Petronor H2: At last the money arrives
PetroNor E&P ASA: Interim financial report for the half-year ended 31 December 2022:
Oslo, 22 February 2023: Half-year revenue of USD 108.5 million, compared to USD 58.3 million in the same period of 2021, was generated as a result of higher oil prices combined with more volumes sold. At the entry of 2023, added production capacity from the ongoing infill drilling programme has resulted in achieving production levels not seen for over a decade.
PetroNor E&P holds an indirect ownership interest of 16.83 per cent in PNGF Sud in Congo, which is the companyâs core production licence. Total field gross production from this asset amounted to 26,142 bopd in the second half of 2022, corresponding to a net working interest production to PetroNor E&P of 4,440 bopd, compared with 3,634 bopd for 1H 2022 and 3,553 bopd in 2H 2021.
âDuring 2022, the ongoing infill drilling programme on PNGF Sud field added capacity and is achieving production levels above expectation. Following the initial success on the Litanzi Field, the addition of the two wells on Tchibeli NE have meant that December 2022 and January 2023 average production net to PetroNor E&P was consistently greater than 5,241 bopd,â says interim CEO Jens Pace.
The well infill drilling program on PNGF Sud has now been paused temporarily and is expected to resume towards the end of Q2 2023.
A total of 800,177 bbls were sold in 2022, at an average realised price of USD 90.99 /bbl. For the full-year period, total revenue of USD 145.3 million (2021: USD 106.5 million) was generated, driven by higher oil prices. This gave EBITDA of USD 95.8 million for the year ended 31 December 2022, compared to USD 61.9 million profit in the same period in 2021.
After year-end, the board was expanded with two new directors through the appointments of Mrs. Azza Fawzi and Mr. Jarle Norman-Hansen.
âWe have had a positive start to 2023, with the sale of 317 thousand barrels of oil at the start of February, generating a cash inflow of USD 24.1 million. Another lifting is planned before the end of April 2023. The company continues to work to finalise elements of the Aje transaction with the operator, YFP. Meanwhile work progresses on the Aje field re-development plan as a gas field with partners and potential off-takers,â Pace concludes.
Please find enclosed the interim financial report and presentation material for the half-year ended 31 December 2022.
Interim CEO Jens Pace will present the results in a webcast Wednesday, 22 February at 09:00 CET.
The presentation and subsequent Q&A session will be held in English and may be viewed live at: https://channel.royalcast.com/landingpage/hegnarmedia/20230222_2/
A recording of the event will be made available on the Companyâs website after the webcast.
https://petronorep.com/media/fevbs2yr/20230222_22h2_ose-release-combined.pdf
NÞkkeltall (hele Äret - MUSD):
Total revenue: 145,3
Cost of Sales: -46,2
Gross profit: 99,1
Other expenses: -12,7
Profit from operations: 86,4
Finance expenses: -3,0
Profit before tax: 83,4
Tax expenses: -46,8
Profit after tax: 36,6
Oslo, 22 February 2023: Half-year revenue of USD 108.5 million, compared to USD 58.3 million in the same period of 2021, was generated as a result of higher oil prices combined with more volumes sold. At the entry of 2023, added production capacity from the ongoing infill drilling programme has resulted in achieving production levels not seen for over a decade.
PetroNor E&P holds an indirect ownership interest of 16.83 per cent in PNGF Sud in Congo, which is the companyâs core production licence. Total field gross production from this asset amounted to 26,142 bopd in the second half of 2022, corresponding to a net working interest production to PetroNor E&P of 4,440 bopd, compared with 3,634 bopd for 1H 2022 and 3,553 bopd in 2H 2021.
âDuring 2022, the ongoing infill drilling programme on PNGF Sud field added capacity and is achieving production levels above expectation. Following the initial success on the Litanzi Field, the addition of the two wells on Tchibeli NE have meant that December 2022 and January 2023 average production net to PetroNor E&P was consistently greater than 5,241 bopd,â says interim CEO Jens Pace.
The well infill drilling program on PNGF Sud has now been paused temporarily and is expected to resume towards the end of Q2 2023.
