15-16 February 2023 Virtual Event start tomorrow
https://drive.google.com/file/d/1XAk7IjcIEqKw7JUg2SZUDtfQNtKG_mRp/view
15-16 February 2023
Virtual Event der vi er med.
https://www.techblick.com/event/solidstatebatteries
10 kan komme fort
Arvind Kamath
VP Technology and Engineering.
Today’s wearables, hearables and other products used in space-constrained applications need a safe, fast-charging microbattery with high volumetric energy (VED) and long cycle life in the 1 milliampere-hour (mAh) to 100 mAh capacity range. This presentation will explain how anode-less solid-state lithium technology now enables the development of rechargeable microbatteries that deliver these benefits when implemented with an architecture and manufacturing approach that supports high-volume applications. The latest architecture and manufacturing approaches have removed previous barriers to solid-state technology’s adoption in microbatteries for powering an estimated one billion products shipped annually. These approaches maximize energy density while enabling end-to-end fabrication and packaging in a conventional cleanroom rather than expensive dry (zero humidity) environment. Additionally, the approaches increase VED through the use of an ultra-thin stainless steel substrate, and diced and vertically stacked packaging layers. This also enables a customizable footprint at a desired capacity, and the use of conventional metal terminals for creating a surface-mountable device that is compatible with low-temperature-reflow assembly processes. Attendees will also learn about the opportunities ahead as anode-less rechargeable solid-state lithium miocrobatteries enter the market and transform how wearable, hearable and other products are designed, manufactured and powered.
15-16 February 2023
Virtual Event der vi er med.
https://www.techblick.com/event/solidstatebatteries
10 kan komme fort
Arvind Kamath
VP Technology and Engineering.
Today’s wearables, hearables and other products used in space-constrained applications need a safe, fast-charging microbattery with high volumetric energy (VED) and long cycle life in the 1 milliampere-hour (mAh) to 100 mAh capacity range. This presentation will explain how anode-less solid-state lithium technology now enables the development of rechargeable microbatteries that deliver these benefits when implemented with an architecture and manufacturing approach that supports high-volume applications. The latest architecture and manufacturing approaches have removed previous barriers to solid-state technology’s adoption in microbatteries for powering an estimated one billion products shipped annually. These approaches maximize energy density while enabling end-to-end fabrication and packaging in a conventional cleanroom rather than expensive dry (zero humidity) environment. Additionally, the approaches increase VED through the use of an ultra-thin stainless steel substrate, and diced and vertically stacked packaging layers. This also enables a customizable footprint at a desired capacity, and the use of conventional metal terminals for creating a surface-mountable device that is compatible with low-temperature-reflow assembly processes. Attendees will also learn about the opportunities ahead as anode-less rechargeable solid-state lithium miocrobatteries enter the market and transform how wearable, hearable and other products are designed, manufactured and powered.
Redigert 14.02.2023 kl 07:17
Du må logge inn for å svare
Maggs
06.02.2023 kl 19:52
3137
Rasjonale er her at dersom batteri teknologien har feilet så tror jeg ikke 0,1 - 0,2 en gang vil holde. Da er det sannsynlig at de største eiere vil ha noe igjen og de fleste der bør vel ligge et sted mellom 1 og 2 kr og da er det vel nok med 3 for å få nok igjen og 4 som en bonus. Mine tanker her er like velfundert som dine 0,1-0,2 altså helt i det blå. Jeg tror enda at dette kan gå så står på mitt hold en stund til.
Maggs
06.02.2023 kl 19:48
3131
Tja, Greed. Jeg tenker det er fornuftig å tenke et sted mellom 2 og 4 kroner
Greed
06.02.2023 kl 19:15
3199
Hva tenker du kursen blir etter et eventuelt oppkjøp? Bruk hodet nå og tenk på et tall mellom 0,1 og 0,2 øre... Ett stykke opp til 10 Kr som du skrev 2 februar i år...
swingtrader1
06.02.2023 kl 18:32
3281
Nei det er jeg ikke enig i, sluttkurs ender omtrent på LOD og jeg er redd den vil falle ytterligere i morgen. Å fange kniven i ENSU ser jeg på som ekstremsport og man bør være forberedt på å tape alt man investerer. Men med høy risiko kommer selvfølgelig mulighetene for høy avkastning, dog tror jeg dette blir veldig vanskelig i denne aksjen.
