$$$PGS$$$ đ€ "Bare noen timer igjen til BĂžrsen Ă„pner nĂ„" đ€
Denne trÄden er stengt for nye innlegg.
26.02.2023 kl 22:44
Automatisk lukket grunnet trÄdens stÞrrelse. (Beklager.)
Kontur
Vi skal ganske kjapt opp 2-3 kroner.
Vi skal ganske kjapt opp 2-3 kroner.
Redigert 26.02.2023 kl 19:53
Du mÄ logge inn for Ä svare
(takk for meg. da fĂ„r dere kose dere her i dag. vurder Ă„ kjĂžpe fĂžrđŽââ ïž)
Londonmannen
13.02.2023 kl 13:33
3386
Takk for meg? Har du trukket deg fra vinneren? Eller er det resten av dagen du blir opptatt med andre ting?
Slettet brukerskrev (takk for meg. da fĂ„r dere kose dere her i dag. vurder Ă„ kjĂžpe fĂžrđŽââ ïž)
????
Hahah. Bare poesien som krever sitt. Kapitalen fĂ„r stĂ„ for de tunge lĂžftene đ tvertom letes det under hver sofa pute, for hver 10er er strx tolv!
Redigert 13.02.2023 kl 13:47
Noen som vet om en god lyrestemmer nĂŠr Ăvre Singsaker?
Grimsmo
13.02.2023 kl 13:57
3078
Der bikka jeg endelig 200% pĂ„ hele pgs portifĂžljenđ„°đ
Redigert 13.02.2023 kl 13:58
protagoras
13.02.2023 kl 14:00
3053
Slettet brukerskrev Noen som vet om en god lyrestemmer nĂŠr Ăvre Singsaker?
Sitter du i Bartebyen - sÄ er vi to.. :)
Komodo
13.02.2023 kl 14:04
3025
Ja, har en mistanke om det ja. Det ligger jo nesten implisitt i meldingen om TGS at de jobber med PGS analyse samtidig ;)
kntfn
13.02.2023 kl 14:05
3003
Slettet brukerskrev Noen som vet om en god lyrestemmer nĂŠr Ăvre Singsaker?
PrĂžv musikknĂžrdene oppĂ„ Dragvollđ»
VantageVolante
13.02.2023 kl 14:10
2967
Helt enig. Det er akkurat hva jeg skrev for noen fÄ dager siden.
Den krabber gjerne oppover uten refi-melding som vi ser, og da er neste step 15 kr nÊr en realitet med refimelding, endrede kursmÄl og kanskje en kontrakt i tillegg til flat eller litt stigende oljepris.
Har mye Ä gÄ pÄ pÄ oljeprisen, gudskjelov at den stÄr i 86 og ikke over 100
Den krabber gjerne oppover uten refi-melding som vi ser, og da er neste step 15 kr nÊr en realitet med refimelding, endrede kursmÄl og kanskje en kontrakt i tillegg til flat eller litt stigende oljepris.
Har mye Ä gÄ pÄ pÄ oljeprisen, gudskjelov at den stÄr i 86 og ikke over 100
ForsÞk pÄ nedsnakking? lavt nivÄ.
TGS: SEB Þker kursmÄlet fra 215 til 240 kroner, samtidig som kjÞpsanbefalingen blir opprettholdt. SpareBank 1 Markets jekker opp kursmÄlet fra 190 til 210 kroner.
TGS: SEB Þker kursmÄlet fra 215 til 240 kroner, samtidig som kjÞpsanbefalingen blir opprettholdt. SpareBank 1 Markets jekker opp kursmÄlet fra 190 til 210 kroner.
Da har jeg akkurat solgt rubb Ă„ rake i PGS. Her vil komme en korreksjon etter flere dager med opptur. Inn med mer kapital i TGS frem mot kapital marketsdagen 7. mars som vil lĂžfte kursen.
Komodo
13.02.2023 kl 14:31
2806
Du bommer litt her nÄ Elgen. Det du nettopp har lest er ikke nedsnakking av TGS, det er en vurdering av Paretos analyse og realitetene i de to selskapene.
Du fÄr ha lykke til med plasseringen i TGS. Det er slett ikke sikkert at det var et dumt trekk pÄ kort sikt, du kan fort gjÞre kroner pÄ det. Men kommer en av de kursdrivende nyhetene som vi venter fra PGS gÄr du fort pÄ en smell.
Du fÄr ha lykke til med plasseringen i TGS. Det er slett ikke sikkert at det var et dumt trekk pÄ kort sikt, du kan fort gjÞre kroner pÄ det. Men kommer en av de kursdrivende nyhetene som vi venter fra PGS gÄr du fort pÄ en smell.
Ikke for Ä drepe den gode stemningen som har vÊrt de siste mÄnedene, men da har jeg gÄtt short i PGS. Ikke alt vokser inn i den berÞmte himmelen.