A total of 800,177 bbls were sold in 2022, at an average realised price of USD 90.99 /bbl. For the full-year period, total revenue of USD 145.3 million (2021: USD 106.5 million) was generated, driven by higher oil prices. This gave EBITDA of USD 95.8 million for the year ended 31 December 2022, compared to USD 61.9 million profit in the same period in 2021.
After year-end, the board was expanded with two new directors through the appointments of Mrs. Azza Fawzi and Mr. Jarle Norman-Hansen.
âWe have had a positive start to 2023, with the sale of 317 thousand barrels of oil at the start of February, generating a cash inflow of USD 24.1 million. Another lifting is planned before the end of April 2023. The company continues to work to finalise elements of the Aje transaction with the operator, YFP. Meanwhile work progresses on the Aje field re-development plan as a gas field with partners and potential off-takers,â Pace concludes.
Please find enclosed the interim financial report and presentation material for the half-year ended 31 December 2022.
Interim CEO Jens Pace will present the results in a webcast Wednesday, 22 February at 09:00 CET.
The presentation and subsequent Q&A session will be held in English and may be viewed live at: https://channel.royalcast.com/landingpage/hegnarmedia/20230222_2/
A recording of the event will be made available on the Companyâs website after the webcast.
https://petronorep.com/media/fevbs2yr/20230222_22h2_ose-release-combined.pdf
NÞkkeltall (hele Äret - MUSD):
Total revenue: 145,3
Cost of Sales: -46,2
Gross profit: 99,1
Other expenses: -12,7
Profit from operations: 86,4
Finance expenses: -3,0
Profit before tax: 83,4
Tax expenses: -46,8
Profit after tax: 36,6
GullogGrÄstei
07.03.2023 kl 17:07
7247
Det Kostveit la frem av dokumentasjon for to rettsinstanser var vel korrespondansen som var egnet til Ă„ skape et inntrykk av at han hadde en avtale om eierskap med Knut og Gerhard.
Hvis han i tillegg satt pÄ dokumentasjon som var egnet til Ä vikle sine tidligere samarbeidspartnere inn i en korrupsjonssak, ble nok ikke dette lagt frem for retten pÄ det davÊrende tidspunktet.
Hvis han faktisk hele tiden har sittet pÄ en drittpakke mot Knut og Gerhard, er det egentlig litt rart at han ikke klarte Ä fÄ til et forlik.
Ăkokrim kan ogsĂ„ ha andre kilder selvfĂžlgelig.
Hvis han i tillegg satt pÄ dokumentasjon som var egnet til Ä vikle sine tidligere samarbeidspartnere inn i en korrupsjonssak, ble nok ikke dette lagt frem for retten pÄ det davÊrende tidspunktet.
Hvis han faktisk hele tiden har sittet pÄ en drittpakke mot Knut og Gerhard, er det egentlig litt rart at han ikke klarte Ä fÄ til et forlik.
Ăkokrim kan ogsĂ„ ha andre kilder selvfĂžlgelig.
ks1977
07.03.2023 kl 17:59
7172
MÄ bare fÄ protestere pÄ det du skrev om at "markedet alltid har rett" da jeg er sterkt uenig i det - jeg vil heller si at "markedet aldri har rett" er nÊrmere sannheten :)
Ta f.eks markedets panikkreaksjon under starten av pandemien hvor jeg snappet opp aksjer i et selskap hvor markedet var sÄ livredd for at 2021 og 2022 ville bli svakt for selskapet (svakt som i "i verste fall gÄ ca i null") at den dumpet kursen ned til det som viste seg Ä vÊre en PE pÄ litt i underkant av 2 (for 2020)... At selskapet ville gjÞre det kanonsterkt i 2020 var vel kjent i markedet, og det var heller ingen hemmelighet at selskapet ville gjÞre det godt igjen etter 1-2 "tÞffe" Är. Virkeligheten endte opp med Ä bli "verre" enn forventet (PE for 2020 kunne fort havnet pÄ 1,5 i stedet for 2, og 2021 kunne ogsÄ blitt et godt Är, i tillegg endte 2022 Ä bli det verste i manns minne for sektoren) - likevel sitter jeg igjen med 50% direkteavkastning etter 2,5 Är og en aksje som har gÄtt 4-5x. SÄ nei, markedet har overhodet ikke alltid rett :)
Det er derimot et annet uttrykk som jeg Þnsker Ä lÞfte opp, nemlig "Markedet kan vÊre irrasjonelt lenger enn hva en investor kan vÊre solvent" - derav ogsÄ min sterke forkjÊrlighet for selskap med en aggressiv utbyttepolitikk (slik som for eksempelet jeg nettopp nevnte) - for da kan markedet vÊre sÄ irrasjonelt det bare vil, og sÄ lenge det vil...