Jeg har fulgt selskapet lenge og hadde selv en medium stor posisjon da selskapet begynte å annonsere mulighetene for kunder og partnerskap. Men da var trenden en helt annen kontra hva den er idag.
Jeg har fulgt selskapet lenge og hadde selv en medium stor posisjon da selskapet begynte å annonsere mulighetene for kunder og partnerskap. Men da var trenden en helt annen kontra hva den er idag.
hill
06.02.2023 kl 18:11
3326
Swingtrading - det er det som er tingen i disse ulvetider med algoritmer og short-handel. Om det er vi helt enige!
Hvor vidt dagen idag var dagen for inngang, vil bare fremtiden vise.
Angående "Lottopapir" henvising, ble det ikke nevnt noe om lottomillionær (?), men at sjangse for gevinst var 50 %,
eller fullt tapt av insatsen, slik som i Lotto ;-)
Med andre ord, en risikoadvarsel ved inngang her, i motsetning til de som hausser!
Om en swingtrader og liker risiko, så kunne vel dagen idag vært brukbar som inngang?
Hva sier swingtrader1 til det?
Hvor vidt dagen idag var dagen for inngang, vil bare fremtiden vise.
Angående "Lottopapir" henvising, ble det ikke nevnt noe om lottomillionær (?), men at sjangse for gevinst var 50 %,
eller fullt tapt av insatsen, slik som i Lotto ;-)
Med andre ord, en risikoadvarsel ved inngang her, i motsetning til de som hausser!
Om en swingtrader og liker risiko, så kunne vel dagen idag vært brukbar som inngang?
Hva sier swingtrader1 til det?
True
06.02.2023 kl 17:48
3364
Ja, det er alt for tidlig å si noe, men en ting er helt sikkert, og det er at det er ingen bedre tidspunkt enn nå for et oppkjøp dersom ENSU har lyktes. Dette kan alle aksjonærer tjene mye på over tid, og det vil uansett ta tid selv om vi kanskje står overfor tidenes kjøpsmulighet. Det kan alltids være snakk om noe helt annet også som ikke er det granne positivt.
Så enig i at det tryggeste er å bare holde og vente å se.
Så enig i at det tryggeste er å bare holde og vente å se.
Maggs
06.02.2023 kl 17:40
3394
Vel, enig i det. Jeg legger ikke mer her nå uansett. Mener vel heller hold en long. Det som er bundet opp sitter fast som det gjør for flere. Enig i med flere at dette vil ikke skje over natten. Et oppkjøp er vel en av de større sannsynlighetene og det vil vel ikke nå gi en veldig god premie heller. Bør nok komme noe mer info om prosessen og status rimelig snart. Men hva vet jeg :)
scorn
06.02.2023 kl 17:33
3373
Man blir ihvertfall godt kjent med hele spekteret av følelser som langsiktig ENSU(og THIN) aksjonær.
swingtrader1
06.02.2023 kl 17:33
3362
Om ENSU skulle klare å få til noe vil ikke dette skje over natten, og jeg er helt sikker på at man kan få en god inngang hvis man følger litt med. Jeg vil påstå at det er en mer lønnsom strategi istedenfor å tape kapital for så å bli sittende å håpe.
Det at du hevder dette er en 50/50 bet er det samme som å si at man har 50/50 sjanse for å bli lottomillionær, enten så vinner du eller så taper du. Jeg vil heller hevde at dette er en 5/95 sjanse... så får man vurdere hvor mye man vil satse med den oddsen.
men som du også skriver, det er helt opp til hver enkelt.