Har hatt en meget pen gevinst bÄde i trading og ikke minst long-posisjonen.
Lykke til alle ihopa :)
Har hatt en meget pen gevinst bÄde i trading og ikke minst long-posisjonen.
Lykke til alle ihopa :)
oppturen
13.02.2023 kl 14:39
4123
Kondolerer, men takk det gir nok et ekstra lĂžft nĂ„r du mĂ„ dekke inn đ
Londonmannen
13.02.2023 kl 14:40
4197
Ok. Kan forsikre deg om st det mÄ langt mer til for Ä Þdelegge stemningen. Men du liker risiko nÄr du fÄr deg til Ä shorte i PGS.
Julius Caesar
13.02.2023 kl 14:43
4188
Kom nettopp en god dĂ„rlig rapport fra et analyse byrĂ„ om at TGS kommer til Ă„ tjene gode penger, men at det er allere priset inn i dagens kurs. Ergo investorer i TGS vil selge TGS og kjĂžpe PGS om de da tar rapporten for god đ .
Kunne neppe vĂŠrt mer komfyrtabelâšïž med mitt valg. Men alle fĂ„r bette pĂ„ den hesten de ser stĂžrst oppside inn i Supersykelen
Defensivt fullpriset eller offensivt lavtpriset. Egne valg
Petter Smart
13.02.2023 kl 14:53
4130
Vi fĂ„r snart se hvor lurt det var , ganske sĂ„ sikker pĂ„ at du gĂ„r pĂ„ en smell der đđ
oppturen
13.02.2023 kl 14:53
4175
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
Ă
shorte en underpriset aksje som er under reprising er galskap !
Er haugevis av dÄrlige papirer pÄ bÞrs om du akkurat mÄ shorte noe.
Er haugevis av dÄrlige papirer pÄ bÞrs om du akkurat mÄ shorte noe.
Elgen selgte etter helgen!
Hm, det var ikke lurt. HÞydeskrekk i PGS nÄr de fremdeles er priset som uthuset til TGS? Kred for at du spiller med Äpne kort :-)
Hm, det var ikke lurt. HÞydeskrekk i PGS nÄr de fremdeles er priset som uthuset til TGS? Kred for at du spiller med Äpne kort :-)
unikum
13.02.2023 kl 15:02
4044
Da har jeg nok kjÞpt en del av elgens aksjer. Rimelig sikker at Pgs kommer opp med en eller 2 kontrakter denne uken. SÄpass het det er nÄ sÄ er vel det ungÄrlig i dagens marked.
danmark1
13.02.2023 kl 15:21
3814
Du er tydeligvis nervÞs for, at have solgt for tidligt. Det har du uden tvivl grund til. Jeg tror, vi skal op pÄ 14-15 kr. fÞr den flader ud.
protagoras
13.02.2023 kl 15:27
3737
StÄr og vipper, men mitt tips er at en eventuell korreksjon/gevinstsikring ikke vil vÊre sÊrlig dyp pga forventningene til refi.
Det har du nok rett i og jeg tror heller ikke det er snakk om store utslagene pÄ nedsiden.
Blir det slik jeg har beregnet er jeg fornĂžyd og lukker med akseptabel gevinst.
Blir det slik jeg har beregnet er jeg fornĂžyd og lukker med akseptabel gevinst.
__eagle__
13.02.2023 kl 15:46
3475
Dekk deg inn kamerat. Det der er bare lite lurt.
Pareto med oppdatert kursmĂ„l som vil heve kursen kan like gjerne ligge pĂ„ bordet i morgen tidlig.. samme med ett par kontrakter đ„
Pareto med oppdatert kursmĂ„l som vil heve kursen kan like gjerne ligge pĂ„ bordet i morgen tidlig.. samme med ett par kontrakter đ„
Normalone
13.02.2023 kl 15:53
3371
Her fĂžlger et par sitat fra det Elgen skrev rett fĂžr helgen;
"Har tjent gode penger pÄ seismikk hittil i 2023, men dette er bare starten pÄ seismikk eventyret 2023. Sjelden og aldri jeg anbefaler direkte Ä kjÞpe, men det er nÄ en unik mulighet bÄde i PGS og TGS."
"Flere her som var med pÄ MPCC oppturen og skjÞnner at hÞydeskrekken er stÞrst pÄ de fÞrste kronene akkurat som i det virkelige liv med ekstrem hÞydeskrekk. De fÞrste meterne er tÞffest fÞr tilvenningen er gjort og de neste stegene vil deretter gÄ tilnÊrmet smertefritt. Ble nevnt av andre her pÄ forumet at det fra kr 10 og opp vil gÄ raskere. Er ikke tvil om at dette stemmer."