I PNor sÄ har vi dessverre, per i dag, ikke denne "sikkerheten" og vi er derfor avhengig av at markedet tar til fornuft. HÄper derfor at selskapet fÞlger opp pÄ signalene Jens nÄ har gitt, enten det er buybacks og/eller utbytter (buybacks er nok det mest fornuftige, i hvert fall pÄ et lengre perspektiv, selv om jeg personlig ville likt Ä se generÞse utbytter)
Ta f.eks markedets panikkreaksjon under starten av pandemien hvor jeg snappet opp aksjer i et selskap hvor markedet var sÄ livredd for at 2021 og 2022 ville bli svakt for selskapet (svakt som i "i verste fall gÄ ca i null") at den dumpet kursen ned til det som viste seg Ä vÊre en PE pÄ litt i underkant av 2 (for 2020)... At selskapet ville gjÞre det kanonsterkt i 2020 var vel kjent i markedet, og det var heller ingen hemmelighet at selskapet ville gjÞre det godt igjen etter 1-2 "tÞffe" Är. Virkeligheten endte opp med Ä bli "verre" enn forventet (PE for 2020 kunne fort havnet pÄ 1,5 i stedet for 2, og 2021 kunne ogsÄ blitt et godt Är, i tillegg endte 2022 Ä bli det verste i manns minne for sektoren) - likevel sitter jeg igjen med 50% direkteavkastning etter 2,5 Är og en aksje som har gÄtt 4-5x. SÄ nei, markedet har overhodet ikke alltid rett :)
Det er derimot et annet uttrykk som jeg Þnsker Ä lÞfte opp, nemlig "Markedet kan vÊre irrasjonelt lenger enn hva en investor kan vÊre solvent" - derav ogsÄ min sterke forkjÊrlighet for selskap med en aggressiv utbyttepolitikk (slik som for eksempelet jeg nettopp nevnte) - for da kan markedet vÊre sÄ irrasjonelt det bare vil, og sÄ lenge det vil...
I PNor sÄ har vi dessverre, per i dag, ikke denne "sikkerheten" og vi er derfor avhengig av at markedet tar til fornuft. HÄper derfor at selskapet fÞlger opp pÄ signalene Jens nÄ har gitt, enten det er buybacks og/eller utbytter (buybacks er nok det mest fornuftige, i hvert fall pÄ et lengre perspektiv, selv om jeg personlig ville likt Ä se generÞse utbytter)
Fluefiskeren
07.03.2023 kl 18:09
7143
Utbytter er ingen garanti for aksjonÊrverdier det heller. Sjekk VÄr Energi og OKEA. Begge gir utbytte og begge har gÄtt sÊrdeles svakt. Selv om man korrigerer for utbyttet. Sammenlign med PEN som ikke har betalt ut noe ennÄ.
Redigert 07.03.2023 kl 18:10
Du mÄ logge inn for Ä svare
E Desperados
07.03.2023 kl 18:27
7222
Det som hvertfall er sikkert er at etter lÞftingen i april sÄ vil selskapet ha ca 50 MUSD i net cash. Det betyr enkelt og greit at hvis det ikke kommer noen melding om utbytte eller tilbakekjÞp i forbindelse med GF sÄ er det noe i pipeline.
Mdg1
07.03.2023 kl 20:29
7180
Skal de kjĂžpe tilbake aksjer er det optimalt med lav kurs. NĂ„ kan de sikkert slette alle Aje aksjene til 30% rabatt. Genialt Ă„ betale Pen i aksjer!
ks1977
07.03.2023 kl 21:30
7099
Nei, det er sant, spesielt dersom det er "smuler", men dersom selskapet er rundhÄndet og betaler f.eks 50% av FCF (noe jeg overhodet ikke tror at PNor vil gjÞre, men som eksempel) sÄ gjÞr det ikke noe om aksjekursen forblir lav eller gÄr lavere - da kan en bare cashe inn gode utbytter (og evt reinvestere det) mens man venter pÄ at markedet tar til fornuft.