Det at du hevder dette er en 50/50 bet er det samme som å si at man har 50/50 sjanse for å bli lottomillionær, enten så vinner du eller så taper du. Jeg vil heller hevde at dette er en 5/95 sjanse... så får man vurdere hvor mye man vil satse med den oddsen.
men som du også skriver, det er helt opp til hver enkelt.
True
06.02.2023 kl 17:22
3382
Er opp til hver enkelt. Problemet med å putte penger i ENSU den dagen de leverer, er at du naturligvis får mye mindre igjen for pengene, da kursen vil være høyere. På en annen side vet man aldri om ENSU vil lykkes ordentlig eller ikke, og kan spare mye mer ved å bare å la være å investere.
Så som noen andre nevnte tidligere, det er 50/50. Stort potensial, men like stor risiko.
Så som noen andre nevnte tidligere, det er 50/50. Stort potensial, men like stor risiko.
True
06.02.2023 kl 17:15
3365
Ja, det er mye bedre å kjøpe på en 40% opptur..... Helt klart.
Det her handler enkelt og greit om du har fortsatt tro på caset eller ikke. Hva om det er snakk om et oppkjøp?
Det her handler enkelt og greit om du har fortsatt tro på caset eller ikke. Hva om det er snakk om et oppkjøp?
M79
06.02.2023 kl 17:08
3302
True skrev Muligheten ble nettopp enda større.
”Muligheten ble nettopp enda større”
Ja ned ca 40% for en stor mulighet
Ja ned ca 40% for en stor mulighet
swingtrader1
06.02.2023 kl 17:06
3270
Ok, helt fair det. Men hvorfor ikke putte pengene i noe annet som har en positiv trend? For så å evt putte penger i ENSU den dagen de faktisk leverer noe av betydning? Bare en tanke..
Winter is Here
06.02.2023 kl 16:58
3273
Hvordan våger du å tvile på Gullhaugen ? Mange her ble mange millionærer takke være hans haussing av ENSU. Hør på mannen, ha svikter aldri! Samvittighet har han også, topp kar han, full av ærlighet. Han ta vare på de små, ignorante investorer.
Redigert 06.02.2023 kl 17:01
Maggs
06.02.2023 kl 16:53
3286
For mange er dette meget negativt. For min egen del er jeg enda long. Karrer meg fra dag til dag og innrømmer gjerne at det går på stumpene løs. Vi får nå se fra dag til dag tenker jeg. Hold på hatten og ta ingen sjanser nå er hva jeg ville sagt.
swingtrader1
06.02.2023 kl 16:47
3241
Kjenner jeg blir skremt av å lese ulike innlegg i denne tråden. Håper virkelig ingen lar seg påvirke av denne haussingen! Store aktører selger seg ut og CEO forlater selskapet, dette er kun veldig veldig negativt!! Og dem som presterer å si at dette er positivt sitter mest sannsynlig med store tap selv!
hill
06.02.2023 kl 15:52
3354
Ja, muligheten, både til gevinst og tap!
Hva dette kan bety og hvorfor Kevin er gått, blir nok klarlagt innen kort tid.
Gikk han grunnet mangler ved produktet, eller pga forestående oppkjøp?
Inntil vi har svaret, er dette børsens sikreste "Lottopapir", hvor sjangsen for gevinst/tap er begge 50%!
Hva dette kan bety og hvorfor Kevin er gått, blir nok klarlagt innen kort tid.
Gikk han grunnet mangler ved produktet, eller pga forestående oppkjøp?
Inntil vi har svaret, er dette børsens sikreste "Lottopapir", hvor sjangsen for gevinst/tap er begge 50%!
Bullrik
06.02.2023 kl 15:44
3429
Er ikke pålydende på aksjen 99 øre ? Da får man nesten kjøpt 1 kr for 75 Øre her.
Gått sagt Greed.
True
06.02.2023 kl 15:20
3441
Ja skrekk og gru... Du så sikkert ikke noen muligheter under finanskrisen i 2008 heller, tidenes mulighet til å bli søkkrik på ett år da markedet gikk rett til værs igjen året etter...
