Strongpoint #1-23 En investering for usikre tider.

tunktee
STRO 13.01.2023 kl 18:28 168802

Strongpoint er et rendyrket selskap som leverer teknologi til detaljhandel.
Kundene er hovedsakelig fra dagligvarehandel, og Strongpoint er derfor i liten grad pÄvirket av makroÞkonomiske/sykliske forhold og en eventuell resesjon.

Med ny ledelse for noen Ă„r siden, har selskapet blitt spisset ved avhending av noen avdelinger og oppkjĂžp av et stĂžrre brittisk selskap i fjor, Air Link Group (ALS).

Strongpoint hadde fĂžlgende organiske vekst i 2022 (YoY) :
Q122 21%
Q222 16%
Q322 20%

3. kvartal leverte en absolutt vekst pÄ 76% inkludert oppkjÞp av ALS.

Fra Q3-rapporten:
Proforma: If the acquisitions had been completed as
at 01.01.2022, the Group’s total revenue and ordinary
profit before tax had been: (Red: for Q1-Q322)
KNOK
Revenue 1 085 710
Profit before tax 24 223

En tenkt 15% organisk vekst I Q422 og 80 mill i bidrag fra ALS gir omsetning pÄ 406,8 mill i kvartalet.
I sÄ tilfelle vil proforma omsetning i 2022 lande pÄ 1492,5 og gi en P/S pÄ 0,66 p.t.


Selskapet er i praksis gjeldfritt, og oppkjĂžpet av ALS ble finansiert over driften og avhending.
Utbytte har vĂŠrt stigende i flere Ă„r, jeg antar at selskapet Ăžnsker Ă„ fortsette trenden og deler ut 85 Ăžre per aksje for 2022.


Nevner ogsÄ at resultatet har vÊrt under press som fÞlge av stÞrre innvestering og markedsfÞringskostnader til e-handel.
I lĂžpet av 2022 har disse kostandene blitt strammet inn og 3. kvartal, som er det historisk svakeste for Strongpoint, leverte en meget god bunnlinje.
Jeg forutser derfor en sterk bunnlinje i 4. kvartal.


Siste halvÄr har ogsÄ gitt mange bÞrsmeldte avtaler, se lenke under.

Relevante lenker:
Presentasjon av selskapet ved CEO Jacob Tveraabak
https://www.youtube.com/watch?v=OVhzpW_EeOk
Siste kvartalsrapport
https://www.strongpoint.com/app/uploads/2022/10/strongpoint-q3-2022-screen.pdf
Strategioppdatering
https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20220215_5
BĂžrsmeldinger
https://newsweb.oslobors.no/search?category=&issuer=6793&fromDate=&toDate=&market=&messageTitle=


Ansvarsfraskrivelse:
Dette er ikke finansielle rÄdgivning, og jeg er selv aksjonÊr i Strongpoint.


Jeg setter pris pÄ at man ikke spamer denne trÄden med gjentagende, Äpenbar eller meningslÞs informasjon.
Storebetong
01.04.2023 kl 09:20 6531

For den tÄlmodige investor som:
a) Tror pÄ at prisingen av en aksje pÄ sikt vil bli fornuftig for et selskap i vekst som sannsynligvis vil levere gode resultater og cashflow.
b) Ikke har planer om Ă„ realisere deler av posisjonen de nĂŠrmeste Ă„rene.
c) Ikke har planer om Ă„ trade sin posisjon, med den fare for Ă„ selge for lavt og risikoen med svak likviditet i aksjen.
d) Ønsker Ä betale minst mulig formueskatt underveis.
Er konklusjonen faktisk at lavest mulig aksjekurs pÄ kort- og mellomlang sikt er det beste.

Argumentet om at lav aksjekurs Þker sannsynligheten for et "fiendtlig" oppkjÞp pÄ lavt nivÄ som vil medfÞre tvangsutlÞsning tror jeg vi skal vÊre lite redde for.
En del stĂžrre og langsiktige investorer lar seg neppe kjĂžpe ut til en verdi de mener er for lav.