I den grad PNor gjÞr utbytter (i stedet for buybacks noe som kanskje er mer sannsynlig, og ogsÄ mer fornuftig ifht langsiktig verdiskapning) sÄ vil jeg tro at det er moderat, og da er det ikke sikkert at det gjÞr noe positivt utslag pÄ kursen.
I den grad PNor gjÞr utbytter (i stedet for buybacks noe som kanskje er mer sannsynlig, og ogsÄ mer fornuftig ifht langsiktig verdiskapning) sÄ vil jeg tro at det er moderat, og da er det ikke sikkert at det gjÞr noe positivt utslag pÄ kursen.
Fluefiskeren
09.03.2023 kl 18:06
6337
Jeg har hele fryktet comeback av skiferolje litt. Den har jo senket oljeprisen markert tidligere. Derfor er det litt betryggende at det ser ut som fairway er tatt ut allerede. I hvert fall i Permian som jo er det stĂžrste feltet.
«U.S. Shale Boom Shows Signs of Peaking as Big Oil Wells Disappear
Americaâs biggest oil gushers are shrinking, evidence that companies have drilled through much of their best wells
HOUSTONâThe boom in oil production that over the last decade made the U.S. the worldâs largest producer is waning, suggesting the era of shale growth is nearing its peak.
Frackers are hitting fewer big gushers in the Permian Basin, Americaâs busiest oil patch, the latest sign they have drained their catalog of good wells. Shale companiesâ biggest and best wells are producing less oil, according to data reviewed by The Wall Street Journal.»
https://www.wsj.com/articles/u-s-shale-boom-shows-signs-of-peaking-as-big-oil-wells-disappear-2adef03f
«U.S. Shale Boom Shows Signs of Peaking as Big Oil Wells Disappear
Americaâs biggest oil gushers are shrinking, evidence that companies have drilled through much of their best wells
HOUSTONâThe boom in oil production that over the last decade made the U.S. the worldâs largest producer is waning, suggesting the era of shale growth is nearing its peak.
Frackers are hitting fewer big gushers in the Permian Basin, Americaâs busiest oil patch, the latest sign they have drained their catalog of good wells. Shale companiesâ biggest and best wells are producing less oil, according to data reviewed by The Wall Street Journal.»
https://www.wsj.com/articles/u-s-shale-boom-shows-signs-of-peaking-as-big-oil-wells-disappear-2adef03f
Redigert 09.03.2023 kl 18:06
Nybegynner2
10.03.2023 kl 07:03
6031
Som forventet ble restbeholdning til PEN pÄ 2,3 mill aksjer lempet ut pÄ tirsdag, og de er ikke lenger aksjonÊr i PetroNor. Sannsynligvis var det PEN som i vesentlig grad dro kursen ned da de i lÞpet av mandag og tirsdag solgte hele sin beholdning pÄ 4,5 mill aksjer
solid1
10.03.2023 kl 08:35
5868
PEN holdt nok disse aksjene pÄ vegne av sine utalandske aksjonÊrer for dekning av skatten til de som tidligere fikk PNOR -aksjer som utbytte.
Helt naturlig at disse ble solgt, men du har trolig rett i at nedsalget pÄvirket kursen.
Er litt spent pÄ nÄr vÄr ombygde produksjonsrigg tas i bruk, og hvilke tilskudd den vil gi pÄ produksjon.
ForhÄpentlig og trolig kommer en melding om Þkt produksjon.
Ha en god bĂžrsdag. đ»
nkamok
10.03.2023 kl 08:36
5864
Fluefiskeren skrev Hvordan vet du at de har solgt hele beholdningen?
Han mener nok mere i retning af, at de sandsynligvis har solgt sig helt ud, hvilket giver en god forklaring pĂ„ salgspresset đ
Nybegynner2
10.03.2023 kl 08:40
5867
Fluefiskeren skrev Hvordan vet du at de har solgt hele beholdningen?