Man kjøper på bunn og selger på topp vettu... Tydelig at frykten har fått det beste av deg. I det tilfellet bør du skifte ut nicket ditt med "Fear".
Man kjøper på bunn og selger på topp vettu... Tydelig at frykten har fått det beste av deg. I det tilfellet bør du skifte ut nicket ditt med "Fear".
Greed
06.02.2023 kl 15:05
3465
True og Skraphaugen ser bare muligheter... Gode tider å snitte ned på for dem. Det er enda langt igjen nedover ser det ut som. Barber er hauset opp men har levert århundres nedtur i aksjemarkedet og det er slett ikke sikkert at det er mulig å hente kroner til enda en emisjon. Da snakker vi i tilfelle om noen få øre og et massivt fall rett etterpå. Vi vet fremdeles ikke hvem som er "kunde" og hvorfor de ikke har fått flere ordre. Det er meget betenkelig hvis produkter er så fantastisk som hauserne mener.
True
06.02.2023 kl 15:00
3390
Du tenker kortsiktig. Jeg tenker langsiktig. Så lenge ENSU ikke går konkurs, it's all good.
Det er ingenting som tilsier at å bytte ut Barber med en annen CEO er negativt. Det er faktisk helt vanlig etter en lang periode så dette er en komplett overreaksjon fra markedet og kursen vil nok ta seg raskt inn igjen.
Det er ingenting som tilsier at å bytte ut Barber med en annen CEO er negativt. Det er faktisk helt vanlig etter en lang periode så dette er en komplett overreaksjon fra markedet og kursen vil nok ta seg raskt inn igjen.
Da tenker vi litt forskjellig.
Jeg ser på det som en «gevinst» å unngå et fall på 35%.
Jeg ser på det som en «gevinst» å unngå et fall på 35%.
True
06.02.2023 kl 14:46
7152
Det kan gi en god forklaring på hvorfor det har vært så stille fra ENSU i det siste. Dette var en overraskende melding dog, så jeg lurer fælt på hva som er bakgrunnen for at de skifter ut Kevin Barber som har styrt denne skuten godt hele veien. Kanskje Barber selv bare ville begi seg ut på nye utfordringer, men det finner jeg litt tvilsomt.
Altså, å skifte ut en CEO trenger jo ikke nødvendigvis være negativt, det kan ofte være positivt, og den nye CEO-en kan alltids gjøre en mye bedre jobb. Så slikt sett ser jeg dagens fall som en overreaksjon.
De har fortsatt kommet i mål med en stor ordrebestilling, og de skal delta i en begivenhet neste uke for å presentere selskapet og produktet deres, og mye ny viktig informasjon kan dukke opp da.
Altså, å skifte ut en CEO trenger jo ikke nødvendigvis være negativt, det kan ofte være positivt, og den nye CEO-en kan alltids gjøre en mye bedre jobb. Så slikt sett ser jeg dagens fall som en overreaksjon.
De har fortsatt kommet i mål med en stor ordrebestilling, og de skal delta i en begivenhet neste uke for å presentere selskapet og produktet deres, og mye ny viktig informasjon kan dukke opp da.
Føre var
06.02.2023 kl 13:10
7402
Er det noen som ser muligheter for rekyl i Ensu, så ser de vel etter nå!
Svaret kommer vel snart?
Svaret på om det var en overreaksjon/kjedereaksjon.
Svaret kommer vel snart?
Svaret på om det var en overreaksjon/kjedereaksjon.
Redigert 06.02.2023 kl 13:12
Kunne vært oppklarende med en kommentar fra Greatlife.
Dette er nok, som alltid, utelukkende positivt.
Dette er nok, som alltid, utelukkende positivt.
Vikas
06.02.2023 kl 12:44
7515
Hva tenker du om utviklingen den siste dagen og hvordan framtiden for Ensu ser ut?