Beklager om jeg virker som en gledesdreper. Jeg er faktisk sÄ menneskelig at jeg ogsÄ liker Ä se at Strongkursen stiger:)
Redigert 01.04.2023 kl 09:23 Du mÄ logge inn for Ä svare
HrDuck
01.04.2023 kl 12:38 6451

Hehe, uansett om kursen er opp eller ned en krone sÄ gÄr det greit.
Det er sÄ fryktelig mye man ikke kan kontrollere nÄr man investerer i aksjer. Det Ä lese og gjÞre jobben er en av fÄ ting man styrer selv.
Storebetong
01.04.2023 kl 14:31 6400

For de som ikke tar seg bryet Ä lese kvartals- og Ärsrapporter bÞr dere i det minste lese det Ols123 limte inn her i gÄr fra Tveraabak samt:

"Reflection from the chair of the board" fra Styreleder Morthen Johannessen:

Er det slitsomt Ä lese pÄ engelsk, sÄ kopiere det bare inn i google translator - innholdet blir helt greit forstÄelig:
Da jeg fĂžrst lĂŠrte selskapet Ă„ kjenne pĂ„ 1990-tallet, var det en anerkjent leverandĂžr av detaljhandelsutstyr, hovedsakelig til dagligvarebutikker i Norge og Sverige. I dag betjener vi topplagskontoer i utvalgte internasjonale markeder, med hovedfokus pĂ„ hĂžyteknologiske lĂžsninger i butikk og nett for forhandlere. 8 For noen Ă„r tilbake, da vi utarbeidet den nye strategien og tilhĂžrende Ăžkonomiske ambisjoner for StrongPoint – et 2,5 milliarder kroner teknologiselskap innen detaljhandel – sĂ„ vi behovet for Ă„ fokusere og deretter refokusere selskapet. Rent praktisk innebar dette Ă„ bestemme bĂ„de vĂ„r produktportefĂžlje og prioriterte markeder. Som et resultat av dette skilt ut to ganske betydelige forretningsenheter, Cash Security og Labels, i to godt administrerte og vellykkede transaksjoner. Disse salgene var avgjĂžrende for Ă„ gjĂžre StrongPoint til et knivskarpt fokusert detaljteknologiselskap fremover. Faktisk, Ă„ gjĂžre mer av noe, og bedre, krever ogsĂ„ at du gjĂžr mindre. NĂ„r et selskap gĂ„r gjennom en slik overgang, er det avgjĂžrende Ă„ vurdere bĂ„de kapasiteten og kompetansen som kreves for Ă„ gjennomfĂžre en revidert strategi. Altfor mange selskaper mislykkes med dette. De lanserer en ny vei uten Ă„ ta hensyn til arbeidsstyrkens evne til Ă„ lykkes. Andre selskaper gĂ„r for langt i den andre retningen ved Ă„ sette i gang en fullstendig rystelse av organisasjonen, noe som ofte fĂžrer til en negativ innvirkning pĂ„ virksomhetens ytelse. NĂ„r et selskap gĂ„r gjennom en overgang, er det avgjĂžrende Ă„ vurdere bĂ„de kapasiteten og kompetansen som kreves for Ă„ gjennomfĂžre en revidert strategi. REFLEKSJONER FRA STYRELEDER Vi ser nĂ„ tilbake pĂ„ tjue Ă„r som bĂžrsnotert selskap. Mye har skjedd pĂ„ disse to tiĂ„rene, bĂ„de innenfor vĂ„re vegger og i markedene der vi opererer. Vi har mye Ă„ vĂŠre stolte av, spesielt menneskene som har hjulpet oss Ă„ vokse. Det inkluderer de som kom tidlig om bord, de som ble med i nyere tid, og vĂ„re tidligere kolleger som gikk videre til nye utfordringer. Vi har utviklet oss fra et lokalt firma som spesialiserer seg pĂ„ noen fĂ„ hjemmemarkeder til et formidabelt internasjonalt selskap. Hos StrongPoint har vi balansert dette godt, pĂ„ grunn av godt lederskap, imponerende Ă„penhet og hĂžy motivasjon pĂ„ tvers av organisasjonen. Veteranmedarbeidere har spilt nĂžkkelroller i gjennomfĂžringen av den nye strategien, og nye teammedlemmer har blitt godt ombord. Dette viser den sanne styrken til en organisasjon – vilje til Ă„ tilpasse seg, genuin interesse for selskapets visjon, og ambisjonen om Ă„ spille en aktiv rolle i Ă„ bygge et enda stĂžrre og bedre selskap. I en stadig mer uforutsigbar verden mĂ„ vi fortsette Ă„ fostre en kultur med sterke verdier, spesielt de som kan tilpasse seg endringer og utfordringer. Det er akkurat det vi gjĂžr pĂ„ StrongPoint. Dette er en av hovedgrunnene til at styret, inkludert meg selv, fortsatt er optimistiske med hensyn til vĂ„r evne til Ă„ fortsette Ă„ bygge StrongPoint til et ledende internasjonalt teknologiselskap for detaljhandel!
Storebetong
01.04.2023 kl 17:08 6326

Edit: Som dere sikkert husker har styreleder gjort flere aksjekjÞp for ikke sÄ lenge siden og han er fint posisjonert i aksjen.