AksjonÊren Panoro Energy ASA stÄr etter siste salg pÄ 2.270.501 aksjer med en restbeholdning pÄ 0 aksjer. De kan selvfÞlgelig ha nominee kontoer, men jeg fÞlger daglig alle endringer pÄ topp 50 listen, og ikke pÄ noe tidspunkt etter at de fikk tildelt aksjer har Panoro operert med flere kontoer. Ut fra dette konkluderer jeg med at de ikke gjemmer seg bak noen andre. De kan jo ha en konto som har et eierskap som vises utenfor topp 50 listen, men da snakker vi om en beholdning under 1,6 mill aksjer, og det hÞres rart ut. Ut fra dette konkluderer jeg med at de har solgt sin beholdning. Dette rimer ogsÄ med at Panoro 8. mars informerte at aksjen var ex dividend, altsÄ dagen etter at siste salg av sin beholdning PetroNor aksjer var utfÞrt.
Fluefiskeren
10.03.2023 kl 08:44
5866
Greit. Du sitter tydeligvis pÄ noe jeg ikke har. Er det noe du betaler for?
smaa
10.03.2023 kl 09:26
5812
Ser ut til at aksjen lider av en uhelbredelig sykdom, billigimulig. Forskes pÄ dette og eksperter sier et gjennombrudd er nÊr forestÄende - sÄ da sÄ.
Fint vi kan bli helbredet đ opp Ă„ gĂ„ đđ
Fint vi kan bli helbredet đ opp Ă„ gĂ„ đđ
toftos
10.03.2023 kl 11:06
5671
Pnor har vel bare en grÞnn dag etter Q- tallene kom ut, men har kjÞpt litt til her nede, mÄ vel snart vere bunnen ?
Bsingh
10.03.2023 kl 12:55
5427
Imponerende faktisk. GrĂžnnfargen i dag kan vell kanskje settes opp mot det Nybegynner2 nevnte, mulig litt salgspress har avtatt.
smaa
10.03.2023 kl 14:21
5241
Fargeblindhet er ikke bra, enten dere eller jeg, men her er grĂžnnfargen rĂžd.đ
Bsingh
10.03.2023 kl 14:35
5202
Hadde jeg vÊrt fargeblind, hadde jeg nok jublet mye de siste ukene. VÊrt litt grÞnt i dag, men ogsÄ rÞdt sÄ klart. Akkurat nÄ litt grÞnt (0,32% opp).
Fluefiskeren
20.03.2023 kl 12:52
4061
Goldman Sacks reduserer sitt olheprisestimat.
« Bloomberg) â Goldman Sachs Group Inc., one of the most bullish banks on its outlook for oil, has nudged its forecasts down as worries over the banking sector and the potential for recession outweigh a surge in demand from China.
The bankâs analysts now see Brent reaching $94 a barrel for the 12 months ahead, and $97 a barrel in the second half of 2024, versus $100 a barrel previously.
âOil prices have plunged despite the China demand boom given banking stress, recession fears, and an exodus of investor flows,â the bank said in a March 18 note. âHistorically, after such scarring events, positioning and prices recover only gradually, especially long-dated prices.â
Global markets have been roiled this week as turmoil at Credit Suisse Group AG triggered panic across markets. Oil has slumped to a 15-month low, with Brent dropping 12% this week to below $73 a barrel.«
https://www.worldoil.com/news/2023/3/20/goldman-sachs-oil-will-fail-to-reach-100-in-2023/
« Bloomberg) â Goldman Sachs Group Inc., one of the most bullish banks on its outlook for oil, has nudged its forecasts down as worries over the banking sector and the potential for recession outweigh a surge in demand from China.
The bankâs analysts now see Brent reaching $94 a barrel for the 12 months ahead, and $97 a barrel in the second half of 2024, versus $100 a barrel previously.
âOil prices have plunged despite the China demand boom given banking stress, recession fears, and an exodus of investor flows,â the bank said in a March 18 note. âHistorically, after such scarring events, positioning and prices recover only gradually, especially long-dated prices.â
Global markets have been roiled this week as turmoil at Credit Suisse Group AG triggered panic across markets. Oil has slumped to a 15-month low, with Brent dropping 12% this week to below $73 a barrel.«
https://www.worldoil.com/news/2023/3/20/goldman-sachs-oil-will-fail-to-reach-100-in-2023/
Fluefiskeren
20.03.2023 kl 14:19
4211
Da mÄ vi tilbake til april/mai 2020 (korona) for Ä finne en lavere bÞrskurs enn dagens. GÞy med bÞrs og Petronor!
