Dnb må avskrive tapet på utlån og aksjene
«verdensmester
I går kl 20:41
…..men jeg tror DNB tenker å å tjene på aksjene og også få igjen lånet med renter. Jeg tror de ser at det er muligheter å snu vow til et lønnsomt selskap»
Dnb rapporterer til Finanstilsynet. Dnb har VoW som kunder på oppdrag om å ordne finansieringen til selskapet og Dnb er lånegiver på VoW sine lån. Nå er de blitt største aksjonær i selskapet fordi de har tvangssolgt aksjene til folk i styret.
Hva tror du Finanstilsynet sier til at Dnb skal sette egne folk i styret til sine kunder eller velge hvem som skal sitte i styret….?
Dnb har kun 2 interesser her, fikse finansieringen og bli kvitt aksjene i VoW. Hvis de ikke klarer å fikse finansiering, blir VoW slått konkurs og Dnb må avskrive tapet på utlån og aksjene
Frodon
13.09.2024 kl 11:12
4925
Ikke uten grunn. Søk opp andre selskap på Oslo børs som har varslet emisjon og brudd på lånebetingelser, uten å klare å sette en emisjon. Eks når NAS gjorde det samme, falt aksjen fra kr 110 til kr 1 (på sikt), tror første emisjonen ble satt på kr 33, neste på kr 1
NRC har nettopp gjort det samme. De klarte nettopp endelig å sette en emisjon. Les deg opp på tilsvarende case
NRC har nettopp gjort det samme. De klarte nettopp endelig å sette en emisjon. Les deg opp på tilsvarende case
Redigert 13.09.2024 kl 11:13
Frodon
13.09.2024 kl 11:09
4924
Det er ikke kanonsalg, aksjene er tvangssolgt for å dekke inn lån. Dvs verdiene til de som tvangsselges er verdt ca kr 0.
Jeg anbefaler deg å lytte til erfaringen her, for din egen del, hvis du ikke tenker at penger igjen på skatten er en lønnsom investeringsprofil 😅
Kjøp via emisjonen eller i markedet når kabalen er løst. Nå er dette høy risiko
Jeg anbefaler deg å lytte til erfaringen her, for din egen del, hvis du ikke tenker at penger igjen på skatten er en lønnsom investeringsprofil 😅
Kjøp via emisjonen eller i markedet når kabalen er løst. Nå er dette høy risiko
Redigert 13.09.2024 kl 11:10
Frodon
13.09.2024 kl 11:06
4936
Helt enig og det er sannsynligvis essensen i det vi ser nå. Det har vært mange investorer invitert for å delta i emisjon. De har krevd å se regnskap og stilt kritiske spørsmål til hvordan skuta skal snus. For de som har fulgt mine skriverier de siste årene, vet at punktet jeg hang meg opp i, var marginene. Uten en klar plan på hvordan det skal fikses, har seriøse investorer takket nei, da de vet at de blir sittende fast med emisjonsaksjene inntil selskapet må hente enda mer kapital gjentatte ganger til marginene blir langt bedre.
Dvs det beste VoW gjør nå, er å kjøre en total utvannende emisjon og gi warrents til de nye aksjonærene som tar over selskapet. Med warrents får forhåpentligvis VoW inn mer penger når/hvis warrent blir innløst. De kan gjerne kjøre 2 warrents med 1 og 2 års løpetid + rep emi, slik at de får sugd ut sårt trengt kapital fra eksisterende aksjonærer også 😅
Dvs det beste VoW gjør nå, er å kjøre en total utvannende emisjon og gi warrents til de nye aksjonærene som tar over selskapet. Med warrents får forhåpentligvis VoW inn mer penger når/hvis warrent blir innløst. De kan gjerne kjøre 2 warrents med 1 og 2 års løpetid + rep emi, slik at de får sugd ut sårt trengt kapital fra eksisterende aksjonærer også 😅
Stepping
13.09.2024 kl 10:56
4908
Tenker du det var det han skrev? At DNB skal ha noe å si på hvem som sitter i styrerommet pga selskapet er kunde.DNB er største eiger! Skal de for eksempel gå for ett gjenvalg av Reitan som de nettopp har vingeklippet og knust begge kneskålene på? Skal de gå for en kompis av leder i Nordea. Dersom DNB selger alt i Vow til eks kinesisk firma om ett kvarter så er det jo ingen vits med folk i styrerom men si de blir sittende ett år da og melke denne kua ,mener du at de er likegyldige til hvem som tar deres plass i styre? Mener du konflikten er at mann ikke kan sitte med folk i styre og samtidig låne selskapet penger? I så fall er det en viss jf som sliter litt.Spør for en uvenn
Mammon
13.09.2024 kl 10:34
4948
Ingen grønn 🐛på meg 🤮
Satser på sort 🥇
Spennende å se hvordan DnB skal ri den døde zombie 🐎🤣
Satser på sort 🥇
Spennende å se hvordan DnB skal ri den døde zombie 🐎🤣