REC på vei tilbake 35-40kr kan komme inne uka

Slettet bruker
REC 01.02.2023 kl 10:47 7499

Enormt trøkk nå med kontrakt på 30milliarder
Billyjojimbob
01.02.2023 kl 19:48 1645

Pareto Securities ser mer oppside i Rec Silicon etter at selskapets anlegg i Moses Lake starter opp igjen og mener investeringen fra Hanwha Solutions tar ned risikoen hva gjelder nettopp åpning av anlegget.
Det fremkommer av en analyse publisert torsdag, hvor meglerhuset oppjusterer kursmål på aksjen til 30 kroner per aksje, fra tidligere 24 kroner per aksje. Kjøpsanbefaling opprettholdes.
optimist68
01.02.2023 kl 20:12 1530

Molnes er ute med negativ artikkel her på FA. Han gir seg ikke
Slettet bruker
01.02.2023 kl 20:37 1401

Ja. Han lever litt i sin egen boble han. Slike folk leter etter dritt og finner dritt i diamanter. RECSI har vel ingen tanker om å levere annet enn hva fabrikken(e) produserer. Så bra at han ser lyset med å hevde at fabrikken skal fortsette og levere hva fabrikken produserer, dog så vet fabrikken at kapital kjøper 10 år med produksjon av den co2 lave produksjonen. Hva som skjer med annet og utvidelser bruker ikke lyn gordon særlig mye tid på.

Minner litt om ungene, når de sier nei og mener ja osv..

Blei en hard dag å sitte i RECSI og PGS idag.. begge går en lys sommer og høst i møte, 7-10 år med shangalabangala!!
Null
01.02.2023 kl 20:52 1324

Stabukk
Ja jeg sitter, jeg er fornøyd med dagen i dag, det som gjør meg sikker på at jeg sitter i ro er at nå er det bekreftet at vi får avsetting på all produksjon.
Men vi "tar" ikke av før vi vet hva som er pris nivået i avtalen med høy og lav terskel.....
Er disse terklene på et ok nivå kan vi regnehjem en ok kurs, med "dagens" produksjon, og eventuelt hva som kan være fremtiden.

Det jeg håper er vel at vi ikke skal ned på 13 tallet igjen slik vi var i går ,

NULL