VÊrt sÄ mange her inne som har jazza med fundamentale verdier... Markedet skjÞnner ikke en dritt, markedspsykologi er bare i ei bok. Det har vÊrt selgere i denne helt fra langt oppÄ krona og ned til hvor vi er i dag. Og vet dere hva? Her kan det vÊre selgere ned til et par Þre om sÄ... De tjenestene som fÞrer til det har til og med PNOR betalt for. Men er vel sikkert noen her inne som mener Market Maker tar hÞyde for fundamentale verdier ogsÄ..
Oljearbeideren
20.03.2023 kl 17:06
4906
Sola skinner pÄ Ekofisk, og OSEBX snudde fra blodrÞdt til lysegrÞnt.
Petronor derimot? Alltid en like stor glede Ä fÞlge med pÄ.
Vi mÄ da snart kunne forvente nyheter i Senegal-tvisten. Dette er nyheter jeg tror er undervurderte her inne.
Kanskje sÄ undervurdert at twitter-kongen pÄ ny, kommer med et nytt kÄsseri- en blanding av fakta og fiksjon.
Uansett hva folk mener om det- realiteten er at kursen hver gang stiger, og jeg smiler like bredt hver gang!
PÄ JÊren, hvor en kollega kommer fra- sier de: De' e' jabnÄ sÄ drÊge...
I morgen skal vi verken avslutte dagen i rÞdt eller grÞnt. Jeg har troa pÄ break-even!
Ha en trivelig aften.
Petronor derimot? Alltid en like stor glede Ä fÞlge med pÄ.
Vi mÄ da snart kunne forvente nyheter i Senegal-tvisten. Dette er nyheter jeg tror er undervurderte her inne.
Kanskje sÄ undervurdert at twitter-kongen pÄ ny, kommer med et nytt kÄsseri- en blanding av fakta og fiksjon.
Uansett hva folk mener om det- realiteten er at kursen hver gang stiger, og jeg smiler like bredt hver gang!
PÄ JÊren, hvor en kollega kommer fra- sier de: De' e' jabnÄ sÄ drÊge...
I morgen skal vi verken avslutte dagen i rÞdt eller grÞnt. Jeg har troa pÄ break-even!
Ha en trivelig aften.
I morgen fortsetter bĂžrsen videre ned og da fĂžlger PNOR med. GrĂžnn eller rĂžd bĂžrs. Positiv eller negativ olje. Mye usikkerhet i markedet... Det eneste som er sikkert er at PNOR fortsetter nedover.....
nkamok
20.03.2023 kl 22:09
4587
Du bliver slemt skuffet - i morgen er den grÞn, nÄr BÞrsen lukker !
Ja ja... Ser vi pĂ„ seriespillet sĂ„ er vi vel oppe i 1-360 totalt. Den dagen det er uavgjort kan alle aksjonĂŠrene her sprette champisenđ
polion
21.03.2023 kl 19:44
6330
nkamok skrev Ha ha ja optimisten slog pessimisten đđ»
Gratulerer sÄ mye med seieren. Det verste av alt var at det faktisk kom alle oss aksjonÊrer til gode.
PS. Men det blir allikevel for lite Ä regne mot morgendagens lÞft, der vi kommer til Ä ende opp pÄ +5,84% - bare til orientering.
PS. Men det blir allikevel for lite Ä regne mot morgendagens lÞft, der vi kommer til Ä ende opp pÄ +5,84% - bare til orientering.
markie
22.03.2023 kl 15:01
5917
Flippet fullstendig pÄ Oslo BÞrs denne. Burde vÊrt tatt av bÞrs. Evig eies et dÄrlig rykte. Virker som den etterhvert vill prises til Cash beholdning.
Om ikke selskapet foretar seg noe mere aktivt er det ingenting som drar denne opp. Produksjons Ăžkning eller nye lisenser betyr uansett intet.
Kan det hende at noen kjĂžper opp dette elendet kanskje president datterens far onkel eller hun selv.))
De burde vÊrt notert pÄ en stÞrre bÞrs. Selskapet kan da umulig vÊre fornÞyd med denne utviklingen. Ingen stÞrre langsiktige investorer som tar i denne.