Edit2: Jeg kunne godt tenkt meg Ă„ eie et par millioner aksjer i Strong og melde meg som potensielt styremedlem. Dog vinner jeg neppe i lotto sĂ„ jeg fĂ„r sikte mot 40K i lĂžpet av sommeren😅.
Redigert 01.04.2023 kl 17:22 Du mÄ logge inn for Ä svare
Storebetong
01.04.2023 kl 22:03 6339

2,5 mrd gĂ„r nok helt fint uten nye oppkjĂžp swansea. Als var en 4-Ă„rig prosess som ser ut til Ă„ ha blitt en kjempesuksess. Jeg Ăžnsker at selskapet dropper nye oppkjĂžp fĂžr de er rimelig sikre pĂ„ at det bli bra. Se forĂžvrig styreleder sine tanker om omorganisering🙂
Storebetong
01.04.2023 kl 22:29 6320

En grei effekt av Ä ikke kjÞpe noe selskap de neste Ärene er positiv cashflow. Dele ut marginalt stigende utbytte etter plan, kjÞpe tilbake aksjer og ha mye cash pÄ lur som ikke er sÄ dumt i disse tider mÄ vÊre helt supert.
Storebetong
03.04.2023 kl 15:57 6026

I og med at det ikke blir noen fysisk generalforsamling torsdag 27.04.2023 har jeg fÄtt en ide om en samling samme dag kl 19.00 for de som mÄtte vÊre interessert.
Cafe Fiasco like ved bussterminalen/Oslo S/hotell Plaza er et utmerket sted med fin atmosfĂŠre og hyggelige priser:
https://www.fiasco.no/

Rep og jeg stiller uansett, og alle som er interessert i Strong er velkommen enten de har aksjer eller ikke:).

Det blir ingen formell agenda, men info fra Q1-rapporten for 2023 vil nok ha en viss interesse:)

Tunktee: Om du har tid til Ä komme deg en tur over fjellet fÄr du vurdere.

Uansett har jeg litt gjeld i balansen til dere som har vĂŠrt flinke pĂ„ tips, og jeg liker godt Ă„ bli kvitt gjeld🙂
Redigert 03.04.2023 kl 20:52 Du mÄ logge inn for Ä svare
HitIT
04.04.2023 kl 15:47 5697

Noen vil inn fÞr pÄske:
26 905stk pÄ kjÞp 25,50 nÄ...
Elektrikeren
04.04.2023 kl 17:08 5635

HAUSTA INVESTOR AS har kjÞpt tilbake 55 400 av de 60 000 aksjene de solgte i midten av mars, og stÄr nÄ med 695k
Ols123
04.04.2023 kl 20:29 5549

SpÀnnande
Ols123
05.04.2023 kl 15:50 5235

Intressant o följa utvecklingen för Strongpoint i Spanien. Förutom ALS.global Ă€r vi ju sedan tidigare Ă€ven representerade av cashguard i Irland, vilket verkar gĂ„ bra 👍 https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7049346762016223232?updateEntityUrn=urn%3Ali%3Afs_feedUpdate%3A%28V2%2Curn%3Ali%3Aactivity%3A7049346762016223232%29
kössa
07.04.2023 kl 07:02 4956

Strongpoints plockllsning pick & Collect samt last mile-lösningar viktiga pusselbitar i leveranskedjan? I sÄ fall oerhörd potential!!

NÀr de talade till investerare och analytiker pÄ dag tvÄ av sitt Ärliga investerarmöte pÄminde Walmart chefer sin publik om att företagets lager ligger inom 10 miles av 90% av den amerikanska befolkningen.