Endrer seg fort hos deg Elgen - og hÞydeskrekk inntraff raskt... Du var jo ikke tvil om at det ville gÄ raskere fra kr 10 og oppover...Du skjÞnner at en kan overhode ikke stole pÄ noe av det du skriver.
"Har tjent gode penger pÄ seismikk hittil i 2023, men dette er bare starten pÄ seismikk eventyret 2023. Sjelden og aldri jeg anbefaler direkte Ä kjÞpe, men det er nÄ en unik mulighet bÄde i PGS og TGS."
"Flere her som var med pÄ MPCC oppturen og skjÞnner at hÞydeskrekken er stÞrst pÄ de fÞrste kronene akkurat som i det virkelige liv med ekstrem hÞydeskrekk. De fÞrste meterne er tÞffest fÞr tilvenningen er gjort og de neste stegene vil deretter gÄ tilnÊrmet smertefritt. Ble nevnt av andre her pÄ forumet at det fra kr 10 og opp vil gÄ raskere. Er ikke tvil om at dette stemmer."
Endrer seg fort hos deg Elgen - og hÞydeskrekk inntraff raskt... Du var jo ikke tvil om at det ville gÄ raskere fra kr 10 og oppover...Du skjÞnner at en kan overhode ikke stole pÄ noe av det du skriver.
What is this: Amateur Hour? Kem som selger nuđ
Slapp av, det er mandag.
MÄ ikke la dere lure av dyrene. Ingen shorter denne nÄ, ikke smÄfolk her inne hvertfall!
Solgt alt i TGS og delt de ut pÄ PGS og EMGS, samt Litt pÄ SBX...
Det river i hĂžna!!!
MÄ ikke la dere lure av dyrene. Ingen shorter denne nÄ, ikke smÄfolk her inne hvertfall!
Solgt alt i TGS og delt de ut pÄ PGS og EMGS, samt Litt pÄ SBX...
Det river i hĂžna!!!
VantageVolante
13.02.2023 kl 16:01
3303
Ălj?
Ekke det et sÄnt stort, dumt og halvblindt dyr som stÄr pÄ togskinnene og glaner pÄ toget idet Êljen blir totalt splÊttet??
Ekke det et sÄnt stort, dumt og halvblindt dyr som stÄr pÄ togskinnene og glaner pÄ toget idet Êljen blir totalt splÊttet??
Vi kjenner Paretos syn
https://www.finansavisen.no/energi/2023/02/13/7984994/ser-begrenset-oppside-i-tgs
FartĂžtyseiende hele veien! đđđ
https://www.finansavisen.no/energi/2023/02/13/7984994/ser-begrenset-oppside-i-tgs
FartĂžtyseiende hele veien! đđđ
Ja sÄklart. Og du og elgen skal ha for god tone. Bare uenighet i sak dette
unikum
13.02.2023 kl 16:11
3397
Sitte pÄ utsiden over natta gjÞr man ikke lenger i Pgs. Kl 08 00 any days kan det dukke opp ett eller annet.....
...bare bra at faste investorer lÞper fra seg litt, de har en tendens til Ä lÞpe ekstra hardt nÄr de vÄkner igjen.. TGS nede pÄ 165 igjen, da kommer de tilbake :-)
VantageVolante
13.02.2023 kl 16:14
3430
Ikke spÞr meg hvordan jeg vet det......solgte 50% den dagen i mai de meldte emisjon, sÄ gikk delvis glipp av oppgangen til 5 dagen etter.
Skjer ALDRI igjen, sÄlenge de alltid melder utenfor Äpningstid.
Skjer ALDRI igjen, sÄlenge de alltid melder utenfor Äpningstid.
Longsen pÄ forventer ytterligere drift Nordover. Kjekt at det er Peggy som noen hus mener har mere Ä gÄ pÄ fremover. Det er jo akkurat det samme som er sagt av Hvalrossen og flere andre her inne. Reprising, Refinasiering, oppskriving av verdier, Þkt fart videre Nordover ventes fremover.
Lykke til med de som satser pĂ„ shorts og andre selskap. PGS vil ikke stige pĂ„ bekostning av noen, ikke TGS. Men stige pĂ„ grunn av flere faktorer som styrer dette PGS sin veg nĂ„. Dupper kan komme undervegs men med longs pĂ„ sĂ„ er det helt greitt og behagelig. Utbytte om litt ogsĂ„đ€đŠ đŠ đšđšđąđą
Lykke til med de som satser pĂ„ shorts og andre selskap. PGS vil ikke stige pĂ„ bekostning av noen, ikke TGS. Men stige pĂ„ grunn av flere faktorer som styrer dette PGS sin veg nĂ„. Dupper kan komme undervegs men med longs pĂ„ sĂ„ er det helt greitt og behagelig. Utbytte om litt ogsĂ„đ€đŠ đŠ đšđšđąđą