DNO har dÄrligst utvikling av olje aksjer skriver Finansavisen. Denne mÄ da vÊre vÊrre..
Om ikke selskapet foretar seg noe mere aktivt er det ingenting som drar denne opp. Produksjons Ăžkning eller nye lisenser betyr uansett intet.
Kan det hende at noen kjĂžper opp dette elendet kanskje president datterens far onkel eller hun selv.))
De burde vÊrt notert pÄ en stÞrre bÞrs. Selskapet kan da umulig vÊre fornÞyd med denne utviklingen. Ingen stÞrre langsiktige investorer som tar i denne.
DNO har dÄrligst utvikling av olje aksjer skriver Finansavisen. Denne mÄ da vÊre vÊrre..
Redigert 22.03.2023 kl 15:03
Fluefiskeren
22.03.2023 kl 15:17
5876
Da finner jeg det merkelig at du sitter med masse aksjer. Dette skrev for ikke lenge siden.
« markie
08.02.2023 kl 13:48
2458
omans skrev
Et selskap bÞr ofte gjenspeile aksjekurs, nÄr man trader pÄ 1000 delers desimaler blir det mer useri..
Alt oljerelatert hopper opp i dag. Synes det er merkelig at caset virker som det holder pĂ„ avgĂ„ med dĂžden. Surt nĂ„r man sitter med mengder. Har heldigvis ogsĂ„ mye EMGS og Archer. SĂ„ da blir dagen đ. Ender snart med Ă„ sette alt i denne . PĂ„ et eller annet tidspunkt mĂ„ det bli litt omsetning her.»
Men at Petronor har hatt dÄrligere utbikling enn DNO er korrekt.
« markie
08.02.2023 kl 13:48
2458
omans skrev
Et selskap bÞr ofte gjenspeile aksjekurs, nÄr man trader pÄ 1000 delers desimaler blir det mer useri..
Alt oljerelatert hopper opp i dag. Synes det er merkelig at caset virker som det holder pĂ„ avgĂ„ med dĂžden. Surt nĂ„r man sitter med mengder. Har heldigvis ogsĂ„ mye EMGS og Archer. SĂ„ da blir dagen đ. Ender snart med Ă„ sette alt i denne . PĂ„ et eller annet tidspunkt mĂ„ det bli litt omsetning her.»
Men at Petronor har hatt dÄrligere utbikling enn DNO er korrekt.
Redigert 22.03.2023 kl 15:19
pelo
22.03.2023 kl 15:18
5872
Markie, nu er Norman-Hansen (Ambolt-Invest med 87,5 mill aktier / svarende til 6,15% af PNOR) jo kommet ind i styret - mon ikke han har intentioner om at styrke aktiekursen fremadrettet ? Jeg har i hvert fald stĂžrre tillid til dette end de mange dystre indslag her pĂ„ kanalen đ
JUICEitUP
22.03.2023 kl 16:11
5774
Re markie
HÄper du kom deg ut av Archer fÞr massakren. Satt du der pÄ emisjonstidspunktet og samtidig i denne har det vÊrt en traurig utvikling pÄ bÞrsen i Är. DNO har jo heller ikke gjort det spesielt skarpt.
NÄ er vi alle i samme bÄt vi som sitter stuck her og ingen er vel fornÞyd med kursutviklingen. Aksjer med lite omsetning som PNOR fÄr svi ekstra mye nÄr det kommer rÄ frykt inn i markedet slik vi sÄ i forrige uke. Samtidig holder jeg meg til mitt mantra om at det fundamentale vinner til slutt. Det har tjent meg godt tidligere. Det tar ofte bare sÄ fryktelig mye mer tid en man tror.
HÄper du kom deg ut av Archer fÞr massakren. Satt du der pÄ emisjonstidspunktet og samtidig i denne har det vÊrt en traurig utvikling pÄ bÞrsen i Är. DNO har jo heller ikke gjort det spesielt skarpt.