I Ärtionden har detaljhandelsjÀtten satsat sin tillvÀxt och vinst pÄ detta stora fysiska nÀtverk av vad som nu Àr mer Àn 5 300 platser, inklusive 600 Sam's Club-lagerbutiker. Trots det faktum att det ser stor potential i e-handel, och Àr inriktad mycket av sina investeringar pÄ att stimulera onlineförsÀljning, att fotavtryck fortfarande Àr avgörande för dess framgÄng.

Under de kommande fem Ă„ren kommer nĂ€stan 90% av Walmarts investeringar att vara i "omrĂ„den med hög avkastning som e-handel, leveranskedja och butiksinvesteringar", sĂ€ger finansdirektör John David Rainey. Inom tre Ă„r, i slutet av rĂ€kenskapsĂ„ret 2026, sa Walmart att det förvĂ€ntar sig att cirka 65% av sina butiker kommer att ha automatiseringsfunktioner, 55% av volymen i uppfyllelsecentret kommer att röra sig genom automatiserade anlĂ€ggningar och enhetskostnadsgenomsnittet kan sjunka med cirka 20%.
Speaking to investors and analysts on day two of its annual investors meeting, executives reminded their audience that Walmart’s inventory sits within 10 miles of 90% of the U.S. population.

For decades the retail giant has staked its growth and profits on this vast brick-and-mortar network of what is now more than 5,300 locations, including 600 Sam’s Club warehouse stores. Despite the fact that it sees huge potential in e-commerce, and is targeting much of its investment to stoking online sales, that footprint remains crucial to its success.

To the extent that a brick-and-mortar fleet is an advantage, it’s not one available to Amazon, which has a much smaller footprint of much smaller locations, mostly Whole Foods. During Wednesday’s meeting, which was broadcast via video conference, Walmart U.S. CEO John Furner called the company’s stores “the key nodes” in its omnichannel operation.

“That’s important because we know customers want speed,” he also said. “And we also know that the last mile costs more than the middle mile, and the middle mile is more costly than the first mile. So having 4,700 points of distribution shortens the last mile, lowers delivery time and it lowers costs.”

In the next five years, nearly 90% of Walmart’s capital expenditures will be in “high return areas like e-commerce, supply chain and store investments,” Chief Financial Officer John David Rainey said. Within three years, by the end of its fiscal year 2026, Walmart said it expects about 65% of its stores will have automation capabilities, 55% of its fulfillment center volume will move through automated facilities, and unit cost averages could fall by some 20%.

In recent days Walmart has notified several states of layoffs at many of its e-commerce facilities, which so far top 2,300. Executives Wednesday said they envision hiring more people in the long run, for better jobs at better pay for what will be a bigger, more profitable enterprise.

“Further scaling precisely these types of investments is what will allow us to realize a profit inflection in the next five years,” Rainey also said.

UBS analysts led by Michael Lasser also see it that way, saying that these “improved efficiencies should help it accelerate its flywheel.”

Importantly, the tech being used can help the co. improve throughput, accuracy, & even reduce backroom labor demands over time,” Lasser wrote in an emailed note, noting that as much as half of robotically assembled pallets go directly to store floors, allowing human associates to work more efficiently on the store floor.

Walmart on Tuesday had offered a tour of a fully automated facility in Brooksville, Florida, and Telsey Advisory Group analysts led by Joseph Feldman said they were “impressed by the high level of automation.”

Two robots handled an inbound shipment of some 3,400 packages; sensors and robots separated them before they moved to an automated grid. Meanwhile robots were able to build pallets of 130 cases, versus 75 for manually built ones, per Telsey’s note, which also described robots in storage and picking, and autonomous forklifts that loaded and unloaded.

For this fiscal year, Walmart expects net sales to rise 2.5% to 3.0%, Walmart U.S. comps to rise 2% to 2.5% (excluding fuel sales); Sam’s Club U.S. comps to rise 5% (excluding fuel); and capital expenditures to be flat to last year to “up slightly” year over year. Last year’s capital expenditures reached $16.9 billion.