Produktet i seg selv har jo ikke forandret seg, og de har fortsatt kapasitet til å produsere.
Men Barber var vel en veldig ønsket person ved hjulet?
Kanskje det er det Ensu trenger, en ny sjåfør framover?
Produktet i seg selv har jo ikke forandret seg, og de har fortsatt kapasitet til å produsere.
Men Barber var vel en veldig ønsket person ved hjulet?
Kanskje det er det Ensu trenger, en ny sjåfør framover?
bare trist dette.
Beklager, True.
Tror du på emisjon ?
True
03.02.2023 kl 20:52
8884
Desto enda viktigere til å fylle på mens du først har sjansen... For ja, det er absolutt en sjelden mulighet.
True
03.02.2023 kl 20:46
8901
Venter med champagnen til vi har nådd 10 kr tenker jeg :-) Du kan kose deg med brus i mens ;-)
Uff og uff.. Her var det mye rart som er skrevet. Første varsellampe: det snakkes om uker! Da er det bare å dra på de skeptiske brillene med en gang. Ting tar tid, og penger trengs (mye). Men hvis det er én ting jeg ønsker de langsiktige aksjonærene i ENSU så er det en solid opptur! Fordi en slik seigpining av en nedtur som har skjedd her er sjeldent!
True
03.02.2023 kl 19:09
9028
Det var garantert en spøk. I første omgang skal vi se oss heldige om vi når 5-10 kr. Ting vil fortsatt ta tid, men mye kan skje bare på et par måneder, avhengig av hva slags informasjon ledelsen gir ut til markedet fremover.
Dovretro
03.02.2023 kl 19:05
9052
Så bare tidligere i kommentarene at den kommer raskt til 10, 20 og kanskje til hundre om kort tid
Hvorfor tror du det blir en split ?
Har aksjekursen blitt for høy?
Har aksjekursen blitt for høy?
True
03.02.2023 kl 16:40
9286
Ikke mye haussing her spør du meg. Fakta er på bordet og caset er uendret. Ordren gikk igjennom i dag og er godt fornøyd med det selv om jeg kunne fått den litt billigere.
Men det er nå eller aldri, for denne kan snu oppover når som helst, så dersom man fortsatt har tro på ENSU bør man fylle på mens man kan. Helt fantastisk mulighet på lang sikt. Forventer FOMO på denne fremover.
Men det er nå eller aldri, for denne kan snu oppover når som helst, så dersom man fortsatt har tro på ENSU bør man fylle på mens man kan. Helt fantastisk mulighet på lang sikt. Forventer FOMO på denne fremover.
Redigert 03.02.2023 kl 16:40
Vikas
03.02.2023 kl 13:21
9509
Ja, det er en del kommentarer som man gjerne må ta med en god klype salt.
Men det har jo levert til en kunde, og nyheter må jo komme veldig snart.
Det blir veldig spennende å se hva som skjer under presentasjonen den 15/16 denne måneden, jeg gleder meg veldig iallfall
Men det har jo levert til en kunde, og nyheter må jo komme veldig snart.
Det blir veldig spennende å se hva som skjer under presentasjonen den 15/16 denne måneden, jeg gleder meg veldig iallfall
HS74
03.02.2023 kl 12:50
9568
Gullit;. Hvor har du dokumentasjon eller belegg for uttalelsen din om at "vi har fått bekreftet at produktet leverer"?
Stiller meg spørrende til enkelte kommentarer/innlegg her, da det er ren haussing uten belegg for påstander. Noen klarer sågar å få et behov for 1 milliard enheter til å bli at det er 1 milliard som Ensu skal levere.Tatt helt ut av sammenheng og proporsjoner.
Stiller meg spørrende til enkelte kommentarer/innlegg her, da det er ren haussing uten belegg for påstander. Noen klarer sågar å få et behov for 1 milliard enheter til å bli at det er 1 milliard som Ensu skal levere.Tatt helt ut av sammenheng og proporsjoner.