NÄ er vi alle i samme bÄt vi som sitter stuck her og ingen er vel fornÞyd med kursutviklingen. Aksjer med lite omsetning som PNOR fÄr svi ekstra mye nÄr det kommer rÄ frykt inn i markedet slik vi sÄ i forrige uke. Samtidig holder jeg meg til mitt mantra om at det fundamentale vinner til slutt. Det har tjent meg godt tidligere. Det tar ofte bare sÄ fryktelig mye mer tid en man tror.
markie
22.03.2023 kl 17:03
5698
Flua
Alt her inne er jo psykologi. PÄ et tidspunkt blir det trÞsteslÞst for de fleste. Denne aksjen er virkelig noe Ä begrave i skuffen. Den gikk litt forrige sommer. La oss hÄpe vi opplever en reprise pÄ det underet. ))
Juice Hadde solgt mesteparten av mine Archer. Men fulgte dessverre ikke planen til punkt. SĂ„ satte av en eller annen grunn igjen med 50 k. SĂ„ Archer svei litt.)) Gikk bedre med emgs
Petronor kommer sikkert pÄ et tidspunkt. Men tragisk utvikling som vi alle erfarer. Vel vel det gÄr sikkert venne deg til 60 Þre ogsÄ.
Har mye aksjer her. Sitter til den passerer 2 kr.. Det fÄr ta den tiden det tar
Alt her inne er jo psykologi. PÄ et tidspunkt blir det trÞsteslÞst for de fleste. Denne aksjen er virkelig noe Ä begrave i skuffen. Den gikk litt forrige sommer. La oss hÄpe vi opplever en reprise pÄ det underet. ))
Juice Hadde solgt mesteparten av mine Archer. Men fulgte dessverre ikke planen til punkt. SĂ„ satte av en eller annen grunn igjen med 50 k. SĂ„ Archer svei litt.)) Gikk bedre med emgs
Petronor kommer sikkert pÄ et tidspunkt. Men tragisk utvikling som vi alle erfarer. Vel vel det gÄr sikkert venne deg til 60 Þre ogsÄ.
Har mye aksjer her. Sitter til den passerer 2 kr.. Det fÄr ta den tiden det tar
Redigert 22.03.2023 kl 17:08
Trymte
22.03.2023 kl 18:11
5600
Positivt at oljeprisen er pÄ vei oppover igjen, kommer jo en lifting i april. Hadde vÊrt kjedelig Ä lifte pÄ 60-tallet.
ks1977
22.03.2023 kl 18:38
5552
Selskapet er i ferd med Ă„ foreta seg noe mere aktivt, ref det Jens sa under Q&A i Q4-presentasjonen
Roffa1
23.03.2023 kl 13:51
5184
Mulig dette har blitt tatt opp fÞr, men sÄ fÞrst nÄ at hjemmesiden er oppdatert med riktig info om nÞkkeltall.
Kryss i taket
https://petronorep.com/investors/
Kryss i taket
https://petronorep.com/investors/
siddis
24.03.2023 kl 07:58
4830
60-70_80 Ăžre. Er ikke dette latterlig lavt nĂ„r en selger i USD og aksjen omsettes i NOK. Om en viser resultat og kassabeholdning i NOK sĂ„ forstĂ„r gjerne analytikere bedređ
Nest lifting snart, pris 75-80 USD salg - kostnader 20 USD? = 60 USD pÄ konto ( husker ikke kostnader, bare vi har en veldig lav kostnad )
Nest lifting snart, pris 75-80 USD salg - kostnader 20 USD? = 60 USD pÄ konto ( husker ikke kostnader, bare vi har en veldig lav kostnad )
omans
24.03.2023 kl 08:38
4741
Bare Ä telle ned til spleis. Fortsatt en stund til mai. For aksjonÊrene sin del fÄr en hÄpe ikke kursen siger ned i denne takten frem mot spleis, da blir det lite attraktivt.
10:1 er sannsynlig fortsatt, men med evt fall ned til 10-20 Ăžre pga tafatt ledelse, kan det jo bli stĂžrre skrell enn det.
10:1 er sannsynlig fortsatt, men med evt fall ned til 10-20 Ăžre pga tafatt ledelse, kan det jo bli stĂžrre skrell enn det.
nkamok
24.03.2023 kl 09:10
4650
PrĂžv nu at vĂŠre lidt objektiv đ10-20 Ăžre er jo lige sĂ„ dumt at skrive som dem, der skriver 10-20 kr đ€·ââïž