We view capital allocation is every dollar having to compete for the best return, and we view our capital expenditures through the lens of return on investment,” Rainey said. “The investments we’ve made over the last few years in things like store-level technologies and supply chain automation are yielding returns in excess of what we originally contemplated.”
Storebetong
10.04.2023 kl 17:30 4454

Pictet&Cie (2 konti) vekter seg opp. Pluss 124K i mars og nÄ i praksis tredje stÞrste aksjonÊr. I sum av de de to aksjonÊrene ca 2.182K,. Nr 2 er stabile Sole Active AS med K 2.221 som nok snart blir nr 3. SÄ vidt jeg kan forstÄ er dette amerikanere med stor lommebok og at de styrker sin posisjon i Strong kan vi jo alle reflektere over.
Ellers lite nytt utover det hyggelige med 50 nye aksjonĂŠrer som HitIT nevnte:)
Ols123
11.04.2023 kl 14:34 4070

Hade varit spÀnnande o höra mer kring piloten pÄ hela 20 click and collect skÄp till Kroger. Potential pÄ mÄnga mÄnga tusen

We operate 2,750 grocery retail stores under a variety of banner names. Our formats include supermarkets, seamless digital shopping options, price-impact warehouse stores, and multi-department stores, which are similar to supercenters, but offer an expanded variety of national brand apparel and general merchandise. State-specific facts can be seen here.
tunktee
11.04.2023 kl 23:52 3918

E; FĂ„r visst slutte Ă„ hause, det ser ut til ha motsatt effekt pĂ„ kursen 🙈
Redigert 12.04.2023 kl 14:32 Du mÄ logge inn for Ä svare
tunktee
12.04.2023 kl 00:47 3935

Takk for invitasjonen StoreB!
Oslo er fin om sommeren, litt tidlig nÄ ;)
HrDuck
12.04.2023 kl 15:08 3697

Om de to kontoene for Pictet&Cie representerer samme aktÞr sÄ er de nÄ nÊrme flaggegrensen pÄ 5% (ca 70k aksjer dit). Hvem som stÄr bak og hva de evt tenker videre blir jo bare spekulasjoner. Jeg tror ogsÄ det er amerikanere, men fÞr vi vet noe sikkert sÄ vil jeg ikke spekulere (men jeg tror ikke det er snakk om "to" aktÞrer).

Uansett, vi nÊrmer oss nÄ tall for Q1-23 og da er det vel pÄ tide Ä tenke litt pÄ kommende tips. Her er omsetningstall for Q1 de siste Ärene:

2019: 213 mill (139 mill salg og 74 mill service)
2020: 220 mill (141 mill salg og 79 mill service)
2021: 253 mill (174 mill salg og 79 mill service)
2022: 301 mill (209 mill salg og 92 mill service)

ALS var inkludert i tallene fÞrst fra juni 2022 sÄ dette vil vÊre fÞrste bidrag til Q1 tall. Det er kommunisert at ALS har hÞyest omsetning i Q2 og Q3 sÄ 100,6 mill i Q4-22 tallene var langt over det jeg hadde forventet. FÄr vi nok et sterkt kvartal fra ALS mÄ jeg nok innse at jeg har vÊrt for forsiktig pÄ omsetningstallene fra den kanten.
I tillegg sÄ er jeg spent pÄ hva som evt kommer av omsetning fra de to autostorekontraktene. Det vil i sÄ fall ogsÄ vÊre et fÞrste innblikk i marginer for dette omrÄdet. Uansett er det ikke urimelig Ä forvente en viss lÊrekurve og dermed hÄp om Þkte marginer for dette omrÄdet inn i fremtiden.

Storebetong
12.04.2023 kl 15:12 3706

Den er god tunktee!

Det trender mot sommer bÄde her og der og det er helt gull:)
Storebetong
13.04.2023 kl 06:11 3523

Godt poeng med flaggegrensen HrDuck. Den vil kanskje gi et svar i seg selv angÄende Pictet&Cie.

Q1 for ALS blir vanskelig Ä gjette pÄ, pÄ lik linje med Q4 2022. tunktee som fremstÄr som optimistisk fÞr Q1 traff jo pÄ planken for Q4 pÄ omsetning totalt.
Sylfest
13.04.2023 kl 21:46 3221

Publisert fra Pricer i gÄr. Interessant Ä lese om etablering av produksjonslinje i Tyskland for Ä tilfredsstille forventet Þkt interesse for ESL i nÊrliggende stÞrre europeiske markeder. https://www.pricer.com/press-release/production-moves-closer-to-customers-as-pricer-opens-new-facility-with-zollner-elektronik-ag
Ols123
14.04.2023 kl 14:01 2965

Tror utmaningen för Strongpoint Ă€r att hinna levererar alla Pricer bestĂ€llningar framöver 👏👏
kössa
14.04.2023 kl 14:18 2981

Tror jag ocksĂ„đŸ˜ŠđŸ‘đŸŒ!
Ols123
14.04.2023 kl 15:36 2920

Detta kan bli enormt stort ngn vet vilken kedja som Àr först ut ?
End-to-end cash automation
StrongPoint has completed the first development phase of a new, large-scale cash management solution for a major Iberian grocery retailer. A Joint Venture has been established regulating the partnership with a technology company in Spain. The expectation is that a first pilot will be installed in a grocery store in the second half of 2023.
Storebetong
14.04.2023 kl 19:32 2765

Meget puslete volum om dagen hvor market maker deltar i opp mot 50% av volumet. At det tikker litt ned er jo heller ikke mange glad for. Vi har dog et meget spennende Q1 i vente om kort tid. God helg folkens🙂
Just_Nilsen
14.04.2023 kl 20:48 2710

Men er vi sikre pÄ at det er SP som vil levere ELS i Tyskland? Hvis ja, sÄ er det superbra. Men jeg klarte ikke Ä lese det ut fra meldingen. Kun produksjon eller mer til i det samarbeidet? SÄ er jeg ikke sÄ flink pÄ bokstaver.
Just_Nilsen
14.04.2023 kl 22:39 2682

Er SP leverandÞr ogsÄ i Tyskland? Burde jo vÊre det som beste leverandÞr Är etter Är i alle kÄringer til Pricer og beste samarbeidpartner. Men jeg husker ikke eksklusiv kontrakt i Tyskland. med Pricer. KLunne sikkert lett det opp, men lettere Ä spÞrre her hvor det huskes mer enn jeg klarer.
Redigert 14.04.2023 kl 22:43 Du mÄ logge inn for Ä svare
Sylfest
14.04.2023 kl 22:51 2672

Har heller ikke hĂžrt om at Strong installerer i Tyskland, men de er etterhvert i flere andre europeiske land. Avtalen er ment for Ă„ Ăžke kapasiteten og ( nĂŠrheten til markeder ) hos Pricer i forhold til Ăžkt etterspĂžrsel fra Europa, Har google oversatt et avsnitt i mld:

"Vi er henrykte over Ä Äpne dette sÄrt tiltrengte anlegget og sÞrge for at kundene vÄre fÄr produktene av hÞyeste kvalitet. Vi ser en enorm interesse fra ledende forhandlere innen hyllekantautomatisering og kommunikasjonslÞsninger basert pÄ elektroniske hylleetiketter. Flere av de strategisk viktige vekstmarkedene vi har identifisert er europeiske, og det er ekstremt tilfredsstillende Ä kunne tilby disse kundene Þkt fleksibilitet i forsyningen med svÊrt korte ledetider og lavere karbonavtrykk, sier Magnus Larsson, konsernsjef i Pricer."
Mitra
14.04.2023 kl 23:14 2651

Tyskland er ikke med sÄ langt:

To deliver these solutions to retailers, StrongPoint will become the strategic distributor and installation partner of Pricer in the UK and Ireland. Pricer has partnered with StrongPoint for over 20 years, making it one of the most experienced ESL distributors in Europe, and is already a distribution partner in Norway, Sweden, Spain and the Baltics. In Norway, where StrongPoint has been installing Pricer since 1999, the market now has some of the highest ESL levels of adoption in the world.
Just_Nilsen
16.04.2023 kl 22:24 2230

Tipper dettte blir esseensen i neste melding fra SP.

"Strongpoint har fÄtt oppdraget Ä levere og vedlikeholde Pricer i Tyskland, Kontakten antas Ä ha stor verdi og gir vidrere stor mulighetg for Strongpoint til salg av sine av egne produkter."
I morgen er det mandag. Ha en flott uke. Vi nĂžrmer oss et Q. ,

Og jeg skal prÞve Ä komme der Storebetong etterpÄ. Men neppe lenge.
Redigert 16.04.2023 kl 22:27 Du mÄ logge inn for Ä svare
Storebetong
17.04.2023 kl 12:30 2035

God mulig du fÄr rett i din spÄdom om Tyskland Just_Nilsen:)

Hyggelig om du fÄr til Ä stikke innom Cafe Fiasco torsdag 27.04:) Vi er som sagt der fra kl 19 og noen timer utover.